peamiselt sõidetud küll asfaldil aga siin seoses ühe saabuva suurvõistlusega, sai siis proovitud seda pilli ka kruusal - mmmmmm

Enne seda sai aga sillastendis käidud TakAutos (aituma Timo!) ja talvised kahjud põhja-alt ülevaadatud, 1 velg ka sirgendatud. Väga hull polnudki, kõige suurem asi ehk moto, aga ehk siiski varsti saabub see õige kone aiste vahele, et ei pea selle vanaga tegelema hakkama. Küll aga sai karpa paremini tööle ja auto ei jõnksuta enam ning dünaamika hoopis sujuvam (Olaaf'i abiga see paremaks sai, kuna üks jaanipäevadest sai päälinna vuratud ja siksile linna tutvustatud, maksimum kiirus sai ka ohutult proovitud enne ja pärast karpa timmi -vahe oli ca 7-8km/h).
Ühesõnaga, kruusal auto töötab väga hästi-vedrustus on end õigustanud, tundub, et ka rehvivalik. Sai kõik katsed (siin lõuna-osariikide poolsed) läbi sõidetud ja auto jäi ka ühte tükki, kuigi rallirahvast rajal juba üsna palju. Need kunstlikud trampad tõstavad ka tavakiirusel siksi maast lahti, seega elamus missugune.
Hetkel miskit suurt muutusi ei plaanigi, mõni sõlm tahab remonti saada jms. kuid jääme ootama uut konet, siis ehk muljetame edasi. Võibolla tuleb mõni võistlus ka vahele, aga eks näis.