2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Värviks tuleb jah ikka seesama toon, mis koguaeg olnud... valentina.
Esilisa keeraks Laitse taoliste radade ajaks eest ära ja ega ta talvelgi arvatavasti eriti palju ees ei oleks;)
Värvida kahjuks täna veel ei jõudnud, kuna tööl venis päev liiga pikaks. Aga päeval jõudis vend veel krundi vesilihviga üle teha ja nüüd tundub sõrmega katsudes päris hea... loodame, et värv jääb kah normaalselt külge:spin
Esilisa keeraks Laitse taoliste radade ajaks eest ära ja ega ta talvelgi arvatavasti eriti palju ees ei oleks;)
Värvida kahjuks täna veel ei jõudnud, kuna tööl venis päev liiga pikaks. Aga päeval jõudis vend veel krundi vesilihviga üle teha ja nüüd tundub sõrmega katsudes päris hea... loodame, et värv jääb kah normaalselt külge:spin
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Niisiis masin juba mõnda aega uue värivi all olnud. Kes orjenteerumisel käisid, need said ka näha ja vänget movili haisu tunda:spin Igatahes loodame, et nüüd mõnda aega asi püsib ja rooste kohe välja ei löö jälle. Värvikvaliteet ei ole ikka suurem asi, kuna tehnika on kehvavõitu ja ega värvija ise kah suurem asi ei ole:D. Sadolini 464-jale sai jällegi peale lastu Body lakk, kuna paljas sadolin jäi ikka väga matt millegipärast.
Täna sai siis masin Orjenteerumise kruusateede sopast puhtaks pestud ning Sonax-i nanovahaga üle käidud. Peale seda ka väike fotosessioon






Sai nüüd päris mitu pilti:spin
Täna sai siis masin Orjenteerumise kruusateede sopast puhtaks pestud ning Sonax-i nanovahaga üle käidud. Peale seda ka väike fotosessioon







Sai nüüd päris mitu pilti:spin
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Eks ta viskab vahel üle kah juba ja suht kõrini sellest tegemisest, et tahaks nagu sõita kah. Aga siis tuleb äkki jälle tuhin peale, et peab midagi tegema:spin Paar vidinat juba garaazi veetud, mis vajavad installimist... aga eks nendest räägib siis, kui tükid masina külge pandud;)
Aga tänud, edu läheb ikka tarvis, sest tegemist jagub alati. Ja LK üritustel katsun enamustel kohal olla, niiet seal saab näha kah masinat.
Aga tänud, edu läheb ikka tarvis, sest tegemist jagub alati. Ja LK üritustel katsun enamustel kohal olla, niiet seal saab näha kah masinat.
Mis lahustit sa kasutasid?...eelmine suvi proovisin ka Sadoliniga värvida ja kasutasin tavalist nitrolahustit ning siis jäi samamoodi värv täiesti matt.Algselt postitas: siim789
Sadolini 464-jale sai jällegi peale lastu Body lakk, kuna paljas sadolin jäi ikka väga matt millegipärast.
Mõni nädal tagasi proovisin jälle Sadoliniga värvida aga seekord kasutasin ühte spetsiaalset lahustit alküüdvärvide jaoks ning tulemus oli väga läikiv, nagu midagi peegli sarnast.

Mul on enda auto ka plaanis Sadoliniga värvida ja eks ma siis pean koos kõvendiga enne kuskil vanade uste peal proovima, et näha kuidas ta käitub.
Aga auto on väga viis, edu tegemistes!;)
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Olen värvinud Sadoliniga umbes 30 autot. Kõige ilgem tulemus oli viimane, kus kasutasin kaasa antud kinnitit. Kuivas küll kiiresti, aga nii matti tulemust ei oska isegi unes ette kujutada. Jätsin pool purki ilma kinnitita värvi järgi ja kasutasin seda tavalise nitro lahustiga ühes teises kohas ja tulemus oli väga hea. Nii et teen siit järelduse, et viga on siiski kinnitis.Käisin ka poes oma mure kurtmas ja sain vastuse, et ma ei pidavat esimene olema. Olen ka Globo värvi proovinud - ei meeldi. Odavatest siiski DeBeer.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Värvi peab jah kunagi mingi parema kvaliteediga vaatama ja ehk ka mõnel kogenumal tegijal peale laskma pihustada. Praegune üsna ebaühtlane kiht seal peal ja ega ta eriti läikida ei taha.
Taga küll mõlki ei ole seal tule kõrval. Kerge lohk on vasakpoolsel tagatiival selle koha peal, kus 1500 märk peaks olema... sai natuke vähe pahtlit sinna lapi peale. Samuti on ka kerget mõlki parempoolsel esitiival, kuna esimesse nurka kunagi vist kerge paugu saanud... stange liistul kah väike kumerus näha.
Vahepeal siis natuke tuuningut kah tehtud:spin Rooli sai tsipa madalamale lastud ja uus asend ikka tunduvalt käepärasem, kui enne. Samuti sain ka üsna kõvera ja lainelise esimese põllelisa, mile enamvähem sirgeks ajasin ja ette kruvisin:D
Väike pilt kah siis tuuningust:

