VAZ 21011, hugovaher, 1976
VAZ 21011, hugovaher, 1976
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Hansapäevade retrosõit Tartus 2019
Enne minekut:
Rivis:
Väljanäitusel:
Soojaga tahtis mootor välja surra. Toore lõhna tuli ka. Saab liiga palju peale. Karbussiga töö ees. Kui keegi juhtub linke leidma näpunäidetega, siis palju tänu ette!
Kui hakata lahti võtma, siis äkki oleks mõistlik ka tihendid ära vahetada. Ja muud, mida annab.
Rivis:
Väljanäitusel:
Soojaga tahtis mootor välja surra. Toore lõhna tuli ka. Saab liiga palju peale. Karbussiga töö ees. Kui keegi juhtub linke leidma näpunäidetega, siis palju tänu ette!
Kui hakata lahti võtma, siis äkki oleks mõistlik ka tihendid ära vahetada. Ja muud, mida annab.
Karburaatori puhastamine
Üleeile ja eile sai jälle veidi aega autoga tegeletud. Karburaatori kaane võtsin maha ja tegin puhtaks. Ülejäänud osa puhastasin auto küljes. Sai küll.
Nõelklapp oli korras, ei hakanud vahetama. Kontrollisin ujuki liikumist, pisut sudisin. Aga ausalt öeldes ei oska midagi arvata, midagi erilist silma ei hakanud, mis oleks viidanud mingile probleemile (mäletatavasti kippus mootor soojast peast välja surema).
Filter sai siiski uus ja kaane tihend ka.
Panin kokku tagasi, ajasin soojaks, ei miskit hullu. Käis küll. Kuigi tühikäigu pöörded võiksid olla tiba kõrgemad. Niiet, kuni järgmise korrani. Kui siis ikka välja tahab surra, võtan uuesti lahti ja uurin.
Tagasilla tala puhastasin. Tolmu sai korralikult. Tahtsin näha, mis seis on ja mida piduritorud teevad. Märkasin, et piduritorud tahavad järgmisena välja vahetamist. Päris kindlasti kohe. Mul varuks ka uued trumlid koos kogu värginduse ja käsipiduritrossiga. Ja peasilinder.
Reaktiivvardad ja tagumised vedrud on ka järjekorras.
Sumpa tagumine pütt sai uued kummist tripid. Oli veidi mässamast, kuna vanad olid välja veninud ja pütt rippus normaalselt. Uued olid lühemad ja seetõttu tuli pisut konkse õgvendada, et pütt vastu põhja ei jääks.
Sumpa jooksu panen ka uue, aga seda pisut kaugemas tulevikus.
Ja põhjakaitset lasin põhja alla.
Millalgi vahetan ära karteripõhja koos tihendiga.
Paar pilti ka.
Nõelklapp oli korras, ei hakanud vahetama. Kontrollisin ujuki liikumist, pisut sudisin. Aga ausalt öeldes ei oska midagi arvata, midagi erilist silma ei hakanud, mis oleks viidanud mingile probleemile (mäletatavasti kippus mootor soojast peast välja surema).
Filter sai siiski uus ja kaane tihend ka.
Panin kokku tagasi, ajasin soojaks, ei miskit hullu. Käis küll. Kuigi tühikäigu pöörded võiksid olla tiba kõrgemad. Niiet, kuni järgmise korrani. Kui siis ikka välja tahab surra, võtan uuesti lahti ja uurin.
Tagasilla tala puhastasin. Tolmu sai korralikult. Tahtsin näha, mis seis on ja mida piduritorud teevad. Märkasin, et piduritorud tahavad järgmisena välja vahetamist. Päris kindlasti kohe. Mul varuks ka uued trumlid koos kogu värginduse ja käsipiduritrossiga. Ja peasilinder.
Reaktiivvardad ja tagumised vedrud on ka järjekorras.
Sumpa tagumine pütt sai uued kummist tripid. Oli veidi mässamast, kuna vanad olid välja veninud ja pütt rippus normaalselt. Uued olid lühemad ja seetõttu tuli pisut konkse õgvendada, et pütt vastu põhja ei jääks.
Sumpa jooksu panen ka uue, aga seda pisut kaugemas tulevikus.
Ja põhjakaitset lasin põhja alla.
Millalgi vahetan ära karteripõhja koos tihendiga.
Paar pilti ka.
Ülevaatus tehtud
Ülevaatus tehtud.
Tähelepanekud:
esituled- täna mässasin selle kaassõitjapoolse esitulega. Sellega see jama, et kipub vaid hõõguma. Võtsin töötava mootori ja tulega iluvõru maha, kruvisin teise võru maha, lamp hakkas korralikult põlema. Panen kokku tagasi. Suretan mootori välja. Uuesti käivitades ja tuld sisse lülitades jälle hõõgub. Kordan tegevust. Lamp hakkab põlema. Nii ma ülevaatusele sõitsingi. Ei suretanud mootorit välja ja tuled töötasid.
Teine tähelepanek- kui eile veel töötas tagumine juhipoolne gabariit kenasti, siis täna ülevaatusel märkasin, et tuli ei tööta. Pidurituli töötas. Garaazhis võtsin lahti, vahetasin pirni, ei midagi. Kummaline.
Kolmas tähelepanek- avastasin, et roolivarda juures salongis on väike nire pidurivedelikku, mis tilkus ülevalt poolt pidurisilindri hoova juurest. Seega- piduritööd on vaja siiski järgmisena ette võtta. Oli plaanis sel suvel, aga suvi läks mööda ja selleni ei jõudnud. Silinder ja torud-voolikud jms ootavad.
Tähelepanekud:
esituled- täna mässasin selle kaassõitjapoolse esitulega. Sellega see jama, et kipub vaid hõõguma. Võtsin töötava mootori ja tulega iluvõru maha, kruvisin teise võru maha, lamp hakkas korralikult põlema. Panen kokku tagasi. Suretan mootori välja. Uuesti käivitades ja tuld sisse lülitades jälle hõõgub. Kordan tegevust. Lamp hakkab põlema. Nii ma ülevaatusele sõitsingi. Ei suretanud mootorit välja ja tuled töötasid.
Teine tähelepanek- kui eile veel töötas tagumine juhipoolne gabariit kenasti, siis täna ülevaatusel märkasin, et tuli ei tööta. Pidurituli töötas. Garaazhis võtsin lahti, vahetasin pirni, ei midagi. Kummaline.
Kolmas tähelepanek- avastasin, et roolivarda juures salongis on väike nire pidurivedelikku, mis tilkus ülevalt poolt pidurisilindri hoova juurest. Seega- piduritööd on vaja siiski järgmisena ette võtta. Oli plaanis sel suvel, aga suvi läks mööda ja selleni ei jõudnud. Silinder ja torud-voolikud jms ootavad.
Tuled korras ja tagumised pidurid ka
Vahetasin esitulede elemendid ära. Puhastasin kontakte. Probleemne tuli enam ei hõõgu vaid põleb nagu peab.
Nipet-näpet sai veel vahetatud (küünlajuhtmed, aku, aku massijuhe, mingi pingeregulaator jm). Veidi kraami on veel ootel- õlivann, aku plussjuhe, aga aega on.
Täna sai autol tagumised pidurid ära tehtud (lastud teha. Aitäh CarStop, see mu autode hooldaja juba pea 15 aastat). Ma plaanisin seda tööd aastaid, ja nüüd oli see viimane hetk- silinder hakkas lekkima. Pidurivedelik hakkas salongi voolama.
Alates kapotialusest kuni taha otsa välja sai kõik vahetatud. Poolteljed said ka uued.
Hetkel tunnen, et pidurid vajaksid reguleerimist- pedaal võtab liiga põhjast, õhku ei tohiks sees olla. Pedaal pumpamisega kõrgemale ei tõuse. Ja käsipiduri tross tuleks ka ära pingutada (kui annab). Aga see on köömes võrreldes juppide vahetusega. TÄIENDUS!CarStop tegi reguleeris täna pidurid tasuta ja kõik on tipp-topp!
Igatahes selle aasta tööd said tehtud.
Vist.
Minu postituste pildid ilmselt kaovad ühel hetkel (fotoalbum.ee läheb õhtale). Vaatan, kuidas siia annaks muul moel pilte lisada.
NB: Mind teavitati, et pildid ei kao. On vaeva nähtud ja suudetud säilitada. Väga hea!
Nipet-näpet sai veel vahetatud (küünlajuhtmed, aku, aku massijuhe, mingi pingeregulaator jm). Veidi kraami on veel ootel- õlivann, aku plussjuhe, aga aega on.
Täna sai autol tagumised pidurid ära tehtud (lastud teha. Aitäh CarStop, see mu autode hooldaja juba pea 15 aastat). Ma plaanisin seda tööd aastaid, ja nüüd oli see viimane hetk- silinder hakkas lekkima. Pidurivedelik hakkas salongi voolama.
Alates kapotialusest kuni taha otsa välja sai kõik vahetatud. Poolteljed said ka uued.
Hetkel tunnen, et pidurid vajaksid reguleerimist- pedaal võtab liiga põhjast, õhku ei tohiks sees olla. Pedaal pumpamisega kõrgemale ei tõuse. Ja käsipiduri tross tuleks ka ära pingutada (kui annab). Aga see on köömes võrreldes juppide vahetusega. TÄIENDUS!CarStop tegi reguleeris täna pidurid tasuta ja kõik on tipp-topp!
Igatahes selle aasta tööd said tehtud.
Vist.
Minu postituste pildid ilmselt kaovad ühel hetkel (fotoalbum.ee läheb õhtale). Vaatan, kuidas siia annaks muul moel pilte lisada.
NB: Mind teavitati, et pildid ei kao. On vaeva nähtud ja suudetud säilitada. Väga hea!
- Manused
-
- trummel.jpg (60.4 KiB) Vaadatud 9705 korda
-
- pidurid.jpg (62.84 KiB) Vaadatud 9705 korda
-
- 119118512_4604916229583687_3517764559033803447_n.jpg (40.43 KiB) Vaadatud 9705 korda
-
- 119090440_1680815608735096_4042213836500468741_n.jpg (115.37 KiB) Vaadatud 9705 korda
-
- 119081957_3537430623001573_2249903411472141634_n.jpg (65.13 KiB) Vaadatud 9705 korda
-
- 119075045_3292206134171629_3073248617959532995_n.jpg (71.4 KiB) Vaadatud 9705 korda
-
- 119073748_1224249154606272_2860747077194166985_n.jpg (43.23 KiB) Vaadatud 9705 korda
-
- 119064209_3129824213793678_2346303686371331043_n.jpg (76.23 KiB) Vaadatud 9705 korda
-
- 118883528_929025260914204_2962789038403465130_n.jpg (110.45 KiB) Vaadatud 9705 korda
-
- 44099752_2211254505787485_2682850148920328192_n.jpg (56.33 KiB) Vaadatud 9705 korda
Viimati muutis hugovaher, 11 Sept 2020 19:39, muudetud 2 korda kokku.
Mõned fotod varasemast
Et 1.oktoobril ilmselt kaovad minu eelnevad pildid, mida linkisin fotoalbumist, siis panen siia meenutuseks mõned fotod.
Sain mõned rõõmustavad sõnumid, et piltide eest on hoolitsetud ja need siit ei kao.
Fotod ajalises järjestuses tänasest eilsesse.
Sain mõned rõõmustavad sõnumid, et piltide eest on hoolitsetud ja need siit ei kao.
Fotod ajalises järjestuses tänasest eilsesse.
- Manused
-
- 112168185_5 08 19.jpg (194.66 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 111819777_3.jpg (168.62 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 111797859_IMG_20180908_195539.jpg (96.7 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 111763789_IMG_20180808_235102.jpg (68.56 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 111760849_IMG_20180807_175257.jpg (112.63 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 111048967_DSCN3223.jpg (103.12 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 111048959_DSCN3219.jpg (109.18 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 111048949_DSCN3214.jpg (141.51 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 111048943_DSCN3210.jpg (125 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 111027369_SDC10422.jpg (133.64 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 110996313_SDC10418.jpg (65.8 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 110981425_SDC10356.jpg (99.28 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 110981419_SDC10352.jpg (107.67 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 110981373_SDC10358.jpg (112.45 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 110633321_DSCN1755 vaike.jpg (62.54 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 110633317_DSCN1747 vaike.jpg (73.23 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 110633313_DSCN1745 vaike.jpg (70.97 KiB) Vaadatud 9701 korda
-
- 110633311_DSCN1746 vaike.jpg (69.44 KiB) Vaadatud 9701 korda
Viimati muutis hugovaher, 09 Sept 2020 14:45, muudetud 1 kord kokku.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Re: Mõned fotod varasemast
Foorumi haldaja on suures osas Ladaklubi foorumi päästnud piltide kadumisest. Selles teemas ka pildid uuele aadressile kantud.hugovaher kirjutas:Et 1.oktoobril ilmselt kaovad minu eelnevad pildid, mida linkisin fotoalbumist, siis panen siia meenutuseks mõned fotod.
Fotod ajalises järjestuses tänasest eilsesse.
Re: Mõned fotod varasemast
Mulle jah anti juba teada. See on hea. Ei lähe vaev kaduma.Viin kirjutas:Foorumi haldaja on suures osas Ladaklubi foorumi päästnud piltide kadumisest. Selles teemas ka pildid uuele aadressile kantud.hugovaher kirjutas:Et 1.oktoobril ilmselt kaovad minu eelnevad pildid, mida linkisin fotoalbumist, siis panen siia meenutuseks mõned fotod.
Fotod ajalises järjestuses tänasest eilsesse.
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Täna vaatasin masina üle ja lõin üle pika aja jälle hääled sisse (kindlustuse tegin ka täna). Käivitus väga hästi. Eelmisel aastal soetatud uus aku ei vedanud alt. Tuled töötavad nagu peab, ei ole enam seda hõõguvat lähituld, mis varem probleemiks.
Selle aasta tööd: rummud, poriplekid, kändteljed, kettad, sadulad jms vahetusse. Siis peaks vanad veljed rehvidest vabastama ja liivaprits+uus värv+rehv. Radiaalrehv on originaalne, kuid diagonaal on sõites siiski mugavam, seega tekitan endale ühe jooksu ka mugavamaid jalanõusid. Kui jaksu üle jäb, siis tahaks tagasillas vahetada vedrud ja kõik vardad. Siis jääb veel sidur. Tänane sõit oli aga ütlemata mõnus.
Selle aasta tööd: rummud, poriplekid, kändteljed, kettad, sadulad jms vahetusse. Siis peaks vanad veljed rehvidest vabastama ja liivaprits+uus värv+rehv. Radiaalrehv on originaalne, kuid diagonaal on sõites siiski mugavam, seega tekitan endale ühe jooksu ka mugavamaid jalanõusid. Kui jaksu üle jäb, siis tahaks tagasillas vahetada vedrud ja kõik vardad. Siis jääb veel sidur. Tänane sõit oli aga ütlemata mõnus.
- Manused
-
- 186498611_1175021086296645_497382230968515441_n.jpg (181.66 KiB) Vaadatud 8209 korda
-
- 186498529_297705751693140_5649766063172075892_n.jpg (172.45 KiB) Vaadatud 8209 korda
-
- 186481189_503036407717563_2298734914627576786_n.jpg (245.67 KiB) Vaadatud 8209 korda
Eest jälle veidi parem
Eile sai vahetatud esimesed rummud, kettad, suportid jms.
Siin pilt, kuidas enne välja nägi. Siin, kuidas nüüd.
Siin pilt, kuidas enne välja nägi. Siin, kuidas nüüd.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Vana kooli ratta tasakaalud on taonduslik?
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Hetkel all diagonaalrehvid. Ja vanad veljed. Töökojas nähti kurja vaeva, et tasakaalu saada.
Viimati muutis hugovaher, 10 Sept 2021 00:21, muudetud 1 kord kokku.
Selle suve tööd
Nii, sel suvel siis sai esimene jooks uue ilme (kogu värgindus, käändteljed, kettad, plekid, piduriosad, torud jne). Täna sai siis veel üks suport vahetatud, sest suve keskpaiku paigaldamisele kuulunud uus osa ei pidanud õli kinni, sain selle kenasti uue vastu vahetatud (aitäh! Code varuosad). Siis sai veel siduri toru, voolik, pea- ja töösilinder ja vedelikuanum koos kummitoruga vahetatud (suur tänu Tartu Turu tn CarStop, sest mul endal nii kuldseid käsi pole). Töö sai õigel ajal tehtud, sest juba töökotta sõites tundsin, et pedaal ei tõuse tagasi ja midagi on mäda.
Nüüd on ootel tagasilla vardad, vedrud. Ja peaksin ka sillatala ära puhastama veel ja uue värvi alla panema.
Põhi tahab kivikaitset. Rattakoopad ka.
Lisaks veel õlivanni vahetus.
Aga ikka tasa ja targu.
Auto ostmisel all olnud velgedelt said vanad rehvid maha ja sirgestamisele neid ei võetud (vist nõnda lootusetu), viisin aga siiski liivapritsi ja ülevärvimisse, sest kui nad all olid ja sõita sai, siis saab ka edasi sõita, olgu nad siis kõverad või mitte (nõuka ajal oli vist üldse õnn, kui neli velge ühel ajal all olid, eriti 90ndate alguses). Järgmisel nädalal peaks Priaal tööga ühel pool olema. Tutikad rehvid tõi kuller täna. Põnevust jagub. Aga sõita on selle masinaga ikka elamus. Teadmine, et enamus veermikust on uus ja mootor üle käidud ja kast ka, annab kindlust, et teele ei jää. Õli, bensu ja kunstnaha lõhn autos tõstab tuju ja roolikeeramisel märjaks tõmbunud nahka jahutab kolmnurkakende looduslik konditsioneer. Kui nüüd viimased suured tööd ka tehtud saab, siis teeks roadtripi küll. No mitte väga kaugele. Pühajärvele? Veidi on veel aega mõelda.
Oktoobris panen masina uuesti garaazhi ja sel korral ka äsjasoetatud pukkidele (kui niisama seisab, siis julgen kinnitada omast kogemusest, et diagonaalrehv vajub ära ja hakkab viskama). Ja ülevaatus on ka mul oktoobris. Saab jälle Viljandi maantee ülevaatuspunkti mehi üllatada.
Nüüd on ootel tagasilla vardad, vedrud. Ja peaksin ka sillatala ära puhastama veel ja uue värvi alla panema.
Põhi tahab kivikaitset. Rattakoopad ka.
Lisaks veel õlivanni vahetus.
Aga ikka tasa ja targu.
Auto ostmisel all olnud velgedelt said vanad rehvid maha ja sirgestamisele neid ei võetud (vist nõnda lootusetu), viisin aga siiski liivapritsi ja ülevärvimisse, sest kui nad all olid ja sõita sai, siis saab ka edasi sõita, olgu nad siis kõverad või mitte (nõuka ajal oli vist üldse õnn, kui neli velge ühel ajal all olid, eriti 90ndate alguses). Järgmisel nädalal peaks Priaal tööga ühel pool olema. Tutikad rehvid tõi kuller täna. Põnevust jagub. Aga sõita on selle masinaga ikka elamus. Teadmine, et enamus veermikust on uus ja mootor üle käidud ja kast ka, annab kindlust, et teele ei jää. Õli, bensu ja kunstnaha lõhn autos tõstab tuju ja roolikeeramisel märjaks tõmbunud nahka jahutab kolmnurkakende looduslik konditsioneer. Kui nüüd viimased suured tööd ka tehtud saab, siis teeks roadtripi küll. No mitte väga kaugele. Pühajärvele? Veidi on veel aega mõelda.
Oktoobris panen masina uuesti garaazhi ja sel korral ka äsjasoetatud pukkidele (kui niisama seisab, siis julgen kinnitada omast kogemusest, et diagonaalrehv vajub ära ja hakkab viskama). Ja ülevaatus on ka mul oktoobris. Saab jälle Viljandi maantee ülevaatuspunkti mehi üllatada.
- Manused
-
- 241676272_4110051502437575_4848611778276869494_n.jpg (136.06 KiB) Vaadatud 6951 korda
-
- 241670920_1780075172179686_7631805298463690082_n.jpg (163.82 KiB) Vaadatud 6951 korda
-
- 241668309_329621748944795_3298242471351102530_n.jpg (161.15 KiB) Vaadatud 6951 korda
Viimati muutis hugovaher, 10 Sept 2021 19:55, muudetud 2 korda kokku.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Pidurivoolik valesti ühendatud supordi külge.
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Ma lisan pildi raamatust. Kas mõtled seda, et see julla 2101-3506074-10 on valesti?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976
Kas 2101-3506074-10 jupp istus ilust? Ei istunud ju? Pidid painutama
VAZ 21011, hugovaher, 1976
Suvi 2021
Viimati muutis hugovaher, 21 Sept 2021 23:04, muudetud 1 kord kokku.