
Esimene pilt tehtud peaaegu kohe peale toomist.

Saades käis auto 3 silindriga, tühikäik ei olnud, pidurid olid puudulikud, TÜV ja kindlustus puudusid, jalad said ka märjaks kui lombist läbi sõita.
Kohe sai pandud mootor 4 silindriga käima. Selleks oli tarvis 2 silindri nookur oma kohale asetada. Esialgne klappide timmimine läks silma järgi, et vähemalt sõidaks


Sai toodud ühed VW 15 " valuveljed ja peale keskava suurendamist ja valuvelje poltide sebimist keerasin need alla

Kätte jõudis aeg, et põhja korrastama hakata. Algul tundus et paar lappi ja korras, aga ei olnud see seis nii roosiline midagi. Tahtis ikka kõvasti tegemist see põhi. Õnneks tagasilla "känd" oli ja on tugev






Nagu näha, siis originaal istmekinnitused läksid puhkusele ja asemele said nelikant torust tehtud kinnitused Mitsubishi Galandi istmetele.
Peale salongi kokkuladumist ja põhja mastiksiga üle käimist sai sõidetud Viljandisse ülevaatusele. Peale TÜV punktis gaaside paikakeeramist läbis auto TÜV veatult. Ülevaatusonu veel ütles ka, et : "Neid autosid on väheks jäänud, andke aga kuuma"

Käisin sõbral külas, kelle kopika ka soojaks ajasime.


Kuna istmed olid originaalidest kõvasti allpool, siis sai ühe nullnelja pealt kardaanidega roolisammas ja karp maha keeratud ja enda omale külge pandud. Rool sai veidi madalamale toodud ja nüüd on palju mugavam. Muidugi tekkis sellega seoses uus probleem. Jalgadel on mugav, kehal on mugav, rooli on mugav hoida, aga krt, käigukang jääb kaugele. Tuleb hoovastikule ümber teha.

Kuna eelnevad klapiregullid sai tehtud üle jala, siis sai kellaga klapid paika regullitud. Samas pingutasin ka keti. Mootor käib kõvasti vaiksemalt


Vanad uksepoldid...

Ja uued. Roostevabast ja vasemäärdega paika keeratud.
Kuna VW valudel olid tagumised rehvid omadega läbi(munad üleval) ja veljed veidi viskasid kaa, siis hetkel kulgen plekkvelg+ilukilp komboga.
Suveks aga tõin soodsalt ühed veljed. 16"

Okei, aitab vast küll. Hetkel kallan, tallan ja vabal ajal ka nokitsen Lada kallal. Kui ükskord kevad siia jõuab, siis plaanin juhipoolse esitiiva vahetada, kuna see on omadega otsas ja ka tagumised uksed.