2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ei tea, kas on nüüd paslik küsida, aga huvitaks ikkagi natuke asjaajamise finantsiline külg. Ehk siis kui palju läks maksma projekti bürokraatliku poole ületamine (tüübikood jne.... ühesõnaga kõik see, mis ei ole seotud oma töö ja materjalidega).
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tegelikult ajas bürokraatliku poole ära ekspert. Mina ei tea, mis ta seal tegi/ajas (nägin ainult minu auto mõõtmist/uurimist) aga asjad olid minu registrisse mineku ajaks korras. Tema ülesanne oli teha arvutused, joonised ja asi ARKis ära kaitsta.
Kokku maksin arveid ( konsultatsioonid, ekspertiis ja ümberregamine) 3725 eeki. Sinna otsa sõidukulud, mis mandrimeestel oluliselt väiksemad.
Esmaspäeval lähen ülevaatusele. Sinna tuleb jätta ilmselt 600eek. Uus kindlustus (N1) ka siis teha. Selle maksumust ei teagi.
Nüüd, kui masina sõitma saab, peab hakkama kõrvaldama pisivigu.
Kõige rohkem häirib mind tagapidurite krigin. See selgus tänase sõiduga.
Juba eelmise sõiduga selgus väike vibra masinas. Arvasin, et tegu oli viskava veljega. Nüüd aga teised veljed/kummid all ja vibra jätkuvalt sees. Uus kahtlusalune on pooltelg (äkki väheke kõver).
Paigaltvõttes hakkab vahel sidur raputama. Selle aga võtan ette siis, kui alla läheb viiene kast.
Benakulu võiks olla väiksem. Muud nagu esialgu polegi. Eks midagi tuleb kindlasti juurde veel.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: motamees
Kokku maksin arveid ( konsultatsioonid, ekspertiis ja ümberregamine) 3725 eeki.
Vägaviis!!! Kartsin tegelikult hullemat numbrit.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: wax
...siis võiksid raami alla keevitada U-kujulise(d) aasa(d), läbi mille kardaan jookseb...
Pigem ikkagi siis juba O kujuline ja vähemalt 4-ja, kui mitte rohkemgi, millimeetri paksusest materjalist ning põhja külge, ümber kardaani kinnitada...sellise variandi puhul kui kardaani liitekoht peaks purunema või muhvi poldid, siis jääb kardaan keerutama just sinna O rõngasse...U kujulise aasa puhul keerutab ennast U seest välja (üks külg ju avatud) ja tuleb lõppkokkuvõttes ikkagi suuremal või vähemal määral salongi, antud juhul kuhugi salongi vaheseina kanti kui mitte veidi ettepoolegi...
Näiteks BHRA määrustikus on selline lisavidin kohustuslik...seda küll alla 11 sekundi kiirustavatest masinatest...aga vahet pole kui võimas auto on ja mis otstarbeks teda kasutatakse...kui kardaan peaks liputama hakkama, siis küll ta ka sellest märku annab...parem oleks kui ilma liigsete ohvriteta...:)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: PuZuP

Pigem ikkagi siis juba O kujuline ja vähemalt 4-ja, kui mitte rohkemgi, millimeetri paksusest materjalist ning põhja külge, ümber kardaani kinnitada...sellise variandi puhul kui kardaani liitekoht peaks purunema või muhvi poldid, siis jääb kardaan keerutama just sinna O rõngasse...U kujulise aasa puhul keerutab ennast U seest välja (üks külg ju avatud) ja tuleb lõppkokkuvõttes ikkagi suuremal või vähemal määral salongi, antud juhul kuhugi salongi vaheseina kanti kui mitte veidi ettepoolegi...
Näiteks BHRA määrustikus on selline lisavidin kohustuslik...seda küll alla 11 sekundi kiirustavatest masinatest...aga vahet pole kui võimas auto on ja mis otstarbeks teda kasutatakse...kui kardaan peaks liputama hakkama, siis küll ta ka sellest märku annab...parem oleks kui ilma liigsete ohvriteta...:)
Alla 11 sekundi auto...hmmm... ei tea kui palju on sellise auto tagasilla ülesse-alla liikumine ? Ma arvan et kindlasti vähem (olematu vörreldes mota kastikaga) kui tänavasöiduautol (üle 18 sekundi kiirendav auto). K: Kui suur peab siis see O olema, et liikumisel kardaan vasta ei hakkaks käima? V:liiga suur, et oma ülesannet sääl korralikult täita vajadusel. U on ju palju kitsam ning U sees saab kardaan sillaga liikuda. U ka sellepärast, et lahtised otsad keevitadakse/kinnitatakse pöhja/kere/raami külge (ovaalil pole mötet, staadioni kujuga röngas on kinnituskohalt raiskamine, kuid tugevam, pealegi U ongi staadioni kujuga röngas millelt üks ots maha löigatud, et need kere külge kinnitada). Ja kui U kuju on otstega kere küljes, siis kust otsast see kardaan ennast siis välja saab keerutada? Mis pidi SA, PuZuP, seda U-d kardaani ümber oleks installeerinud (retooriline küsimus)?



