2106 Turbo, zerosix, 1983
2106 Turbo, zerosix, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Kui kellelgi mõni huvitav lahendus ebastandartsete kapoti hingede näol siis võib märku anda. Orignaal hingi enam kasutada ei saa kuna kohad hõivatud. Oli plaanis kasutada audi 80 tagaluugi hingi kuid esmasel vaatlusel nende gabariidid suured. Õnneks olemas kere mida võib relakaga rappida ja kus proovida.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
01 hinged ei taha kuidagi külge istuda. Lõpuks jäin ikkagi audi tagaluugi hingede juurde ja kapott käib nüüd nii nagu masuurikulgi. Kiirlukustid vaid veel panemata. Enne proovisingi teise kere peal kuidas hinged sobivad. Kuna väike plaan on Võrumaa talvekarikat tagaveos sõita ja järgmise etapini loetud päevad, jätan peale teise auto kapoti kus proovimiseks sai lihtsalt läbi kapoti augud puuritud. Orig kapotile oleks tarvis ikka hingede jaoks keevitada lapid kapoti sisse.
Vahepeal toimunust: Esimesed käändteljed lahti võetud ja pidurisuportid ette toodud. Peaks mainima, et venelane ehitas küll need asjad vist igaveseks kinni. Pikad poldid sai kätte vaid läbipuurimise teel. Pidurisuportid ettepoole sest siis saab kasutada sirgeid ja lühendatud rooliõlakuid - keerab rohkem aga ei keera rooliõlakut vastu alumist õõtsa. Kahjuks keerab pidurisuport ise ennast vastu alumist õõtsa, kuid appi tulevad eelmise projekti peal ennast tõestanud õõtsapikendused. Kuna jõu õlg pikema õõtsaga suurem siis kasutan ees uusi mosse vedrusid.
https://www.youtube.com/watch?v=Po_tF4t_MEQ
Vahepeal toimunust: Esimesed käändteljed lahti võetud ja pidurisuportid ette toodud. Peaks mainima, et venelane ehitas küll need asjad vist igaveseks kinni. Pikad poldid sai kätte vaid läbipuurimise teel. Pidurisuportid ettepoole sest siis saab kasutada sirgeid ja lühendatud rooliõlakuid - keerab rohkem aga ei keera rooliõlakut vastu alumist õõtsa. Kahjuks keerab pidurisuport ise ennast vastu alumist õõtsa, kuid appi tulevad eelmise projekti peal ennast tõestanud õõtsapikendused. Kuna jõu õlg pikema õõtsaga suurem siis kasutan ees uusi mosse vedrusid.
https://www.youtube.com/watch?v=Po_tF4t_MEQ
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Möödunud nädal on olnud päris pöörane. Neljapäeval said autole kõik pudinad külge ja läksin proovisõidule. Salong läks soojaks ja temp oli normis. Selgus tõsiasi, et mosse vedru vajub samuti palju läbi ja rattad käivad mõlemal pool koopasse. ~6 cm pikendused + 2cm flants ikka liig, rääkimata raskest roolist. Ühel hetkel hakkas salongi külma õhku puhuma, kuid temp oli veel normis. Sai mindud asfaltile proovima. No teise käiguga tuli ikka korralik labidas selga. Kolmandaga ei saanud veel jõud otsa ja neljandaga võttis siduri libisema. Eufoorias jäigi tempi kell tahaplaanile. Neljanda käigu ajal kostus ka huvitavat klõbinat kapotialt. Tegin ühe kiirenduse veel ja seekord oli selgelt kuulda detonatsiooni. Segu näit oli kusjuures ok. Kui temp kella vaatasin oli see 100+ midagi kuid alla punase ja rahuliku sõiduga ei langenud. Jätsin seisma, lasin veidi jahtuda ja käivitasin uuesti. Mootor lõi nüüd käivitamise ajal rohkesti tagasi - süüde väga varajane. Sõitsin koju ja võtsin päevakese mõttepausiks.
