Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Tere foorumlased,
Kuna on saanud juba mõndaaega Vene rauda roolida ning nüüd on plaanis vähe suurem remont ning RR/RS SU-klassi masina ehitus, siis otsustasin ka asja siin kajastada. Just selleks, et leiaks paremaid ideid/näpunäiteid targematelt ja kogenumatelt. Plaan on ehitada 1x ja korralikult.
Väheke hetke konditsioonist ja plaanides:
Auto: VAZ 2107
Sünd: 1985a
Mootor: 2103, 1452cc, 083 Solex
K.kast: 4-käiguline
Veermik: Polü. puksid, B6 amordid, ees niva vedrud/taga niva lõigatud, 13/14" veljed
Plaanis:
Mootor: Niva 1700cc (tehtud vastavalt SU-klassi tingimustele: 82..82,4mm kergemad kolvid, 80mm vänt, 136mm keps, kergemad klapid, 296+ nukk, tasakaalustatud/puhastatud 6kg hooratas), moditud 083 karpa
Tagasild: 5.13 ülekanne + ketaslukk
Rattad: 15"
Laiendid + lõigatud koopad
Kere: Kergemaks ja vähe tugevamaks, kus võimalik, "strutid" ette/taha. Uued istme kinnitused, parem rooli asend.
Kindlasti midagi veel, mis hetkel kahesilmavahele jäi aga nendest asjadest juba jooksvalt.
Pildi seeria hetke seisukorrast ja uuest mootorist, mille sai eelmine nv pulkadeks võetud.
eks hoian jooksvalt kursis, kui midagi tehtud
Parimat,
Risto
Kuna on saanud juba mõndaaega Vene rauda roolida ning nüüd on plaanis vähe suurem remont ning RR/RS SU-klassi masina ehitus, siis otsustasin ka asja siin kajastada. Just selleks, et leiaks paremaid ideid/näpunäiteid targematelt ja kogenumatelt. Plaan on ehitada 1x ja korralikult.
Väheke hetke konditsioonist ja plaanides:
Auto: VAZ 2107
Sünd: 1985a
Mootor: 2103, 1452cc, 083 Solex
K.kast: 4-käiguline
Veermik: Polü. puksid, B6 amordid, ees niva vedrud/taga niva lõigatud, 13/14" veljed
Plaanis:
Mootor: Niva 1700cc (tehtud vastavalt SU-klassi tingimustele: 82..82,4mm kergemad kolvid, 80mm vänt, 136mm keps, kergemad klapid, 296+ nukk, tasakaalustatud/puhastatud 6kg hooratas), moditud 083 karpa
Tagasild: 5.13 ülekanne + ketaslukk
Rattad: 15"
Laiendid + lõigatud koopad
Kere: Kergemaks ja vähe tugevamaks, kus võimalik, "strutid" ette/taha. Uued istme kinnitused, parem rooli asend.
Kindlasti midagi veel, mis hetkel kahesilmavahele jäi aga nendest asjadest juba jooksvalt.
Pildi seeria hetke seisukorrast ja uuest mootorist, mille sai eelmine nv pulkadeks võetud.
eks hoian jooksvalt kursis, kui midagi tehtud
Parimat,
Risto
Viimati muutis RRisto, 11 Veebr 2024 21:29, muudetud 14 korda kokku.
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Laiendeid küll mumeelest ei lubata. Samuti uute reeglitega keelati kerge hooratas ära(minimaalne küll 6kg aga seda siis kui see kaalub originaalis niipalju). Kui soovi, anna oma nimi ja ma panen sind FB-s SU gruppi(juhul kui FB on ja juba ei ole seal grupis). Seal terve 2015 reeglite patakas üleval koos muudatustega mis toimusid võrreldes eelmise aastaga.
Tänud ..... Olen SU-grupis. Teh.tingimused on loetud.
