2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tegelikult ajas bürokraatliku poole ära ekspert. Mina ei tea, mis ta seal tegi/ajas (nägin ainult minu auto mõõtmist/uurimist) aga asjad olid minu registrisse mineku ajaks korras. Tema ülesanne oli teha arvutused, joonised ja asi ARKis ära kaitsta.
Kokku maksin arveid ( konsultatsioonid, ekspertiis ja ümberregamine) 3725 eeki. Sinna otsa sõidukulud, mis mandrimeestel oluliselt väiksemad.
Esmaspäeval lähen ülevaatusele. Sinna tuleb jätta ilmselt 600eek. Uus kindlustus (N1) ka siis teha. Selle maksumust ei teagi.
Nüüd, kui masina sõitma saab, peab hakkama kõrvaldama pisivigu.
Kõige rohkem häirib mind tagapidurite krigin. See selgus tänase sõiduga.
Juba eelmise sõiduga selgus väike vibra masinas. Arvasin, et tegu oli viskava veljega. Nüüd aga teised veljed/kummid all ja vibra jätkuvalt sees. Uus kahtlusalune on pooltelg (äkki väheke kõver).
Paigaltvõttes hakkab vahel sidur raputama. Selle aga võtan ette siis, kui alla läheb viiene kast.
Benakulu võiks olla väiksem. Muud nagu esialgu polegi. Eks midagi tuleb kindlasti juurde veel.
Kokku maksin arveid ( konsultatsioonid, ekspertiis ja ümberregamine) 3725 eeki. Sinna otsa sõidukulud, mis mandrimeestel oluliselt väiksemad.
Esmaspäeval lähen ülevaatusele. Sinna tuleb jätta ilmselt 600eek. Uus kindlustus (N1) ka siis teha. Selle maksumust ei teagi.
Nüüd, kui masina sõitma saab, peab hakkama kõrvaldama pisivigu.
Kõige rohkem häirib mind tagapidurite krigin. See selgus tänase sõiduga.
Juba eelmise sõiduga selgus väike vibra masinas. Arvasin, et tegu oli viskava veljega. Nüüd aga teised veljed/kummid all ja vibra jätkuvalt sees. Uus kahtlusalune on pooltelg (äkki väheke kõver).
Paigaltvõttes hakkab vahel sidur raputama. Selle aga võtan ette siis, kui alla läheb viiene kast.
Benakulu võiks olla väiksem. Muud nagu esialgu polegi. Eks midagi tuleb kindlasti juurde veel.
C
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Pigem ikkagi siis juba O kujuline ja vähemalt 4-ja, kui mitte rohkemgi, millimeetri paksusest materjalist ning põhja külge, ümber kardaani kinnitada...sellise variandi puhul kui kardaani liitekoht peaks purunema või muhvi poldid, siis jääb kardaan keerutama just sinna O rõngasse...U kujulise aasa puhul keerutab ennast U seest välja (üks külg ju avatud) ja tuleb lõppkokkuvõttes ikkagi suuremal või vähemal määral salongi, antud juhul kuhugi salongi vaheseina kanti kui mitte veidi ettepoolegi...Algselt postitas: wax
...siis võiksid raami alla keevitada U-kujulise(d) aasa(d), läbi mille kardaan jookseb...
Näiteks BHRA määrustikus on selline lisavidin kohustuslik...seda küll alla 11 sekundi kiirustavatest masinatest...aga vahet pole kui võimas auto on ja mis otstarbeks teda kasutatakse...kui kardaan peaks liputama hakkama, siis küll ta ka sellest märku annab...parem oleks kui ilma liigsete ohvriteta...

- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Alla 11 sekundi auto...hmmm... ei tea kui palju on sellise auto tagasilla ülesse-alla liikumine ? Ma arvan et kindlasti vähem (olematu vörreldes mota kastikaga) kui tänavasöiduautol (üle 18 sekundi kiirendav auto). K: Kui suur peab siis see O olema, et liikumisel kardaan vasta ei hakkaks käima? V:liiga suur, et oma ülesannet sääl korralikult täita vajadusel. U on ju palju kitsam ning U sees saab kardaan sillaga liikuda. U ka sellepärast, et lahtised otsad keevitadakse/kinnitatakse pöhja/kere/raami külge (ovaalil pole mötet, staadioni kujuga röngas on kinnituskohalt raiskamine, kuid tugevam, pealegi U ongi staadioni kujuga röngas millelt üks ots maha löigatud, et need kere külge kinnitada). Ja kui U kuju on otstega kere küljes, siis kust otsast see kardaan ennast siis välja saab keerutada? Mis pidi SA, PuZuP, seda U-d kardaani ümber oleks installeerinud (retooriline küsimus)?Algselt postitas: PuZuP
Pigem ikkagi siis juba O kujuline ja vähemalt 4-ja, kui mitte rohkemgi, millimeetri paksusest materjalist ning põhja külge, ümber kardaani kinnitada...sellise variandi puhul kui kardaani liitekoht peaks purunema või muhvi poldid, siis jääb kardaan keerutama just sinna O rõngasse...U kujulise aasa puhul keerutab ennast U seest välja (üks külg ju avatud) ja tuleb lõppkokkuvõttes ikkagi suuremal või vähemal määral salongi, antud juhul kuhugi salongi vaheseina kanti kui mitte veidi ettepoolegi...
Näiteks BHRA määrustikus on selline lisavidin kohustuslik...seda küll alla 11 sekundi kiirustavatest masinatest...aga vahet pole kui võimas auto on ja mis otstarbeks teda kasutatakse...kui kardaan peaks liputama hakkama, siis küll ta ka sellest märku annab...parem oleks kui ilma liigsete ohvriteta...![]()
[Muudetud: 1-4-2007 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Seekord passin ma Mustamäel tee ääres. Olin just koos Elucaga tähistamas vedrude-amortide vahetust väikese pizzaga,kui sa nina eest mööd avurasid. Kahju, et siand kinni pidada ei saanud.Algselt postitas: motameesSa Landy nagu passiks koguaeg seal teeääres.Ei saa sust kuidagi mööda, ükskõik mis teed pidi ma linna sisse sõidan.
Õigetel meestel on seal kahas passi märgotud xx/xx . Siis vaba valik, mida alla kruttida.Üks kummimõõdu näpukas lipsas sisse (avastasin pärastpoole). Ju vaatab, mis sest saab.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Täna ilmnes, et see õhukorgi jahutussärki tekkimise viga ikkagi veel küljes. Eks selle vea otsimisest tuleb alustada.Algselt postitas: motamees
Nüüd, kui masina sõitma saab, peab hakkama kõrvaldama pisivigu.
Kõige rohkem häirib mind tagapidurite krigin. See selgus tänase sõiduga.
Juba eelmise sõiduga selgus väike vibra masinas. Arvasin, et tegu oli viskava veljega. Nüüd aga teised veljed/kummid all ja vibra jätkuvalt sees. Uus kahtlusalune on pooltelg (äkki väheke kõver).
Paigaltvõttes hakkab vahel sidur raputama. Selle aga võtan ette siis, kui alla läheb viiene kast.
Benakulu võiks olla väiksem. Muud nagu esialgu polegi. Eks midagi tuleb kindlasti juurde veel.
Üldiselt pidas masin ennast täna (ainult see õhukork)normaalselt üleval. Maha sai vuratud 346km. Benakulu 8,8l/100km.

