Viienda käigu remont
Viienda käigu remont
Töö juures VIS-il (ls. 115 000) kast undas, ragises väga koledalt, neljandat käiku ei saanud ka jõuga sees hoida. Viisin Bollverki töökotta remonti. Võeti 75.-, vahetati lülituskahvel, kaks otsalaagrit, kõik tihendid. Esmaspäeva õhtul viisin, neljapäeva hommikul sain kätte. Väljastati arve kah. Sünteetiline õli kah nüüdsest sees.
Meil siin kõik tublid mehed ja remondivad ise, aga võtke lihtsalt teadmiseks, mis hinnad ka on.
Meil siin kõik tublid mehed ja remondivad ise, aga võtke lihtsalt teadmiseks, mis hinnad ka on.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Pean vajalikuks märkida, et mitte ainult roostetanud poltide-mutrite avamiseks, vaid ka liimitud keermete vabastamiseks .motamees kirjutas: Kuumutamist kasutatakse enamuses roostetanud poltide juures.
Loctite keermeliimid kaotavad kindlasti mõjuvõimu umbes +300*C juures. Mõni varem, mõni hiljem.
Lahtikeeramise juures pole vaja molutada, mõni kleepub uuesti kinni kah .
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Ehk keegi nüüd oskab vastata? Endal sama jama, välja ei visanud 1km sõidu peale aga undab küll päris mehiselt.r6mpsik kirjutas:Aga ,mis võib olla 5-nda käigu vilinast?
Täna panin uue õli ka sisse(tap15 vms). See oli omaette seiklus..
Aga undas ikka edasi. Lugesin kuskilt, et mõistlik oleks masin kaldu ajada ja veel sisse pressida õli just 5ese kasti puhul
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Ostsin selle, aga polnud aega sõita saanud, ei tea mis olukord seal valitses. Õli oli ka vähe sees ennem kui vahetama hakkasin.
Ennem nagu huilgasid teised käigud ka natuke(kui õli vähe oli), uue õliga see probleem kadus, nüüd ainult 5käik. Aga õli sai selle külje punni ääreni.
Peaks ehk tungiga külje ülesse ajama ja veidi veel peale pressima õli?
Ennem nagu huilgasid teised käigud ka natuke(kui õli vähe oli), uue õliga see probleem kadus, nüüd ainult 5käik. Aga õli sai selle külje punni ääreni.
Peaks ehk tungiga külje ülesse ajama ja veidi veel peale pressima õli?
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Osad hammasrattad peavadki olema "otstest teravad". See hõlbustab nende liitmist ja lahutamist (käiguvahetust).
Kui käike sees ei hoia, siis tuleb üle vaadata kahvlite, fiksaatorite ja tööpindade olukord.
Sünkronisaator peab olema pealt tugevalt sooneline, et vahetusmuhvi koonusesse haakuda. Kui on sile siis läheb vahetamisele.
Oma SRÜ-s valmistatud 5-ses kastis sai vahetatud ka enamus laagritest. Paaril neist oli veerepinnal väikesed urbsus-avad sees. Need kipuvadki häält tegema. Kui CCCP-s toodetud laagrid olid üsna hea kvaliteetiga, siis SRÜ omad sellist renomeed ei oma.
Kui käike sees ei hoia, siis tuleb üle vaadata kahvlite, fiksaatorite ja tööpindade olukord.
Sünkronisaator peab olema pealt tugevalt sooneline, et vahetusmuhvi koonusesse haakuda. Kui on sile siis läheb vahetamisele.
Oma SRÜ-s valmistatud 5-ses kastis sai vahetatud ka enamus laagritest. Paaril neist oli veerepinnal väikesed urbsus-avad sees. Need kipuvadki häält tegema. Kui CCCP-s toodetud laagrid olid üsna hea kvaliteetiga, siis SRÜ omad sellist renomeed ei oma.