Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Kui epokrunt oli ära kuivanud, vaatasin et kui tagatiibasid mitte arvestada, siis kõige kõveramad need küljed ei olegi. Vist.
Eks paar kilo pahtlit kulub selle kere sirgeksajamisele nagunii, aga vähemalt ei pea segumasinat ukse taha lohistama, masinast betoonikühvliga pahtlit auto peale loopima ja krohvilabida või kelluga seda omakorda kerepinna peale laiali määrima.
Pahtliks kasutasin sellist asjandust: Ja kõigepealt läksid lauspahtli alla kõige probleemsemad kohad: Ma siin pidin enda eelmist postitust veidi muutma(nett pani pange ja pildid läksid "unnikusse"), aga Twistile ütleks vastuseks et tagatiibadel on nimelt selline savikiht peal: siis ehk õnnestub selle "pahtel peale-pahtel maha, pahtel peale-pahtel maha jne. jne." asemel paari pahteldus- ja lihvimiskorraga tiivad laias laastus enam-vähem kujusse saada.
Piltidel võib mulje jääda kui üüratust pealekantud kogusest, tegelikult on nendele pindadele pahtlit kulunud ainult pool kilo.
Eks paar kilo pahtlit kulub selle kere sirgeksajamisele nagunii, aga vähemalt ei pea segumasinat ukse taha lohistama, masinast betoonikühvliga pahtlit auto peale loopima ja krohvilabida või kelluga seda omakorda kerepinna peale laiali määrima.
Pahtliks kasutasin sellist asjandust: Ja kõigepealt läksid lauspahtli alla kõige probleemsemad kohad: Ma siin pidin enda eelmist postitust veidi muutma(nett pani pange ja pildid läksid "unnikusse"), aga Twistile ütleks vastuseks et tagatiibadel on nimelt selline savikiht peal: siis ehk õnnestub selle "pahtel peale-pahtel maha, pahtel peale-pahtel maha jne. jne." asemel paari pahteldus- ja lihvimiskorraga tiivad laias laastus enam-vähem kujusse saada.
Piltidel võib mulje jääda kui üüratust pealekantud kogusest, tegelikult on nendele pindadele pahtlit kulunud ainult pool kilo.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Soovitan alustada jämeda paberiga ntks 80. Saad kohe heasti suurema osa minema lihvida ja plokk ei liugle üle konaruste, vaid ikka lõikab ka midagi. Epot eelnevalt ikka karestasid ka? Piltidelt tundub ülejäänud kere veel suhteliselt läikiv olema.
Jõudu tööle
Jõudu tööle
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Ega mul siin erilist raporteerida polegi.
Kui siis seda, et eelmise nädala reedel said selle auto ühed kõige rohkem voolimist vajavad detailid esmase täitevkrundi alla. Täitevkrundiks läks peale niisugune asi: Ning mõne aja möödudes oli vaatepilt niisugune: Ma võtsin esimeseks kruntimiskorraks nimelt musta täitevkrundi, kuna sellega näitab igasugused pinnalainetused ja loperdused ära. Et kuskohast on vaja kas veel pahteldada või hoopiski maha lihvida. Detailihaaval muutub terve auto selliseks mustaks.
Teistkordne (või isegi kolmas) täitevkruntimine tuleb juba seda tooni, nagu ta värvi alla jääb. Aga sinnamaani läheb veel üksjagu aega.
Kui siis seda, et eelmise nädala reedel said selle auto ühed kõige rohkem voolimist vajavad detailid esmase täitevkrundi alla. Täitevkrundiks läks peale niisugune asi: Ning mõne aja möödudes oli vaatepilt niisugune: Ma võtsin esimeseks kruntimiskorraks nimelt musta täitevkrundi, kuna sellega näitab igasugused pinnalainetused ja loperdused ära. Et kuskohast on vaja kas veel pahteldada või hoopiski maha lihvida. Detailihaaval muutub terve auto selliseks mustaks.