Laupäev. Enne lõunat tegin veel ühe proovisõidu, selge oli tõsiasi, et õhk veesärgis ja seda välja kuidagi ei saa. Sooja enam ei puhu ja temperatuur kipub koguaeg punasele. Saigi otsus langetatud - võtame kaane maha! Oligi tihendi ära lükanud neljandast silindrist veesärki. Muide vahel oli victor reinz toodang mis sai nüüd hüüdnime victor faints (loe: victor minestab) Eks puudulik jahutus ja liig varajane süüde tegid oma töö. Õnneks oli garagest uus silikon äärega no name tihend kohe võtta. Kogu töö sai tehtud 3 tunni ja paarikümne minutiga ja väljas kippus juba pimedaks. Igaksjuhuks sai pandud ka uus termostaat. Mahlad sisse ja käima. Peale mõningast käimist tõusis temp 90- ni, kuid sooja ei kuskilt. Vigade välistamise mõttes sai vahetatud ka veepump. Nüüd abis juba päris mitu sõpra ja sünkroonis käis ka esisilla originaaliks taastamine kuna kange soov oli vähem kui 12 tunni pärast rajale jõuda ja seda sillaga mis ka aukude peal koobast ei lõhu. Sild sai kokku ja ruttu kanalile kokkujooksu sättima, kuid õhutusprobleemid endiselt kimbutasid. Kui enne õhutasin turbost väljuva jahutuslõdviku eemaldamisega siis nüüd panin sinna kolmiku keskväljavõttega paisupaaki. Ka see ei aidanud. Viimaks plahvatas mõte, et veepump lükkab kõik vedeliku läbi mootori lõpuks radikasse ja ega õhk enam nõus ei ole radikast alla minema uuele ringile. Muidugi tuleb õhutusnippel paigaldada radika ülemisele lohvile. Nii kui nippel pigas, oli ka tuba soe ja kell näitamaks juba pea 03.00 öösel. Nüüd veel kõigest uus juhiiste paigaldada (vana logises hullusti) ja tulekustuti, kuna muidu poleks tehnilisest läbi saanud. Viimaks sai tehtud ka proovisõit ja kõik oli super.
Pühapäev. Hommikul vaja kohale sõita u 15 km. Maantte sõiduga pikalt 4. käiguga sõites esines puterdamist. Tänu lambda kellale selgus, et segu liiga rikas. Peale kütusesurve alandamist probleem kadus. Võistluse esimese vooru lõppedes tuli kapotialt õrna suitsu. Kõik tempid muidu OK ja mootor töötas laitmatult. Selgus et termostaadi kohal oleva temperatuurianduri juurest lekib jahutusvedelikku. Kuna see temp anduri pesa oli mingi suvaline VAG grupi kolmiku ja vene vooliku ristand siis ühendas neid vaid klamber. Klambri alt oligi ära murdunud plastik kuusk kus voolik peal kinni oli. Tegu oli kummi sisse vulganiseeritud andurikolmikuga. Kummi sai veidi kaugemalt ära koorida ja sedasi sain klambrile uut maad kust kinni haarata. Teise vooru viimasel ringil hakkas kohe kõvasti kapoti alt tossu tulema. Sain rajalt maha ja kapott üles. No jälle seesama andurikolmik uuesti klambri alt maha murdunud. Seekord ümberringi murd ja kõik jahutusvedelik väljas. Temp õnneks ei jõudnud veel tõusta. Läbi häda ja juhtmeside klambrite sai veel kolmikut rapitud ja klambrit allapoole viidud ja kolmandale voorule ma nii vastu läksin. Kolmadas voorus jõudsin eessõitvale autole järgi ja kaotasin ilmselt keskendumise. Väljas juba pime ja klaasi parem pool kergelt udune kui sõitsin paremal küljel asuvale jäävallile liiga lähedale. Kusjuures oli sirge lõik ja auto oli ka sirge kui üks jääkamakas parema esiratta alla jäi ja nina sealt õhku viskas. Sekundiga olin parema rattaga jäävallis ja esiklaasist nägin korraks vaid taevast. Ühesõnaga viimase vooru katkestus ja katkine esistange, koopalaiend, mõlkis põll ja kummis tiib, mis vasarat nähes küll sirgu läksid, sest üllatus üllatus põlle ja tiiva ühenduskoht oli päris mäda. Päeva lõppedes sain kirja 8. koha 14-st. Võistluselt tulin koju lüüasaamisega, aga tegelikult olin ma juba võitnud, kuna mootor töötab küll hetkel suurepäraselt.
