Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Väike liikuvpilt eilsest 22.05.21 Kehala sõidust. Esimene kogemus asfaldi ringil.Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021)
Sai tehtud väheke arendust, kõrvaldatud nõrku kohti ning suures plaanis on Rapla jaoks auto ok. Vaja veel mõned plastikud/katted lisada.
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021)
SS10 peal kadus laadimine ära, poos geneka kinni ja lõikas rihma maha. 5km jäi servisesse jõudmisest puudu. Tellisingi juba väiksema rihmaratta ja uue geneka ära, väiksema rattaga ehk ei põleta enam harju sisse ära tagumine vasak amort vajab ka hooldust/remonti, regul.nupu kuidagi suutis ära murda aga muus osas kõik korras ja pidas vastu. Atz-iga oli hea võistlus ss1 peal olime nii ettevaatlikud, et andsin jube palju aega ära…kuid teisel päeval sai kiiretel katsetel kõik tagasi võetud. SS8 ja SS9 tulid juba enam-vähem välja…ss8 sisevideo ka siia - https://youtu.be/GzzZOn9XI1E
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021)
Valik LE pilte Seekord läbi raskuste lõpuni ... väga palju "beebi haiguseid" lööb ikka veel välja ja mootor on ka lahja Enamik ajakaotust tuleb sirgetel
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Sügisesed/talvised tegemised:
Kuna suvel juba tundus, et mootoris on väheke liiga vähe jõudu ja auto ei jõua sirgetel minna, siis sai otsustatud, et kuskilt on lisa vaja saada. Kuna sama mootori tegemine ja uue tegemise eelarve olid suht samas suurusjärgus, siis sai lõpuks ostustatud minna "madalamasse" klassi ehk EMV8 (E9), kus max 1600cc mootorid. Nüüdseks siis uus süda Soomest käes ning läheb swappimiseks. Plaanis esimeseks jäärajaks/etapiks kindlasti valmis saada. Tegemist siis 1600cc mootoriga, mis orginaalis mõnda Toyota Corollat või Starletit edasi viinud. Seest/väljast uus mootor, kui saab seadesse...siis näeb, mis nubreid annab...plaanis tankla 98 kütusele jääda.
Kuna suvel juba tundus, et mootoris on väheke liiga vähe jõudu ja auto ei jõua sirgetel minna, siis sai otsustatud, et kuskilt on lisa vaja saada. Kuna sama mootori tegemine ja uue tegemise eelarve olid suht samas suurusjärgus, siis sai lõpuks ostustatud minna "madalamasse" klassi ehk EMV8 (E9), kus max 1600cc mootorid. Nüüdseks siis uus süda Soomest käes ning läheb swappimiseks. Plaanis esimeseks jäärajaks/etapiks kindlasti valmis saada. Tegemist siis 1600cc mootoriga, mis orginaalis mõnda Toyota Corollat või Starletit edasi viinud. Seest/väljast uus mootor, kui saab seadesse...siis näeb, mis nubreid annab...plaanis tankla 98 kütusele jääda.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Ohoh, seda pole veel vist ennem tehtud. Jõupoolest ilmselt läheb asi paremaks, aga väände osas on küll ränk tagasiminek, 65njuutonit:)
Festina lente!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Jah, väände kadu on olemas…aga kuna pöördeid ka mehiselt juures, siis saab väände kadu ravida aeglasema ülekandega. Hetkel arvestuslik max. kiirus 200km/h kanti, mida vähe palju.
Väike meenutus Lõuna-Eestist ka - https://youtu.be/av2W-Ioy0aI
Väike meenutus Lõuna-Eestist ka - https://youtu.be/av2W-Ioy0aI
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Sul seda jõudu ikka teoreetiliselt ju oli mehiselt ka ennem. Vaata meid mossega, kõige lahjem auto, alati. Ja ikka saab nii mõnelegi vastu(vaata nt saaremaa tulemusi, meil oli seal ca 70kw ja väga vähe väänet ). Selle endise mootoriga annaks ikka kenasti sõita kui kurvides ka gaasi vajutada...või mis?
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Kurvides jalga väga tõstma ei pidanud…Kui 500m sirgel 140kmh välja ei jaksa vedada, siis ei kannata kriitikat. Ma vb kirjeldaks, et mootor “laisk”…aga nüüd see lahendatud ja vabandusi kiirelt liikumast ei ole siis saabki aru, et ise pask..mitte auto
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Minu soovitus kõigile alustajatele on samuti olnud, et pigem lahja kui kange süda, eeldusel, et tahetakse õppida kiiremini liikuma.
Ma tegin omalajal sama vea ja aur läks forsseerimisele, selmet rohkem sõita lihtsalt ja õppida.
Aga kui võimalusi on, siis pole väga vahet. Edu igal juhul ja väga kiire süda igaljuhul.pead pööretepeal sõitmise lihtsalt ära õppima.
Ma tegin omalajal sama vea ja aur läks forsseerimisele, selmet rohkem sõita lihtsalt ja õppida.
Aga kui võimalusi on, siis pole väga vahet. Edu igal juhul ja väga kiire süda igaljuhul.pead pööretepeal sõitmise lihtsalt ära õppima.
Festina lente!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Jah, pöördeid peab õppima ning väheke jõulisema mootoriga on tegelikult lihtsam sõita. Endal peab pea otsas olema. Selle aasta rallidel päästis hea käigukast mõnest ohtlikust olukorrast. Uue hooaja eesmärk on saada niimoodi sõidetud, et kaardilugeja ei segaks sõitmist
-
rraigovilbiks
- Postitusi: 33
- Liitunud: 15 Juul 2008 19:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lada Samara WRC
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Kas 220 NM on vähe w? Palju uues mootoris reaalselt on?
