Kurjad keeled räägivad üldse vahel liiga palju. Sa pead ilmset seda silmas, et mufflex`i sumpale pidi mõrad sisse tõmbama. Seda ma ka ei usu (mida oma silmaga näinud pole seda ei usu) juhtumisi mul vanamees 5a. tagasi pani Hondale mufflex`i tagumise poti ja see on siiani seal all (küll juba uue omaniku käes). Auto iga päev lennus ja pole kordagi kurtnud sumpa üle. Ilmselt mufflex`i sumpa saab olema ka minu 110`ne 4`s sumpa.Esialgne postitaja olaaf
mingil põhjusel räägivad kurjad keeled autoremondist, et mufflex pidi vähem vastu pidama, kui lada originaal :kuri
LADA110, enely111, 2000
LADA110, enely111, 2000
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tagumine pott läheb 110 ikka küllaltki kuumaks, kui Sul on võimalik mõnel 110 mis on äsja sõidust tulnud katsu selle sumpast kinni võtta ja siis tahaks näha Sinu nägu.Sumpa trippe läheb nagu leiba, need põlevad lihtsalt läbi.Esialgne postitaja pvr
Mr.x sa minisid ennist, et roostevaba pytt ei kannata suuri temp kõikumisi, aga 110-ne puhul tagumisel pytil ei ole neid ju kuna kat jahutab gaasid piisavalt maha, ja stoc'is ei tohix seda vibragi eriti palju olla 110-el.
Kaldun arvama et vanal siksil ei lähe mitte see tagumine osa nii tuliseks kui uutel.
edit:need postitused võiks siit minema jah tõsta, juhtus nii et ühe asja lahti seletamine läks jube pikale. Tahtsin ainult lisada, et kat`is ei toimu mitte kaaside jahutamine vaid järelpõlemine ja seal on temp kõvasti üle 1000 C. Kuidas saab olla siis 1,5-2 m järel metall jahe.
sry, et teemat niimodi risustama hakkasin olex pidanud uue teema tegema ja seda natuke teise kohta, aga roostavaba teras ei kisu pragusid sisse mitte vibra pärast vaid korrosioon on sellex põhjusex(vibra muidui aitab kaasa) aga asi lähemalt selline, et kroomi ja nikli põhised roostevabad terased omavad kristallilist struktuuri kui kuumad lämmastiku ja fosfori gaasid tulevad torumööda siis õnnestub neil ikke mõni raua või kroomi sool tekitada mis aga pressivad aine struktuuri mikropraod, mis raputades digimuutuvad:) makropragudex. Aga see auto põhja ära söömine hakkas mind huvitama, asi vist nii et soolase talvega tekib auto phja alla galvaanielement kus roostevaba teras ona anoodix ja tavaline teras katoodix, aga see ei ole erite tõenäoline. Noh mina olen sellest asjast nii aru saanud, aga ex sõltu see kui hästi yx või teine auto jupp vastu peab ikke peamiselt tema kvaliteetdist ja selllest kui hästi ta teiste juppidega kokku sobib.
veelkord vabandust teema risustamise pärast " enely vabandust et nii tegin" aga kui mõnel adminnil on natuke aega siis võx ta selle osa kus peaasjalikult on sumpse võrreldud trantsportida copida mootorit ja väljalaset puudutava teema alla või nii loodan et olen arusaadav maru kiire on
veelkord vabandust teema risustamise pärast " enely vabandust et nii tegin" aga kui mõnel adminnil on natuke aega siis võx ta selle osa kus peaasjalikult on sumpse võrreldud trantsportida copida mootorit ja väljalaset puudutava teema alla või nii loodan et olen arusaadav maru kiire on
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Esialgne postitaja enely111
Tegelikult oli väga mõnus lugeda ja targemaks sain ka veidi
.:)Nüüd vähemalt tean,oma autost veidi rohkem.Kindlasti Võtan Teie soovitusi arvesse,aga mitte enne novembri kuud(siis on ülevaatus),aga pärast seda, kes teab.
