Lada VFTS "Puška", mägilane
Lada VFTS "Puška", mägilane
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Lada VFTS "Puška", mägilane
Ahoi,
hakkan siia vaikselt oma vana/uue projekti kohta infot ka üldsusele jagama.
Vaikselt on valmimas siis üks EMV Autoralli mõeldud "VFTS". Loodetavasti saab ehk järgmise aasta kevadel ka sõidu/stardivalmis, viimane aasta aega juba temaga vaikselt tegeletud ka (trennika kõrvalt). Juppe jms. on aga juba aastaid 5 taga aetud või nendeks raha kogutud. Kuna trennikas juba liigub ja toimetab, siis nüüd läheb rohkem auru sellele masinale.
Auto ise on varem rahvasprinte/krosse sõitnud kahe eelneva omaniku käe all, kuid üldjoontes ehitatud Tartus Raadil Võidusõidutehnika kollektiivi poolt (mingi kümme-12 aastat ehk tagasi).
Ostsin ise-enesest sõitva pilli hea tuttava/viimase omaniku käest: kuid peamiselt siis turvapuuri/teh.passi ja kõva kere pärast, sest nagunii oli kohe plaan sinna uued/enda asjad külge pookida. Külges olnud asjad nüüdseks teiste omanike käes, sest nagu ikka - ressursid on kahjuks piiratud...
Ühesõnaga, auto hetkel põhjalikus ümberehituses, et saada ralli-kõlbulikuks-alles jääb vaid puur.
Plaan on teha ta siis nii Lada/VAZ/Žiguli/VFTS kui võimalik, et oma nime ikka nimetamist vääriks. Seega, enamus asjad ja sõlmed ikkagi Togliatti toodang või selle modifikatsioonid - ei tule mingeid teise margi mootoreid, sildasid vms. Ja juba ennetavalt ka vastus - asi on lihtsalt põhimõttes!
Auto süda (baasiks 2105 rihmaga moto) on ka ehitamisel, nagu ikka, teeb seda minu kaua aegne sõber ja kindlasti Eesti üks parimatest (VFTSi) mootoriehitaja - hr. Tarmo Karakatš. Seekord siis tulevad külge ja sisse 45sed made in Italy weberid ja Togliatti teras VFTSi nukk, all otsa Togliati sepis sisu.
K.kast Bollverki Marguse oma (see peaks juba valmis olema).
T.sild samuti VAZi oma kuid tugevdatud jms.
Vedrustus taga Togliatti "Art-Racing", ette lähevad Bilsteinid (modifitseeritud) koos siis VAZi enda vedrudega.
Auto massiks üritame saada maks. 900kg, seda aitab saavutada SnakeSkin ehk ussinahk Viljandimaalt, kes varsti saab valmis kogu plastik-ringi sellele kerele.
Auto süda ja osalt ka k.kast saab kaitstud vanakooli VFTS pantseriga, mis tänu kõrgematele jõududele ka minuni lõpuks tee leidis, aituma Hunt!
Salongi tulevad kogu nõutud FIA kama ja ehk Olaaf aitab mind veelkord el.süsteemi üle-vaadata/täiendada ja kindlamaks muuta, aga enne vaja tuled ja viled külge kruvida. Seega jõuame taas sinna, et hetkel auto keretöödes, kus ta peaks saama VFTSile kohased muudatused/tugevdused ning ka mõned uued plekid ehk. Siinkohal on suured panused Sansa/Ando Häärberi tegelastel, kes juba trennika teemaga mind kõvasti aidanud on.
Mõned fotod ka kui mahti saab, seniks edu meite omadele seal rahvusvahelisel Eesti Rallil!
Järgneb...
hakkan siia vaikselt oma vana/uue projekti kohta infot ka üldsusele jagama.
Vaikselt on valmimas siis üks EMV Autoralli mõeldud "VFTS". Loodetavasti saab ehk järgmise aasta kevadel ka sõidu/stardivalmis, viimane aasta aega juba temaga vaikselt tegeletud ka (trennika kõrvalt). Juppe jms. on aga juba aastaid 5 taga aetud või nendeks raha kogutud. Kuna trennikas juba liigub ja toimetab, siis nüüd läheb rohkem auru sellele masinale.