Teistkordne (või isegi kolmas) täitevkruntimine tuleb juba seda tooni, nagu ta värvi alla jääb. Aga sinnamaani läheb veel üksjagu aega.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Eriti haige ongi värvimise juures see teipimine/kinni katmine, eriti kui tahta teinekord klaasid vms. ees värvida ...minuarust, aga ma pole maaler ka
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Kinnikatmine on jah, üks tänamatu ja aeganõudvam töö üldse.
Teinekord on nii, et auto kinnikatmisele kulub terve päev ära(eriti kui on mingite sisepindade võõpamine plaanis ja välispinnad ei tohiks värske värvi/lakiga kokku saada) ja siis millalgi peale värvitöid kisud oma päevatöö mõnede minutitega laiali.
Kui vana värv ja muu mant oli kerelt maha kraabitud, vaatasin et kapotipind on kuidagi kahtlaselt lopergune.
Mitte küll palju, aga siiski. Nii et jäänudki muud üle, kui taldlihvijaga probleemsed kohad ära matistada ja pahtel peale: Tolleks hetkeks oli kerele üks kilone pahtlipurk ära kulunud. Aga neid kilosid kulub veel. Küll pahtli, küll täitevkrundi näol.
Ja närve ka.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Eilse päeva lõpuks sai kapott samuti endale täitevkrundi peale:
Täna hakkasin tegelema külgedega- esitiivad ja uksed:
Viimati muutis 06VAZ, 04 Nov 2021 14:46, muudetud 2 korda kokku.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Sul on see lammutamise töö hiljuti tehtud, küsiks nõu, kuidas eemaldada klaasipesurid ja kojameeste võlli? Seal nii kitsas, et silmaga ei näe vaadata, mis ja kuidas, näpuga kombates ei saagi aru, kuidas või mis. No ei tohiks ju keeruline olla, aga näed
Usun, et 07 ja 06 sessuhtes samad?
Usun, et 07 ja 06 sessuhtes samad?
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Kui kojameeste võllide otsast need plastkübarad ja mutrid olid ära võetud ja kojameeste mootor kere küljest ka lahti, siis kuidagimoodi logistades ta tuli. Ega seal mänguruumi jah, väga palju ei ole. Natuke peab füüsilist vägivalda kasutama(ilma karjumiseta) ja mingi nurga alla natuke väänama, et kogu see kupatus ära tuleks.TiitR kirjutas: ↑04 Nov 2021 13:44 Sul on see lammutamise töö hiljuti tehtud, küsiks nõu, kuidas eemaldada klaasipesurid ja kojameeste võlli? Seal nii kitsas, et silmaga ei näe vaadata, mis ja kuidas, näpuga kombates ei saagi aru, kuidas või mis. No ei tohiks ju keeruline olla, aga näed
Usun, et 07 ja 06 sessuhtes samad?
Esiklaasi pesurid on kahe plastkõrvaga altpoolt vastu plekki. Kinnituspõhimõte on tal midagi taolist nagu plasttüüblil.
Peenikeste, kõverate otstega näpitsatega peaks saama need "kõrvad" kokku suruda, et pesur väljapoole tuleks koos voolikuga.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Jah, niipalju sai näppudega seal kobades selgeks, et pesur mingi tüüblimoodi asjandusena seal kinnitub, aga nagu juba mainitud, siis nii krdi vähe ruumi, et ei suutnud peenikeste otstega näpitsatega asja lõpetada.06VAZ kirjutas: ↑04 Nov 2021 14:51Kui kojameeste võllide otsast need plastkübarad ja mutrid olid ära võetud ja kojameeste mootor kere küljest ka lahti, siis kuidagimoodi logistades ta tuli. Ega seal mänguruumi jah, väga palju ei ole. Natuke peab füüsilist vägivalda kasutama(ilma karjumiseta) ja mingi nurga alla natuke väänama, et kogu see kupatus ära tuleks.TiitR kirjutas: ↑04 Nov 2021 13:44 Sul on see lammutamise töö hiljuti tehtud, küsiks nõu, kuidas eemaldada klaasipesurid ja kojameeste võlli? Seal nii kitsas, et silmaga ei näe vaadata, mis ja kuidas, näpuga kombates ei saagi aru, kuidas või mis. No ei tohiks ju keeruline olla, aga näed
Usun, et 07 ja 06 sessuhtes samad?