Krt inimesed auto peab koguaeg korras olema, mitte ainult selleks et ülevaatuselt läbi saada, mis vahet sellel on kas teed seda augusti või novembri kuus, hind tuleb ikka 1.
See lihtsalt minu arvamus:rolleyes
Põhi jutt käis ju katalüsaatorist või mitte,aga kuna ülevaatuseni on vähe aega ja selleks mingeid muudatusi teha,et pärast(2kuu)tagasi panna,pole just eriti mõtekas.Arvan,et pärast ülevaatust vahetan alles ära mõne jupi.Auto on mul korras,tahtsin vaid ülevaadet mis mind ees ootab.Tahtsin teada mis kellegil probleemiks on.Sorry,kui asjst on valesti aru saadud
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
pole sel autol viga midagi kas sa talle igasugu ebavajalikke jubinaid ka külga hakkad panema? tuunimist ma mõtlen...
midagi sellist näiteks?
midagi sellist näiteks?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Olen Bergi jutuga täitsa nõus,et see auto on ilus
.Tahaksin tulevikus ka omale taha spoileri sättida,
aga nii madalaks ma autot alla küll ei laseks.
Siis istuksin talvel iga päev kinni,kuna elan maal
ja talvel pean tihti peale hangedest läbi vurama
(ega meil kõrval teedel eriti tihti just sahad ei käi)
Aga ilus on see auto tõesti(ehkki minu oma küll nii ilus ei
paista.
.Tahaksin tulevikus ka omale taha spoileri sättida,
aga nii madalaks ma autot alla küll ei laseks.
Siis istuksin talvel iga päev kinni,kuna elan maal
ja talvel pean tihti peale hangedest läbi vurama
(ega meil kõrval teedel eriti tihti just sahad ei käi)
Aga ilus on see auto tõesti(ehkki minu oma küll nii ilus ei
paista.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
see on virtuaaltuuning... ja see scoop ei tulnud just kõige parem välja... ma eriti ei oska joonistada!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Olen 110 ca 70 000 km sõitnud ja väga rahule jäänud. Endal oli mõni aeg tagasi sama probleem, et auto hyppas ja pöörded ei sesinud paigas. Teeninduses siis leiti et mingi aeg on auto viletsat bensiini saanud.
Aga jah välimuselt meeldib väga see auto ja kui aus olla pole selle armatuuril ka mitte midagi viga. Natuke ehk vanamoodne aga vähemalt suhteliselt konservatiivne... Enelyle aga soovin edu ja loodan et su auto sind veel pikalt teenib. Kusjuures nii hea läbivusega sõiduautot pole ma veel kohanud. Siiani on igast lumes läbi läinud, ilma mingite probleemideta.
Aga jah välimuselt meeldib väga see auto ja kui aus olla pole selle armatuuril ka mitte midagi viga. Natuke ehk vanamoodne aga vähemalt suhteliselt konservatiivne... Enelyle aga soovin edu ja loodan et su auto sind veel pikalt teenib. Kusjuures nii hea läbivusega sõiduautot pole ma veel kohanud. Siiani on igast lumes läbi läinud, ilma mingite probleemideta.
Mul hakkaski juba parem tunne,et ikka väga selle
auto ostmisega väga pügada ei saanud.Tihti peale
püütakse ju naistele,kes ju autost eriti palju ei
jaga midagi pähe määrida.On ju nii(eriti blondiinidele)..
Ehkki ma ise ei arva,et oleksin kunagi midagi kaalumata ja uurimata
ostnud.Siiski püüan alati kursis olla.Minu autol saab kohe täis 50 000
läbisõitu ja kah pole ta mul selle esimese paksu lume peale nina kirtsutanud.
auto ostmisega väga pügada ei saanud.Tihti peale
püütakse ju naistele,kes ju autost eriti palju ei
jaga midagi pähe määrida.On ju nii(eriti blondiinidele)..
Ehkki ma ise ei arva,et oleksin kunagi midagi kaalumata ja uurimata
ostnud.Siiski püüan alati kursis olla.Minu autol saab kohe täis 50 000
läbisõitu ja kah pole ta mul selle esimese paksu lume peale nina kirtsutanud.