Auto ise on varem rahvasprinte/krosse sõitnud kahe eelneva omaniku käe all, kuid üldjoontes ehitatud Tartus Raadil Võidusõidutehnika kollektiivi poolt (mingi kümme-12 aastat ehk tagasi).
Ostsin ise-enesest sõitva pilli hea tuttava/viimase omaniku käest: kuid peamiselt siis turvapuuri/teh.passi ja kõva kere pärast, sest nagunii oli kohe plaan sinna uued/enda asjad külge pookida. Külges olnud asjad nüüdseks teiste omanike käes, sest nagu ikka - ressursid on kahjuks piiratud...
Ühesõnaga, auto hetkel põhjalikus ümberehituses, et saada ralli-kõlbulikuks-alles jääb vaid puur.
Plaan on teha ta siis nii Lada/VAZ/Žiguli/VFTS kui võimalik, et oma nime ikka nimetamist vääriks. Seega, enamus asjad ja sõlmed ikkagi Togliatti toodang või selle modifikatsioonid - ei tule mingeid teise margi mootoreid, sildasid vms. Ja juba ennetavalt ka vastus - asi on lihtsalt põhimõttes!
Auto süda (baasiks 2105 rihmaga moto) on ka ehitamisel, nagu ikka, teeb seda minu kaua aegne sõber ja kindlasti Eesti üks parimatest (VFTSi) mootoriehitaja - hr. Tarmo Karakatš. Seekord siis tulevad külge ja sisse 45sed made in Italy weberid ja Togliatti teras VFTSi nukk, all otsa Togliati sepis sisu.
K.kast Bollverki Marguse oma (see peaks juba valmis olema).
T.sild samuti VAZi oma kuid tugevdatud jms.
Vedrustus taga Togliatti "Art-Racing", ette lähevad Bilsteinid (modifitseeritud) koos siis VAZi enda vedrudega.
Auto massiks üritame saada maks. 900kg, seda aitab saavutada SnakeSkin ehk ussinahk Viljandimaalt, kes varsti saab valmis kogu plastik-ringi sellele kerele.
Auto süda ja osalt ka k.kast saab kaitstud vanakooli VFTS pantseriga, mis tänu kõrgematele jõududele ka minuni lõpuks tee leidis, aituma Hunt!
Salongi tulevad kogu nõutud FIA kama ja ehk Olaaf aitab mind veelkord el.süsteemi üle-vaadata/täiendada ja kindlamaks muuta, aga enne vaja tuled ja viled külge kruvida. Seega jõuame taas sinna, et hetkel auto keretöödes, kus ta peaks saama VFTSile kohased muudatused/tugevdused ning ka mõned uued plekid ehk. Siinkohal on suured panused Sansa/Ando Häärberi tegelastel, kes juba trennika teemaga mind kõvasti aidanud on.
Mõned fotod ka kui mahti saab, seniks edu meite omadele seal rahvusvahelisel Eesti Rallil!
Järgneb...
Viimati muutis VäikeMägilane, 17 Veebr 2024 00:52, muudetud 3 korda kokku.
Festina lente!
Re: EMV Autoralli Lada VFTS "Puška", mägilane
Aiai, tõotab huvipakkuv teema tulla.
Kahju et nendest masinatest kusagil mingit pikka juttu koos pildiseeriaga pole, mis Rally Estonia ajaks ERM-is vaatamiseks välja on pandud. Elav klassika ikkagi, kui nii võib öelda.
Huvitav oleks ju teada, mis olukorras need algselt olid, kuidas ja kui kaua juppide otsimine ja taastamine aega võttis jne. jne.
"Autolehes" see mõni artikkel Vihuri või VFTS Ladast on ka huvitav, aga aja ja ruumi kokkuhoiu mõttes ei saa nad ka kogu auto elulugu rääkida.
Kahju et nendest masinatest kusagil mingit pikka juttu koos pildiseeriaga pole, mis Rally Estonia ajaks ERM-is vaatamiseks välja on pandud. Elav klassika ikkagi, kui nii võib öelda.
Huvitav oleks ju teada, mis olukorras need algselt olid, kuidas ja kui kaua juppide otsimine ja taastamine aega võttis jne. jne.
"Autolehes" see mõni artikkel Vihuri või VFTS Ladast on ka huvitav, aga aja ja ruumi kokkuhoiu mõttes ei saa nad ka kogu auto elulugu rääkida.
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Edu ehitamisel! Väga lahe projekt.