Laupäev. Enne lõunat tegin veel ühe proovisõidu, selge oli tõsiasi, et õhk veesärgis ja seda välja kuidagi ei saa. Sooja enam ei puhu ja temperatuur kipub koguaeg punasele. Saigi otsus langetatud - võtame kaane maha! Oligi tihendi ära lükanud neljandast silindrist veesärki. Muide vahel oli victor reinz toodang mis sai nüüd hüüdnime victor faints (loe: victor minestab) Eks puudulik jahutus ja liig varajane süüde tegid oma töö. Õnneks oli garagest uus silikon äärega no name tihend kohe võtta. Kogu töö sai tehtud 3 tunni ja paarikümne minutiga ja väljas kippus juba pimedaks. Igaksjuhuks sai pandud ka uus termostaat. Mahlad sisse ja käima. Peale mõningast käimist tõusis temp 90- ni, kuid sooja ei kuskilt. Vigade välistamise mõttes sai vahetatud ka veepump. Nüüd abis juba päris mitu sõpra ja sünkroonis käis ka esisilla originaaliks taastamine kuna kange soov oli vähem kui 12 tunni pärast rajale jõuda ja seda sillaga mis ka aukude peal koobast ei lõhu. Sild sai kokku ja ruttu kanalile kokkujooksu sättima, kuid õhutusprobleemid endiselt kimbutasid. Kui enne õhutasin turbost väljuva jahutuslõdviku eemaldamisega siis nüüd panin sinna kolmiku keskväljavõttega paisupaaki. Ka see ei aidanud. Viimaks plahvatas mõte, et veepump lükkab kõik vedeliku läbi mootori lõpuks radikasse ja ega õhk enam nõus ei ole radikast alla minema uuele ringile. Muidugi tuleb õhutusnippel paigaldada radika ülemisele lohvile. Nii kui nippel pigas, oli ka tuba soe ja kell näitamaks juba pea 03.00 öösel. Nüüd veel kõigest uus juhiiste paigaldada (vana logises hullusti) ja tulekustuti, kuna muidu poleks tehnilisest läbi saanud. Viimaks sai tehtud ka proovisõit ja kõik oli super.
Pühapäev. Hommikul vaja kohale sõita u 15 km. Maantte sõiduga pikalt 4. käiguga sõites esines puterdamist. Tänu lambda kellale selgus, et segu liiga rikas. Peale kütusesurve alandamist probleem kadus. Võistluse esimese vooru lõppedes tuli kapotialt õrna suitsu. Kõik tempid muidu OK ja mootor töötas laitmatult. Selgus et termostaadi kohal oleva temperatuurianduri juurest lekib jahutusvedelikku. Kuna see temp anduri pesa oli mingi suvaline VAG grupi kolmiku ja vene vooliku ristand siis ühendas neid vaid klamber. Klambri alt oligi ära murdunud plastik kuusk kus voolik peal kinni oli. Tegu oli kummi sisse vulganiseeritud andurikolmikuga. Kummi sai veidi kaugemalt ära koorida ja sedasi sain klambrile uut maad kust kinni haarata. Teise vooru viimasel ringil hakkas kohe kõvasti kapoti alt tossu tulema. Sain rajalt maha ja kapott üles. No jälle seesama andurikolmik uuesti klambri alt maha murdunud. Seekord ümberringi murd ja kõik jahutusvedelik väljas. Temp õnneks ei jõudnud veel tõusta. Läbi häda ja juhtmeside klambrite sai veel kolmikut rapitud ja klambrit allapoole viidud ja kolmandale voorule ma nii vastu läksin. Kolmadas voorus jõudsin eessõitvale autole järgi ja kaotasin ilmselt keskendumise. Väljas juba pime ja klaasi parem pool kergelt udune kui sõitsin paremal küljel asuvale jäävallile liiga lähedale. Kusjuures oli sirge lõik ja auto oli ka sirge kui üks jääkamakas parema esiratta alla jäi ja nina sealt õhku viskas. Sekundiga olin parema rattaga jäävallis ja esiklaasist nägin korraks vaid taevast. Ühesõnaga viimase vooru katkestus ja katkine esistange, koopalaiend, mõlkis põll ja kummis tiib, mis vasarat nähes küll sirgu läksid, sest üllatus üllatus põlle ja tiiva ühenduskoht oli päris mäda. Päeva lõppedes sain kirja 8. koha 14-st. Võistluselt tulin koju lüüasaamisega, aga tegelikult olin ma juba võitnud, kuna mootor töötab küll hetkel suurepäraselt.