03 ei võta sooja mootoriga starterit taha ja vahepeal kaob tühikäik

03 ei võta sooja mootoriga starterit taha ja vahepeal kaob tühikäik

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
marko178
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Jaan 2010 17:00
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103-1980, Ford Taunus 1976, Opel Senator A 1986

03 ei võta sooja mootoriga starterit taha ja vahepeal kaob tühikäik

Postitus Postitas marko178 »

Tere!
Olen värske 03 omanik ja eile ilmnes selline viga, et sooja mootoriga ei võta starterit taha, lükates läheb kohe siis käima. Kui maha jahtub siis ka käivitub jälle starterist. Teine mure on ka vahepeal ära kaduva tühikäiguga. Mõnipäev töötab väga ilusti ilma tooreta, aga teinepäev jälle ei käi üldse ja sureb kohe välja kui toores maha võtta. Ehk siinsed ladaspetsialistid oskavad soovitada, kust hakata viga otsima.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Mul oli starteriga sama probleem, asi lahenes peale süüteluku klemmplaadi vahetust.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
marko178
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Jaan 2010 17:00
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103-1980, Ford Taunus 1976, Opel Senator A 1986

Postitus Postitas marko178 »

Eks peab hakkama vist jah sealt asja uurima. Nüüd ei võta enam üldse starterit taha, vahest väga harva korraks võtab aga mitte nii kauaks, et käima veaks.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Starteri harjad kulunud?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
marko178
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Jaan 2010 17:00
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103-1980, Ford Taunus 1976, Opel Senator A 1986

Postitus Postitas marko178 »

Täna sai selgeks, et vigane ongi süüteluku kontaktplaat. Sellega nüüd siis korras. Saaks veel tühikäigu ka korda, siis oleks juba nagu päris :)
Kasutaja avatar
marko178
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Jaan 2010 17:00
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103-1980, Ford Taunus 1976, Opel Senator A 1986

Postitus Postitas marko178 »

Saaks veel auto tühikäigul ka käima, oleks super. Vahepeal töötab ilusti tühikäigul ilma tooreta, aga mõnipäev üldse ei käi ilma. Ja kui kohapeal käib ilusti , siis sõites kui ennem ristmikut vms käik välja võtta, sureb ikka välja. Oskab keegi äkki soovitada, mis teha.? Häid pühi ka:)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Peaks vaatama üle, raske soovitada...
Kas pikalt kohapeal seistes kaob tühikäik?
Kas peale seda kui tühikäik kaob ja auto välja sureb käivitub auto kergesti või peab kaua käivitama?
Kas tühikäik kaob järsku või jääb vaikselt madalamaks kuni sureb?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
marko178
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Jaan 2010 17:00
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103-1980, Ford Taunus 1976, Opel Senator A 1986

Postitus Postitas marko178 »

Täna sai siis ostetud karburaatori remontkompekt ja maha kisutud karburaator. Leotatud igasuguste vahendite sees ning puhastatud ning lahti võetud . Vahetatud said düüsid ja nõelklapp ning tihendid, suruõguga kõik ilusti puhtaks. Karburaator peale tagasi ja käivitus kohe ilusti, tühikäik ka kohe olemas .See mure nüüd kadunud, et tühikäiku vahest pole ja sõites vaba käiguga välja sureks. Aga nüüd peale seda tekkis uus mure, nimelt kui auto seisma jätta siis peale mõne minutilist seismist on tükk tegu, et käima tagasi saada. Peab väga pikalt käiama ja gaasiga mängima ennem kui käivituks. Töötab siis jälle ilusti ning kui välja suretada ja käivitada kohe uuesti , käivitub väga hästi, aga nagu natuke kauem seista lasta, siis tükk tegu käima saamisega. Keegi ehk oskab soovitada midagi?
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

Ehk kütusetase langeb ujukikambris?!
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
Kasutaja avatar
marko178
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Jaan 2010 17:00
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103-1980, Ford Taunus 1976, Opel Senator A 1986

Postitus Postitas marko178 »

Täna sai käidud ja proovitud käivitada. Külmast peast käivitus kohe ja töötas ilusti. Peale 5 minutilist käimist korra välja suretades enam ei käivitunud nii lihtsalt vaid vajas jälle pikalt käiamist. Nädalavahetusel korra ilmselt veel lahti võtma karburaatori ja ujuki taseme ja kõik üle vaatama. Siis ehk saab hea ka
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Nõelklapp on ebatihe, kui soojast peast mootorit käivitades starterit pikalt käiama peab. Võta õhufiltri kaas maha, pane mootor paarikümneks sekundiks käima, sureta uuesti välja ja vaata filtrikorpusest sisse. Kui bensiin edasi tilgub, siis nõelklapp ei pea. Mina olen nõelklapi vana jätnud, sest poeuued kipuvad lekkima.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Mine osta Tallinnas Veerenni poest uus nõelklapp, kummiotsaga maksab paar euri. Ostes kontrolli et kuul klapi otsas liiguks!

Enne paigaldamist leota mingi 10-15min bensiinis nõelklappi.
Vasta