Küsimus - kas tal on juba punased nr varasemast olemas? Kui ei, siis proovi see aasta ära teha, uuest aastast on kõikidele uutele võistlusautodel puuri serti. Sellest aastast olid ka mingid muudatused sees, mul tuttav peab puuri ringi tegema, et saaks ära regada, eemine aasta oleks saanud niisama ka.
Art - seeria vedrustusega vist Lada Classic Cup'i ei pääse?
Küsimus - kas tal on juba punased nr varasemast olemas? Kui ei, siis proovi see aasta ära teha, uuest aastast on kõikidele uutele võistlusautodel puuri serti. Sellest aastast olid ka mingid muudatused sees, mul tuttav peab puuri ringi tegema, et saaks ära regada, eemine aasta oleks saanud niisama ka.
Art - seeria vedrustusega vist Lada Classic Cup'i ei pääse?
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Väga viis. Lõpuks sain aru ka miks seda rihmaga mootorit vaja on. PS- siiamaani seisab õues katte all Aga edu ehitamisel!
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Kas 1500cc-se rihmaga 2105 mootori puurite 1600ni? Rihma-majandus kergem kui kett ning saab mootori paremini pöördesse või mis on tema eelis? Lihtsalt huvitav teada
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Hei,
puuri asjaga olen kursis jah.
Vedrustus ikka nagu tava žigullil.
Minul konkreetselt on lihtsalt rihmaga motot lihtsam/odavam teha hetkel, boonuseks on väga hea ja kiire seadistamise võimalus vrld ketiga variandil. Aga tal on ka omad miinused/hädad-kuid eks ma arvestan nendega.
Sternile: juba olin ükspäev seda ära toomas, aga ei saand sind kätte ja ega lõpuks poleksi mahtund, päälinnast sai pagass kola täis juba ja Männikul kulus aeg kõik muu asja peale äragi. Aga mul on ta meeles koguaeg:)
Ei taiband, oleks saand ehk ralliga seoses ta siia ära orgunnida, kuid ma ei tea kas ta sul olekski mahtund kuhugi.
puuri asjaga olen kursis jah.
Vedrustus ikka nagu tava žigullil.
Minul konkreetselt on lihtsalt rihmaga motot lihtsam/odavam teha hetkel, boonuseks on väga hea ja kiire seadistamise võimalus vrld ketiga variandil. Aga tal on ka omad miinused/hädad-kuid eks ma arvestan nendega.
Sternile: juba olin ükspäev seda ära toomas, aga ei saand sind kätte ja ega lõpuks poleksi mahtund, päälinnast sai pagass kola täis juba ja Männikul kulus aeg kõik muu asja peale äragi. Aga mul on ta meeles koguaeg:)
Ei taiband, oleks saand ehk ralliga seoses ta siia ära orgunnida, kuid ma ei tea kas ta sul olekski mahtund kuhugi.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Auto on nüüd taas ratastel hetkeks, t.silla asjad said enamvähem paika mõõdetud. Nüüd tuleb hakata siis kere-lõikuma.
Samuti jõuavad kohale/koju tagasi:) võidusõidu veljed, lisaks sai kätte Fiati käändmikud. Vaja teha nüüd esiõõtsadele vastavad tugevdused jms.
Kuna venemaaga enam suurt kaubavahetust ei ole, siis paljud asjad tulevad läänes toodetud analoogid-näiteks starter jms. asju saab õnneks netist tellida.
Kui kellelgi on head vana-kooli lansekate vahelist reguleeritavat tugevdus-varba pakkuda, siis võiks teada anda (välimus ei ole tähtis).
VFTSi stiilis katusele minevat spoilerit/tuulesuunajat oleks samuti vaja.
Ülejäänd spoilerid peaksid ka vist juba valmis olema.
Lähiajal mõni pilt ka.
Samuti jõuavad kohale/koju tagasi:) võidusõidu veljed, lisaks sai kätte Fiati käändmikud. Vaja teha nüüd esiõõtsadele vastavad tugevdused jms.
Kuna venemaaga enam suurt kaubavahetust ei ole, siis paljud asjad tulevad läänes toodetud analoogid-näiteks starter jms. asju saab õnneks netist tellida.
Kui kellelgi on head vana-kooli lansekate vahelist reguleeritavat tugevdus-varba pakkuda, siis võiks teada anda (välimus ei ole tähtis).
