Millega soovitate üle teha äsja keevitatud põhja??

Millega soovitate üle teha äsja keevitatud põhja??

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Millega soovitate üle teha äsja keevitatud põhja??

Postitus Postitas Zero »

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mina teeks grundiga kõigepealt. Siis värviks mingi värviga keeviskohad üle. Seejärel pihustaks üle "ML" seguga laseks ära kuivada ja siis põhjapigi järele.
Grundi ja värvi paneks pintsliga vajalikesse kohtadesse ja "ML"segu koos mastiksiga pihustiga. Selleks olemas spets pihustid.
C
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

mina tegin asja endal ka värviga yle otsese põhja.Aga rattaste koopad tegin mingi grafiidi möksiga.See nagu davott mis tuleb õliga ää segadaVot see on tõesti hea kraam.Aga veel parem on saada grafiidi pulbrit millega saab kõik kohad hästi täidetud, kuna see värk ronib igale poole.Aga seda kraami ei ole igalt poolt saada
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ega siis grafiitmääre ja grafiitõli pole samad asjad
Grafiitmääre oli lehtvedrude vahele panemiseks ja see ei roni ise kusagile. Seisab kenasti potis.
Grafiitõli oli just spetsiaalselt autode korrosioonitõrjeks ja see ikka midagi muud. Seda vedrude vahele ei aita panna.
C
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Praegu müüakse ka mingit ESMOLI nimelist bituumenlaki taolist asja.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

Algselt postitas: motamees
Ega siis grafiitmääre ja grafiitõli pole samad asjad
Grafiitmääre oli lehtvedrude vahele panemiseks ja see ei roni ise kusagile. Seisab kenasti potis.
Grafiitõli oli just spetsiaalselt autode korrosioonitõrjeks ja see ikka midagi muud. Seda vedrude vahele ei aita panna.

no aga mõlemad on ikka rooste vastu ja minu arust võib põhja yle tegemisel kasutada mõlemat ja kui tahad teha keerulisemaid kohti siis kasutada ronivad grafiiti
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

mul tekib siinkohal selline küsimus: mul on ka uuel kerel keevitustööd tehtud, aga pindmine õrn rooste on põhja peal. olen kuulnud, et on sellised mõksid olemas, mis tapavad rooste?! kui on, siis soovitage parimaid vms.
to erkiautoa: sa loe veel kord motamehe postitus läbi, sa paned segast, kui motamehe jutt õige on. ja ma ei usu ka, et sellist grafiiti on olemas, mis ronib ise:D siis polekski ju vaja vaeva näha, vaid põhja keskele väänad paksult peale, siis ronib ise igale poole:D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: erkiauta
no aga mõlemad on ikka rooste vastu ja minu arust võib põhja yle tegemisel kasutada mõlemat ja kui tahad teha keerulisemaid kohti siis kasutada ronivad grafiiti
Asi selles ongi, et ei ole mõlemad roostetõrje vahendid.
Grafiitmääre on ette nähtud vedrulehtede määrimiseks. See on tavaline solidool (rahvakeeli TAVOTT) millele lisatud grafiitpulbrit. Pulber vedrulehtede kergemaks liikumiseks.
Roostetõrje vahenditel ikka teised lisandid sees. Igatsorti inhibiitorid.
C
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

Algselt postitas: burner
mul tekib siinkohal selline küsimus: mul on ka uuel kerel keevitustööd tehtud, aga pindmine õrn rooste on põhja peal. olen kuulnud, et on sellised mõksid olemas, mis tapavad rooste?! kui on, siis soovitage parimaid vms.
to erkiautoa: sa loe veel kord motamehe postitus läbi, sa paned segast, kui motamehe jutt õige on. ja ma ei usu ka, et sellist grafiiti on olemas, mis ronib ise:D siis polekski ju vaja vaeva näha, vaid põhja keskele väänad paksult peale, siis ronib ise igale poole:D
kusjuures on selline pulber olemas jah mis ise ronib aga see ronib ainult 10-15 cm.Ja see on grafiit pulber kuna proovisin ise kapoti peal ja ronib kyll.Nii et ärge ajage.karbid saab hästi ää täita
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

no tegelikult see 10-15 cm on küll väga hea saavutus. sry, et ei uskunud, et selline asi olemas on. ajasin ennem lolli juttu.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: burner
no tegelikult see 10-15 cm on küll väga hea saavutus. sry, et ei uskunud, et selline asi olemas on. ajasin ennem lolli juttu.
Ei sa ajanud lolli juttu ühti. 10-15cm on ikka nii hea saavutus, et tehases toodetud roostetõrjed sedasi ei roni. Kui see asi nii lihtne oleks (ja tõsi) oleks roostetõrje probleemid ammu lahendatud. Paraku aga autod roostetavad ja kahju sellest on väga suur.
C
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

asi on selles et seda vahendit ei ole kuskilt kätte saada ja ei ole olemas muidugi sellist vahendit mis täielikult kaitseks rooste eest.Aga seda et ta ronib ja kaitseb mingil määral nagu kõik vahendidki.Selle aine võib kätte saada mõnest vanemast garaazist, sest vanadel headel aegadel neid tõesti kasutati.Puuriti karpidesse augud ja valati sisse.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Mina tegin auto põhja üle tinamenninguga, sama vahendit kasutas ka oma auto põhja katmisex rooste eest kasutaja killercop.... Kahjux ei ole seda tinamenningut enam tänapäeval saada, ikkagi vene aegne kaup.. Aga tõhus kaitse peax see olema..
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

rakveres lada poes müüakse õiget vene mastiksit mis seisab päris kenasti peal ja kerdge kah määrida
ostsid siis sõida
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

aga millega teha yle salongi põhi?
minu esialgne plaan on teha õliga lihtsalt.
on see :P mõte w?
k
kalkin
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kalkin »

Mul on seal mingi värvikiht peal aga seda sai tööde käigus kõvasti kribitud. Aga põhimõtteliselt mina panin küll õli ja siis jalapuhastusmatid tagurpidi peale.
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

aga kaua see õli seal püsib?kas tuleb teda vahetada ka?
k
kalkin
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kalkin »

Ma usun, et kui ta sult kuskilt välja ei leki siis ta peaks seal tükk aega püsima. Ühel masinal, mida lammutasin oli see õli seal püsind mingi 10 aastat aga ma ei tea kas ta vahepeal vähemaks ka sealt jäi.
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

mis õli see on yldse.mingi paksemat sorti peab olema vist muidu läheb kyll nendest aukudest läbi mis põhjas on
k
kalkin
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kalkin »

Ma täpselt ei teagi mingi vana kasutatud mootoriõli arvatavasti(leidsin nurgast vedelemast). Päris paks oli ta küll. Pintsliga määrisin teda laiali. Aga mis augud sul seal põhjas on? Nendele aukudele, mis mul seal on käivad kummijullad ette.
Vasta