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Vahepeal elu liiga kiire olnud, pole olnud aega kirjutada. Eelmise jääraja haavad lapitud ja uuenduskuur läbitud:
* Uus metallist vee temp kolmik
* Ees ümber tehtud ascona stange
* Uus 60mm summuti jooks
* Sachs sidur korv ja survelaager
* Käigukast 5 käiku
* Kerge hooratas
* 4.3 reduktor koos homemade lsd-ga
* Täis sünteetiline õli käigukastis ja tagasillas 75W90
Liikuvat pilti Viitina rajast
* Uus metallist vee temp kolmik
* Ees ümber tehtud ascona stange
* Uus 60mm summuti jooks
* Sachs sidur korv ja survelaager
* Käigukast 5 käiku
* Kerge hooratas
* 4.3 reduktor koos homemade lsd-ga
* Täis sünteetiline õli käigukastis ja tagasillas 75W90
Liikuvat pilti Viitina rajast
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Uudiseid siitpoolt küngast. Lahkus vl pükste tihend. Ilmselt seetõttu et kasutasin vaskmutreid mis tahavad mingi aja tagant pingutamist. Paigaldasin lisaks kitsasriba lambda millega segu kohe vaeseks läks. Ei süvenenudki sellesse rohkem vaid võtsin esialgu signaalijuhtme küljest kuna järgmine päev oli plaanis võistlusele minna ja seda terve kaanetihendiga. Hommikul kodunt minnes olin unustanud kapotiklambrid kinnitada ja oligi kapott klaasis. Õnneks oli kannatajaks vaid kapott mis niikuinii väljavahetamisele läheb. Kuid ebaõnn jäi jälitama ja peale 30 km maantee sõitu kadus laadimine ja aku kuival. Ei ole veel süvenenud kuid ilmselt on vaskrõngad generaatorist otsa saanud.
Natuke südame poolelt. Nimelt on see esimene mootor kolmest millel kuulen stressi ajal detonatsiooni. Seepärast hoian süüdet ilmselgelt hilisena. Ei oska muud kahtlustada kui klapisüvendiga kolbi. 05 kolb+kehv põlemiskamber=detonatsioon. Silindrisurved ka mõõdetud: 10.5;10;8;9.
Mingi aeg tuleks uus mootor koostada. Ei välista 1,7 toorikuks võttu. Ahjaa õõtsadega ka midagi rohelist plaanis
Mõned klõpsud Viitina rajast ja üks vahva video mis korraldajate poolt teha lasti. Ise poseerin 1:41
Video: https://www.youtube.com/watch?v=0_UgyDgvgJM
Natuke südame poolelt. Nimelt on see esimene mootor kolmest millel kuulen stressi ajal detonatsiooni. Seepärast hoian süüdet ilmselgelt hilisena. Ei oska muud kahtlustada kui klapisüvendiga kolbi. 05 kolb+kehv põlemiskamber=detonatsioon. Silindrisurved ka mõõdetud: 10.5;10;8;9.
Mingi aeg tuleks uus mootor koostada. Ei välista 1,7 toorikuks võttu. Ahjaa õõtsadega ka midagi rohelist plaanis
Mõned klõpsud Viitina rajast ja üks vahva video mis korraldajate poolt teha lasti. Ise poseerin 1:41
Video: https://www.youtube.com/watch?v=0_UgyDgvgJM
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kas silindris on bensiinipesu jäljed ka? port fuel management halb??