VFTSi stiilis katusele minevat spoilerit/tuulesuunajat oleks samuti vaja.
Ülejäänd spoilerid peaksid ka vist juba valmis olema.
Lähiajal mõni pilt ka.
Festina lente!
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Edu ehitamisel! igati vahva ettevõtmine
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Ootaks ka pilte On mingi ajaline eesmärk ka, millal peaks võistlusvalmis olema (ralliauto ei saa mitte kunagi päriselt valmis , mingil hetkel on ta võistlusvalmis, et sõita ja siis edasi ehitada )
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Hei,
midagi on ikka lõpuks tehtud kah siiski, igasuguste takistuste kiuste:
midagi on ikka lõpuks tehtud kah siiski, igasuguste takistuste kiuste:
- Manused
-
- Vormistamisele
- 1670439444522.jpg (416.75 KiB) Vaadatud 11083 korda
-
- All maiti ARK
- 20221207_141048.jpg (268.18 KiB) Vaadatud 11083 korda
Viimati muutis VäikeMägilane, 07 Dets 2022 21:16, muudetud 1 kord kokku.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Lõpp hea, kõik hea
- Manused
-
- Esimene enese-foto koos "punastega" puškale
- 20221207_151823.jpg (431.24 KiB) Vaadatud 11083 korda
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Infoks, et muidugi on asi veel väga kaugel rajale minemisest-aga no ehk suveks saab siiski valmis (plaan A).
Üsna palju kurja vaeva on kahjuks teele tulnud igalt poolt, et asjad sujunud oleks, eriti just moto poolepealt...tuleb välja, et algab ikkagi kõik jälle nullist peale ja loodetud lihtsama-vastupanutee ei mänginud kahjuks kaarte kätte (loe: projekt läheb kallimaks/ajamahukamaks planeeritust).
Hetkel ka "paja" ideede kohapealt suht tühi auk tegelikult, aga eks midagi peab välja mõtlema...
Plokikaan hakkab sisuliselt juba (taas)valmima, kuid jah alumise otsaga on mõttekoht, mingit päris jama ei tahaks kokku klopsida, aga
tõsiste tükkide jaoks hetkel ka võimalusi ei ole. Selline "usual business in the office" olukord:)
Istmete/rihmade kinnitused jms. sai siiski ära tehtud, edasi on plaan/vajadus esiots VFTSilikuks teha koos keretöödega, siis saaks hakata t.silla ehitusega peale (õigemini tükkide külge kleepimisega ja seadistamisega. Aga eks aeg annab arutust, seniks kõkke hääd!
Üsna palju kurja vaeva on kahjuks teele tulnud igalt poolt, et asjad sujunud oleks, eriti just moto poolepealt...tuleb välja, et algab ikkagi kõik jälle nullist peale ja loodetud lihtsama-vastupanutee ei mänginud kahjuks kaarte kätte (loe: projekt läheb kallimaks/ajamahukamaks planeeritust).
Hetkel ka "paja" ideede kohapealt suht tühi auk tegelikult, aga eks midagi peab välja mõtlema...
Plokikaan hakkab sisuliselt juba (taas)valmima, kuid jah alumise otsaga on mõttekoht, mingit päris jama ei tahaks kokku klopsida, aga
tõsiste tükkide jaoks hetkel ka võimalusi ei ole. Selline "usual business in the office" olukord:)
Istmete/rihmade kinnitused jms. sai siiski ära tehtud, edasi on plaan/vajadus esiots VFTSilikuks teha koos keretöödega, siis saaks hakata t.silla ehitusega peale (õigemini tükkide külge kleepimisega ja seadistamisega. Aga eks aeg annab arutust, seniks kõkke hääd!
