Eelmisel nädalal sõitsime kooli Ladal oma vastremonditud mootorit sisse ja kuna 500 km sai täis, siis esmaspäev lükkasime käru garaazi, et klappe regullida. Kuna ühe klapi reguleerimine osutus võimatuks (1. püti v.l klapi reguleerpolt oli müstiliselt kinni), otsustasime nukatsi koos kojaga maha võtta. Ja üllatus ei olnud meeldiv - 3. ning 4. silindri kõik nookurid olid täiesti kulunud

Uurinud kõiki detaile lähemalt, selgus et nukkvõllil pooltel õlikanalitel istus mingi s***tükk ees, õlitusaugud olid seega pea olematud

Proovisime suruõhuga kanaleid puhtaks lasta aga kasu sellest polnud. Võtsime riiulist uue nukkvõlli ning enne peale panekut kontrollisime selle õlitusavasid - sama värk, probleemsed olid väljalaske klappe käitavate nukkide õlitusaugud. Töökoja ülem tuhnis siis natuke oma varudes ja leidis meile vist veneajast säilinud nukatsi (võllil ühes kohas nn kuuskant sees, seega peaks olema kvaliteetsem). Tollel olid augud juba enamvähem ja see ka koos uute nookuritega mootorisse sai.
Ehk siis loo moraal: kui ostate mõne varuosa, siis andke endast parim, et avastada selle võimalikud defektid. Ma usun, et oleks me taibanud enne need kanalid väikse puuriga üle lasta, poleks seda jama juhtunud.
Paar pildikest ka siia juurde siis:
http://www.pilt.ee/view/374352/