Diisel-lada
Diisel-lada
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
Diisel-lada
Keegi on eestis ka ehitanud mõnele ladale-nivale volkswageni 1.9 või 1.6 diisel mootori?
Huvitab just millist kasti kasutatud? Kui lada kast, siis kas volkari sidurikoda?
Vedeleb volkari mootor ja üks kast ka, mõtlesin sellist süsteemi, et volkari(hüdro siduriga) sidurikoda lada kasti otsa(poltidega vana sidurikoja asemele), siduri töösilinder jääb volkari oma, samuti ka sidurikäpp, survelaagrit veel ei tea, kuid lada oma arvatavasti, hooratas ja korv volkari omad, mootor 1.6TD ja siduriketas lada oma.
2 küsimust: kas lada siduriketas peab turbodiisli väändele vastu(59kw, 72hp ja mingi 140nm). Varjant on muidugi pidurimeistri katetega.. kuid see on lisakulu jällegi.
Lada kast peab vastu?
Huvitab just millist kasti kasutatud? Kui lada kast, siis kas volkari sidurikoda?
Vedeleb volkari mootor ja üks kast ka, mõtlesin sellist süsteemi, et volkari(hüdro siduriga) sidurikoda lada kasti otsa(poltidega vana sidurikoja asemele), siduri töösilinder jääb volkari oma, samuti ka sidurikäpp, survelaagrit veel ei tea, kuid lada oma arvatavasti, hooratas ja korv volkari omad, mootor 1.6TD ja siduriketas lada oma.
2 küsimust: kas lada siduriketas peab turbodiisli väändele vastu(59kw, 72hp ja mingi 140nm). Varjant on muidugi pidurimeistri katetega.. kuid see on lisakulu jällegi.
Lada kast peab vastu?
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
Teoreetiliselt mahub, kuid praktiliselt hetkel ei tea, eks tuleb sobitama hakata.
Ainuke elektriline jubin, mida mootori töötamiseks vaja, on magnet klapp(kütuse sulgemiseks/avamiseks), kuhu jookseb läbi süüteluku +12v. Geneka ergutused ja muud asjad poisikesed.
Mootori padjad ei tundu samuti midagi kaelamurdvat olema, kinnitused pea samas kohas, kus ladal(ploki küljes)
Jahutus süsteemiga võib tekkida probleeme - mis moodi? Volkari radikas ette, paisupaagile kinnitus ja muud nagu ei olegi, salongiradikale tuleb võibolla veidi pikemad voolikud vedada.
Proovin selle sidurikoja siis sinna otsa sobitada, vaatame mis välja tuleb, kaotada pole midagi.
Ainuke elektriline jubin, mida mootori töötamiseks vaja, on magnet klapp(kütuse sulgemiseks/avamiseks), kuhu jookseb läbi süüteluku +12v. Geneka ergutused ja muud asjad poisikesed.
Mootori padjad ei tundu samuti midagi kaelamurdvat olema, kinnitused pea samas kohas, kus ladal(ploki küljes)
Jahutus süsteemiga võib tekkida probleeme - mis moodi? Volkari radikas ette, paisupaagile kinnitus ja muud nagu ei olegi, salongiradikale tuleb võibolla veidi pikemad voolikud vedada.
Proovin selle sidurikoja siis sinna otsa sobitada, vaatame mis välja tuleb, kaotada pole midagi.

- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Uurisin üpris sügavalt seda asja, tahtsin volkari G60 ladale vahele lükata... lõpuks loobusin, kalliks läheb see lõbu, minul GazPromi aktsijaid pole.
Diislit ehk leiad mõnelt fiatilt, 1.9d näiteks, ehk ka mootorikäpad sobivad, neid seaduse järgi ise teha ei tohi, pärast vaatamata kulutustele ja raisatud ajale ei saa asja seaduslikult vormistada.
Tahad kokkuhoida, paigalda enne gaasiseade! või kui diisli nälg nii suur, osta parem golfi näiteks, ja sõida odavalt!
Diislit ehk leiad mõnelt fiatilt, 1.9d näiteks, ehk ka mootorikäpad sobivad, neid seaduse järgi ise teha ei tohi, pärast vaatamata kulutustele ja raisatud ajale ei saa asja seaduslikult vormistada.
Tahad kokkuhoida, paigalda enne gaasiseade! või kui diisli nälg nii suur, osta parem golfi näiteks, ja sõida odavalt!
Jupid Venemaalt!