C
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
O.T. Nii nagu LR omaniku naine võib ka motamehe abikaasa rahulik olla, sest üle aisa löömine selle autoga naistesse minnes ei õnnestu. Tunnistajaid ja auto ära tundjaid on liiga palju. Alati on teada ,kus kandis ringi sõidad.
[Muudetud: 24-4-2007 Landy]
[Muudetud: 24-4-2007 Landy]
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nüüdseks autoga sõidetud nati alla 3000km, sellest 220km korraliku (6-700kg) koormaga. Täna vaatasin tõstukil auto alt üle. Mingeid pragusid ega muidu vigasid ilmnenud ei ole.
Praktika näitas, et bena kulu koormaga pikka otsa sõites ei tõuse. Kuressaare Tartu otsal oli kulu 8,7 L/100km kohta. Tartu - Tallinn - Kuressaare otsal aga 8 L/100km kohta. Koorem oli peal Tallinnast koju sõites. Kodust Tartu sõidu kulu suurem sellepärast, et otsustasin panna mootori õhuvõtu suve asendile. Peale 10 km läbimist tuli välja, et see oli suur viga. Karba jäätus ja lämmatas lõpuks mootori ära. Sinna see liigne kulu läkski. Peale õhuvõtuasendi muutmist kõik jälle OK.
Koormaga sõites on masin väga pehme. Lausa lust on liikuda.
Veesärgi õhumulli probleem on ikka veel üleval - lihtsalt ei ole jõudnud asjaga tegeleda. Huvitav on see, et koorem mulli teket ei kiirenda. Loogiline oleks, et plokikaane mikropraoga (viga, mida ma oletan) tekiks mull koormusel kergemini.
Ühe päevaga 800km maha sõites tuli ilmsiks veel üks viga. Gaasipedaali asend on ikka VÄGA vale. Täna hommikul vajas kintsu lihas massaa?i, enne kui liikuma otsustas hakata. Ikkagi lonkasin veel päeva läbi. Vaja oleks autopilooti - ehk piisab ka asendi reguleerimisest.

Landy, sa võid ennast homme valvesse sättida. Äkki trehvad mind homme jälle kusagil Tallinna, Kuusalu ümbruses.
Praktika näitas, et bena kulu koormaga pikka otsa sõites ei tõuse. Kuressaare Tartu otsal oli kulu 8,7 L/100km kohta. Tartu - Tallinn - Kuressaare otsal aga 8 L/100km kohta. Koorem oli peal Tallinnast koju sõites. Kodust Tartu sõidu kulu suurem sellepärast, et otsustasin panna mootori õhuvõtu suve asendile. Peale 10 km läbimist tuli välja, et see oli suur viga. Karba jäätus ja lämmatas lõpuks mootori ära. Sinna see liigne kulu läkski. Peale õhuvõtuasendi muutmist kõik jälle OK.
Koormaga sõites on masin väga pehme. Lausa lust on liikuda.
Veesärgi õhumulli probleem on ikka veel üleval - lihtsalt ei ole jõudnud asjaga tegeleda. Huvitav on see, et koorem mulli teket ei kiirenda. Loogiline oleks, et plokikaane mikropraoga (viga, mida ma oletan) tekiks mull koormusel kergemini.
Ühe päevaga 800km maha sõites tuli ilmsiks veel üks viga. Gaasipedaali asend on ikka VÄGA vale. Täna hommikul vajas kintsu lihas massaa?i, enne kui liikuma otsustas hakata. Ikkagi lonkasin veel päeva läbi. Vaja oleks autopilooti - ehk piisab ka asendi reguleerimisest.
Eks ma siis võtan naise auto (2102) seks (selleks) otstarbeks.Algselt postitas: Landy
...sest üle aisa löömine selle autoga naistesse minnes ei õnnestu. Landy]

Landy, sa võid ennast homme valvesse sättida. Äkki trehvad mind homme jälle kusagil Tallinna, Kuusalu ümbruses.

C