VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Tükk aega möödas ja juba südasuvigi varsti käes - mõnda aega siis vuratud ka suve/kruusa-seades, all siis Toyo ProxesTR1 195/55R15
peamiselt sõidetud küll asfaldil aga siin seoses ühe saabuva suurvõistlusega, sai siis proovitud seda pilli ka kruusal - mmmmmm
Enne seda sai aga sillastendis käidud TakAutos (aituma Timo!) ja talvised kahjud põhja-alt ülevaadatud, 1 velg ka sirgendatud. Väga hull polnudki, kõige suurem asi ehk moto, aga ehk siiski varsti saabub see õige kone aiste vahele, et ei pea selle vanaga tegelema hakkama. Küll aga sai karpa paremini tööle ja auto ei jõnksuta enam ning dünaamika hoopis sujuvam (Olaaf'i abiga see paremaks sai, kuna üks jaanipäevadest sai päälinna vuratud ja siksile linna tutvustatud, maksimum kiirus sai ka ohutult proovitud enne ja pärast karpa timmi -vahe oli ca 7-8km/h).
Ühesõnaga, kruusal auto töötab väga hästi-vedrustus on end õigustanud, tundub, et ka rehvivalik. Sai kõik katsed (siin lõuna-osariikide poolsed) läbi sõidetud ja auto jäi ka ühte tükki, kuigi rallirahvast rajal juba üsna palju. Need kunstlikud trampad tõstavad ka tavakiirusel siksi maast lahti, seega elamus missugune.
Hetkel miskit suurt muutusi ei plaanigi, mõni sõlm tahab remonti saada jms. kuid jääme ootama uut konet, siis ehk muljetame edasi. Võibolla tuleb mõni võistlus ka vahele, aga eks näis.
peamiselt sõidetud küll asfaldil aga siin seoses ühe saabuva suurvõistlusega, sai siis proovitud seda pilli ka kruusal - mmmmmm
Enne seda sai aga sillastendis käidud TakAutos (aituma Timo!) ja talvised kahjud põhja-alt ülevaadatud, 1 velg ka sirgendatud. Väga hull polnudki, kõige suurem asi ehk moto, aga ehk siiski varsti saabub see õige kone aiste vahele, et ei pea selle vanaga tegelema hakkama. Küll aga sai karpa paremini tööle ja auto ei jõnksuta enam ning dünaamika hoopis sujuvam (Olaaf'i abiga see paremaks sai, kuna üks jaanipäevadest sai päälinna vuratud ja siksile linna tutvustatud, maksimum kiirus sai ka ohutult proovitud enne ja pärast karpa timmi -vahe oli ca 7-8km/h).
Ühesõnaga, kruusal auto töötab väga hästi-vedrustus on end õigustanud, tundub, et ka rehvivalik. Sai kõik katsed (siin lõuna-osariikide poolsed) läbi sõidetud ja auto jäi ka ühte tükki, kuigi rallirahvast rajal juba üsna palju. Need kunstlikud trampad tõstavad ka tavakiirusel siksi maast lahti, seega elamus missugune.
Hetkel miskit suurt muutusi ei plaanigi, mõni sõlm tahab remonti saada jms. kuid jääme ootama uut konet, siis ehk muljetame edasi. Võibolla tuleb mõni võistlus ka vahele, aga eks näis.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Väike üritus oli siin hiljuti Põhja-Eestis (rallylegend 222) ja asjade sunnil sai seal laitses ka sprinti sõidetud. Kahjuks ei saanud väga seda rada nautida, peaasjalikult käigukasti probleemi tõttu (kolmanda pealt teise peale vahetades jäi ta sinna kuhugi keskele kinni). Niiet Walter pidi ka omad näpud õliseks tegema-kuid suur tänu Sulle, et sai ikka liikuma. Viimases voorus proovisime nii, et seda ei juhtuks ja sai vähemalt natuke pingutatud ka.
Lõpp hea kõik hea, kuigi mootor vist annab kohe otsad, sest sinna sõites oli ikka korralik sinine üleval ja tagasi tulin juba hinge kinnihoides. Õli kulu tuli 2L 500km peale, seega autu nüüd seisab.
Kuid lisaks sellele, oli käik siiski asjaette, sai katsuda mitmeid VFTSe ja natuke muljetatud asjaosalistega. Suureks üllatuseks olid mitmed head tuttavad ka lõunast kohal.