05 kolvid pole süüdi detonatsioonis vaid see lollakas pilu kolvi ja kaane vahel!
blokist võta 2mm maha, freesi põlemiskamber suuremaks ja kolbi trei süvend süüteküünla alla ca 48mm diameeter 2mm sügav kumerate servadega põhjast.
kolvisüvendiga saavutad ca 3,5cc + klapisüvendid ~3cc
tihend ca 6cc
põlemiskambri teed 38cc ja surveaste tuleb ~8,9.
põlemiskambri kujust ka miski näidis (poolik töö)
05 kolvid pole süüdi detonatsioonis vaid see lollakas pilu kolvi ja kaane vahel!
blokist võta 2mm maha, freesi põlemiskamber suuremaks ja kolbi trei süvend süüteküünla alla ca 48mm diameeter 2mm sügav kumerate servadega põhjast.
kolvisüvendiga saavutad ca 3,5cc + klapisüvendid ~3cc
tihend ca 6cc
põlemiskambri teed 38cc ja surveaste tuleb ~8,9.
põlemiskambri kujust ka miski näidis (poolik töö)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Bensiinipesu jäljed saavad tulla vaid siis kui sädet pole ja mootor liigse bensiiniga üle uputada... Töötanud mootoril pole see ju võimalik? Siinkohal olen nõus, et see lollakas pilu kolvi ja kaane vahel on väga paha (quench area) Juba mõned aastad tagasi sai ühe kaanega loomkatseid tehtud ja põlemiskamber 40 cc peale aetud. Pärast nägi kamber välja selline:
Siit ka küsimus, miks eelmisel pildil on jäetud küünla kohast puutumata?
*2mm maha võetud 03 blokk olemas.
*Puuriks selle üle 79 mm
*kasutaks std kolbi 4,5cc süvendiga.
*Kaane põlemiskambri teeks 36cc
= surveaste 9,5.
Siia nüüd 0,5 bari ülerõhku ja saaks krõbeda ilma detota 1,6 mootori. Teine varjant võtta eelmise 06 projekti rebuilt 1,3 mootor ja lihtsalt vahele tõsta. Muidu kui ebaühtlased kompressioonid ja liigne karterituulutusest tulev õliaur välja jätta, sõidab auto päris eeskujulikult. Sachsi sidur tundub pidavat ja stopperiga kõrvaltistmelt mõõdetuna 0-100 km/h 6,9sek.
Siit ka küsimus, miks eelmisel pildil on jäetud küünla kohast puutumata?
*2mm maha võetud 03 blokk olemas.
*Puuriks selle üle 79 mm
*kasutaks std kolbi 4,5cc süvendiga.
*Kaane põlemiskambri teeks 36cc
= surveaste 9,5.
Siia nüüd 0,5 bari ülerõhku ja saaks krõbeda ilma detota 1,6 mootori. Teine varjant võtta eelmise 06 projekti rebuilt 1,3 mootor ja lihtsalt vahele tõsta. Muidu kui ebaühtlased kompressioonid ja liigne karterituulutusest tulev õliaur välja jätta, sõidab auto päris eeskujulikult. Sachsi sidur tundub pidavat ja stopperiga kõrvaltistmelt mõõdetuna 0-100 km/h 6,9sek.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Kas nende õõtsadega on ka mingi käändmiku "mod" kaasas ?
Küsin seepärast, et kuigi pöörlemisnurga piir on küll suurem, siis on rooliülekande kiirus endiselt sama, ning et jõuda pöörlemisnurga piirini, tuleb rooli rohkem lapata. Lisaks on ka roolikarbil nn. piir, millest jõuga üle minnes hakkab korpust venitama, sest tiguülekande väljundjõud ületab ilmselt roolikarbi korpuse oma. Seega ilmselt tuleks nii roolikarbi hooba kui ka pendelhooba muuta.