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Krt ei teagi mis numbrid...aga peaks ehk 150kw/200nm kandis.
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
155kw/215nm
https://youtu.be/eNcmVlZ89PA
Vajab kohendamist, istumise/pidurite uut seadistamist ning vaja veel kõik sõlmed võtmega üle käia. Edasi juba nipet-näpet - tagasillale katted, koopad korda, porilapakad korralikumad (tehniline ikka korralikult norib nende kallal), salong paremini tolmuvabaks saada.
https://youtu.be/eNcmVlZ89PA
Vajab kohendamist, istumise/pidurite uut seadistamist ning vaja veel kõik sõlmed võtmega üle käia. Edasi juba nipet-näpet - tagasillale katted, koopad korda, porilapakad korralikumad (tehniline ikka korralikult norib nende kallal), salong paremini tolmuvabaks saada.
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Kehala rahvaralli 2022
Sport 2wd 1. koht
1-2.käiguga nikerdamine, sõitmine pigem autot säästes, kui aega/kiirust tagaajades. Paarisrajal, kus laiem/kiirem, sai juba bemmidega võidu sõita küll.
Järgmiseks Rally Cesis 5-6.08.22
Sport 2wd 1. koht
1-2.käiguga nikerdamine, sõitmine pigem autot säästes, kui aega/kiirust tagaajades. Paarisrajal, kus laiem/kiirem, sai juba bemmidega võidu sõita küll.
Järgmiseks Rally Cesis 5-6.08.22
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
paistab, et Tojoota süda kärab küll - edu Lätti!
Festina lente!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Nüüdseks siis tehtud nii Cesise ralli kui ka Lõuna-Eesti oma.
Cesisest õnnestus saada 3. koht kuid kahjuks LE-s tegi tehnika omad vingerpussid - esimesel päeval otsustas generaator töö lõpetada .. 2km jäi puudu, et servicesse tagasi jõuda. Öösel saime uue geneka ja hommikul läks peale. Sõit jätkus hea tempoga edasi, plaan oli päev jooksul tempot vaikselt kasvatada ning proovida mitte väga kaugele klassi liidrist jääda. Klassi liider sõidab R2 autoga ning on ise ka väga kiire, kõikide teistega on võimalik võidu sõita k.a kõik civicud jms putukad. Kuid enne lõunasesse servicesse jõudmist (samal kohal kus eelmisel päeval katkestasime) viskas autosse jõhkra ragina sisse ning keerasime maha. Sõit oli "tehtud". Selgus, et siduri survelaagrit käigukasti küljes hoidvad poldid olid vibratsiooniga lahti tulnud ja omalt kohalt lahkunud. Õnneks midgi katki ei ole, kuid korralik õppetund, et kui kast on maas, siis tuleb ka sellised poldid üle kontrollida ja uuesti sisse liimida. Kuid auto on päris ok, vajab harjumist et heas pöördes hoida. Vedrustus vajab arendamist, kuna hoog suurem, siis vaja seda paremini kontrollida. Tagasilda aeglasem ülekanne, kuna linnakatsetel on päris keeruline liikuda, kaotasime ikka liiga palju sekundeid seal.
Lisan ka sisevideo SS2 läbimisest ... tõestus, et Lada võib lennata ka - https://www.youtube.com/watch?v=x_ybRqYmOG0
Cesisest õnnestus saada 3. koht kuid kahjuks LE-s tegi tehnika omad vingerpussid - esimesel päeval otsustas generaator töö lõpetada .. 2km jäi puudu, et servicesse tagasi jõuda. Öösel saime uue geneka ja hommikul läks peale. Sõit jätkus hea tempoga edasi, plaan oli päev jooksul tempot vaikselt kasvatada ning proovida mitte väga kaugele klassi liidrist jääda. Klassi liider sõidab R2 autoga ning on ise ka väga kiire, kõikide teistega on võimalik võidu sõita k.a kõik civicud jms putukad. Kuid enne lõunasesse servicesse jõudmist (samal kohal kus eelmisel päeval katkestasime) viskas autosse jõhkra ragina sisse ning keerasime maha. Sõit oli "tehtud". Selgus, et siduri survelaagrit käigukasti küljes hoidvad poldid olid vibratsiooniga lahti tulnud ja omalt kohalt lahkunud. Õnneks midgi katki ei ole, kuid korralik õppetund, et kui kast on maas, siis tuleb ka sellised poldid üle kontrollida ja uuesti sisse liimida. Kuid auto on päris ok, vajab harjumist et heas pöördes hoida. Vedrustus vajab arendamist, kuna hoog suurem, siis vaja seda paremini kontrollida. Tagasilda aeglasem ülekanne, kuna linnakatsetel on päris keeruline liikuda, kaotasime ikka liiga palju sekundeid seal.
Lisan ka sisevideo SS2 läbimisest ... tõestus, et Lada võib lennata ka - https://www.youtube.com/watch?v=x_ybRqYmOG0
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020/2021/2022)
Hea, et hoog väike oli, muidu oleks sealt suurelt trampalt metsavahel auto päris katki teind.
Kuid moto ja kast toimetab kenasti (ülekanne võiks gramm aeglasem olla küll).
Zhigulist on siin küll väga vähe järgi jäänud muidugi:)
Edu!
Kuid moto ja kast toimetab kenasti (ülekanne võiks gramm aeglasem olla küll).
Zhigulist on siin küll väga vähe järgi jäänud muidugi:)
Edu!
Festina lente!