2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sel autol hakkab tõesti ilus vanakooli kuri välimus tekkima:)
gta on kade!!:D Täitsa ausalt kohe!
Vb, et kui ees on tumedad tuled, siis kisu küljesuunakad lahti ja värvi alumine valge plaat mustaks. Liimid uuest valge klaasi peale ja voila: ongi smoked küljesuunad olemas.
gta on kade!!:D Täitsa ausalt kohe!
Vb, et kui ees on tumedad tuled, siis kisu küljesuunakad lahti ja värvi alumine valge plaat mustaks. Liimid uuest valge klaasi peale ja voila: ongi smoked küljesuunad olemas.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kuna salongi ventikas hakkas häält tegema mõni aeg tagasi, siis võtsin nüüd vahepeal armatuuri laiali. Sai mootor ära määritud vajalikest kohtadest ning samuti igasugu liigendid ja trossid. Õhu juhtimise klapid ei liikunud õieti ja mõned nõksud olid seal kah lahti ja katki. Seepärast talvel olidki klaasid jääs koguaeg, kuna midagi ei puhunud õieti. Nüüd puhumine tükkmaad parem kohe. Sai ka veel mõned juhtmed, mis armatuuri vahelt nähtaval on musta plast kesta sisse kokku pandud ja üks signa juhe ära vahetatud, mis millegipärast voolu läbi ei lasknud ja seepärast ka uste andurid ei funktsinud vahepeal.
Vahetatud said ka esimesed pidurivoolikud, mis ühe talvega murenesid pealt tükideks. Ühe vooliku vahetusega suutsin ka toru otsa mingit moodi ära rikkuda ja see ei jäänud enam pidama. Seega sai ka parempoolne esimene piduritoru ära vahetatud.
Nüüd viimased kaks päeva sai natuke rataste kinnituste kallal nokitsetud. Nimelt jäid lada originaal valuveljepoldid uutele velgedele lühikeseks ja ulatusid kinni 3 keerme jagu ainult. Sai võetud ette hunnik plokikaanepolte ja veerennist toodud mutrid. Eile tegin siis esimesed tikkpoldid valmis ja täna said ka tagumised keemilise metalliga koos sisse keeratud.
Vahetatud said ka esimesed pidurivoolikud, mis ühe talvega murenesid pealt tükideks. Ühe vooliku vahetusega suutsin ka toru otsa mingit moodi ära rikkuda ja see ei jäänud enam pidama. Seega sai ka parempoolne esimene piduritoru ära vahetatud.
Nüüd viimased kaks päeva sai natuke rataste kinnituste kallal nokitsetud. Nimelt jäid lada originaal valuveljepoldid uutele velgedele lühikeseks ja ulatusid kinni 3 keerme jagu ainult. Sai võetud ette hunnik plokikaanepolte ja veerennist toodud mutrid. Eile tegin siis esimesed tikkpoldid valmis ja täna said ka tagumised keemilise metalliga koos sisse keeratud.

See rehv täitsa normis seal. Minul on 8 tolli laia velje peal sama mõõtu rehvid ja pole häda midagi. Kena german style tõestiAlgselt postitas: siim789
Mulle tundub, et täpselt paras. Rehvil servas see veljekaitse rant. See läheb üle velje ääre ja sealt siis sujuvalt mustrini... seepärast tundub niimoodi. Natuke german-style`i moodi:spin
Sõiduomadusi pole veel proovida saanud... kergelt maanteel ainult. Rehvid ainult urisevad natuke, aga eks elab üle... neil ju muster kah peal ikka
[Muudetud: 31-3-2009 siim789]
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Vahepeal sai nüüd ära vahetatud kollektorite poolne mootoripadi järjekordselt. Kuna originaalid vajusid millegipärast väga kähku ära, siis nüüd läks asemele niva mootoripadi. Külmalt tühikäigul käib nüüd nagu traktor:spin... kerge vibra sees.
Täna nokkisin natuke tiibade suunakatega. Nüüd peaksid esimeste tuledega natuke paremini kokku sobima;)
Tulemus siis selline:
Täna nokkisin natuke tiibade suunakatega. Nüüd peaksid esimeste tuledega natuke paremini kokku sobima;)
Tulemus siis selline:

