2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Taali rajapäev siis seljataga:) Masin toimis kenasti. Uus põhjakaitse õigustas ennast igati, kuna sai sinna pihta paar korda päris hea paugu. Madal auto ikka sellisele rajale väga ei sobi:D
Iseenesest oleks vaja talviseks hooajaks originaalvedrud alla panna, aga ei tea, kas selleks viitsimist jagub. Arvatavasti proovin lume ja jäärajavõistlused samas seades kaasa teha.
Peale taali sõitu sai koju jõudes kerge pesu taskulambivalgel tehtud ja järgmine hommik olin Rapla kardirajal AG talvekarika esimesel etapil stardis. Sõit toimus kohati väga märjal rajal. Tagaveduste klassis suutsin karja bemmide ja sierra vastu välja sõita 3 koha ja lisaks sain veel päeva üllataja eriauhinna
Mõni klipp AG etapist:
http://www.youtube.com/watch?v=Xa-0WWgkjjQ
http://www.youtube.com/watch?v=TxJfQwxEWrs
LK galeriist mõni pilt:
Iseenesest oleks vaja talviseks hooajaks originaalvedrud alla panna, aga ei tea, kas selleks viitsimist jagub. Arvatavasti proovin lume ja jäärajavõistlused samas seades kaasa teha.
Peale taali sõitu sai koju jõudes kerge pesu taskulambivalgel tehtud ja järgmine hommik olin Rapla kardirajal AG talvekarika esimesel etapil stardis. Sõit toimus kohati väga märjal rajal. Tagaveduste klassis suutsin karja bemmide ja sierra vastu välja sõita 3 koha ja lisaks sain veel päeva üllataja eriauhinna
Mõni klipp AG etapist:
http://www.youtube.com/watch?v=Xa-0WWgkjjQ
http://www.youtube.com/watch?v=TxJfQwxEWrs
LK galeriist mõni pilt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
Sorry OT.Andke aga edasi nendes parkaltes tuld muidugi:regan.Meil eile kooli parklas panid ka kaks endaarust kõva roolikeerjat küljed kokku,ning mu teada viidi mõlemad autod laibakaga minema.lada13 kirjutas:noh jah seda küll , endale see pori peale ikkagi ei lähe , aga ise sai mitu tundi parklates esimese jäärõõme nautida ja ilusat 8 lasta seal
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Talvehooaeg on siis täies hoos praegu. Kahjuks tulemused üsna keskpärased, konkurents on ikka päris tihedaks läinud.
Masin toimetab enamvähem ilusti, isegi normaalsed pidurid on lõpuks tekkinud Viskasin eest Master sport silindrid minema ja asemele läksid lada märkidega karpides olevad vene tükid. Differ teeb metsikut häält, aga kahjuks keeldub üks pooltelg välja tulemast, seega pole saanud regullimisse viia seda. Logarid pidin eemaldama, kuna pärast võistlusrehvide alla keeramist hakkasid need pihta kõvasti käima, vanadel Masteritel polnud enam mustrit ja nendega ei käinud kusagile vastu. Amordipuksid kah kolisevad all, aga nii külmaga ei viitsi väga nikerdada nende kallal:D
Kannatab madala autoga sõita küll talviseid sõite, pole veel probleeme tekitanud, künklikul rajal põrkab ainult natuke palju, aga elab üle:P
Mõni talvine pilt kah siia juurde:
Masin toimetab enamvähem ilusti, isegi normaalsed pidurid on lõpuks tekkinud Viskasin eest Master sport silindrid minema ja asemele läksid lada märkidega karpides olevad vene tükid. Differ teeb metsikut häält, aga kahjuks keeldub üks pooltelg välja tulemast, seega pole saanud regullimisse viia seda. Logarid pidin eemaldama, kuna pärast võistlusrehvide alla keeramist hakkasid need pihta kõvasti käima, vanadel Masteritel polnud enam mustrit ja nendega ei käinud kusagile vastu. Amordipuksid kah kolisevad all, aga nii külmaga ei viitsi väga nikerdada nende kallal:D
Kannatab madala autoga sõita küll talviseid sõite, pole veel probleeme tekitanud, künklikul rajal põrkab ainult natuke palju, aga elab üle:P
Mõni talvine pilt kah siia juurde:
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Sain mingi aeg oma 5k remonditud kasti lõpuks toimima. Selle imeliku kõrina põhjustajaks oli üks tagurpidi paigaldatud hammasratas:)
Vahepeal käisin jälle Rapla kardirajal uhamas. Parimaks ringiajaks suht kulunud tänavarehviga sain 58,0 ja seda isegi kahes sõiduvoorus:). A-klassis (kuni 85kw) 3 koht.
Sõidu ajal tekkisid ka mõned probleemid, nagu viimasel ajal millegipärast kombeks on:mad: Pooltelje simmerid on läbi ning trummlid seest õlised, seepärast olid pidurid üsna nadid. Käigukast hakkas millegipärast rajal paarutades raksuma, just 2 ja 3 käik. Samas hiljem külma autoga sõites oli nagu asi korras jälle. Huvitav, kas äkki aitaks, kui mingi teistsugune õli kasti panna, läheb äkki kuumalt liiga vedelaks, hetkel sai sinna miskine 75w90. Differ hakkas samuti raksuma ja meeletut müra tegema.
