
Tühi koht kiirendamisel.
Tühi koht kiirendamisel.
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
Tühi koht kiirendamisel.
Paluks abi.Panin oma 2105(kirjade järgi 1500 mootor) peale Niva nukkvõlli.Märgid ilusti märgis ja klapid tehtud kellaga.Kõik peaks olema viimasepeal aga peale vahetust kiirendades meeletu tühi koht sees.Kas peaksin nuki süütenurka muutma v kust viga otsida.2105 kahjuks reguleeritavat nukaratast ei ole et seda saaks lihtsalt siia sinna katsetada.


-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
Karpat ei vahetanud. Ainuke kiri mis sealt veel loetav on miski 05 .Muidu peal originaal karpa millel puudub igasugune elektroonika.Elektroonsüüde,peale selle paigaldamist sain auto üli ühtlaselt tööle.Klapid tegin kellaga ja kasutasin tabelit mis andis täpsed kraadid ja millist klappi sell ajal reguleerida.Märgid said täpselt märki.Alumine märk pikal märgil ja ülemine täpselt.:(Tabelis tundus muidugi imelik et samal silindril ei reguleerita ühel ajal mõlemat klappi.Aga tundus usaldusväärne allikas(Lada foorumi lehelt)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mootor oli 20 kraadi kui reguleerisid?
Kui autol on vanad ja väsinud klapivedrud on päris lihtne kellaga korralikult puusse panna, kui nookurit abinõuga tõstes veidi juba klappi irvakile tõstad..
Reguleerimine toimubki kindlas järjekorras mitte silinder haaval..
Kui me eeldame nüüd, et klapid said õigesti reguleeritud siis on süüde hiline või ujukitase madal...
Kui autol on vanad ja väsinud klapivedrud on päris lihtne kellaga korralikult puusse panna, kui nookurit abinõuga tõstes veidi juba klappi irvakile tõstad..
Reguleerimine toimubki kindlas järjekorras mitte silinder haaval..
Kui me eeldame nüüd, et klapid said õigesti reguleeritud siis on süüde hiline või ujukitase madal...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
Klapivedrud on arvatavasti tõesti vanad,sest auto aastast 83.Ühe klapi tegemine oli kusjuures väga kummaline,sest tundus et suudan klapi võtmega lahti suruda(kas on võimalik et klapivedru on nii pehme)
Mootor oli u +5,sest sell ajal oli õues selline temperatuur.Kui ma õigesti aru sain siis reguleerimise järjekorras viga pole.
Tänud nõuannete eest.
Mootor oli u +5,sest sell ajal oli õues selline temperatuur.Kui ma õigesti aru sain siis reguleerimise järjekorras viga pole.
Tänud nõuannete eest.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
vw golf 1,6 1986a 8mm säärele kui küsid saad õiged asjad, ladale pakutakse mingit puhast paska tavaliselt.
Olen kasutanud nii victor reinz (rohelised) kui corteco (pruunid) kui payen (mustad) omasid - igavesti ei kesta ükski.. rohelised VR omad kippusid juhtpuksi pealt maha ronima - viskasin komplekti prügikasti ja panin teised...
katsu vahetades siis juhtpuksi kraesid mitte ära lõhkuda - vanad tihendid on vahel nagu kinni keevitatud juhtpuksi külge..
kui juhtpuksi tihendiserva ära lõhud, siis sisselaske puhul ei ole mingit hästi töötavat kiiret parandusmeetodit olemas mis kestaks peale juhtpuksi vahetuse
kui viga tekkis sul vahetult peale nukkvõlli vahetust siis ainult vedrude vahetus ei aita..
Tee klapivahed üle kaliibri+kellaga ning vaata süüde üle..
Olen kasutanud nii victor reinz (rohelised) kui corteco (pruunid) kui payen (mustad) omasid - igavesti ei kesta ükski.. rohelised VR omad kippusid juhtpuksi pealt maha ronima - viskasin komplekti prügikasti ja panin teised...
katsu vahetades siis juhtpuksi kraesid mitte ära lõhkuda - vanad tihendid on vahel nagu kinni keevitatud juhtpuksi külge..
kui juhtpuksi tihendiserva ära lõhud, siis sisselaske puhul ei ole mingit hästi töötavat kiiret parandusmeetodit olemas mis kestaks peale juhtpuksi vahetuse

kui viga tekkis sul vahetult peale nukkvõlli vahetust siis ainult vedrude vahetus ei aita..
Tee klapivahed üle kaliibri+kellaga ning vaata süüde üle..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sellest on juttu olnud küll, kõige lihtsam on auto tasasel pinnal korraks käima, siis kütusevoolik karpa küljest lahti ja kaas maha.
ozoon/weber on ok, kui tase poole kaldpinna kandis..
kui karpa kaas juba maas, veendu, et kiirenduspump kenasti sirge joaga pihustab mitte ei tatista ainult..
ozoon/weber on ok, kui tase poole kaldpinna kandis..
kui karpa kaas juba maas, veendu, et kiirenduspump kenasti sirge joaga pihustab mitte ei tatista ainult..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
Olen seda tühja kohta ära kaotada üritanud igasugu eelpool mainitud vigu otsides.Kahjuks tulutult.Kas on võimalik et bensu düüs liiga väike uue nuka jaoks ja seetõtu jääb segu lahjaks ja mootor ei astu nagu vaja.Kui suured düüsed minu auto mootorile võiksid ültse sobida.(Õkonoomsust taga ei aja,pigem võimsust ja kiirust):puzzled