huvitav mõte, ma esialgu vaataks mingid seibid siiski vahele, mõte oli 4cm flantsid teha. Kamraad, kellega sai räägitud seibide tegemise osas vaevleb pidevas aja puuduses ja seega neid flantse veel ei olegi.
Kui pakksusid seibe teha tahad ja millest ?
Kas materjal on olemas ?
Hakkan see nädalavahetus treimisega jälle tegelema ja teatud tasu eest teeksin valmis.
Pakku ise hind, siis vaatan kas viitsin kui huvi sul on.
ega ikka ei murra küll, eelmine talv sõitis(sõidab siiani) 05 VFTS 40mm flantsidega ja mingit probleemi pole olnud. Hetkel peaks sõitma superkrossi, viimati käis lätis..
Näed elav tõestus olemas Aga milleks riskida sellise asjaga. Foorumis näiteid küll mis juhtub kui ratas alt läheb Teiseks argumendiks ka see, et nagu aru saan sõidab auto ka tänaval. Mitu korda aastas laagreid soovid vahetada. Ja Loodan, et kui teed, siis mitte lihsalt pikkadele poltidele
Tegelikult on nii, et igasugune flants on ainult enda eluga riskimine. Lada käändteljed on nii nagu nad on ka, mitte eriti head. Kui minu teha oleks, siis ma paneks viimase asjana alles flantsi vahele, et autot laiemaks saada. Käändteljele tuleb tohutul hulgal rohkem koormust käändtelje otsa peale ja tulemus on omast käest teada - Põltsamaal rallikrossi etapil teiselt ringilt esikohalt katkestamine. Trenni tehes ükskord samuti murdus ära 70km/h, hea et tookord kõik hästi läks. Miks need käändteljed mul murdusid? Sest ringrajal sõideti (kui ei eksi) siis 35mm flantsid vahel. Kääntelje murdumis kohast on ilusti näha, et juba ammu on läinud pool katki, ning ülejäänud 1/4 minu käes. Kontakteeru minuga ja leiame lahenduse. Kõige mõistlikum on torulääbad teha, mida ka tegime enda autodele. Torulääbasi saab ka osta kuskilt, aga koht hetkel ei meenu. Muidugi kui sa eest laiaks viid, siis oleks vaja tagasillaga ka järgi. Tagasillale võid panna flantsid, kuid seal ka mitte hulluks minna.
Tean seda, endalgi läbi elatud. Mida neil ulguda on? Omavoliline ümberehitus? Mina ütleks küll, et torulääba on 2x kui mitte 3x tugevam kui originaal detail. Samas katsu neile see selgeks teha, võimatu.
Pikendatud õõtsad on samuti ebaseaduslikud, seega tasuks vaadata juba toruõõtsasid tugevuse pärast. Foorumis on paar isikut, kes venest tuuning juppe sebivad, vaata müügiteemade alt.
Pikematest õõtsadest ja veljeflantsidet on olulisemaks päevakorra punktiks kerkinud väntvõll või õigemini selle puudulikus.
Seoses äpardusega Vasalemmas on ka vänt surma saanud, neljanad kepsu saale oli tinapaberõhuke ja vända kael vigastatud. Nüüd tuleb välja mõelda edasine tegevus, sest võimalusi on mitmeid:
a) tuua Pihkvast uus vänt
b) remontida olemas olevat vänta, praegu mõõdus 0.25, kas sellisel tegevusel oleks mõtet, kui ainult üle käia kepsu kaelad, aamid jätta 0,25 peale
c) võtta mõnest teisest mootorist väntvõll, uued saaled ning uuesti komplekteerida.
Vahepealsed arengud:
leitud võntväll, Tallinnast seltsimehed saatsid õlipumba, dieedilt tuli ka hooratas ning homme peaks jõudma ka torukolleegiumi flants. Täna viisin vända tasakaalustamisele ja tellisin saaled. Mine tea äkki saab tuleva nädal jälle mootori kokku korjata.