Esiklaasi pesurid on kahe plastkõrvaga altpoolt vastu plekki. Kinnituspõhimõte on tal midagi taolist nagu plasttüüblil.
Peenikeste, kõverate otstega näpitsatega peaks saama need "kõrvad" kokku suruda, et pesur väljapoole tuleks koos voolikuga.
Kojamehed on eemaldatud ja need junnid, mis läbi kere tulevad kukkusid ka pmst august välja, kuid mitte lõpuni. Aga ok, kui väidad, et nende eemaldamiseks vaja enne mootor lahti lasta, siis proovin niimoodi.
Tänud.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Kojameeste süsteemi eemaldamine on tegelikult üpris lihtne. Kui kõik on lahti keeratud, siis tuleb kojameeste mootorile pisut särtsu anda ja leida see õige hoovastiku asend, milles kogu kupatus ilma jõudu kasutamata saab välja tõsta.
Aga tore on näha, et üks kandiline on põhjalikult ette võetud!
Head närvi ja paksu rahakotti!
Aga tore on näha, et üks kandiline on põhjalikult ette võetud!
Head närvi ja paksu rahakotti!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Kojameeste hoovastiku sai juba samal päeval kätte, kuid no nende pesuritega, ma ei tea, mul ei mahu käsi sinna nibima. Pean ikka mingid paremad instrumendid selle tarvis vaatama.reiner kirjutas: ↑05 Nov 2021 10:47 Kojameeste süsteemi eemaldamine on tegelikult üpris lihtne. Kui kõik on lahti keeratud, siis tuleb kojameeste mootorile pisut särtsu anda ja leida see õige hoovastiku asend, milles kogu kupatus ilma jõudu kasutamata saab välja tõsta.
Aga tore on näha, et üks kandiline on põhjalikult ette võetud!
Head närvi ja paksu rahakotti!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Klaasipesuvee niplid. Tõmba välja vaid metall osa, siis saab ka plastmass tüüblid kätte.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Vahepeal on veel mõned detailid täitevkrundi alla saanud:
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Tsiteerides klassikuid "Mulle iziklikhult thunndub" et see esipõll on vist kõige lopergusem detail üldse selle auto juures.
Ma natuke proovisin teda haamriga õgvendada, aga ega talle eriti hästi ligi ei pääse, kuskohast parasjagu kolkida vaja sest radikaalune tala jääb ette ja teiseks on esipõlle taga ka topeltplekk. Suurem pind läks esmalt tinapahtli alla: Ja kui too lihvimiskuiv, läks peale tavapahtel: Mingi moment sai ka see detail esmase täitevkrundi alla: Ükspäev vaatasin et kapoti sisepind on kuidagi veider. Ma ei tea kas kapotiplekki on kunagi mingite heeblite või varrastega seestpoolt väljapoole painutatud, aga sisemise tugevdusarmatuuri servad olid kuidagi kahtlaselt "õhus". Mõnes kohas oli kahe pleki vahe isegi lausa 5-6 mm ja muljumisjäljed plekiservades. Ühte kapotihinge on keegi kunagi traadi, võlli ja "mingi ema abiga"(nagu venelastel kombeks) remontinud: Ju siis pole too moment sobivat hinge käepärast olnud. Aga see leiutis on tekitanud kapoti esiserva sisse u. 1 cm. pikkuse lõhe.
Õnneks saab tolle koha nö. lokaalse keevitusega ära parandada.
Kõrvalistujapoolset kapotiserva on ka kunagi mingil põhjusel kolgitud: Et see tuleb ka kunagi kuidagi ära pahteldada ja kujusse voolida.
Mingi aja möödudes, kui mul sellest kapoti kohal koogutamisest(ilmselt oli mu jaoks Meka sinnapoole) villand hakkas saama, avanes juba natuke teistmoodi vaatepilt:
Ma natuke proovisin teda haamriga õgvendada, aga ega talle eriti hästi ligi ei pääse, kuskohast parasjagu kolkida vaja sest radikaalune tala jääb ette ja teiseks on esipõlle taga ka topeltplekk. Suurem pind läks esmalt tinapahtli alla: Ja kui too lihvimiskuiv, läks peale tavapahtel: Mingi moment sai ka see detail esmase täitevkrundi alla: Ükspäev vaatasin et kapoti sisepind on kuidagi veider. Ma ei tea kas kapotiplekki on kunagi mingite heeblite või varrastega seestpoolt väljapoole painutatud, aga sisemise tugevdusarmatuuri servad olid kuidagi kahtlaselt "õhus". Mõnes kohas oli kahe pleki vahe isegi lausa 5-6 mm ja muljumisjäljed plekiservades. Ühte kapotihinge on keegi kunagi traadi, võlli ja "mingi ema abiga"(nagu venelastel kombeks) remontinud: Ju siis pole too moment sobivat hinge käepärast olnud. Aga see leiutis on tekitanud kapoti esiserva sisse u. 1 cm. pikkuse lõhe.
Õnneks saab tolle koha nö. lokaalse keevitusega ära parandada.
Kõrvalistujapoolset kapotiserva on ka kunagi mingil põhjusel kolgitud: Et see tuleb ka kunagi kuidagi ära pahteldada ja kujusse voolida.
Mingi aja möödudes, kui mul sellest kapoti kohal koogutamisest(ilmselt oli mu jaoks Meka sinnapoole) villand hakkas saama, avanes juba natuke teistmoodi vaatepilt:
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
07-me kerega tegeledes oli tagaluuk jäänud vahepeal nö. taustanäitleja rolli. See detail sai ka reedel vanast värvist puhastatud ja epokrunditud:
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
See nädal möödub enamjaolt 07-me kere lihvimise ja pahteldamisega. Mõni pilt ka.
Järgneva jutu pealkirjaks võiks panna "Taburet on saatanast".
Mingi aeg asusin katuselt krundipinda hööveldama. Kuna mind pole looduse poolt pika kasvuga õnnistatud, pidin omale mingi asjanduse jalge alla otsima, et ulatuks võimalikult kaugele katusepinna peale. Aga ju siis ma sattusin selle hööveldamisega liiga hoogu, taburet tegi ühe korra "Krõõps !" mööda põrandat ja hetkega kehtis maapinna külgetõmbejõud.
Muud midagi, aga ma oskasin ikka niiviisi kukkuda et ühed nn.eluolulised elemendid jäid taburetiserva ja enda keharaskuse vahele. Ja kohe oli töötuba igasuguses käändes ja keeles erinevaid vandesõnu täis. Enamjaolt ikka eesti keeles.
Et juhul kui too moment oleks keegi töötuppa sattunud ja mu käest midagi küsinud(kas siis autoga seonduvalt või midagi muud), siis ma oleks sellele tegelasele vastanud ilmselt samasuguse hääletooniga nagu see kunagine kuulus solist siin videos.
Aga noh, kes midagi ei tee, sellel ei juhtu ka mitte midagi.
Mõnda kohta oli pahtlit ikka juurde vaja, aga õnneks mitte väga paksude kihtidena.Järgneva jutu pealkirjaks võiks panna "Taburet on saatanast".