Saan aru, et mõiste "algne" on see kui detail peab olema sama, mis tehasest tulnud, kuid algupärane ja selgelt tuvastatav ta kindlasti saab ju olema. Keegi ei hakka kahtlemagi, et tegemist ei ole 2107'ga. Kuna reeglitelooja on seal grupis sees, siis ehk peaks FB gruppi vastavasisulise postituse tegema, saab asja selgeks. kui ei lubata, siis tuleb jääda 14" ratta peale ning siis ei ole mõtet ka 5.13 ülekandele minna, 4.78 oleks piisav. Kuid 2016a, kui kruusakas on keelatud, siis oleks suurema rattaga parem sõita.
1700cc hooratas on originaalis juba u. 6,2kg kandis, sealt ka see tingimus ... peaks üle kaaluma, hetkel ta maas. Mootor läheb Olaafi kätte, kes oli SU-klassi tingimuste loomisel nõuandjaks, seega usun/loodan et sealt ta tuleb täpselt vastavalt 2015+ reeglitele
Saan aru, et mõiste "algne" on see kui detail peab olema sama, mis tehasest tulnud, kuid algupärane ja selgelt tuvastatav ta kindlasti saab ju olema. Keegi ei hakka kahtlemagi, et tegemist ei ole 2107'ga. Kuna reeglitelooja on seal grupis sees, siis ehk peaks FB gruppi vastavasisulise postituse tegema, saab asja selgeks. kui ei lubata, siis tuleb jääda 14" ratta peale ning siis ei ole mõtet ka 5.13 ülekandele minna, 4.78 oleks piisav. Kuid 2016a, kui kruusakas on keelatud, siis oleks suurema rattaga parem sõita.
1700cc hooratas on originaalis juba u. 6,2kg kandis, sealt ka see tingimus ... peaks üle kaaluma, hetkel ta maas. Mootor läheb Olaafi kätte, kes oli SU-klassi tingimuste loomisel nõuandjaks, seega usun/loodan et sealt ta tuleb täpselt vastavalt 2015+ reeglitele
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Laiend pole otseselt keelatud, kuid kere lõikamine on keelatud oli Kalle viimane seisukoht.
Tegelikult on probleem pigem selles inimeses kes uuel hooajal tehnilist tegema hakkab.
väike 15 mahtus koopaid rullides alla kenasti, kui madalaks ei lase väga..
Tegelikult on probleem pigem selles inimeses kes uuel hooajal tehnilist tegema hakkab.
väike 15 mahtus koopaid rullides alla kenasti, kui madalaks ei lase väga..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Lugesin RR/RS üldiseid tehnilisi tingimusi.
Sealt leidsin sellised punktid:
2.5.1 Kere kandevkonstruktsiooni ja keredetaile ei tohi ümber ehitada ega muuta. Kergendamised ja muudatused, mida ei ole konkreetselt lubatud, on keelatud.
2.5.6 Autol ei tohi olla lisaks kere külge kinnitatud väljaulatuvaid esemeid ja seadmeid, v.a haagisekonks, tiiva-, karbilaiendid, spoiler. Need ei tohi auto üldisest perimeetrist välja ulatuda.
Seega jah, laiendid ei ole keelatud. Kuid koobaste modifitseerimine, et need laiendid sinna sobituksid, see on keelatud. Samas oleneb, kuidas seda tõlgendatakse. Eks see vist jah tehnlises ülevaatajas kinni.
no tagumised koopad on ok, esimesed on sellised nii ja naa. Väga madalaks ei ajagi, jääb niva originaal pikkusega vedru. Need u. 20mm madalamad kui originaal, kuid samas vedrutraat on jämedam. Üldiselt läheb auto kergemaks ka, sest kogu see pigi/mastiks saab ära kooritud.
Sealt leidsin sellised punktid:
2.5.1 Kere kandevkonstruktsiooni ja keredetaile ei tohi ümber ehitada ega muuta. Kergendamised ja muudatused, mida ei ole konkreetselt lubatud, on keelatud.