[Muudetud: 1-4-2007 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: motamees
Täna käisin autot vormistamas. Otsustasin seda teha Saue ARKis, et oma närve säästa.
Paganas, oleks teadnud, oleks ka kaema tulnud seda pilli :rolleyes

Mis linna ARK'is närve sööb? Minuarvates on Sauel ARK täiesti rahvast täis ja tüütu on seal seista laupäeval.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Moss
Minuarvates on Sauel ARK täiesti rahvast täis ja tüütu on seal seista laupäeval.
Ainult kuus tundi sõitu ja kaks tundi järjekorras seismist - närvid ja muud kohad on terved.:D
C
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: motameesSa Landy nagu passiks koguaeg seal teeääres. :D Ei saa sust kuidagi mööda, ükskõik mis teed pidi ma linna sisse sõidan.:P
Seekord passin ma Mustamäel tee ääres. Olin just koos Elucaga tähistamas vedrude-amortide vahetust väikese pizzaga,kui sa nina eest mööd avurasid. Kahju, et siand kinni pidada ei saanud.
Üks kummimõõdu näpukas lipsas sisse (avastasin pärastpoole). Ju vaatab, mis sest saab.
Õigetel meestel on seal kahas passi märgotud xx/xx . Siis vaba valik, mida alla kruttida.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Algselt postitas: Landy
(I) Kahju, et sind kinni pidada ei saanud.
Algselt postitas: Landy
(II) Kahju , et nõnna kiiresti mööda sõitis.
Kiire liikur. :lol
Muidu kas mootor on 1.3, kas täis "koormaga" raskelt edasi ei lähe? Või kiiruse saavutamiseks on aega küll?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Suska
Või kiiruse saavutamiseks on aega küll?
Ega mul nüüd nii kiire ka pole.
Vale kummimõõdu viga üles leitud ja ARK arvutites parandus tehtud (tänu eksperdile). Mingi hetk vaja passis ka parandus läbi viia.
Nüüdseks auto täiesti maanteelegaalne. Ülevaatus ka tehtud.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

PiltPiltPilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

kas juba vigasid ka ilmnema hakkab? lihstalt huvipärast:P
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: motamees
Nüüd, kui masina sõitma saab, peab hakkama kõrvaldama pisivigu.
Kõige rohkem häirib mind tagapidurite krigin. See selgus tänase sõiduga.
Juba eelmise sõiduga selgus väike vibra masinas. Arvasin, et tegu oli viskava veljega. Nüüd aga teised veljed/kummid all ja vibra jätkuvalt sees. Uus kahtlusalune on pooltelg (äkki väheke kõver).
Paigaltvõttes hakkab vahel sidur raputama. Selle aga võtan ette siis, kui alla läheb viiene kast.
Benakulu võiks olla väiksem. Muud nagu esialgu polegi. Eks midagi tuleb kindlasti juurde veel.
Täna ilmnes, et see õhukorgi jahutussärki tekkimise viga ikkagi veel küljes. Eks selle vea otsimisest tuleb alustada.

Üldiselt pidas masin ennast täna (ainult see õhukork)normaalselt üleval. Maha sai vuratud 346km. Benakulu 8,8l/100km.Pilt
C
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Motamees, nägin su autot täna Tallinnas Kadaka teel autoturu poole sõitmas ;) .
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

sa pole ainus kes seda autot täna nägi :D
sai nähtud mõni kilomeeter ennem ristit(minnes tlnna poole)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ja ma nägin seda autot Lasnamäel ühe maja ees seismas.:P
Algselt postitas: motamees
Vale kummimõõdu viga üles leitud ja ARK arvutites parandus tehtud (tänu eksperdile). Mingi hetk vaja passis ka parandus läbi viia.
Nüüdseks ka see asi joonde aetud.
C
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

O.T. Nii nagu LR omaniku naine võib ka motamehe abikaasa rahulik olla, sest üle aisa löömine selle autoga naistesse minnes ei õnnestu. Tunnistajaid ja auto ära tundjaid on liiga palju. Alati on teada ,kus kandis ringi sõidad.

[Muudetud: 24-4-2007 Landy]
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nüüdseks autoga sõidetud nati alla 3000km, sellest 220km korraliku (6-700kg) koormaga. Täna vaatasin tõstukil auto alt üle. Mingeid pragusid ega muidu vigasid ilmnenud ei ole.
Praktika näitas, et bena kulu koormaga pikka otsa sõites ei tõuse. Kuressaare Tartu otsal oli kulu 8,7 L/100km kohta. Tartu - Tallinn - Kuressaare otsal aga 8 L/100km kohta. Koorem oli peal Tallinnast koju sõites. Kodust Tartu sõidu kulu suurem sellepärast, et otsustasin panna mootori õhuvõtu suve asendile. Peale 10 km läbimist tuli välja, et see oli suur viga. Karba jäätus ja lämmatas lõpuks mootori ära. Sinna see liigne kulu läkski. Peale õhuvõtuasendi muutmist kõik jälle OK.
Koormaga sõites on masin väga pehme. Lausa lust on liikuda.
Veesärgi õhumulli probleem on ikka veel üleval - lihtsalt ei ole jõudnud asjaga tegeleda. Huvitav on see, et koorem mulli teket ei kiirenda. Loogiline oleks, et plokikaane mikropraoga (viga, mida ma oletan) tekiks mull koormusel kergemini.
Ühe päevaga 800km maha sõites tuli ilmsiks veel üks viga. Gaasipedaali asend on ikka VÄGA vale. Täna hommikul vajas kintsu lihas massaa?i, enne kui liikuma otsustas hakata. Ikkagi lonkasin veel päeva läbi. Vaja oleks autopilooti - ehk piisab ka asendi reguleerimisest.

Algselt postitas: Landy
...sest üle aisa löömine selle autoga naistesse minnes ei õnnestu. Landy]
Eks ma siis võtan naise auto (2102) seks (selleks) otstarbeks.:D
Landy, sa võid ennast homme valvesse sättida. Äkki trehvad mind homme jälle kusagil Tallinna, Kuusalu ümbruses.;)
C
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

tsitaat:Eks ma siis võtan naise auto (2102) seks (selleks) otstarbeks.
See kah ei kõlba ju,sel kiri peal motamees :D
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Järelikult vaja uut autot ehitama hakata - naisteskäimiseks? :lol
Vasta