Taga küll mõlki ei ole seal tule kõrval. Kerge lohk on vasakpoolsel tagatiival selle koha peal, kus 1500 märk peaks olema... sai natuke vähe pahtlit sinna lapi peale. Samuti on ka kerget mõlki parempoolsel esitiival, kuna esimesse nurka kunagi vist kerge paugu saanud... stange liistul kah väike kumerus näha.
Vahepeal siis natuke tuuningut kah tehtud:spin Rooli sai tsipa madalamale lastud ja uus asend ikka tunduvalt käepärasem, kui enne. Samuti sain ka üsna kõvera ja lainelise esimese põllelisa, mile enamvähem sirgeks ajasin ja ette kruvisin:D
Väike pilt kah siis tuuningust:

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Vahepeal jälle natuke nokitseda saanud 
Ära sai remonditud juhi iste. Varem ei saanud seljatoe asendit muuta, kuna selle spiraaliga varda kinnitusel olid kunagi nagad maas ning see kupatus oli ühte asendisse kokku keevitatud. Vanalt istmelt said vajalikud tükid lõigatud ja natuke keevitamist ning korras ta oligi
.
Mõni aeg tagasi sai alla pandud ka teine differ 4.44 ülekandega. Pärast mõningaid sõite avastasin, et kole õline teine. Siis sai masin küliti keeratud ja tegutsemine võis alata:D. Vahetuse läks siis diffri otsasimmer ning seal mingi puks seal difri otsapool.
Kuna masin juba küliti oli, siis võtsin ka garaazinurgast juba talvel sinna veetud 5 käigulise kasti ja sobitasin ka selle kuidagi alla. Kastil sai kah üks simmer ja kasti ning koja vaheline tihend ära vahetatud. Aga kuna minu 4k kasti tala sinna ei sobinud, siis sai aretatud mingid puksid kere ja tala vahele, et kast ikka õigesse asendisse jääks. Nüüd aga summuti vastu tala ja vibreerib seal kõvasti:sein. Esimesed proovisõidud said tehtud. Käigud sees püsivad ilusti hetkel, aga 2 käik läheb kehvasti sisse... mille viga see olla võiks? Mis seal kulunud?
Lisaks said veel vahetatud kõik õlid ja filtrid.
Veel sai täiendatud helisüsteemi natuke. Sisse läks Alpine ring. Ette võimu taha komponentkõlarid (13cm keskasagedused ja tweetrid) ja taha maki järgi aknalauale 17cm koaksiaalid). Helipilt muutus päris heaks juba
Veel sai veetud el ventikale lisa vooluahel, et saaks vendi juba enne rajale minekut tööle lülitada. Automaatselt hakkab liiga hilja tööle ja siis ei jõua enam maha jahutada.
Üks pildike kah siis:P


Ära sai remonditud juhi iste. Varem ei saanud seljatoe asendit muuta, kuna selle spiraaliga varda kinnitusel olid kunagi nagad maas ning see kupatus oli ühte asendisse kokku keevitatud. Vanalt istmelt said vajalikud tükid lõigatud ja natuke keevitamist ning korras ta oligi