Mingi aeg asusin katuselt krundipinda hööveldama. Kuna mind pole looduse poolt pika kasvuga õnnistatud, pidin omale mingi asjanduse jalge alla otsima, et ulatuks võimalikult kaugele katusepinna peale. Aga ju siis ma sattusin selle hööveldamisega liiga hoogu, taburet tegi ühe korra "Krõõps !" mööda põrandat ja hetkega kehtis maapinna külgetõmbejõud.
Muud midagi, aga ma oskasin ikka niiviisi kukkuda et ühed nn.eluolulised elemendid jäid taburetiserva ja enda keharaskuse vahele. Ja kohe oli töötuba igasuguses käändes ja keeles erinevaid vandesõnu täis. Enamjaolt ikka eesti keeles.
Et juhul kui too moment oleks keegi töötuppa sattunud ja mu käest midagi küsinud(kas siis autoga seonduvalt või midagi muud), siis ma oleks sellele tegelasele vastanud ilmselt samasuguse hääletooniga nagu see kunagine kuulus solist siin videos.
Aga noh, kes midagi ei tee, sellel ei juhtu ka mitte midagi.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Selle nädala lõpuks sai veel kaks musta täitevkrundi kihti 07-le peale. Sedakorda siis autole üleni:
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Ükspäev hakkasin uksi küljest ära võtma, et saaks sisepindadega tegeleda- ukseaugud, uste sisepinnad jms.
Kuna esitiivad olid autol kunagi vahetatud, siis esiuste poldid tulid veel enam-vähem kolkides ja kangutades lahti (tiibade vahetamiseks olid uksed eest ära võetud), aga tagauksi polnud vist keegi isegi kunagi reguleerinudki. Nonde poldid olid ikka nii kinni kui kinni.
Selle vaatepildiga seoses- must kest, punakat tooni sisu- mul tuli üks lugu meelde. (Ma loodan et mulle adminnid nüüd keeldu peale ei pane.)
Et üks 150-kilone neegrimammi läheb günekoloogi juurde läbivaatusele.
Ronib siis sinna puki otsa ja ajab jalad laiali. Günekoloog (meesterahvas) paneb maski ette, kummikindad kätte ja asub "snorgeldama".
Mingi moment aga günekoloog tõuseb püsti, vaatab selle neegrimammi strateegilist kohta, raputab pead ja ütleb "Mhm."
Neegrimammi küsib siis et mis lahti on ? Arst vastu et "Oodake moment, ma kutsun naise. Ehk tema oskab midagi arvata."
Noh, arstil naine ka kabinetis ja mees siis sosistab talle midagi kõrva ja näitab näpuga patsiendi poole.
Naine paneb samuti maski ette, vaatab neegrimammi jalgevahet kord lähemalt, kord kaugemalt, raputab samuti pead ning sosistab mehele: " Ei, minu arvates see küll ei sobi."
Neegrimammi juba suht närvis ja küsib et mis mul siis viga on ? Meesgünekoloog vastab et "Oodake moment, ma kutsun enda tütred. Ehk oskavad nemad midagi kommenteerida."
Tütred samuti moment platsis ja vaatavad samamoodi seda pukis olevat neegrimammit- kord lähemalt, kord kaugemalt- vangutavad samuti päid ja sosistavad vanematele et "Ei, meie arvates ka niimoodi ei kõlba."
Neegrimammi on juba suht pöördes ja üürgab et kui talle kohe ei öelda, milles asi on, ta kaebab selle günekoloogi kohtusse.
Arst seepeale: "Vabandust et ma niikaua Teil teadmatuses olla lasin. Me siin perega otsustasime, et ostaksime ühe musta värvi, 1959-nda aasta Cadillaci, roosa nahksisuga. Aga nüüd oli elav näide olemas ja meie arust selline värvikombinatsioon ikkagi ei sobi."
Aga kui nüüd 07-me juurde tagasi tulla, siis tegelikult nende uste sisepindade asemel huvitas mind rohkem lae seisukord.
