Punktiarvestus 2009
Punktiarvestus 2009
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Minu arvamus sellest oleks,et ikkagi mod ja standard eraldi.Suur vänt ja väike eraldi,aga kui rääkida standardist siis peaks ju auto olema standard.Mõtlen ka amorte,mina sõitsin oma valge 05 Pärnus täiesti standardina.Ei võtnud asju pagaasnikust ega salongist välja.
Muidugi Rojevi jutus on ka iva sees,et kindlasti hakkab mingi hämamine ja vaidlemine et on ikka standard.
Ja kui kõk kokku panna siis ei saa ka mingeid auhindu jägada ega punkte arvestada.Sõidame lihtsalt aja peale,pärast tuleb tabel aegade,mootori mahu ja nimedega üles.Kes tahab võrdleb teistega,pole siis virisemist kes ja kui palju teinud.Kui punkte arvestada,siis tuleb ikka mod ja standard eraldi hoida.Mod klassis võiks olla siiski selline piirang nagu vanasti oli autorallis A2/1 klass.Kõik pidi väiselt standard olema:mootori plokk,kaan sisse -väljalase,karpa ning siis oli kõige aeglasem ülekanne 4,4 saadaval kaubanduses mida kasutada võis.Superkrossis on pea aegu sama ainult väljalase on vaba.
Mitmes klassis korraga sõitmine võik olla küll,kuid mingi lisa raha eest.
Muidugi Rojevi jutus on ka iva sees,et kindlasti hakkab mingi hämamine ja vaidlemine et on ikka standard.
Ja kui kõk kokku panna siis ei saa ka mingeid auhindu jägada ega punkte arvestada.Sõidame lihtsalt aja peale,pärast tuleb tabel aegade,mootori mahu ja nimedega üles.Kes tahab võrdleb teistega,pole siis virisemist kes ja kui palju teinud.Kui punkte arvestada,siis tuleb ikka mod ja standard eraldi hoida.Mod klassis võiks olla siiski selline piirang nagu vanasti oli autorallis A2/1 klass.Kõik pidi väiselt standard olema:mootori plokk,kaan sisse -väljalase,karpa ning siis oli kõige aeglasem ülekanne 4,4 saadaval kaubanduses mida kasutada võis.Superkrossis on pea aegu sama ainult väljalase on vaba.
Mitmes klassis korraga sõitmine võik olla küll,kuid mingi lisa raha eest.
56506878
Veel üks mõtte. Lühikeses vändas ja pikas vändas võiks olla kaks klassi, nägu enne öeldud sai, aga "võistlus" klass ja "osaleja" klass.
"Võistlus" klassis käib siis tihe rebimine karika-medali eest, ja "Osaleja" klassis diplomite eest.
Üritusele tulija ise valib mis klassis ta soovib võistelda-osaleda.
Kaks järjest võitu "Osaleja" klassis viib automaatselt "Võistlusklassi", aga poole vähem punktitega.
Nats vist keeruline ....
Tuha mõtte meldib tegelt:-
""Sõidame lihtsalt aja peale,pärast tuleb tabel aegade,mootori mahu ja nimedega üles.Kes tahab võrdleb teistega,pole siis virisemist kes ja kui palju teinud.""
[Muudetud: 7-11-2008 ROJEV]
"Võistlus" klassis käib siis tihe rebimine karika-medali eest, ja "Osaleja" klassis diplomite eest.
Üritusele tulija ise valib mis klassis ta soovib võistelda-osaleda.
Kaks järjest võitu "Osaleja" klassis viib automaatselt "Võistlusklassi", aga poole vähem punktitega.
Nats vist keeruline ....
Tuha mõtte meldib tegelt:-
""Sõidame lihtsalt aja peale,pärast tuleb tabel aegade,mootori mahu ja nimedega üles.Kes tahab võrdleb teistega,pole siis virisemist kes ja kui palju teinud.""
[Muudetud: 7-11-2008 ROJEV]
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Raske õppustel kerge lahingus!