Tore oli näha ka enda 1800Ri, millega Mikuga sai üks hooaeg kenasti sõidetud, auto terve ja särab-kahjuks ei trehvand uue omanikuga kokku. Laenatud video näitusel osalenud Lada VFTS-idest:
Autor: arturliivaleht
https://youtu.be/26KROli0tXg
Lõpp hea kõik hea, kuigi mootor vist annab kohe otsad, sest sinna sõites oli ikka korralik sinine üleval ja tagasi tulin juba hinge kinnihoides. Õli kulu tuli 2L 500km peale, seega autu nüüd seisab.
Kuid lisaks sellele, oli käik siiski asjaette, sai katsuda mitmeid VFTSe ja natuke muljetatud asjaosalistega. Suureks üllatuseks olid mitmed head tuttavad ka lõunast kohal.
Tore oli näha ka enda 1800Ri, millega Mikuga sai üks hooaeg kenasti sõidetud, auto terve ja särab-kahjuks ei trehvand uue omanikuga kokku. Laenatud video näitusel osalenud Lada VFTS-idest:
Autor: arturliivaleht
https://youtu.be/26KROli0tXg
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Selle pilliga ei ole ka kahjuks jõudnud üldse tegeleda - seega siinkohal rohkem midagi öelda polegi. Teha oleks aga palju, kuid ehk õnnestub TÜVgi ää teha, siis saab vähemalt teda kuhugi transportidagi:)
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Põhjust taas kribada:
TÜV sai kuidagi läbitud
Suverattad alla
Kui siin reisisellid Tsehhist tagasitulevad, tuleb ilmselt Ando häärberis hakata mootorit lahkama, õli kulu on liiter/100le juba.
Lisaks on kast ilmselt kannatada saand ja üritan selle ka lahti võtta ning vead parandada.
See aasta võibolla õnnestub ka Ungari kuulsal kokkutulekul ära käia, ajaliselt peaks klappima.
TÜV sai kuidagi läbitud
Suverattad alla
Kui siin reisisellid Tsehhist tagasitulevad, tuleb ilmselt Ando häärberis hakata mootorit lahkama, õli kulu on liiter/100le juba.
Lisaks on kast ilmselt kannatada saand ja üritan selle ka lahti võtta ning vead parandada.
See aasta võibolla õnnestub ka Ungari kuulsal kokkutulekul ära käia, ajaliselt peaks klappima.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
sai väike sõit tehtud ja semjorkat tuulutatud, samuti vaazikuga liiklemist meeldetuletatud.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Varsti on TÜV tulemas ja selleks oli vaja aegsasti hädapäraseid probleeme lahendama hakata: miks suund ei põle, tühikäigu anomaaliad, pasuna relee plõksimine, auto dünaamikaga sünkroonselt käituv/liikuv juhi iste ning kõrvulukustavad helid klapikambrikaane alt:)
Teha oleks veel muidugi palju, hetkel käibki peas plaan, mida lekkiva ja mitte sobivaid vedelikke tarbiva motoga teha (surved on õnneks veel lootust andvad, et võiks ehk kap.remondi teha - aga bensiinipääd ilmselt juba teavad - kuhu see tee viima hakkab ja kus lõpeb
Aga midagi tegema kahjuks peab...
Ilmselt oleks mõistlik ka enne suvist hooaega reduktor ja k.kast ülevaadata ning timmida.
Ando Häärberis tuld kustutamas: Ammu juba veeres peas mõte VAZi ajastu kollastest udutuledest, lõpuks saigi soetatud kasutamata vist Leedu? tuled: Nüüd on vaja aind lisatuledele uus paigutus ja kinnitus väljamõelda ja teostada...ja kindlasti mõni teist märkab sama ja aimab, miks just need tuled mulle nii silma torkasid;)
Teha oleks veel muidugi palju, hetkel käibki peas plaan, mida lekkiva ja mitte sobivaid vedelikke tarbiva motoga teha (surved on õnneks veel lootust andvad, et võiks ehk kap.remondi teha - aga bensiinipääd ilmselt juba teavad - kuhu see tee viima hakkab ja kus lõpeb
Aga midagi tegema kahjuks peab...
Ilmselt oleks mõistlik ka enne suvist hooaega reduktor ja k.kast ülevaadata ning timmida.
