Ladaklubi enamaks, kui lihtsalt foorum!!!
Ladaklubi enamaks, kui lihtsalt foorum!!!
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ladaklubi enamaks, kui lihtsalt foorum!!!
Ammust aega on heietatud teemadel, mis asi on Ladaklubi, kas see on foorum ja tema liikmeskond, või midagi muud. Kõneaineks on olnud ka Klubi registreerimine mittetulundusühinguna, kuid seni pole midagi käegakatsutavat sellel suunal toimunud.
Pikkade vaidluste tulemusena oleme tänaseks jõudnud nii kaugele, et oleme aru saanud:
1. ladaklubi.ee foorum ei ole Ladaklubi!
2. klubi kui sellist pole siiani sisuliselt olemas olnud, kuna puudub igasugune struktuurne alus!
3. senises ?moodustises? on hulgaliselt liikmeid, kes on aktiivsed ning kes on valmis ja tahavad puudu olevat struktuuri luua, et klubi muutuks hägusest massist millekski käegakatsutavamaks!
Seepärast oleme koostanud omalt poolt dokumendi, mida kutsume Eesti Ladaklubi põhikirjaks http://www.ladaklubi.ee/Ladaklubi_p6hikiri.pdf ning kokku pannud Ladaklubi juhatuse millele tuginedes tegutseksime edasi ametliku seltsinguna. Loodava seltsingu omandusse läheksid hetke seisuga ladaklubi.ee foorum ning kõik seni serveri rendiks ning 2004. aasta Lada Campiks ülelaekunud rahalised vahendid.
Loodav seltsing võtab enda kanda edasise foorumi haldamise ning Ladaklubi ürituste korraldamise ning kohustub tema käsutusse läinud vahendeid kasutama Põhikirjas mainitud eesmärke silmas pidades.
Kõigil, kes on Põhikirjaga tutvunud, kes aktsepteerivad seda ning kellel on kindel soov ja tahtmine võtta endale Ladaklubi liikmeks saamise õigused ning kohustused, on võimalik anda endast märku tehes käesolevasse teemasse postituse sisuga:
?Mina <Inimese nimi> alias <foorumi kasutajanimi> soovin astuda Eesti Ladaklubi liikmeks, aktsepteerides seejuures täielikult Klubi põhikirja ning juhatust ja olen valmis täitma klubi liikmeks oleku tingimusi.?
Vastavat postitust võetakse kui liikmeks astumise avaldust esitatuna klubi juhatusele.
Eesti Ladaklubi juhatus koosseisus:
Ilvar Tiisler
alias Jeejee
Olavi Seli
alias Olaaf
Mehis Pärn
alias Mess
edit by olaaf: põhikirja lingi süntaksi parandus
Pikkade vaidluste tulemusena oleme tänaseks jõudnud nii kaugele, et oleme aru saanud:
1. ladaklubi.ee foorum ei ole Ladaklubi!
2. klubi kui sellist pole siiani sisuliselt olemas olnud, kuna puudub igasugune struktuurne alus!
3. senises ?moodustises? on hulgaliselt liikmeid, kes on aktiivsed ning kes on valmis ja tahavad puudu olevat struktuuri luua, et klubi muutuks hägusest massist millekski käegakatsutavamaks!
Seepärast oleme koostanud omalt poolt dokumendi, mida kutsume Eesti Ladaklubi põhikirjaks http://www.ladaklubi.ee/Ladaklubi_p6hikiri.pdf ning kokku pannud Ladaklubi juhatuse millele tuginedes tegutseksime edasi ametliku seltsinguna. Loodava seltsingu omandusse läheksid hetke seisuga ladaklubi.ee foorum ning kõik seni serveri rendiks ning 2004. aasta Lada Campiks ülelaekunud rahalised vahendid.
Loodav seltsing võtab enda kanda edasise foorumi haldamise ning Ladaklubi ürituste korraldamise ning kohustub tema käsutusse läinud vahendeid kasutama Põhikirjas mainitud eesmärke silmas pidades.
Kõigil, kes on Põhikirjaga tutvunud, kes aktsepteerivad seda ning kellel on kindel soov ja tahtmine võtta endale Ladaklubi liikmeks saamise õigused ning kohustused, on võimalik anda endast märku tehes käesolevasse teemasse postituse sisuga:
?Mina <Inimese nimi> alias <foorumi kasutajanimi> soovin astuda Eesti Ladaklubi liikmeks, aktsepteerides seejuures täielikult Klubi põhikirja ning juhatust ja olen valmis täitma klubi liikmeks oleku tingimusi.?
Vastavat postitust võetakse kui liikmeks astumise avaldust esitatuna klubi juhatusele.