Käisin ka Türil Tuha juures ja õige tõmmitsaga saime selle kinni jäänud pooltelje lahti. Sillatala oli seest peenikest metalli abrasiivi täis kõik. Diffril väikesed hammakad ennast nii palju korpusesse söönud, et see sinna lisatud vedru, mis algselt pinges oli, oli nüüd täiesti lohvkalt. Peaülekanne samuti metallipuru tagajärjel ära näritud. Seega on see differ omadega õhtal. Hetkel sai asi sama targalt kokku pandud, ainult pooltelje simmerid vahetasin ära.
Täna sain kätte ka uue diffri, ülekanne endiselt 4.44. Pidavat olema ca 90tuhat sõitnud masina alt. Eks paistab, mis ta teeb, kui alla saab, näpuvahel tundus igatahes päris tihke igaltpoolt, lõtkud 3x väiksemad, kui mu vanal. Olemas on ka uued tagarattalaagrid, mis lähevad siis diffriga ühel ajal vahetusse.
Vahepeal käisin jälle Rapla kardirajal uhamas. Parimaks ringiajaks suht kulunud tänavarehviga sain 58,0 ja seda isegi kahes sõiduvoorus:). A-klassis (kuni 85kw) 3 koht.
Sõidu ajal tekkisid ka mõned probleemid, nagu viimasel ajal millegipärast kombeks on:mad: Pooltelje simmerid on läbi ning trummlid seest õlised, seepärast olid pidurid üsna nadid. Käigukast hakkas millegipärast rajal paarutades raksuma, just 2 ja 3 käik. Samas hiljem külma autoga sõites oli nagu asi korras jälle. Huvitav, kas äkki aitaks, kui mingi teistsugune õli kasti panna, läheb äkki kuumalt liiga vedelaks, hetkel sai sinna miskine 75w90. Differ hakkas samuti raksuma ja meeletut müra tegema.
Käisin ka Türil Tuha juures ja õige tõmmitsaga saime selle kinni jäänud pooltelje lahti. Sillatala oli seest peenikest metalli abrasiivi täis kõik. Diffril väikesed hammakad ennast nii palju korpusesse söönud, et see sinna lisatud vedru, mis algselt pinges oli, oli nüüd täiesti lohvkalt. Peaülekanne samuti metallipuru tagajärjel ära näritud. Seega on see differ omadega õhtal. Hetkel sai asi sama targalt kokku pandud, ainult pooltelje simmerid vahetasin ära.
Täna sain kätte ka uue diffri, ülekanne endiselt 4.44. Pidavat olema ca 90tuhat sõitnud masina alt. Eks paistab, mis ta teeb, kui alla saab, näpuvahel tundus igatahes päris tihke igaltpoolt, lõtkud 3x väiksemad, kui mu vanal. Olemas on ka uued tagarattalaagrid, mis lähevad siis diffriga ühel ajal vahetusse.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Ettevalmistused talviseks hooajaks on peaaegu valmis. Külge läksid kasutatud originaalpikkuses vedrud ette ning ühe keeru võrra lõigatud 04 vedrud taha. Tegin koduste vahenditega ka sillaregulli:D Õõtsade vahelt sai iga poldi alt 7 seibi ära võetud, nüüd on kalded natuke 0-le ligemal ning samuti sai ka lati järgi kokkujooks enamvähem paika aetud. Ohekatkus sai üks tagumine amort kõveraks sõidetud ning nüüd on veel lähiajal sinna vaja midagi asemele otsida. Diffrisse läks sisse uus torsen tüüpi lukk. Tundub, et selle paigaldus läks edukalt, kuna mingit ulgumist diffrist kuulda ei ole ja ülemäärast lõtku kah ei ole. Õliks sai Valvoline Durablend LS 75w90. Võistlusrehvideks said sel aastal prooviks siis ContiIceContactid sellise huvitava mõõduga nagu 155/70R13:) Velgedeks sain ühed kerged Vene veljed, mis 5" laiad. Rehv jäi veidi stretch isegi nii kitsal veljel:D. Sisse läksid ka õhulohvid igaks juhuks. Hetkel käsil väike sissesõit ja seega peab natuke jalga tagasi hoidma.
Praegu on probleem külmalt käivitamisega. Ise arvan, et 10w/60 õli vist on natuke karmivõitu selliste miinuskraadide jaoks. Starter ei jõua lihtsalt mootorit ringi ajada, samas aku kannatab jaurata küll.
Mõni veljepilt kah siia siis:
Praegu on probleem külmalt käivitamisega. Ise arvan, et 10w/60 õli vist on natuke karmivõitu selliste miinuskraadide jaoks. Starter ei jõua lihtsalt mootorit ringi ajada, samas aku kannatab jaurata küll.
Mõni veljepilt kah siia siis: