2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Kuna ralli pisik on juba pikemat aega sees olnud siis tekkis mõte ning võimalus ehitada endale auto millega saaks kiirelt sõita ning osaleda erinevatel rallidel ja nautida sellega kaasnevat. Lisaks sellele pole veel männiku laiali garaages ehitatud veel ühtegi E-rühma autot algusest peale. ( rallikross on, niisama E-rühma autosid täiustatud ning taastatud on, korralikke tänava võitlejaid on, jne....)
Auto ajaloost saab lugeda siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25126 Nii nagu seal teema lõppeb nii ta minu omaks sai.
Aga mis siin ikka jahuda paar pilti ütleb rohkem kui tuhat sõna:)
Sellisena jõudis ta siis garaagesse.
Algul oli plaan ka puur ise teha aga läksin lihtsamat vastupanu teed ning puuri tegi sisse ``orupõld`` Puur vastab praeguse hetke kõige karmimatele nõuetele.
Kuna mootor tuleb ka natukene suurem kui originaalis siis radikas sai pandud niiva oma. Ning, et mootori ruumis rohkem tegutsemis ruumi oleks, sai ventikad ette poole radikat pandud.
Mootori ruumis siis tehtud elementaarsed tugevdused. Amordi kann, läbilöögi puks, sillatala.
Roolikarp ja pendel saanud ka natuke lisametalli.
Et auto põhjaall oleks rajaääres mugavam teguteda sai tehtud ka pukid millele auto tõsta.
Kogu auto vanast mastiikast puhastatud. NB! väga hea tööriist selleks tööks on õhusurvel töötav nõelmeisel!
Ning känd tugevtatud.
Lisaks paigaltatud ka istme kinnitused mis praeguseks hetkekt juba uute vastu vahetatud! Kuna oli kahe silma vahele jäänud uus nõue ``6. Istmetorude läbimõõt ümartorul või külje laius ristküliku kujulise toruga on 35mm uutel autodel, mis saavad tehnilise kaardi alates 01.07.2016. Senistel võib jääda seni kehtiv versioon.`` (pilti uutest veel ei ole)
Siia temasse siis panen jooksvant nüüd kuidas see auto sõitma saab mis on plaanitud 2017 aasta jooksul ning mis temast tulevik toob aga peatse nägemiseni.
Auto ajaloost saab lugeda siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25126 Nii nagu seal teema lõppeb nii ta minu omaks sai.
Aga mis siin ikka jahuda paar pilti ütleb rohkem kui tuhat sõna:)
Sellisena jõudis ta siis garaagesse.
Algul oli plaan ka puur ise teha aga läksin lihtsamat vastupanu teed ning puuri tegi sisse ``orupõld`` Puur vastab praeguse hetke kõige karmimatele nõuetele.
Kuna mootor tuleb ka natukene suurem kui originaalis siis radikas sai pandud niiva oma. Ning, et mootori ruumis rohkem tegutsemis ruumi oleks, sai ventikad ette poole radikat pandud.
Mootori ruumis siis tehtud elementaarsed tugevdused. Amordi kann, läbilöögi puks, sillatala.
Roolikarp ja pendel saanud ka natuke lisametalli.
Et auto põhjaall oleks rajaääres mugavam teguteda sai tehtud ka pukid millele auto tõsta.
Kogu auto vanast mastiikast puhastatud. NB! väga hea tööriist selleks tööks on õhusurvel töötav nõelmeisel!
Ning känd tugevtatud.
Lisaks paigaltatud ka istme kinnitused mis praeguseks hetkekt juba uute vastu vahetatud! Kuna oli kahe silma vahele jäänud uus nõue ``6. Istmetorude läbimõõt ümartorul või külje laius ristküliku kujulise toruga on 35mm uutel autodel, mis saavad tehnilise kaardi alates 01.07.2016. Senistel võib jääda seni kehtiv versioon.`` (pilti uutest veel ei ole)
Siia temasse siis panen jooksvant nüüd kuidas see auto sõitma saab mis on plaanitud 2017 aasta jooksul ning mis temast tulevik toob aga peatse nägemiseni.
Viimati muutis atzkarik, 04 Mär 2024 10:34, muudetud 6 korda kokku.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Ehk siis klassiks tuleb E10? Kas hetkel plaan 14" või 15" rattad? Päris huvitav projekt, kuna ise hakkame ka 2105te tegema Ja ei teagi, et mis teed minna...kas coilover+volvo või bmw. Ungarist 6-ene k.kast on umbes samas hinnas, mis Bollverki oma (koos transpordiga väheke kallim).
Plaan ka roolilatt+el. võim panna? või jääb originaal lahendus?
Plaan ka roolilatt+el. võim panna? või jääb originaal lahendus?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Klassiks jah E10 kuna järgmine aasta pole E9 midagi teha. Ratas 14`` aga teeme valmiduse ka 15`` kohe kasutada, Rooli süsteem jääb originaal + elektri võim.RRisto kirjutas:Ehk siis klassiks tuleb E10? Kas hetkel plaan 14" või 15" rattad? Päris huvitav projekt, kuna ise hakkame ka 2105te tegema Ja ei teagi, et mis teed minna...kas coilover+volvo või bmw. Ungarist 6-ene k.kast on umbes samas hinnas, mis Bollverki oma (koos transpordiga väheke kallim).
Plaan ka roolilatt+el. võim panna? või jääb originaal lahendus?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Järgmisest aastast tohutu kogus sõitjaid E9 klassis (hondad ka kõik seal ) Ning suurem osa vene tagaveoliseid läheb tänu sellele E10-se üle , Võim oli vist kalina.RRisto kirjutas:Mis seal siis E9/E10 vahe tuleb? vb peaks ise ka 1700cc-se suuremaks puurima ja sinna 1800-1900ni viima.
Mille el. võim läheb?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Eks ta ole jah nii, et algul käib võitlus ikka nendega mis sa kirjeldasid mitte teistega Aga jah kuna olemas 1,8 mootor siis E10. Eks vaatab mis tulevik toob.RRisto kirjutas:No konkurents ongi ju hea
Aga tundub, et need lähevad ikkagi EMV6 klassi ja Ladad oleks EMV9 klassis.
E10 on ka "pooleks" tehtud, aga eks alguses konkureerind nii ehk naa enda/kaardilugejaga/autoga/rajaga, kui teistega
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Panen ka lubatud ümberehitatud istme kinnitused 35x35x3, Lisaks pandud ka kolmas toru rihmade kinnituseks ning istme kinnitus torudel hülsid sees.
Viimati muutis atzkarik, 28 Okt 2022 11:51, muudetud 1 kord kokku.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Kuna toas on niigi vähe ruumi siis teeme tuba veel väiksemaks
Viimati muutis atzkarik, 28 Okt 2022 11:52, muudetud 1 kord kokku.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Täna siis veel üks samm edasi selle auto arengus :bouncing peab vist tähistama hakkama!
Viimati muutis atzkarik, 28 Okt 2022 11:52, muudetud 1 kord kokku.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: