Niisiis masin endiselt elus ja mõõdab peaaegu iga nädalavahetus lume ja jääradadel kilomeetreid:) Siiamaani on tehnika ilusti vastu pidanud õnneks. Raskelt ketrava starteri veaks oli siiski väsinud aku. Eelmine nädalavahetus ühel võistlusel lõppesid täielikult ära tagumised amordid. Ilmselt oli üks juba enne vigane, kuna pärast õhtul garaazi sõites leidsin maast tagaamordi asukohast õliloigu. Lõppkokkuvõttes siis murdusid mõlemal amordil küljest alumised silmad, ning mahlad jooksid välja:P
Päris ralli amorti ei raatsinud ikkagi osta, vaid läksin aretamise teed. Alla läksid siis Ford Transiti Bilstein B4 gaasikad. Kuna amordid ise on pikemad, kui originaalid, siis tuli amordi käiku piirata, et vedru kere ja sillatala vahelt välja ei hüppaks. Selle tarbeks läksid tala ja kere vahele trossid, mis mul ka madaldatud autol kasutusel olid. Trossid said muidugi natuke pikemad tehtud, kui varem olid.
Pilt siis sellelt sõidult, kus need amordid oma töölepingu lõpetasid
Amortidega juhtus siis nii. Tagasiteel koju oli selle vedruvankriga päris huvitav sõita:)
Uued Transiti amordid plus veel juhipoolne rooliots, mis samuti samal etapil kolisema hakkas
Ülemised poldid tuli välja vahetada, kuna originaalidel oli amordi sisemine puks kas nii kõvasti kinni ussitanud, või ei olegi see sealt eemaldatav. Asemele läksid lada plokikaanepoldid.
Ja siis uued amordid all. Katsesõitu pole veel teinud, aga eks saab nüüd jälle 2 päeva võistlustel katsetada:)
