Esituli jamab
Esituli jamab
Esituli jamab
Selline jama, et põhitule pistikupesa, kuhu pirn läheb kärssab ära. Paned uue, jälle kärssab ära. Oskab keegi midagi arvata?:puzzled:puzzled
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Mul on sama jama olnud, aravsin,et palstik lihtsalt väsinud.Algselt postitas: kaido k
Selline jama, et põhitule pistikupesa, kuhu pirn läheb kärssab ära. Paned uue, jälle kärssab ära. Oskab keegi midagi arvata?:puzzled:puzzled
Kuna plastmass põles ümbert ära, siis isoleerisin lihtsalt ostsad ära ja ja läksid otse pilni külge.
Sinu puhul viitab pigem lühisele või ülepingele süsteemis.
Nii naljakas ,kui see pole, aga kontrolli tagatulede pesasid kj ja pistikuid, äkki on seal oksüdeerimise jälgi. Sama on pädev ka esitulede ühenduste puhul(näiteks releede juures).
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See on tõsine probleem ja paljudel. Lühiseks seda nimetada ei saa. Ühenduskohad kuumenevad halva kontakti tõttu ja nii jääbki mulje ,et midagi on lühises. Kui kontakt on halb ,siis järelikult suureneb ka voolutakistus antut kohas ja tekkibki kunstlik takisti ,mis oma võimsuselt on väike ning kuumeneb seetõttu üle.
Võid panna jämedamad juhtmed ,kuid esmalt tuleb korda teha kõik vooluringi ühenduskohad ja kui vähegi võimalik ,siis isoleerida välismõjude eest ,et ei toimuks ühenduste "hapetumist". Õhk masinate ümber on happeline ja kapotiall algab soojuse lisamõjuna kiire oksüdeerumine.
Jube keeruline värk ,aga mina seda ühendusklemmide sulamist muud moodi põhjendada ei suuda.
Metsamasinal on see nipp mingil määral pidurdanud hapetumist ,kuid kord aastas pean ikka kabiinist väljaspool olevad kaitsmeplokid üle vaatama ja väljagi vahetama. Töötuledega täpselt sama lugu.
Võid panna jämedamad juhtmed ,kuid esmalt tuleb korda teha kõik vooluringi ühenduskohad ja kui vähegi võimalik ,siis isoleerida välismõjude eest ,et ei toimuks ühenduste "hapetumist". Õhk masinate ümber on happeline ja kapotiall algab soojuse lisamõjuna kiire oksüdeerumine.
Jube keeruline värk ,aga mina seda ühendusklemmide sulamist muud moodi põhjendada ei suuda.

Metsamasinal on see nipp mingil määral pidurdanud hapetumist ,kuid kord aastas pean ikka kabiinist väljaspool olevad kaitsmeplokid üle vaatama ja väljagi vahetama. Töötuledega täpselt sama lugu.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
aitab kui kõrgkuumis tinaaga joota UUED korralikud pistikud juhtmete otsa.
vahel on ülekuumenenud juhe seest ka oksüdeerunud - vask on selline must.. siis on soovitav juhtmed kuni releedeni ära vahetada, mis pole eriti keeruline töö.
ühendustele soovitaks spetsiaalvahendeid mis ei lase niiskust ja õhku ligi, tavotti ja muid määrdeid ei soovita. väga hästi sobib elektritarvete kauplustes müüdav vase ja alumiiniumi kokkuühendamisel vahele/peale määritav aine (müüakse süstlas).
samuti võib kasutada tavalist silikooni ainult et kaitse pole niivõrd tõhus
vahel on ülekuumenenud juhe seest ka oksüdeerunud - vask on selline must.. siis on soovitav juhtmed kuni releedeni ära vahetada, mis pole eriti keeruline töö.
ühendustele soovitaks spetsiaalvahendeid mis ei lase niiskust ja õhku ligi, tavotti ja muid määrdeid ei soovita. väga hästi sobib elektritarvete kauplustes müüdav vase ja alumiiniumi kokkuühendamisel vahele/peale määritav aine (müüakse süstlas).
samuti võib kasutada tavalist silikooni ainult et kaitse pole niivõrd tõhus

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."