Lugesin teema läbi,inffi nii palju,et pea läheb halliks.
Muidugi käin üritustel,et lihvida oma oskusi ja toime tulla liikluses ettetulevate kriisiolukordadega.Et saaks teada kuidas auto käitub.Lõbu peab ka asjajuures olema!Seltskond kindlasti ka!
Mõtlesin ka järgmiseks aastaks ehitada auto millega saaks osa võtta ka Laitse Rajapäeva taolistest üritustest.AMY-ga ei taha isegi kruusateedpidi sõita.
Hr.Kytt-i koefitsent on väga hea mõte!
Auto ehitaks uueks aastaks 1200cm3.
Loodame,et lõppeval hooajal kellegile liiga ei teinud orginaalse AMY-ga?
Küsimus:Aga velgede ja rehvide mõõdud?Veljed ostsin just,et osaleda asfaldi üritustel(õnneks rehve ei ostnud veel).Muidugi oli soov tänavalegaalsete rehvide ostmiseks.
[Muudetud: 8-11-2008 SexSix]
Muidugi käin üritustel,et lihvida oma oskusi ja toime tulla liikluses ettetulevate kriisiolukordadega.Et saaks teada kuidas auto käitub.Lõbu peab ka asjajuures olema!Seltskond kindlasti ka!
Mõtlesin ka järgmiseks aastaks ehitada auto millega saaks osa võtta ka Laitse Rajapäeva taolistest üritustest.AMY-ga ei taha isegi kruusateedpidi sõita.
Hr.Kytt-i koefitsent on väga hea mõte!
Auto ehitaks uueks aastaks 1200cm3.
Loodame,et lõppeval hooajal kellegile liiga ei teinud orginaalse AMY-ga?
Küsimus:Aga velgede ja rehvide mõõdud?Veljed ostsin just,et osaleda asfaldi üritustel(õnneks rehve ei ostnud veel).Muidugi oli soov tänavalegaalsete rehvide ostmiseks.
[Muudetud: 8-11-2008 SexSix]
Kas meil siiani on olnud siis ametlik?Algselt postitas: AaClub
Seega minu soovitus teha mitteametlik punktiarvestus..
Siiamaani keegi ju tegelikult ei vingunud võistlusklasside üle, aga selge on see, et suurevända klass tuleb kindlasti kaheks jagada. Tuleb lihtsalt punktid paika panna, et kes kuhu.
Siiani pole ju klubiüritustel kedagi sellist käinud (vähemalt mina pole kohanud) kes oma auto ehitusest sõnakestki ei räägiks või hoopis valetaks autot kehvemaks kui tegelikult on..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Mitte mingil juhul seda teha ei tohi!!!!! Ei taha näha neid vaidlusi ja solvumisi....midagi tehtud kõigil, täiesti stock on vast ainult Nymmikul, aga see auto nagunii ei sõida ringrada. (tahaksin ka küsida kuhu mu pritsungiga auto läheks? mod klassi? Tutkit, kõik on originaal peale istmeid!) Õppige sõitma! Viimases Rapla üritusel AaClub tegi enamikule pähe oma tossava 1200 koletisega.....Algselt postitas: reiner
selge on see, et suurevända klass tuleb kindlasti kaheks jagada.
Jupid Venemaalt!
-
ddasf
- Postitusi: 1057
- Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
- Asukoht: järvamaa-Tallinn
- Autod: 2x2105 2xBMW
- Kontakt:
Ja minu poolt väike mõte. Kas meie väikesel klubil on tõesti otstarbekas teha niipalju erinevaid klasse?
Olen veendunud, et edaspidi seisame me tihti silmitsi olukorraga kus klubiüritustel on ette valmistatud 8-9 komplekti karikaid-medaleid-diplomeid ning kohapeal selgub et ühes või teises alagrupis on võistlejaid ainult 1. Mida teeme järele jäänud karikate-medalitega? Auhinnad moodustavad iga ürituse eelarvest märgatava osa ning niisama auhindu graveerida oleks klubile ilmselgelt liialt kulukas.