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Tuled ikka lisa kaugtuled, mitte udukad;) Ja tegelikult minu meelest sobivad päris hästi sinna ette.
Aga rooste kohapealt on praegu nii, et niikui võimalus tuleb, hakkan tegelema. Enne LK vigursõidu päeva tahaks ikka korda asja saada. Tegemisse lähevad uksed, kus vahetan ära pleki alumise ääre ja lapin ukse raamid altpoolt. Samuti on plaan eemaldada ka muud roostetäpid, mis nähtaval. Aga eks see näha ole, kuidas jõuab:spin
[Muudetud: 10-5-2009 siim789]
Aga rooste kohapealt on praegu nii, et niikui võimalus tuleb, hakkan tegelema. Enne LK vigursõidu päeva tahaks ikka korda asja saada. Tegemisse lähevad uksed, kus vahetan ära pleki alumise ääre ja lapin ukse raamid altpoolt. Samuti on plaan eemaldada ka muud roostetäpid, mis nähtaval. Aga eks see näha ole, kuidas jõuab:spin
[Muudetud: 10-5-2009 siim789]
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Keretööd käsil siis järjekordselt:spin Võtsin need uksed lõpuks ette. Ega tegelikult eriti hea mõte ei olnud... targem oleks olnud, kusagilt mõned paremas korras eksemplarid tuua:D Aga noh kui sai juba alustatud, eks siis teeb lõpuni ära ikka.
Parempoolne esiuks nägi pärast natuke kruvikaga toksimist välja selline:

Parempoolne tagumine aga niisugune:

Praeguse seisuga on mõlemad parempoolsed uksed nii kaugel, et ootavad pahtli ja lihvimistöid ning värvi.


Ja üldpilt siis selline:

Järgmine etapp on siis vasakpoolsed uksed ette võtta. Juhiuks on sarnane nagu parempoolsed olid, aga tagauks tundub korralikum olevat. Väike lootus on, et selle juures pääseb äkki ilma keevitamiseta:D
Parempoolne esiuks nägi pärast natuke kruvikaga toksimist välja selline:

Parempoolne tagumine aga niisugune:

Praeguse seisuga on mõlemad parempoolsed uksed nii kaugel, et ootavad pahtli ja lihvimistöid ning värvi.


Ja üldpilt siis selline:

Järgmine etapp on siis vasakpoolsed uksed ette võtta. Juhiuks on sarnane nagu parempoolsed olid, aga tagauks tundub korralikum olevat. Väike lootus on, et selle juures pääseb äkki ilma keevitamiseta:D
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Äravooluauke ei ole unustanud... need jah küllaltki olulised asjad;)
Aga praegu siis asi sealmaal, et ustel keevitustööd tehtud. Kole aeglaselt läheb see töö millegipärast
Täna nokitsesin terve päev otsa ja tulemust nagu ikka midagi pole... juhipoolsed uksed said pahtlit ja krunti natuke. Nüüd ootavad veel viimast lihvi, enne kui saab kompressoriga tegutsema hakata.
Tänasest seisust väike pilt kah:spin
Aga praegu siis asi sealmaal, et ustel keevitustööd tehtud. Kole aeglaselt läheb see töö millegipärast

Tänasest seisust väike pilt kah:spin

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Pole ta enam nii uus midagi;)... pea 20 aastat juba igapäevaselt liikluses olnud ja seda talvesoola kõvasti saanud. Paistab, et roosteennetust ei ole talle kah enne eriti tehtud ja samuti pole ka plekitöid ennem tehtud. Samas nüüd saab asi ilusti enamvähem korda ja peaks ikka mitmed head aastad vastu pidama.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Täna sai siis jälle natuke nokitsetud. Mõtlesin, et kui juba niikuinii tegemine käsil, et siis kõrvaldan natuke roostesi kohti ka mujalt kerelt. Keevitatud sai esitiiva nurgale väike lapp ja tagatiivale sellesse kohta, kus kunagi asetses 1500 märk. Tiibadel olid varem näha lohukohad, mis olid eelmise omaniku tehtud pintsliga värviparandused. Neid ketaslõikuriga puhastades tulid välja roostekolded, mis said muidugi puhastatud.
Piltimaterjali kah siis olukorrast natuke:
Nina pärast ketaslõikuriga puhastamist. Roostekoldeid oli ikka päris palju.

Ja seis pärast pahtliga möllamist


Uksed said kah lihvitud ja lõpuks ka krundi alla.

Ja sellises seisus sai siis tänane päev lõpetatud. Kuna homme veel viimane soe päev ilmateadustajate jutu järgi, siis peab homme jõudma ka värvi selga lasta.


Piltimaterjali kah siis olukorrast natuke:
Nina pärast ketaslõikuriga puhastamist. Roostekoldeid oli ikka päris palju.

Ja seis pärast pahtliga möllamist


Uksed said kah lihvitud ja lõpuks ka krundi alla.

Ja sellises seisus sai siis tänane päev lõpetatud. Kuna homme veel viimane soe päev ilmateadustajate jutu järgi, siis peab homme jõudma ka värvi selga lasta.