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Vaikselt edeneb ka siin rindel:
Kollektori eest suur aituma sansa'le/olaaf'le, kes selle lõunast ära said tuua! Kuna aga see tükk ongi "lõunamaine", siis on ka tükk vaeva, et see VFTSi ära mahutada:)
Viimati muutis VäikeMägilane, 20 Jaan 2024 14:44, muudetud 1 kord kokku.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Tasa aga targu, kere sai tugevdatud ja VFTSiks ehitatud, nüüd algas pukkide installatsioon, siinkohal suur tänu Rakverre ja sealsetele rallikolleegidele:
https://maalelamisepaev.ee/maale-elama/ ... ea-mineku/
Lisaks sai ka Bollverk'i külastatud ja pika jutuajamise käigus sai VFTS endale ajastutruu ja väärilise jõu-edasiviija tagasillale:
Marguse tegemistest ka teistele üks aastatetagune jutulõng:https://maalelamisepaev.ee/maale-elama/ ... ea-mineku/
Viimati muutis VäikeMägilane, 20 Jaan 2024 14:40, muudetud 1 kord kokku.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Konkreetseid plaane selleks hooajaks hetkel pole, kuid kuna taas toimub Haanjamaal autoralli, siis selleks ajaks võiks masin valmida.
Kuigi, siin enne jõule tulnud EALi poolne teade monorehvide kohta, pani hetkeks suure piduri mu entusiasmile, aga eks näis kuidas mu selgituskirjale vastatakse, kui üldse.
Mootoriga ei ole ka just head lood, üheltpoolt on ehitaja tervisega kehva ja teisalt poolt VAZi juppide endi saadavuse/kvaliteediga, kuid eks aeg annab arutust. Kui muud üle ei jää, siis saab alati riiulist ühe 1600sajase võtta ja sellele lasta kiire kap.rem teha koos weebrite otsa istutamise ja mingi tänavasportliku nuka paigaldusega. Nagu elu näitas, siis Ungarist toodud masinal oligi miski taoline vahel ja sai sõita küll:)
Üks asi veel meenus - kuna ma olen oma siksi juppide, VFTS'i ja trennikaga juba pikemat aega "kodutu" olnud, siis eelmine aasta sai käed löödud ja kevadel algab lisaks kõigele ka uue autotalli renoveerimine ja sissekolimine/õnnistamine:) Niiet kui Raadil Võidusõidutehnikas masina värvitud ja veerema saab, siis liigub VFTS juba oma uude 120m2 garaaži mägi-eestisse.
Seniks kuulmiseni ja jälgime, kuidas kulgeb EMV I etapp Koivatagusel maal ning WRC I etapp Montes.
Kuigi, siin enne jõule tulnud EALi poolne teade monorehvide kohta, pani hetkeks suure piduri mu entusiasmile, aga eks näis kuidas mu selgituskirjale vastatakse, kui üldse.
Mootoriga ei ole ka just head lood, üheltpoolt on ehitaja tervisega kehva ja teisalt poolt VAZi juppide endi saadavuse/kvaliteediga, kuid eks aeg annab arutust. Kui muud üle ei jää, siis saab alati riiulist ühe 1600sajase võtta ja sellele lasta kiire kap.rem teha koos weebrite otsa istutamise ja mingi tänavasportliku nuka paigaldusega. Nagu elu näitas, siis Ungarist toodud masinal oligi miski taoline vahel ja sai sõita küll:)
Üks asi veel meenus - kuna ma olen oma siksi juppide, VFTS'i ja trennikaga juba pikemat aega "kodutu" olnud, siis eelmine aasta sai käed löödud ja kevadel algab lisaks kõigele ka uue autotalli renoveerimine ja sissekolimine/õnnistamine:) Niiet kui Raadil Võidusõidutehnikas masina värvitud ja veerema saab, siis liigub VFTS juba oma uude 120m2 garaaži mägi-eestisse.
Seniks kuulmiseni ja jälgime, kuidas kulgeb EMV I etapp Koivatagusel maal ning WRC I etapp Montes.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Pika otsimise peale sai VFTS endale "kellad"
Lisaks tuleb ka taas pööretepiiraja:
Ja sai ka weebritele pump kohale, mis on end ka tõestanud:
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Nagu aru saan jääd ikka karpale ja jagajale truuks?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Ikka, VFTS oli karpa ja jagajaga ning ka selle pärast, et siis oskan ehk ka ise midagi sättida või parandada (pritse ja arvuti asjanduses olen kurt-tumm).
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada VFTS "Puška", mägilane
Tänase õhtu tulemus:
- Manused
-
- P1040526.JPG (245.92 KiB) Vaadatud 5194 korda
-
- P1040528.JPG (525.42 KiB) Vaadatud 5194 korda
-
- P1040532.JPG (430.84 KiB) Vaadatud 5194 korda
-
- P1040534.JPG (441.32 KiB) Vaadatud 5194 korda
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: