K: Karpa probleem?
K: Karpa probleem?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
annab ikka, kuid edaspidi läheb kergemini kõveraks..
lihvida 60 liivakal siledal alusel sirgeks ja kokku.
pärast poltide alla paksud suured seibid..
mitte mingisugust hermeetikut panna pole mõtet, bensiin teeb sellega 1:0 kohemaid...
lihvida 60 liivakal siledal alusel sirgeks ja kokku.
pärast poltide alla paksud suured seibid..
mitte mingisugust hermeetikut panna pole mõtet, bensiin teeb sellega 1:0 kohemaid...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Nii, sai siis jalga pressitud ja veidikene lihvitud. Tundus, et ilma lihvimatta polnud piisavalt sirge.
Samuti oli võimalus testida teise kambri vaakummembraani, vaakum puudus.. viga oli selles pisikeses tihendis.
Panin kokku, käima läks toorega poolest pöördest, viskas laksust pöörded 4000 peale.
Kohapeal käib nagu kell, sumpa ei plärtsu, samuti pöörded ühtlased.
Aga nüüd kiirendus sitt, ei lähe edasi...
düüsid? segukruve timmida?
süüde?
Sees on 190 õhudüüsid ja 112 esimene kamber 162 teine kamber.
Samuti oli võimalus testida teise kambri vaakummembraani, vaakum puudus.. viga oli selles pisikeses tihendis.
Panin kokku, käima läks toorega poolest pöördest, viskas laksust pöörded 4000 peale.
Kohapeal käib nagu kell, sumpa ei plärtsu, samuti pöörded ühtlased.
Aga nüüd kiirendus sitt, ei lähe edasi...
düüsid? segukruve timmida?
süüde?
Sees on 190 õhudüüsid ja 112 esimene kamber 162 teine kamber.