2105 mootorile lisakinnitus --> erinevate mootoripatjade sobivus
2105 mootorile lisakinnitus --> erinevate mootoripatjade sobivus
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
2105 mootorile lisakinnitus --> erinevate mootoripatjade sobivus
2105el on klapikambri kaas kahjuks alumiiniumist.Sooviks teada saada, kas sinna külge tasub keevitada mootori ülalt kinnitamiseks kronstein või ei pea see kaas sellele pingele vastu? Kui kellelgi on teisi ideid, kuidas mootoripadjad vastu peaksid siis kõik vastused on teretulnud.
//Pealkiri muudetud [26.06.2013, 12.07] Ando poolt.
//Pealkiri muudetud [26.06.2013, 12.07] Ando poolt.
Miks peab tegema kolmanda mootori kinnituse klapikambrikaane külge?
Olen kuulnud, et kunagi tehti ka mootori vasakul küljel oleva 3 ava külge lisa kinnitus.
Samasse kohta nagu lingil oleval pildil on mootoripuki kinnitus..
http://www.ladaklubi.ee/foorum/files.ph ... 1&aid=1557
Olen kuulnud, et kunagi tehti ka mootori vasakul küljel oleva 3 ava külge lisa kinnitus.
Samasse kohta nagu lingil oleval pildil on mootoripuki kinnitus..
http://www.ladaklubi.ee/foorum/files.ph ... 1&aid=1557
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Mida see torsen nende patjadega teeb?
Niva mootoripatju oled proovinud? Kui ma ei eksi, siis sm masuurik paigaldas enda kopikale Transiti padjad. Uuri seda tema auto teemast.
Muidugi on veel variante kuidas mootor jäigemalt aiste vahele saada. Üks nendest on teha custom mootorikäpad ning kinnitused tala külge. Kunagi siin foorumis (vist) oli üks huvitav lahendus üleval. Olen korduvalt otsinud, aga tulutult. Kasutusel olid sama tüüpi puksid nagu näiteks klassiku esiamordi alumised puksid.
NB! Lisaks mootoripatjadele mõjutab mootori liikumist või hoopis paigal püsimist ka käigukastipadi.
Niva mootoripatju oled proovinud? Kui ma ei eksi, siis sm masuurik paigaldas enda kopikale Transiti padjad. Uuri seda tema auto teemast.
Muidugi on veel variante kuidas mootor jäigemalt aiste vahele saada. Üks nendest on teha custom mootorikäpad ning kinnitused tala külge. Kunagi siin foorumis (vist) oli üks huvitav lahendus üleval. Olen korduvalt otsinud, aga tulutult. Kasutusel olid sama tüüpi puksid nagu näiteks klassiku esiamordi alumised puksid.
NB! Lisaks mootoripatjadele mõjutab mootori liikumist või hoopis paigal püsimist ka käigukastipadi.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Minul ja Sansal on küljes Transiti padjad. Mootorit hoiavad paigal küll, hind ka mõistlik, ca 6 eurot tükist. Paigaldamiseks pead tikke natuke lühemaks tegema, kuna padjad ise nõks kõrgemad. Mul käib/käis õhupuhasti vastu kapotti ka, aga ma ei tea, kas see oli tingitud sellest, et kastipadi oli hukas, mootor pole päris keskele sätitud(sillatalas ovaalsed augud) või karpa tikud, mis olid katki, ei suutnud hoida kopsikut paigal. Väga kõvasti igatahes vastu ei käinud, lõin selle koha peale õhufiltri kaanele mõlgi sisse igaks juhuks. Mul on suure vändaga mootor kah, väikse vända kohta oskab Sansa täpsustada.
Padi näeb välja selline, tellin mina seda koodi järgi: 7055286

Padi näeb välja selline, tellin mina seda koodi järgi: 7055286

Jõud taga, peab minema.
Vot sedasama pilti ma mõtlesingi:)Walter kirjutas:võid proovida selliseid
Mille puks mootoripadja asemel?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1111
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Mina jällegi vahetasin Transitil padjad diiselvolvo omade vastu. Nende vuhvlite patjadega oli kohutav vibra sees. Volvo omad peavad vastu küll, pea kolmetonniste koormatega on rapsitud küll ja veel. Pealegi tunduvad Volvo omad paremeni vazile sobivat, kuna ongi õhemad juba. Mina pidin cm metall-lehte vahele panema, et tuletoru vastu roolikardaani käima ei hakkaks. Mootor vajus tänu õhematele patjadele allapoole. Maksid 9 ja kopikad peale per tükk.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
hautz kirjutas:E30 r6 mootoripadjad siksi padjadega samas m66dus. Vibrat pole ja laiali pole läinud erinevalt niva patjadest. Hind sama umbes, mis niva padjal.
Äkki on teil olemas jupikood või täpsem mark/mudel. Letti minnes ja diiselvolvo juppe küsides, võib saada müüjalt esimese ettejuhtuva metallesemega vastu peadArvos kirjutas:Mina jällegi vahetasin Transitil padjad diiselvolvo omade vastu. Nende vuhvlite patjadega oli kohutav vibra sees. Volvo omad peavad vastu küll, pea kolmetonniste koormatega on rapsitud küll ja veel. Pealegi tunduvad Volvo omad paremeni vazile sobivat, kuna ongi õhemad juba. Mina pidin cm metall-lehte vahele panema, et tuletoru vastu roolikardaani käima ei hakkaks. Mootor vajus tänu õhematele patjadele allapoole. Maksid 9 ja kopikad peale per tükk.

Jõud taga, peab minema.