Kui suurenevad kulutused siis tõusevad kindlasti ka LK ürituste hinnad. Motosport on niigi kulukas ning paljud meie klubi liikmed on sunnitud valmima ürituste vahel millel osaleda. Kuidas siis innustada uusi liikmeid LK üritustele?
Mina olen senise klassiliigituse poolt!
Teen vaid ettepaneku nimetust kohendada, senine vabaklass asendada Lada Pro klassiga: vabaklass - lääne autod (LK punktiarvestuses ei osale) ning Lada Pro klass - endine vabaklass, st Lada kere Lääne auto mootoriga (osaleb LK punktiarvestuses).
Olen veendunud, et edaspidi seisame me tihti silmitsi olukorraga kus klubiüritustel on ette valmistatud 8-9 komplekti karikaid-medaleid-diplomeid ning kohapeal selgub et ühes või teises alagrupis on võistlejaid ainult 1. Mida teeme järele jäänud karikate-medalitega? Auhinnad moodustavad iga ürituse eelarvest märgatava osa ning niisama auhindu graveerida oleks klubile ilmselgelt liialt kulukas.
Kui suurenevad kulutused siis tõusevad kindlasti ka LK ürituste hinnad. Motosport on niigi kulukas ning paljud meie klubi liikmed on sunnitud valmima ürituste vahel millel osaleda. Kuidas siis innustada uusi liikmeid LK üritustele?
Mina olen senise klassiliigituse poolt!
Teen vaid ettepaneku nimetust kohendada, senine vabaklass asendada Lada Pro klassiga: vabaklass - lääne autod (LK punktiarvestuses ei osale) ning Lada Pro klass - endine vabaklass, st Lada kere Lääne auto mootoriga (osaleb LK punktiarvestuses).
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Mina tahan lihtsalt sõita. Minu arust võiks kõik samaks jääda ja õppida ise paremini sõita. Vaadates laitse aegasid nt. väike klass esikoha masin on originaal väljaarvatud hooratas. Võrrelge siis aegu. Õpime kõigepealt sõitma. Mina tegin vastupidi ja ei ole sellest mootorist kasu niipalju. Lihtsamalt öeldes rõhkem tegusid vähem juttu.
MännikuLaiali.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Minu autode ainukeseks sõiduomandusi parandavaks modifikatsiooniks on punasel 14" velg 185/60 kummiga. Ja tegelikkuses on see väga suur vahe kui võrrelda isegi originaal mõõtu uue lääne kummiga, rääkimata siis diagonaalist. Varasemast ajast mäletan originaal õli amortide asemel gaasikad ja ka need andsid täiesti tuntava vahe juurde. Kuna kasutan Ladat suht palju igapäevaselt, siis ei raatsigi enam pehmet sõitu jäigaga ära rikkuda. Ma olen sõitmas käinud Raplas isegi veneaegsed pirukamosse kummid all. Lõbu oli maa ja ilm.
Ma arvan, et Ladaklubi võistlused võiksid ikka jäädagi selliseks vabaks ja lõbusaks ürituseks. Kes tahab see ehitab ja teeb, kes tahab, see sõidab lihtsalt niisama oma lõbuks.
Seega teen ettepaneku jätkata tänaste klassidega ja võib olla hoopis katsetada mingil võistlusel originaal klassi. St originaal peab olema kõik välja arvatud kummid. Kummid peavad olema originaal/tehase mõõtu, aga veneaegse toodangu asemel võib muidugi olla kasvõi täitsa uus lääne toodang. Võib olla sellistel suurematel üritustel oleks see mõeldav-tehtav. Näiteks summercambil annaks välja parima originaalse Lada karika.
