Süüde ei reguleeru / sund tühikäik
Süüde ei reguleeru / sund tühikäik
Süüde ei reguleeru / sund tühikäik
Tere esitaks kaks küsimust:
2106 2101 mootoriga, rihmaratta märk on paigas, kontaktivahe on paigas aga kui jalga keerata siis märgatavat muutust ei toimu. Saab keerata üpris palju kuni lihtsalt välja sureb.
Samas on sellel jagajal selline reguleerimis ketas mitte kruttimisel organid kyll sees liiguvad kuid muutust mootori töös ei toimu.
Kuidas toimib sundtühikäik 2101 karburaatoril?
Tänud teadmiste jagamise eest.
2106 2101 mootoriga, rihmaratta märk on paigas, kontaktivahe on paigas aga kui jalga keerata siis märgatavat muutust ei toimu. Saab keerata üpris palju kuni lihtsalt välja sureb.
Samas on sellel jagajal selline reguleerimis ketas mitte kruttimisel organid kyll sees liiguvad kuid muutust mootori töös ei toimu.
Kuidas toimib sundtühikäik 2101 karburaatoril?
Tänud teadmiste jagamise eest.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Süüde ei reguleeru / sund tühikäik
Kontrolli õlipumba hammasratast, millisesse läheb jagaja nuutidega ots.
Weber 2101 puudub sundtühikäik.
Sundtühikäiku kasutatakse osadel Ozon tüüpi karburaatoritel.
Weber 2101 puudub sundtühikäik.
Sundtühikäiku kasutatakse osadel Ozon tüüpi karburaatoritel.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Re: Süüde ei reguleeru / sund tühikäik
Tänud vastuse eest.
Saaksid siis palun selgitada, kuidas ilma ökonomaiserita 2101 tühikäik toimib siis?
Saaksid siis palun selgitada, kuidas ilma ökonomaiserita 2101 tühikäik toimib siis?
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Süüde ei reguleeru / sund tühikäik
Ma arvan, et rohkem huvitab ehk tühikäigu reguleerimine Weberite puhul?
Ремонт и настройка карбюратора Вебер:
https://autoburum.com/blog/1614-remont- ... tora-veber
(tabel on küll Mosse karburaatorite kohta, kuid vanematel karburaatoritel on keskmise osa tallal ka sissepressitud number ja selle järgi tuleks leida õiged düüsid, reguleerimisväärtused:
Немного о карбюраторах Вебер (справочная информация):
https://www.drive2.ru/b/498931714601517136/
Alustada tuleks kogu karburaatori ülevaatusega – et keskmine ja kaaneosa ei oleks kõverad, ei esineks tihendite ebatihedusi ja karburaatoris olevad düüsid, membraanid jne. oleksid õiged ja korras. Ja et ei esineks ummistusi, vett, sodi ja korrosiooni karburaatoris.
Lõppreguleerimine seisneb kasutades segukoguse ja segukoostise kruvisid.
Reguleerides sooja mootoriga segukoguse kruviga min tühikäigupöörded, millistega mootor veel töötab, leitakse koostisekruviga max pöörded ja siis veelkord korrata. Lõpuks suurendatakse segukoguse kruviga tühikäigupöörded 750-800p/min. Tänapäeval võiks muidugi kasutada CO mõõtmist mõnes ülevaatuspunktis. See ei tohiks väga kallis olla ja mõnes on lausa tasuta, kui meestel on aega.
Märkus! Enne tühikäigu reguleerimist veenduge, et süüte, kütusepumba ja mootoriga pole probleeme, muidu reguleerimine ei toimi! Puhaste kanalite ja õigesti reguleeritud karburaatorisüsteemidega mootor käivitub iga ilmaga, ilma gaasipedaali vajutamata, töötab sujuvalt ja on suurepäraste dünaamiliste omadustega.
Sundtühikäigu saab ka ise ehitada magnetklapiga Weberite puhul – vajalik on iseehitatud elektroonikaplokk, milline juhib tühikäigu magnetklappi ja juhtimpulsid saab süütest. Lisaks on vaja lülitit, milline saab aru gaasipedaali asendist.
Muutes sõiduharjumusi, tekib väga väike kütuseökonoomia (0.3-0,5l sajale km) linnatsüklis, lisaks väheneb ka piduridetailide kulumine.
Ремонт и настройка карбюратора Вебер:
https://autoburum.com/blog/1614-remont- ... tora-veber
(tabel on küll Mosse karburaatorite kohta, kuid vanematel karburaatoritel on keskmise osa tallal ka sissepressitud number ja selle järgi tuleks leida õiged düüsid, reguleerimisväärtused:
Немного о карбюраторах Вебер (справочная информация):
https://www.drive2.ru/b/498931714601517136/
Alustada tuleks kogu karburaatori ülevaatusega – et keskmine ja kaaneosa ei oleks kõverad, ei esineks tihendite ebatihedusi ja karburaatoris olevad düüsid, membraanid jne. oleksid õiged ja korras. Ja et ei esineks ummistusi, vett, sodi ja korrosiooni karburaatoris.
Lõppreguleerimine seisneb kasutades segukoguse ja segukoostise kruvisid.
Reguleerides sooja mootoriga segukoguse kruviga min tühikäigupöörded, millistega mootor veel töötab, leitakse koostisekruviga max pöörded ja siis veelkord korrata. Lõpuks suurendatakse segukoguse kruviga tühikäigupöörded 750-800p/min. Tänapäeval võiks muidugi kasutada CO mõõtmist mõnes ülevaatuspunktis. See ei tohiks väga kallis olla ja mõnes on lausa tasuta, kui meestel on aega.
Märkus! Enne tühikäigu reguleerimist veenduge, et süüte, kütusepumba ja mootoriga pole probleeme, muidu reguleerimine ei toimi! Puhaste kanalite ja õigesti reguleeritud karburaatorisüsteemidega mootor käivitub iga ilmaga, ilma gaasipedaali vajutamata, töötab sujuvalt ja on suurepäraste dünaamiliste omadustega.
Sundtühikäigu saab ka ise ehitada magnetklapiga Weberite puhul – vajalik on iseehitatud elektroonikaplokk, milline juhib tühikäigu magnetklappi ja juhtimpulsid saab süütest. Lisaks on vaja lülitit, milline saab aru gaasipedaali asendist.
Muutes sõiduharjumusi, tekib väga väike kütuseökonoomia (0.3-0,5l sajale km) linnatsüklis, lisaks väheneb ka piduridetailide kulumine.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.