Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Ma ei tea, kust ma enne võtsin, et 79.0 on need vajalikud rõngad. Tegin uurimustööd veidi interneti avarustes ja siis selgus tõsiasi, et 2103 1500cc mootoril on ikkagi 76 kolb. Tellisin nüüd ikkagi uued, 2103 blokile mõeldud kolvirõngad 76.0 ja uued kolvid (76.0). Lisaks ka ühe Lada karburaatori, mis muidugi läheb teisele masinale peale.
Tony_2106 kirjutas:Ma ei tea, kust ma enne võtsin, et 79.0 on need vajalikud rõngad. Tegin uurimustööd veidi interneti avarustes ja siis selgus tõsiasi, et 2103 1500cc mootoril on ikkagi 76 kolb. Tellisin nüüd ikkagi uued, 2103 blokile mõeldud kolvirõngad 76.0 ja uued kolvid (76.0). Lisaks ka ühe Lada karburaatori, mis muidugi läheb teisele masinale peale.
Kus see raha küll võetakse.. Pole minu asi aga mina ilmselt oleks otsinud Eestist miski mõistliku mootori ming vahele pistnud kerge hooldusega...
Edu jõudu insenerile
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
ToM kirjutas:Kui palju umbes need polükarbonaat klaasid maksid seal proplastis?
Kokku läks kuskil 55€ ning see ilma transpordita. ristküliku kujulised tulevad, auto ukseklaasi kontuuri pead pärast ise ära märkima ja välja lõikama. Ma lõikasin relakaga. Pärast olid musta tooni tööriided hallid
Täna sai taaskord veidi asjalik oldud, käidud garaažis. Aga kuna Tervis oli veidi kevad-talviselt hägine ja süüa-juua kaasas ka polnud, ei hakanud ma kaua seal mässama. Panin vaid polükarbonaat klaasid ustele. Neile veel vaja tihendid alla keevitada ja kinnituskohad üle puurida. Hetkel ajutiselt küljes.
DSC_0573.JPG (39.3 KiB) Vaadatud 7909 korda
DSC_0574.JPG (36.85 KiB) Vaadatud 7909 korda
Lisaks sai ka plokikaanelt võetud maha klapid, mõlemad vedrud (suured ja väiksed), vedrutaldrikud (ülemised ja alumised), alumised seibid ning eemaldatud klapisääre tihendid. Vimased tundusid olema kas vahetatud mingil ajal või siis originaalid. Aga vaadates klappe, siis eeldan, et originaalid. Tegin ka igaks juhuks pildi vedrude ja muu davaari järjestusest, et hiljem vaadata, kuidas kokku läheb. Kaande lähevad tagasi uued klapid ning ülemised taldrikud, samuti uued noorukid. Ülejäänud jätan samaks.
DSC_0565.JPG (66.61 KiB) Vaadatud 7909 korda
DSC_0566.JPG (71.39 KiB) Vaadatud 7909 korda
DSC_0567.JPG (82.79 KiB) Vaadatud 7909 korda
DSC_0567-2.JPG (60.31 KiB) Vaadatud 7909 korda
DSC_0568.JPG (66.87 KiB) Vaadatud 7909 korda
DSC_0568klapid.jpg (81.77 KiB) Vaadatud 7909 korda
Tony_2106 kirjutas:Kaande lähevad tagasi uued klapid ning ülemised taldrikud, samuti uued noorukid. Ülejäänud jätan samaks.
On vanad nookurid siis väga kulunud?
Endal on rohkem probleeme olnud "uute" nookuritega, kui ilusti sissetöötanud ja kulumata vanadega.
Niisama vahetamise pärast ei ole ka vaja asju vahetada, eriti kui suurem osa vene autodele toodetavatest uutest varuosadest on kordades kehvema kvaliteediga kui Nõukogude ajal tehasest tulnu.
twist kirjutas:
Niisama vahetamise pärast ei ole ka vaja asju vahetada, eriti kui suurem osa vene autodele toodetavatest uutest varuosadest on kordades kehvema kvaliteediga kui Nõukogude ajal tehasest tulnu.
Pean need ära puhastama ja kontrollima kulumist. vb ehk kõlbavad ka vanad uuesti kasutusse suunamist.
Tony_2106 kirjutas:Täna tuli ka tolliteade, Vene föderatsioonist saabuva kauba suhtes, mis vajas deklareerimist - ümmarguselt 284€ oli summa, mida tollile maksma pidin.
18.dal peaks davaar minuni jõudma, seega sellest kraamist jäävad mõned asjad üle. Võimalik, et kasutan neid teise masina peal, näiteks isereguleerivat siduri töösilindrit. Kui kõikasjad masinal küljes, siis vb jääb veel midagi üle. Hetkel on 79-sed kolvirõngad üle, ja neid on mul 3 komplekti. Kuna minu 1500cc mootorisse lähevad 76 kolvid ja vastavalt neile ka 76-sed rõngad.
Täna sain kätte Väikse mägilase käest tellitud klapisääretihendid, tagasilla luku ja amordid. Saabus ka Venemaa 5 pakendist koosnev saadetis. Lisaks lõikasin ka tagauksest pisikese osa ära ja keevitasin avarused kinni.
Vist niva. Kindel pole.
Teine komplekt mida kasutame on peugeot sidurikorviga. Seal on samamoodi vanamalli survelaager. Muudetud vaid sidurikahvli toetusmunaka kõrgust. (kõrgemaks ca 3mm) Muidu hakkas sidurikahvel vastu kere käima.
Täna võtsin ette juhipoolse esimese poolraami. Kahest 4-kant torust sai tugevdus kokku keevitatud ja poolraami sisse keevitatud, sinna peale sai plekist tükk vorbitud ja katteks peale järatud. Panin ka uue rooli, koos vahetükiga paika. Krt, on jah veidi pehme võitu see rool. Aga pole hullu, teen plekist tugevdused Võtsin ka vana survelaahri, koos kahvliga küljest. Selle Valeo survelaagri, millel on plastikust korpus, selle võtan näidiseks kaasa, kui uut ostma lähen. Eeldan, et Sachsi oma on kordades parem.
Kas seda poolraami ilusamini teha kohe mitte kuidagi ei saanud? Aja relakas käima ja tee palun see tükk nüüd küll uuesti ja korrektselt korda. anna keevitusele rohkem voolu.