Eesti Ladaklubi juhatus koosseisus:
Ilvar Tiisler
alias Jeejee
Olavi Seli
alias Olaaf
Mehis Pärn
alias Mess
edit by olaaf: põhikirja lingi süntaksi parandus
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
?Mina Sander Sepp alias GTA soovin astuda Eesti Ladaklubi liikmeks, aktsepteerides seejuures täielikult Klubi põhikirja ning juhatust ja olen valmis täitma klubi liikmeks oleku tingimusi.?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
?Mina <Joonas Väärtnõu> alias <Jonx666> soovin astuda Eesti Ladaklubi liikmeks, aktsepteerides seejuures täielikult Klubi põhikirja ning juhatust ja olen valmis täitma klubi liikmeks oleku tingimusi.?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
?Mina Mario Amberg alias berg soovin astuda Eesti Ladaklubi liikmeks, aktsepteerides seejuures täielikult Klubi põhikirja ning juhatust ja olen valmis täitma klubi liikmeks oleku tingimusi.?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Tore teada, et huvilisi juba täitsa palju tulnud, püüame siis parandada ka omapoolse vajakajäämise ning räägime veidi plaanidest ning paljusid painavast rahalisest küljest.
Kõigepealt miks seltsing ja mitte mittetulundusühing. Pikaldase vaidlemise ja spetsialistidega konsulteerimise tulemusena jõudsime järeldusele, et meie esmaseks vajaduseks pole mitte juriidiline kest koos sellega kaasnevate kohustustega riigi ees vaid korralikult toimiv organisatsioon, mis on selgelt püstitanud oma eesmärgid ning piiritlenud liikmeskonna. Olemasolev seadusandlik raamistik annab seejuures üsna suure tegutsemisvabaduse ka seltsinguna, mistõttu otsustasime, et katsume kõigepealt ehitada üles organisatsiooni, ehk klubi tema õiges tähenduses ja alles siis, kui peaks osutuma vajalikuks, võime registreerida end ka ametliku mittetulundusühinguna.
Meie juhatusena näeme oma tegevuses eelkõige järgmisi eesmärke, mis vajavad täitmist:
1. Ladaklubi liikmeskond tuleb selgelt piiritleda, sest praegune foorum on liialt hägune. Seda eesmärki täidavad nii põhikiri, juhatus, kui kõikvõimalikud liikmeks oleku tingimused
2. Aidata inimestel üksteist tundma õppida ning olla igati toeks nende omavahelisele läbikäimisele. Selle juurde käivad kõikvõimalikud üritused ja ettevõtmised. See ei tähenda, et juhatus hakkab neid iga kord ise korraldama, vaid juhatus ka aitab teistel liikmetel korraldust läbi viia.
3. Töötada välja klubi sümboolika ning reguleerida veidigi selle kasutamist. Et oleks võimalik eristada, kes on tegelikult klubiga seotud ja kes mitte, et vältida halba kuulsust
4. Korrastada praegu küllaltki segi paisatud foorum ning teha klubile korralik kodulehekülg
5. Soodustada läbikäimist teiste sarnaste ühendustega nii kodus, kui välismaal.
Seda võiks kokkuvõtlikult nimetada juhatuse kokkuvõtlikuks programmiks ning loodava klubi eesmärkideks.
Meieni on jõudnud ka üksikuid küsimusi põhikirja punktide kohta ning sellest, milliseks kujunevad liikmete rahalised kohustused:
1. Kas alla 18 aastased ja ilma ladata inimesed ei saagi Ladaklubi liikmeks astuda? Põhikiri näeb ette tingimused, mida liige või selle kandidaata peaks täitma. Samas on juhatusel õigus otsustada (küsides kasvõi selleks nõu kõigi liikmete ehk üldkogu käest) iga liikme puhul tehtavate erandite üle. Seega, kui liige suudab ennast tõestada muudel viisidel, võidakse talle liikmestaatus omistada ka kõiki tingimusi täitmata. (Pealegi on olemas noorliikme staatus alla 18 aastastele, kellel on kõik sarnased õigused va hääleõigus üldkogul ning õigus kuuluda juhatusse)
2. Põhikiri ei sätesta allstruktuuride loomist (nivamehed, samaramehed, rallimehed jne) - samas põhikiri seda ka ei keela. Kuna kõik on alles üsna algusjärgus, siis püüame käima saada klubi kui tervikugi, kui tarvis, on hiljem erinevaid allstruktuure või sektsioone võimalik alati luua
3. Millised varalised kohustused liikmetele kaasnevad? Otsustasime, et kuna klubil on teatav algkapital olemas, siis pole lähimal ajal sisseastumismaksu tarvis kehtestada. Samas on plaanis sisse viia alates uuest aastast liikmemaks. Selle summa suurus on hetkel veel lahtine, kuid välja on käidu idee, et see võiks jääda 50 - 100 EEK vahele. Maksu eesmärk on ühelt poolt olla piisavalt väike, et mitte koormata, samas olla piisav, et katta elementaarsed kulud ja hoida eemal "ühe öö liblikad."