Küsin seepärast, et kuigi pöörlemisnurga piir on küll suurem, siis on rooliülekande kiirus endiselt sama, ning et jõuda pöörlemisnurga piirini, tuleb rooli rohkem lapata. Lisaks on ka roolikarbil nn. piir, millest jõuga üle minnes hakkab korpust venitama, sest tiguülekande väljundjõud ületab ilmselt roolikarbi korpuse oma. Seega ilmselt tuleks nii roolikarbi hooba kui ka pendelhooba muuta.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Õõtsadega olid kaasas lühendatud rooliõlakud, uued pikemad reguleermutrid, ja amordikinnituskronsa. Käändmik kui selline jääb originaal. Olen näinud veel lisa modi, kus lõigatakse käändmiku võll maha ja pannakse lisa seibide abil veel teine käändmik ette. Eesmisel peab siis ära lõikama šarniirikinnitused. See toob rööbet veel laiemaks, aga ilmselt võimaldab veel rohkem keerata kuna velg ei keera ennast vastu õõtsa. Roolikarbi hooba ega pendelhooba pole plaanis muuta, sest plaanis on lausa võimuga roolilatt panna. Nii lühikeste rooliõlakute ja orig karbi koos kasutamisel kujutan ette kui raskeks rool võib minna.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Lühike vastus-jah venemaa, kui mu silm ei peta
http://razgon-auto.ru/
miks kuidas milleks
https://www.youtube.com/watch?v=RZjxY0lwU8c
Midagi sellist toodavad seal 3-4 erinevat nö. masterit, kes kaudselt on tegelikult üks ja sama punt/tsunft
Eraldi/omamoodi teeb veel ka UKR
http://razgon-auto.ru/
miks kuidas milleks
https://www.youtube.com/watch?v=RZjxY0lwU8c
Midagi sellist toodavad seal 3-4 erinevat nö. masterit, kes kaudselt on tegelikult üks ja sama punt/tsunft
Eraldi/omamoodi teeb veel ka UKR
Festina lente!
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Terv.
Teen kiire ülevaate toimunust: Paar kuud tagasi jäi auto seisma, kuna karterituulutusest hakkas tulema palju õliauru. Mõõtsin surved ja kolmandal silindril sain 6 atm. Selge pilt - detonatsioon on võtnud kolvi/ rõngad. Isegi imestasin et mootor pidas vastu 600+ km ajal kui detot oli lausa salongi kuulda. Päris kindlalt võib väita, et probleem käib kaasas suurevändaliste mootoritega, sest neil on teistest suurem pilu kolvi ja kaane vahel. Kindlasti tulevikus läheb katsetamiseks põlemiskambri kujuga, quench area - ja surveastmete muutmisega. Hetkel läheb aga aiste vahele 1300.
Uued mod'id:
*Golf 3 võimuga latt koos roolivõimu pumbaga
*Golf 3 roolisammas.
*Kuna vana siduri töösilinder oleks jäänud roolilatile jalgu - audi 80 b3 siduri töösilinder, koos üleminekuga lada siduritorule.
*Topelt rihmaseib väntvõlli otsas roolivõimupumba ajamiks.
*Razgon toruõõtsad koos lisa modiga mis on mainitud selle lehekülje alguses. Pidurisupportid ka ettepoole viidud.
Teen kiire ülevaate toimunust: Paar kuud tagasi jäi auto seisma, kuna karterituulutusest hakkas tulema palju õliauru. Mõõtsin surved ja kolmandal silindril sain 6 atm. Selge pilt - detonatsioon on võtnud kolvi/ rõngad. Isegi imestasin et mootor pidas vastu 600+ km ajal kui detot oli lausa salongi kuulda. Päris kindlalt võib väita, et probleem käib kaasas suurevändaliste mootoritega, sest neil on teistest suurem pilu kolvi ja kaane vahel. Kindlasti tulevikus läheb katsetamiseks põlemiskambri kujuga, quench area - ja surveastmete muutmisega. Hetkel läheb aga aiste vahele 1300.
Uued mod'id:
*Golf 3 võimuga latt koos roolivõimu pumbaga
*Golf 3 roolisammas.
*Kuna vana siduri töösilinder oleks jäänud roolilatile jalgu - audi 80 b3 siduri töösilinder, koos üleminekuga lada siduritorule.
*Topelt rihmaseib väntvõlli otsas roolivõimupumba ajamiks.