Teadupärast see oli punase krundiga küll kaetud, aga roostet hakkas juba mitmest kohast paistma: Mingi aja möödudes, peale erinevate ketastega laepleki töötlemist, vaatas vastu juba paljam vaatepilt.
Või see, ptui, haljam ikka: Seda pindmist roostet oli tegelikult üpris omajagu, aga täna, "25 aastat hiljem" sai see "roosterünnak" edukalt elimineeritud.
Ja siis jällegi, peale mingi aja möödudes, sai haljakslihvitud laeplekk ka endale epokrundi peale:
Ega see uste äravõtmine lihtne polnud: päev otsa kolkisin ja väänasin erinevate kruvikeerajate ja instrumentidega. Kuna esitiivad olid autol kunagi vahetatud, siis esiuste poldid tulid veel enam-vähem kolkides ja kangutades lahti (tiibade vahetamiseks olid uksed eest ära võetud), aga tagauksi polnud vist keegi isegi kunagi reguleerinudki. Nonde poldid olid ikka nii kinni kui kinni.
Selle vaatepildiga seoses- must kest, punakat tooni sisu- mul tuli üks lugu meelde. (Ma loodan et mulle adminnid nüüd keeldu peale ei pane.)
Et üks 150-kilone neegrimammi läheb günekoloogi juurde läbivaatusele.
Ronib siis sinna puki otsa ja ajab jalad laiali. Günekoloog (meesterahvas) paneb maski ette, kummikindad kätte ja asub "snorgeldama".
Mingi moment aga günekoloog tõuseb püsti, vaatab selle neegrimammi strateegilist kohta, raputab pead ja ütleb "Mhm."
Neegrimammi küsib siis et mis lahti on ? Arst vastu et "Oodake moment, ma kutsun naise. Ehk tema oskab midagi arvata."
Noh, arstil naine ka kabinetis ja mees siis sosistab talle midagi kõrva ja näitab näpuga patsiendi poole.
Naine paneb samuti maski ette, vaatab neegrimammi jalgevahet kord lähemalt, kord kaugemalt, raputab samuti pead ning sosistab mehele: " Ei, minu arvates see küll ei sobi."
Neegrimammi juba suht närvis ja küsib et mis mul siis viga on ? Meesgünekoloog vastab et "Oodake moment, ma kutsun enda tütred. Ehk oskavad nemad midagi kommenteerida."
Tütred samuti moment platsis ja vaatavad samamoodi seda pukis olevat neegrimammit- kord lähemalt, kord kaugemalt- vangutavad samuti päid ja sosistavad vanematele et "Ei, meie arvates ka niimoodi ei kõlba."
Neegrimammi on juba suht pöördes ja üürgab et kui talle kohe ei öelda, milles asi on, ta kaebab selle günekoloogi kohtusse.
Arst seepeale: "Vabandust et ma niikaua Teil teadmatuses olla lasin. Me siin perega otsustasime, et ostaksime ühe musta värvi, 1959-nda aasta Cadillaci, roosa nahksisuga. Aga nüüd oli elav näide olemas ja meie arust selline värvikombinatsioon ikkagi ei sobi."
Aga kui nüüd 07-me juurde tagasi tulla, siis tegelikult nende uste sisepindade asemel huvitas mind rohkem lae seisukord.
Teadupärast see oli punase krundiga küll kaetud, aga roostet hakkas juba mitmest kohast paistma: Mingi aja möödudes, peale erinevate ketastega laepleki töötlemist, vaatas vastu juba paljam vaatepilt.
Või see, ptui, haljam ikka: Seda pindmist roostet oli tegelikult üpris omajagu, aga täna, "25 aastat hiljem" sai see "roosterünnak" edukalt elimineeritud.
Ja siis jällegi, peale mingi aja möödudes, sai haljakslihvitud laeplekk ka endale epokrundi peale:
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Uus küsitlus: Kas keegi on näinud läbiroostetanud katusega siksi?