Mel loodab ikka veidi originaalseid Ladasid ka säilitada;)
Ma arvan, et Ladaklubi võistlused võiksid ikka jäädagi selliseks vabaks ja lõbusaks ürituseks. Kes tahab see ehitab ja teeb, kes tahab, see sõidab lihtsalt niisama oma lõbuks.
Seega teen ettepaneku jätkata tänaste klassidega ja võib olla hoopis katsetada mingil võistlusel originaal klassi. St originaal peab olema kõik välja arvatud kummid. Kummid peavad olema originaal/tehase mõõtu, aga veneaegse toodangu asemel võib muidugi olla kasvõi täitsa uus lääne toodang. Võib olla sellistel suurematel üritustel oleks see mõeldav-tehtav. Näiteks summercambil annaks välja parima originaalse Lada karika.
Mel loodab ikka veidi originaalseid Ladasid ka säilitada;)
Olen minagi poolt.
Ise ma selle teema üles tõstsin. AGA mitte selle pärast, et mulle praegune süsteem ei meeldiks vaid selle pärast, et kui keegi millalgi hiljem peakski midagi ütlema hakkama, siis tal oli võimalus oma arvamus välja öelda, siis kui selleks oli õige aeg. Seega jätkame vanat viisi.
Klassidele võiks tõesti uued nimed panna, need mis Via välja pakkus:
*Lada66
*Lada80
*Esivedu
*Lada Pro
Samas võib ju eksisteerida ka "Vabaklass" kus võistelda saab mitte Ladaga. Seda sel juhul kui ürituse korraldaja lubab. Kui on öeldud "Rajal ainult Ladad", siis nii see on.
Ise ma selle teema üles tõstsin. AGA mitte selle pärast, et mulle praegune süsteem ei meeldiks vaid selle pärast, et kui keegi millalgi hiljem peakski midagi ütlema hakkama, siis tal oli võimalus oma arvamus välja öelda, siis kui selleks oli õige aeg. Seega jätkame vanat viisi.
Klassidele võiks tõesti uued nimed panna, need mis Via välja pakkus:
*Lada66
*Lada80
*Esivedu
*Lada Pro
Samas võib ju eksisteerida ka "Vabaklass" kus võistelda saab mitte Ladaga. Seda sel juhul kui ürituse korraldaja lubab. Kui on öeldud "Rajal ainult Ladad", siis nii see on.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Las siis nii olla. Vabaklass jääb, saigi nimetatud mod ladade klass Lada Pro“ks, aga võistlusel vabaklassi ei autasustata ja punkte ei saa, st. saab sõita vaid oma lõbuks. Osalustasu samaks jätta mis Lada klassidel.
Mitme klassi sõitmine pole keelatud, aga sõita tuleb klassi vastava autoga, ja nii erandideta. Osalustasu iga klassi osavõtu eest. Nii et kui keegi tahab ntx osaleda nii Lada80 ja ka esiveolisega siis terve hooaeg läheb topelt maksma.
Kui keegi tunneb et tal hakkab mõnes klassis igav, alati olete teretulnud Lada Pro klassi
Kiiver endiselt kohustuslik, ka nõutav igas autos tulekustuti kehtiva ülevaatusega.
Punktisüsteem jääb mitteametlikuks, klubisiseseks arvestuseks. Loodame et sm. Reiner tegeleb ka edaspidi sellega.
Aasatal 2009 järgmised klassid:
*Lada66 - 1200 - 1400 tagavedu
*Lada80 - 1500+ tagavedu
*Esivedu - Kõik esiveolised Ladad
*Lada Pro - Ladad mis varustatud muud marki mootori, käigukasti, tagasillaga. Ka turbotatud ladad, nitrotatud ja muud moodi ülelaetud.
*Vabaklass - Muud marki sõidukid. Ei autasustata!!!
Midagi lisada kellegil?
Mitme klassi sõitmine pole keelatud, aga sõita tuleb klassi vastava autoga, ja nii erandideta. Osalustasu iga klassi osavõtu eest. Nii et kui keegi tahab ntx osaleda nii Lada80 ja ka esiveolisega siis terve hooaeg läheb topelt maksma.
