Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater) / Müüdud
Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater) / Müüdud
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater) / Müüdud
Müüdud
Viimati muutis JussK, 22 Sept 2021 11:34, muudetud 2 korda kokku.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Re: Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater)
Kui tagastange on sirge ja roostevaba siis paiska see parem müüki, saad pool auto ostuhinda tagasi
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Re: Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater)
Uuel generaatoril kõik teist moodi. Kõige lihtsam viis on laadimise tuli panna kapoti alla. Pingergulaatori ühendad lahti, paremal lanseronil oleva laadimise relee ühendad ka lahti ja kasutad ära kollase ja oranzi juhtme. Kollane siis läheb generaatori üksiku klemmi külge. Oranz tuleb süütelukust. Nüüd vaja veel panna oranzi ja kollase vahele väike 5w pirn ka diood nagu pildil. Pirn ühtlasi hakkab ka laadimise tuleks.
Raskema variandi puhul on vaja kellaplokis radasi läbi lõigata ja uusi ühendusi teha, et laadimise tuli kellaplokki tuua.
Raskema variandi puhul on vaja kellaplokis radasi läbi lõigata ja uusi ühendusi teha, et laadimise tuli kellaplokki tuua.
Re: Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater)
Kahjuks roostetab seest päris jubedalt ja väljas kroom ka tuksis, ei ole just kõige ilusam eksemplar. Kõksu ka saanud kergelt.
Väga hea info! Aitähh!zajetz kirjutas: ↑21 Aug 2021 14:02 Uuel generaatoril kõik teist moodi. Kõige lihtsam viis on laadimise tuli panna kapoti alla. Pingergulaatori ühendad lahti, paremal lanseronil oleva laadimise relee ühendad ka lahti ja kasutad ära kollase ja oranzi juhtme. Kollane siis läheb generaatori üksiku klemmi külge. Oranz tuleb süütelukust. Nüüd vaja veel panna oranzi ja kollase vahele väike 5w pirn ka diood nagu pildil. Pirn ühtlasi hakkab ka laadimise tuleks.
Raskema variandi puhul on vaja kellaplokis radasi läbi lõigata ja uusi ühendusi teha, et laadimise tuli kellaplokki tuua.
Iseensest uus generaator laeb aga laadimistuli tõesti armatuuris pidevalt kuvab. Selle joonise puhul tekkis üks küsimus ka, nimelt pirnist paraleelselt on takisti? Mitme oomine see olema peaks? Lisaks diood, 1A piisab?
Paar küsimust veel sigulli võhikult. Kuidas instrumentpaneel välja käib? Tundub, et üldine valgusti läbi. Teiseks ja kolmandaks: salongiradikat ka kuskilt sellele veel saab? Ja õhku ma salongiradikast kätte kuidagi küll ei saa, kuid niipalju kui sinna vett sisse läks siis kippus tagant poolt otsast pisut tilkuma.
Täna sain niipalju tehtud, et väljalase uus valmis. Pisut valju sai ja homme proovin seda natuke ravida, et päris kurdiks ei jääks. See fenomen, et hääl tuleb aga auto jõuab 5 minutit hiljem kohale ka päris okei ei ole, kuid eks seda natuke arvata oli ka kui ühte otseläbi pütti kasutada.
Ilma takistusteta see kõik muidugi ei kulgenud. Pükste 2 polti murdusid ära ja auto küljes kui oli siis kätte neid kuidagi pidi ei saanud. Keevitasin neid mutreid sinna otsa aga ei, nurk nii halb. Võtsin siis kolled maha, ühe poldi puurisin välja ja teise sain keevitusega kätte.
Ja siis muidugi kokku pannes hakkas lekkima veepumbast salongiradikasse mineva toru ühendus veepumba juurest. Mõtlesin peale pingutada ja läks asi kordades halvemaks, sest kohe murdus see tikk ära Kogu elu uuesti laiali, pump maha, tihendipinnad puhtaks, pumbalt sai tikud ära võetud ja asendatud poltidega. Kõik kokku ja sai vast hea.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Re: Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater)
Tere
Pilt on laenatud internetist. Ise pole takistiga teinud. Takisti selleks, et kui pirn läbi põleb. 1A peaks piisama küll. Diood selleks et välja sureks välja lülitamisel, muidugi sõltub kust toide genekale võetud on.
Kellaploki eemaldamist õpetada ei oska. Ise kompan ka alati. Otseläbi pütiga ongi hirmus lärm.
Pilt on laenatud internetist. Ise pole takistiga teinud. Takisti selleks, et kui pirn läbi põleb. 1A peaks piisama küll. Diood selleks et välja sureks välja lülitamisel, muidugi sõltub kust toide genekale võetud on.
Kellaploki eemaldamist õpetada ei oska. Ise kompan ka alati. Otseläbi pütiga ongi hirmus lärm.