Loodan, et suutsin anda vastuse nii mõnelegi küsimusele, kui midagi on veel ebaselge, siis oleme valmis täpsustama. Praegu on just õige aeg teha enesele asjad selgeks ning küsida. Meie soov on, et inimesed, kes liikmeks astuda soovivad ka tegelikult seda tahaksid ning mõtleksid tõsiselt , mis sammu nad teevad.
Kõigepealt miks seltsing ja mitte mittetulundusühing. Pikaldase vaidlemise ja spetsialistidega konsulteerimise tulemusena jõudsime järeldusele, et meie esmaseks vajaduseks pole mitte juriidiline kest koos sellega kaasnevate kohustustega riigi ees vaid korralikult toimiv organisatsioon, mis on selgelt püstitanud oma eesmärgid ning piiritlenud liikmeskonna. Olemasolev seadusandlik raamistik annab seejuures üsna suure tegutsemisvabaduse ka seltsinguna, mistõttu otsustasime, et katsume kõigepealt ehitada üles organisatsiooni, ehk klubi tema õiges tähenduses ja alles siis, kui peaks osutuma vajalikuks, võime registreerida end ka ametliku mittetulundusühinguna.
Meie juhatusena näeme oma tegevuses eelkõige järgmisi eesmärke, mis vajavad täitmist:
1. Ladaklubi liikmeskond tuleb selgelt piiritleda, sest praegune foorum on liialt hägune. Seda eesmärki täidavad nii põhikiri, juhatus, kui kõikvõimalikud liikmeks oleku tingimused
2. Aidata inimestel üksteist tundma õppida ning olla igati toeks nende omavahelisele läbikäimisele. Selle juurde käivad kõikvõimalikud üritused ja ettevõtmised. See ei tähenda, et juhatus hakkab neid iga kord ise korraldama, vaid juhatus ka aitab teistel liikmetel korraldust läbi viia.
3. Töötada välja klubi sümboolika ning reguleerida veidigi selle kasutamist. Et oleks võimalik eristada, kes on tegelikult klubiga seotud ja kes mitte, et vältida halba kuulsust
4. Korrastada praegu küllaltki segi paisatud foorum ning teha klubile korralik kodulehekülg
5. Soodustada läbikäimist teiste sarnaste ühendustega nii kodus, kui välismaal.
Seda võiks kokkuvõtlikult nimetada juhatuse kokkuvõtlikuks programmiks ning loodava klubi eesmärkideks.
Meieni on jõudnud ka üksikuid küsimusi põhikirja punktide kohta ning sellest, milliseks kujunevad liikmete rahalised kohustused:
1. Kas alla 18 aastased ja ilma ladata inimesed ei saagi Ladaklubi liikmeks astuda? Põhikiri näeb ette tingimused, mida liige või selle kandidaata peaks täitma. Samas on juhatusel õigus otsustada (küsides kasvõi selleks nõu kõigi liikmete ehk üldkogu käest) iga liikme puhul tehtavate erandite üle. Seega, kui liige suudab ennast tõestada muudel viisidel, võidakse talle liikmestaatus omistada ka kõiki tingimusi täitmata. (Pealegi on olemas noorliikme staatus alla 18 aastastele, kellel on kõik sarnased õigused va hääleõigus üldkogul ning õigus kuuluda juhatusse)
2. Põhikiri ei sätesta allstruktuuride loomist (nivamehed, samaramehed, rallimehed jne) - samas põhikiri seda ka ei keela. Kuna kõik on alles üsna algusjärgus, siis püüame käima saada klubi kui tervikugi, kui tarvis, on hiljem erinevaid allstruktuure või sektsioone võimalik alati luua
3. Millised varalised kohustused liikmetele kaasnevad? Otsustasime, et kuna klubil on teatav algkapital olemas, siis pole lähimal ajal sisseastumismaksu tarvis kehtestada. Samas on plaanis sisse viia alates uuest aastast liikmemaks. Selle summa suurus on hetkel veel lahtine, kuid välja on käidu idee, et see võiks jääda 50 - 100 EEK vahele. Maksu eesmärk on ühelt poolt olla piisavalt väike, et mitte koormata, samas olla piisav, et katta elementaarsed kulud ja hoida eemal "ühe öö liblikad."
Loodan, et suutsin anda vastuse nii mõnelegi küsimusele, kui midagi on veel ebaselge, siis oleme valmis täpsustama. Praegu on just õige aeg teha enesele asjad selgeks ning küsida. Meie soov on, et inimesed, kes liikmeks astuda soovivad ka tegelikult seda tahaksid ning mõtleksid tõsiselt , mis sammu nad teevad.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?