*Razgon toruõõtsad koos lisa modiga mis on mainitud selle lehekülje alguses. Pidurisupportid ka ettepoole viidud.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Veidi aega tagasi selgus, et olen kere keevitades aju ära röstinud. Nimelt ei saanud esisilda kätte kuna poolraami sees keeras sillapolti paigal hoidev plekk ennast krussi. Lõikasin poldi kohale akna sisse, installisin uued poldid koos töökindlama stopperiga ja keevitasin uuesti aknad kinni, kuid ei võtnud hajameelsusest ajul pistikut tagant. Rip Digifant df1. Hetkeks otsustasin juba et enam pole mõtet teist samasugust osta vaid korraga MS2, kuid hetkel veel lükkan seda plaani edasi. Teine DF1 juba soetatud.
Roolilati kinnitused silla küljes. Pilt tehtud enne ümber modimist. Kinnitusi tuli teha 3cm pikemaks kuna muidu oleks keeramisel lati kaitsekummid vastu õõtsapolte ära lõhkunud.
Audi 80 töösilinder.
Siit näha ka põhjus miks orig töösilindrit kasutada ei saa. Siin samuti latt veel 3cm liigutamata.
Topelt rihmaseibi ehitus.
Almost had it... tootekood 2601
Roolilati kinnitused silla küljes. Pilt tehtud enne ümber modimist. Kinnitusi tuli teha 3cm pikemaks kuna muidu oleks keeramisel lati kaitsekummid vastu õõtsapolte ära lõhkunud.
Audi 80 töösilinder.
Siit näha ka põhjus miks orig töösilindrit kasutada ei saa. Siin samuti latt veel 3cm liigutamata.
Topelt rihmaseibi ehitus.
Almost had it... tootekood 2601
MS oleks hea mõte, ehk on osa sellest detoneerimisest ka selle taga kinni.
Kas võimu torud/voolikud lasid uued teha või said golfi originaale kasutada? Kuidas rooliotste ühendused latiga ära lahendasid? Ühe pildi peal tundus rooliots kuidagi kõver, keevitasid ümber?
Korralik ehitus, peaks enda omale ka sellise asja aretama, rooli ei ole võimalik kiiresti liigutada kui see nii raske on:)
Kas võimu torud/voolikud lasid uued teha või said golfi originaale kasutada? Kuidas rooliotste ühendused latiga ära lahendasid? Ühe pildi peal tundus rooliots kuidagi kõver, keevitasid ümber?
Korralik ehitus, peaks enda omale ka sellise asja aretama, rooli ei ole võimalik kiiresti liigutada kui see nii raske on:)
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Kindlasti on detoneerimine ka ajust tingitud. Näiteks veidi varajase süütega ja 0,6 bariga sain ka sellel 1300 mootoril nüüd deto hääli kuulda. Korrektse süüte juhtimise juures seda kindlasti poleks. Võimu torud jäid vanad. Neid sai igatpidi painutatud ja ka lühemaks tehtud. Lati rooliotsad lõikasin lühemaks ja keevitasin otstesse lada orig välimiste rooliotste keermeosa. Rooliõlaku külge läksid lada sisemised rooliotsad koos "offset" modiga
Kogu juhtimine on koos võimu ja uute õõtsadega ikka väga võõras. Algul oli ka väike kokkujooks mille peale väiksemgi rooli liigutamine kohe nina suunda muutis. Kuid veel suurem probleem on nina jäigaks saamisega. Hetkel on orig mosse vedru ja niva amort. Kurvis vajutab ratta 10 cm allapoole nagu naksti. Laienditega võimatu sõita. Uue ajuga samuti probleemid. Puterdab suvalistel hetkedel ja üldse pole jõudu nii nagu ennem. Ei ole jõudnud probleemi süveneda ka.
Kogu juhtimine on koos võimu ja uute õõtsadega ikka väga võõras. Algul oli ka väike kokkujooks mille peale väiksemgi rooli liigutamine kohe nina suunda muutis. Kuid veel suurem probleem on nina jäigaks saamisega. Hetkel on orig mosse vedru ja niva amort. Kurvis vajutab ratta 10 cm allapoole nagu naksti. Laienditega võimatu sõita. Uue ajuga samuti probleemid. Puterdab suvalistel hetkedel ja üldse pole jõudu nii nagu ennem. Ei ole jõudnud probleemi süveneda ka.