Teinekord pane vastav teema pealkiri!
K: Kui raske on vahetada plokikaane tihendit?
K: Kui raske on vahetada plokikaane tihendit?
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
K: Kui raske on vahetada plokikaane tihendit?
Hmm mul oli see probleem et mootor läks 2km üle 100 kraadi kuumaks
ma vaatasin veepumba üle oli korras igaks juhuks ostsin endale ka uue termostaada vahetasin ära ja ei midagi ei muutunud.
Arvatavasti on siis plokikaanetihend mis on katki kui raske on seda vahetada.Ja palju seal lahti peab võtma ei ole ise eriti ursis sellega.
Teinekord pane vastav teema pealkiri!
Teinekord pane vastav teema pealkiri!
Ei pruugi minna karterisse jahutusvedelik. Võib ka nii olla, et surve läheb ainult radikasse, endal oli nii suvel. Tihend oli katki täpselt sellelt kohalt kus oli vahe jahutussüsteemi ja silindri vahel ja nii läkski mootori töösurve radikasse.
Kui mootorisse hakkab õli "juurde tekkima" siis läheb järelikult jahutusvedelik õli sisse. Kui jahutusvedelikku kaob või/ja jahutusvedelik on õline, siis on ka tihendi viga, halvemal juhul on plokikaan rikutud.
Kui mootorisse hakkab õli "juurde tekkima" siis läheb järelikult jahutusvedelik õli sisse. Kui jahutusvedelikku kaob või/ja jahutusvedelik on õline, siis on ka tihendi viga, halvemal juhul on plokikaan rikutud.
kaane vahetus võtab 2 mehega tehes aega 4h tegelt umbes 
selleks vaja minema monteerida:
tosool/jahutusvedelik/vesi välja!
õhupuhasti kopsik,gaasihoovastik lahti, klapikambri kaan maha, ketipinguti lõdvaks (või rihmapinguti), nukvõlli hammakas koos ketiga otsast ära ja ettevaatlikult kinnitada et alla ei kukuks (rihmaga piisab ainult rihma eemaldamisest - pärast järgida märke) siis nukk maha, sealt alt8 plokikaane polti lahti, püksid lahti, bensiinivoolik lahti karpa küljest ja peakski käes olema plokikaan.. nüüd enne uue tihendiga peale panemist tules metalljoonlauaga üle vaadata ega kaan või plokk kõver pole, mõlemad pead võimalikust sitast ideaalselt puhtaks tegema ilma plokikaane pinda kahjustamata - kui seda ei tee ei saa sa never ever asju pidama. plokikaane tihendit ostes soovitaks osta uus tihend millel on hermeetik ringid jahutuskanalite ümber ja silindrite ümber olevad metallrõngad on osadel vasest - jällegi eelistada neid..
kokupanek siis vastupidi, pärast pead jälgima et märgid kokku saad ilusti..
enne soovitaks veel kohustusliku kirjandusega tutvuda - lada kõikvõimalikud manuaalid ja raamatud...
selleks vaja minema monteerida:
tosool/jahutusvedelik/vesi välja!
õhupuhasti kopsik,gaasihoovastik lahti, klapikambri kaan maha, ketipinguti lõdvaks (või rihmapinguti), nukvõlli hammakas koos ketiga otsast ära ja ettevaatlikult kinnitada et alla ei kukuks (rihmaga piisab ainult rihma eemaldamisest - pärast järgida märke) siis nukk maha, sealt alt8 plokikaane polti lahti, püksid lahti, bensiinivoolik lahti karpa küljest ja peakski käes olema plokikaan.. nüüd enne uue tihendiga peale panemist tules metalljoonlauaga üle vaadata ega kaan või plokk kõver pole, mõlemad pead võimalikust sitast ideaalselt puhtaks tegema ilma plokikaane pinda kahjustamata - kui seda ei tee ei saa sa never ever asju pidama. plokikaane tihendit ostes soovitaks osta uus tihend millel on hermeetik ringid jahutuskanalite ümber ja silindrite ümber olevad metallrõngad on osadel vasest - jällegi eelistada neid..
kokupanek siis vastupidi, pärast pead jälgima et märgid kokku saad ilusti..
enne soovitaks veel kohustusliku kirjandusega tutvuda - lada kõikvõimalikud manuaalid ja raamatud...
Roolin nii kuis jaksan