2105, martin13, 1990

2105, martin13, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 184
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere

Re: 2105, martin13, 1990

Postitus Postitas martin13 »

Salongi ahi läheb soojaks ilusti. Ma ise kahtlustan, et äkki süüde paigast ja ajab kuumaks või on kaane/tihendiga midagi. Minu arust oli kaane tihendi vahelt kerge õlileke ka nii et talvel tuleb kaas ilmselt maha võtta niikuinii. Samas vedelikud on normis ja omal kohal ja survet ei ole ka süsteemis märganud.
Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 147
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 2105

Re: 2105, martin13, 1990

Postitus Postitas Kevin68 »

Mu 2105el on ka häda selline, et temp kipub sõites punase alla minema, aga keema ei lähe. Lõdvikud on pehmed ja jahutusvedeliku ei kao, eilsega hakkas salongi külma ka puhuma. Kas siis on kaanetihend ära?
Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 184
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere

Re: 2105, martin13, 1990

Postitus Postitas martin13 »

Kui sul salongi külma puhub, siis võib äkki salongiradikas umbes olla või ahju kraan. Pigem praeguse jutu põhjal kahtlustaks seda. Minu kokkupuude plokikaane tihendi rikkega on kas surve jahutusesüsteemis või on õli piimakohvi värvi.
Aga kastika kuuma murest sain jagu. Nimelt ühel lumisel päeval otsustasin kastikaga garaasi minna (soola plöga ei paistnud teedel olevat). Mõned kilomeetrid sõitsin kui juba temp oli üle poole ja jõud täitsa kadunud. No nii kadunud et olin sunnitud tee äärde seisma jääma ja uuesti masinat käivitama. Kuidagi sain puterdades käima ja lidusin garaasi. Esiteks oli süüde paigast ära. Teiseks oli kontaktivahe paigast ära. Kolmandaks oli karpa küljes olev teise lõõri avamise membraan mõraga. Kuna uut membraani sahtlis polnud siis mootori ruumist mingi suva karpa kiskusin laiali ja sealt sain terve membraani. Ja ennäe imet, kuumaks ei lähe (isegi ventikat ei ole enam kordagi tööle pannud, võib el vendi ära võtta ja veepumba otsa ventika tagasi panna) ja 90km/h pole enam probleem kätte saada. Lisaks mingi kahe nädalaga tõmbas kastikal aku kotti. Lahendasin probleemi esialgu sellega, et võtsin klemmi maha. Kuna see suht tüütu tegevus siis süüte/karpa timmimise ajal tahtsin ka sellele jälile jõuda. Otsisin juba testri välja, et kaitsmekarbi kallale minna. Aga vilksamisi jäi silma, et salongis midagi hõõgub. Eelmine omanik on pannud salongi tuledesse LED pirnid ja see on seal niiskusega korrudeerunud ning hõõgus vaikselt (proovin esimest korda elus telefoniga pildi lisada, loodan et hakkama saan ja väga lahmakas ei ole. Kui on siis muudan arvutis ära)
IMG_0276.jpeg
IMG_0276.jpeg (264.33 KiB) Vaadatud 3340 korda
IMG_0275.jpeg
IMG_0275.jpeg (378.68 KiB) Vaadatud 3340 korda
Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 184
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere

Re: 2105, martin13, 1990

Postitus Postitas martin13 »

Vahepeal siia ka mõne elumärgi endast jätma. Ega suurt midagi kirjutada tegelikult pole. Kastikaga olen ringi vuranud ja vahepeal natukene tööd teinud. Natuke kruusa ja natukene puid vedanud. Tahtsin ka kärukonksu taha panna aga ei tundunud siuke päris viie minuti töö ja esialgu loobusin. Vintage weekendile läksin kastikaga. Ja esimest korda elus tekkis mul reedel õhtusel sõidul probleem. Nimelt viskas geneka tule põlema ja tempi hakkas kohe üles kruvima. Kapote lahti ja pimedas vaatasin, et veepumba otsas olev ventikas lääbakil. Selge, veepump kutu. Lohistasin sõbra garaasi ja vaatasin seal uuesti taskulambiga. Hoopis ventika poldid lahti põrutanud ja rihma pingega hakanud rihmaratast väänama ja selle ka ära lõhkunud. Pump ise korras ja ei lõtku. Laupäeva hommikul kruttisin kohe tutika rihmaratta külge ja läksin ka pool 10 poodi, et igaksjuhuks uus rihm osta. Poes aga öeldi, et kõik siguli rihmad ja bensupumbad juba hommikul ära ostetud :lol:
Rongkäigul kõik tibens-tobens. Hakkan just lossipargi poole jõudma, kus tädid ja sugulased kõik kaameratega valmis. Nagu tellitud, sugulaste ees suri pill ära. Proovisime ka kohe kiirelt seal käima lükata aga ei aidanud. Mulle tundus, et uputas üle. Kütsi filter oli täitsa kütust täis (tavaliselt ikka mingi õhumull sees) ja ka küünlad olid märjad. Lohistasime teise auto järgi sadakond meetrit ja ärkas jälle ellu.
IMG_1325.jpeg
IMG_1325.jpeg (713.14 KiB) Vaadatud 108 korda
Manused
IMG_1334.jpeg
IMG_1334.jpeg (422.13 KiB) Vaadatud 108 korda
Vasta