Ando Häärberis tuld kustutamas: Ammu juba veeres peas mõte VAZi ajastu kollastest udutuledest, lõpuks saigi soetatud kasutamata vist Leedu? tuled: Nüüd on vaja aind lisatuledele uus paigutus ja kinnitus väljamõelda ja teostada...ja kindlasti mõni teist märkab sama ja aimab, miks just need tuled mulle nii silma torkasid;)
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Täna sai veidi käivitatud ja sõidetud - eeskätt autupuuti vedelikke järgi, homme siis talveüritusele ja selleks kulub täpselt 1.5L õli ja 1.5L "rohelist"
Viimasel hetkel sai ka veel mõned "pirnid" vahetatud.
Viimasel hetkel sai ka veel mõned "pirnid" vahetatud.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Õnnega pooleks, sai kokkutulekult ka omal jalal tagasi, kuid üritus ei möödunud ka sellel massinal kahjudeta. Lisaks sinisele, tuleb nüüd ka korralikku valget auru tahavaate peeglist vaadatuna.
Kogunemisele eelnevalt sai üritatud kätt soojaks sõita Maaritsa Otepää jäisel mägiteel ning ühe imeliku Lada järel püsida, kuid see ettevõtmine sai kohe ka karistatud kui ühes P3-trampliiniga kurvis esiratas teeserva lõigates kraavi serva vajus ning tulemus oli käes (kui Ando fotot jagab, siis näete ka ise).
Õnneks midagi muud hullu ei juhtund, kuid esipõll sai ühe lameda lopi juurde, aga peamine oli see, et saime omajõududega ikkagi teele tagasi ja treeningsõit Tõutsi võis jätkuda:)
Tagasiteel tegin kiire peatuse Nõuni poes ja silm jäi hodo/odo/spidomeetrile - kus selgus tõsiasi, et sellel autol täitus teine ring ehk kahesaja tuhandes kilomeeter - millest u. 50 000 minu kätes.
Igatahes, oli väga meeldiv üritus ja ehk järgmisel kokkutulekul masin taas kohal.
Pilt samast üritusest, samal ajal, samas ruumis, aga aasta oli siis 2009:
https://ladaklubi.haagissuvila.ee/album ... 070129.JPG
Kogunemisele eelnevalt sai üritatud kätt soojaks sõita Maaritsa Otepää jäisel mägiteel ning ühe imeliku Lada järel püsida, kuid see ettevõtmine sai kohe ka karistatud kui ühes P3-trampliiniga kurvis esiratas teeserva lõigates kraavi serva vajus ning tulemus oli käes (kui Ando fotot jagab, siis näete ka ise).
Õnneks midagi muud hullu ei juhtund, kuid esipõll sai ühe lameda lopi juurde, aga peamine oli see, et saime omajõududega ikkagi teele tagasi ja treeningsõit Tõutsi võis jätkuda:)
Tagasiteel tegin kiire peatuse Nõuni poes ja silm jäi hodo/odo/spidomeetrile - kus selgus tõsiasi, et sellel autol täitus teine ring ehk kahesaja tuhandes kilomeeter - millest u. 50 000 minu kätes.
Igatahes, oli väga meeldiv üritus ja ehk järgmisel kokkutulekul masin taas kohal.
Pilt samast üritusest, samal ajal, samas ruumis, aga aasta oli siis 2009:
https://ladaklubi.haagissuvila.ee/album ... 070129.JPG
Festina lente!
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Eks sa ahneks läksid. Ja noh, Lada 111 on meeletu rakett ka, sabas püsimiseks peabki veidi kurvi haukama.
Jõud taga, peab minema.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Nii on, kui muidu ei saa hakkama, siis tuleb riske võtta ja püüda mitte hoogu maha lasta:)
Ei, väga viis ilm oli ja super mõnus oli seda Maaritsa-Neeruti teed lasta.
Kui ilmad veidi järgi annavad, siis tuleb trennikal radikas mahavõtta ja parandusse viia, see hakkas mitmest kohast lekkima.
Häid uudiseid saabus ka päälinnast ja ehk saab kevadeks selle õige kone aiste vahele ning natuke ka seadistada.
Eks siis tuleb see 1.7 lahtivõtta ja analüüsida, mis seal kõik vaja teha on (ilmselt klassikaline remont, aga loodetavasti ei pea plokki puurima ja vänta lihvima hakkama).
Festina lente!