Kui keegi tunneb et tal hakkab mõnes klassis igav, alati olete teretulnud Lada Pro klassi
Kiiver endiselt kohustuslik, ka nõutav igas autos tulekustuti kehtiva ülevaatusega.
Punktisüsteem jääb mitteametlikuks, klubisiseseks arvestuseks. Loodame et sm. Reiner tegeleb ka edaspidi sellega.
Aasatal 2009 järgmised klassid:
*Lada66 - 1200 - 1400 tagavedu
*Lada80 - 1500+ tagavedu
*Esivedu - Kõik esiveolised Ladad
*Lada Pro - Ladad mis varustatud muud marki mootori, käigukasti, tagasillaga. Ka turbotatud ladad, nitrotatud ja muud moodi ülelaetud.
*Vabaklass - Muud marki sõidukid. Ei autasustata!!!
Midagi lisada kellegil?
Jupid Venemaalt!
Õige!Algselt postitas: viaccess
Mitme klassi sõitmine pole keelatud, aga sõita tuleb klassi vastava autoga, ja nii erandideta. Osalustasu iga klassi osavõtu eest.
Vabalt:)Algselt postitas: viaccess
Punktisüsteem jääb mitteametlikuks, klubisiseseks arvestuseks. Loodame et sm. Reiner tegeleb ka edaspidi sellega.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
aga enamusel on ju remont vändad:spin
Ei vahva et asi on kurjaks aetud - mida rohkem vaidlejaid seda vettpidavam tulem saab.
Minu vaatevinklist ei ole mingit ERILIST vahet kas sõidad 1200cc (44kw)või 1600(57kw)/1700i(ok juba 62kw;) siksiga...
Vahe tuleb sisse siis kui ühel on salongist järel ainult 1 iste aga teisel kõik makid ja polster ja mastiks jne
See on ka pulli kaka, kui ma asendan oma 1200cc kopikal originaal amordid mingite gaasikatega, isegi kasvõi sport variantidega ning mind pannakse selletõttu mingisse "pro" klassi...et juuksekarva ei ole mõtet ka lõhki ajada - kui oled sõitja siis pole sellistel hobiüritustel ju mingit vahet. Esiasi kui tegu on juba pelgalt võidusõidu jaoks ehitet aparaadiga.
pooldan "klassik66", "klassik 80", "Lada 8" (110, 112 jt ka.), "Lada vaba" (pro vms) ja "Lääne klass"
samas kui klassik66 osalejaid netu siis ei pea teda oelma!
Mingi edasiviiv motivatsioon võiks ju olla:)
Edu algavaks hooajaks
Siim
Ei vahva et asi on kurjaks aetud - mida rohkem vaidlejaid seda vettpidavam tulem saab.
Minu vaatevinklist ei ole mingit ERILIST vahet kas sõidad 1200cc (44kw)või 1600(57kw)/1700i(ok juba 62kw;) siksiga...
Vahe tuleb sisse siis kui ühel on salongist järel ainult 1 iste aga teisel kõik makid ja polster ja mastiks jne
See on ka pulli kaka, kui ma asendan oma 1200cc kopikal originaal amordid mingite gaasikatega, isegi kasvõi sport variantidega ning mind pannakse selletõttu mingisse "pro" klassi...et juuksekarva ei ole mõtet ka lõhki ajada - kui oled sõitja siis pole sellistel hobiüritustel ju mingit vahet. Esiasi kui tegu on juba pelgalt võidusõidu jaoks ehitet aparaadiga.
pooldan "klassik66", "klassik 80", "Lada 8" (110, 112 jt ka.), "Lada vaba" (pro vms) ja "Lääne klass"
samas kui klassik66 osalejaid netu siis ei pea teda oelma!
Mingi edasiviiv motivatsioon võiks ju olla:)
Edu algavaks hooajaks
Siim
Festina lente!