2.5.6 Autol ei tohi olla lisaks kere külge kinnitatud väljaulatuvaid esemeid ja seadmeid, v.a haagisekonks, tiiva-, karbilaiendid, spoiler. Need ei tohi auto üldisest perimeetrist välja ulatuda.
Seega jah, laiendid ei ole keelatud. Kuid koobaste modifitseerimine, et need laiendid sinna sobituksid, see on keelatud. Samas oleneb, kuidas seda tõlgendatakse. Eks see vist jah tehnlises ülevaatajas kinni.
no tagumised koopad on ok, esimesed on sellised nii ja naa. Väga madalaks ei ajagi, jääb niva originaal pikkusega vedru. Need u. 20mm madalamad kui originaal, kuid samas vedrutraat on jämedam. Üldiselt läheb auto kergemaks ka, sest kogu see pigi/mastiks saab ära kooritud.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
185/65 R15 kruusakas taha vabsee ei mahu kuni sa sisemist koobast katki ei lõika ning koopa äärt ära ei rulli ja väljapoole ei too..
Selline tegevus pole lubatud, kuid autot on lubatud remontida kuna korrosioonikahjustusi ei tohi olla.
Kui sa nüüd koopaääred ära võtad ja sisemise koopa ringi teed ning koopaääre tagasi paned on justkui asi jokk ja mahub tõllaratas alla ära.
Ära ei tohi unustada, et üles alla liikudes liigub klassikul tagasild vasakule paremale ka - hüppest maandudes lööb juhipoolse rehvi koopasse kinni...
Selline tegevus pole lubatud, kuid autot on lubatud remontida kuna korrosioonikahjustusi ei tohi olla.
Kui sa nüüd koopaääred ära võtad ja sisemise koopa ringi teed ning koopaääre tagasi paned on justkui asi jokk ja mahub tõllaratas alla ära.
Ära ei tohi unustada, et üles alla liikudes liigub klassikul tagasild vasakule paremale ka - hüppest maandudes lööb juhipoolse rehvi koopasse kinni...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Käigukast on hetkel üks suur küsimärk .... hetkel on all 4-käiguline. Kui aus olla, siis ei teagi mis mudeli oma
tuleb ehk üks kast välja võluda ja korralikud jupid sisse laduda. Eks see 1700cc võim on vaja ju sinna tagasillale kuidagi saada.
EDIT: vaatasin neid Olaaf 'i pandud tabeleid. ning arvan, et RR/RS etappidel piisab 1-3 käigust ja vahet ei ole, kas 14" v 15" all. Mäletan, et sellel hooajal oli vaid Otepää etapp, kus sai ka 4. käigu sisse. Samas hetkel auto nii lahja, et vb oli neid kohti rohkemgi, lihtsalt enda autol ei kannatanud ... aga eks tuleb jääda 14" peale ning see "ülejääv" raha mujale suunata. Neid kohti leiab
tuleb ehk üks kast välja võluda ja korralikud jupid sisse laduda. Eks see 1700cc võim on vaja ju sinna tagasillale kuidagi saada.
EDIT: vaatasin neid Olaaf 'i pandud tabeleid. ning arvan, et RR/RS etappidel piisab 1-3 käigust ja vahet ei ole, kas 14" v 15" all. Mäletan, et sellel hooajal oli vaid Otepää etapp, kus sai ka 4. käigu sisse. Samas hetkel auto nii lahja, et vb oli neid kohti rohkemgi, lihtsalt enda autol ei kannatanud ... aga eks tuleb jääda 14" peale ning see "ülejääv" raha mujale suunata. Neid kohti leiab
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Mina paneks selle kella armatuuri ja selle tulukese kuskile armatuuri alt välja turritama. Eriti nõme kui sõidad pimedas ja on kuskil 100 m lõik kus ei ole mõtet käiku ülesse vahetada ja siis see tuli särab sulle silma. Muidugi sellel tulukesel on kaasas ka mingi kattik, mis vähendab pimestamist. Mina vahetaks selle tule mingi vedelama oranzi ledi vastu ja paneks selle samuti kellablokki.