Tuli kätte aeg kapotialust värskendada. Süütemängu täieliku väljavahetamise käigus tuli siis asemele elektronsüüde, sealhulgas siis jagaja, süütepool ja kommutaator. NGK küünlad ja Fenox küünlajuhtmed (olen aru saanud, et halb nimi, aga parema puudumisel ajab asja ära

). Jubinad külge keeratud, läks mootori töö väga stabiilseks ja erksaks. Müüdi mulle ka hea raha eest täielikult taastatud 07 karburaator magnetklapiga, seega tuli see ka külge panna kui juba ostetud sai. Sain karburaatori külge kruvitud, magnetklapile plussjuhe külge, mis varasemalt läks eelmise karburaatori peal mingisse kitsasse plastikust karpi mille otstarbest ma aru ei saanud ja mootori töö enam nii ilus polnud uue karburaatoriga. Mootor küll käis ja minekut oli, kuid mootor ajas hullu vingu välja ja tühikäik oli ebastabiilne, veidi sai kõrva järgi näpitud ja veidi asi paranes, kuid eelmise karburaatoriga tundus mootori töö siiski parem

, võibolla poleks pidanud näppima kui asi töötas. Kapoti alla leidis oma koha ka ilus kollane strutbar lõpuks ning kui ta lõpuks ära sai pingutatud, ei jõudnud ära imestada kuivõrd kõveralt asi toodetud on, kokkupuutepind jäi üsna pisike, enamik strutbari ühte nurka jäi lihtsalt õhku rippuma, niiet kas ta sellisel kujul reaalselt struktuurset jäikust parandab, ei usu, kuid esialgu jääb külge sellegipoolest, et oleks põnev vaadata