Mõni aeg tagasi sai alla pandud ka teine differ 4.44 ülekandega. Pärast mõningaid sõite avastasin, et kole õline teine. Siis sai masin küliti keeratud ja tegutsemine võis alata:D. Vahetuse läks siis diffri otsasimmer ning seal mingi puks seal difri otsapool.
Kuna masin juba küliti oli, siis võtsin ka garaazinurgast juba talvel sinna veetud 5 käigulise kasti ja sobitasin ka selle kuidagi alla. Kastil sai kah üks simmer ja kasti ning koja vaheline tihend ära vahetatud. Aga kuna minu 4k kasti tala sinna ei sobinud, siis sai aretatud mingid puksid kere ja tala vahele, et kast ikka õigesse asendisse jääks. Nüüd aga summuti vastu tala ja vibreerib seal kõvasti:sein. Esimesed proovisõidud said tehtud. Käigud sees püsivad ilusti hetkel, aga 2 käik läheb kehvasti sisse... mille viga see olla võiks? Mis seal kulunud?
Lisaks said veel vahetatud kõik õlid ja filtrid.
Veel sai täiendatud helisüsteemi natuke. Sisse läks Alpine ring. Ette võimu taha komponentkõlarid (13cm keskasagedused ja tweetrid) ja taha maki järgi aknalauale 17cm koaksiaalid). Helipilt muutus päris heaks juba

Veel sai veetud el ventikale lisa vooluahel, et saaks vendi juba enne rajale minekut tööle lülitada. Automaatselt hakkab liiga hilja tööle ja siis ei jõua enam maha jahutada.
Üks pildike kah siis:P

- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Otsi parem mõne lääneka suurem ja parem ventikas endale- käib tunduvalt vaiksemini ning jahutab ka paremini;). Endal peal Fiat Ducato bussi oma ning ümbertegemist oli kinnituste osas vähe ning jahutab ikka tunduvalt paremini ning käib vaiksemalt;).Algselt postitas: siim789
Veel sai veetud el ventikale lisa vooluahel, et saaks vendi juba enne rajale minekut tööle lülitada. Automaatselt hakkab liiga hilja tööle ja siis ei jõua enam maha jahutada.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Jahutuse kohapealt, arvan, et tuleks ette korralik radikas panna ja süsteem läbi pesta. Aga eks vaatab kuidas jõuab.
Õli sai jah osalt ka sellepärast vahetatud, et kummuli olles tilkus suur osa välja. Aga tilkus ta mul bensupumba vahelt ja ka õlivarda vahelt.
Sisse läks Comma poolsünt 10W40 ja enne sai mootor erimelli sisepesuõliga järjekordselt läbi pestud.
2 käik läheb mul sisse küll, rahuliku sõidustiiliga enamvähem, aga suurema kiirendamisega kipub ragisema käiguvahetusel. Eks vist sünkronisaatorid ei funktsi korralikult
Täna sai omale ühed rattad veel koju veetud:spin Peal korralikud prostori vihmaslikid.
Ainuke kehv lugu on see, et eelmine omanik tahtis neid asju metalli kokkuostu kunagi viia ja püüdis rehve koduste vahenditega eemaldada. Selle tagajärjel on üks esimene velg kuvalda ja rellakaga puruks lõhutud:sein
Siit ka küsimus, et äkki keegi teab, kellel kusagil vedeleb üksikut sellist esimest velge?
Veel sai täna läbitud ilusti ja puhtalt tehniline ülevaatus. Ei nurisetud millegi kallal, peale selle, et veljed on liiga suured:D Tehase poolt pole sellist mõõtu ette nähtud.
Pildike kah siis;)

[Muudetud: 4-8-2009 siim789]
Õli sai jah osalt ka sellepärast vahetatud, et kummuli olles tilkus suur osa välja. Aga tilkus ta mul bensupumba vahelt ja ka õlivarda vahelt.
Sisse läks Comma poolsünt 10W40 ja enne sai mootor erimelli sisepesuõliga järjekordselt läbi pestud.
2 käik läheb mul sisse küll, rahuliku sõidustiiliga enamvähem, aga suurema kiirendamisega kipub ragisema käiguvahetusel. Eks vist sünkronisaatorid ei funktsi korralikult
Täna sai omale ühed rattad veel koju veetud:spin Peal korralikud prostori vihmaslikid.
Ainuke kehv lugu on see, et eelmine omanik tahtis neid asju metalli kokkuostu kunagi viia ja püüdis rehve koduste vahenditega eemaldada. Selle tagajärjel on üks esimene velg kuvalda ja rellakaga puruks lõhutud:sein
Siit ka küsimus, et äkki keegi teab, kellel kusagil vedeleb üksikut sellist esimest velge?
Veel sai täna läbitud ilusti ja puhtalt tehniline ülevaatus. Ei nurisetud millegi kallal, peale selle, et veljed on liiga suured:D Tehase poolt pole sellist mõõtu ette nähtud.
Pildike kah siis;)

[Muudetud: 4-8-2009 siim789]
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
kui velg täitsa puruks ei ole siis äkki saab kuskil ära remontide. http://valuvelg.net/ näiteks