Punktiarvestus 2009
Punktiarvestus 2009
Käisin ka mõnel üritusel ja tegelikult on tõesti ülekohtune originaalautode omanikele see, et tegelikult on pikas vändas esiviisikul slikid ja tehtud mootor. Aga, mäletan 2008 WinterCampilt, et üks 1200 mootoriga 01 sõitis pea samu aegu mis mina. See tähendab, et tegelikult ei ole vahet kas sõidad stock 1200 või stock 1600 mootoriga, oleneb ikkagi juhist. Minu nägemus klassidest:
Originaal (1200 - 1700) Vedrud, amordid, stabikad vabad, rehv peab olema tänavalegaalne (või anda ette max laius näiteks), rooliratas vaba, sisu peab olema lada oma (nagu rahvarallis/sprindis).
Mod (1200 - ...) tagavedused millel on siis midagigi muudetud, olgu kasvõi ainult kaant lihvitud.
Esivedu
Vaba (lada kere ja muu mootor)
Vaidlus, et kuidas teha kindlaks kas on lsd või suuremad kolvid... LSD-d te ei teegi kindlaks, aga kui kellelgi tekib kahtlus, siis miks mitte kasutada rahvaspordi varianti, et mingi summa eest on võimalik esitada protest, misjärel võetakse kunagi mootor lahti ja tehakse selgeks. Ja asjaolu, et uustulnukad ei räägi mis neil tehtud on, on paratamatu, kui ikkagi aegadest on näha, et masin on liiga kiire stock kohta, siis saab esitada protesti. Mitte pahapärast, aga naljakas tundub, et Olku jutust koorub välja see, et põhiline oleks väikese vända mod klass hoida suurest vändast eraldi, kardad pähe saada?
Originaal (1200 - 1700) Vedrud, amordid, stabikad vabad, rehv peab olema tänavalegaalne (või anda ette max laius näiteks), rooliratas vaba, sisu peab olema lada oma (nagu rahvarallis/sprindis).
Mod (1200 - ...) tagavedused millel on siis midagigi muudetud, olgu kasvõi ainult kaant lihvitud.
Esivedu
Vaba (lada kere ja muu mootor)
Vaidlus, et kuidas teha kindlaks kas on lsd või suuremad kolvid... LSD-d te ei teegi kindlaks, aga kui kellelgi tekib kahtlus, siis miks mitte kasutada rahvaspordi varianti, et mingi summa eest on võimalik esitada protest, misjärel võetakse kunagi mootor lahti ja tehakse selgeks. Ja asjaolu, et uustulnukad ei räägi mis neil tehtud on, on paratamatu, kui ikkagi aegadest on näha, et masin on liiga kiire stock kohta, siis saab esitada protesti. Mitte pahapärast, aga naljakas tundub, et Olku jutust koorub välja see, et põhiline oleks väikese vända mod klass hoida suurest vändast eraldi, kardad pähe saada?
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kardan, et siis ei teki piisavalt reaalseid konkurente - praeguses seisus on sisuliselt väga raske asfaldil võistelda atzkariku ja walteri masinatega.
Kui mod klass on ühes ei hakka keegi tegema väikest mootorit
Minuarvates 1200-1300 mootorite tegemine on praegu majanduslikult mõtekas - mootor ise sisuliselt tasuta käes ja forsseerimine maksab kõigil lada mootoritel sama palju.
samuti on ehk väikse vända meestel kiirused rajal väiksemad ning õpib kindlasti palju rohkem autot kontrollima.
Samuti pole mingeid saladusi auto tegemisel - mina olen enda teemas täpselt kajastanud mida ja kuipalju tehti seega on ka uutel tulijatel olemas orientiir mida ja kellelt saab...
samas kui preagu vaadata reaalseid sõitjaid, siis kaspari pakutud tingimustega originaal klassis polegi suurt kedagi - enamusel kaant lihvitud ja siit sealt näperdatud.
slikkidega sõitis eelmisel aastal minuteada ainult tarts, Aa ja dasf..
Kui mod klass on ühes ei hakka keegi tegema väikest mootorit
Minuarvates 1200-1300 mootorite tegemine on praegu majanduslikult mõtekas - mootor ise sisuliselt tasuta käes ja forsseerimine maksab kõigil lada mootoritel sama palju.
samuti on ehk väikse vända meestel kiirused rajal väiksemad ning õpib kindlasti palju rohkem autot kontrollima.
Samuti pole mingeid saladusi auto tegemisel - mina olen enda teemas täpselt kajastanud mida ja kuipalju tehti seega on ka uutel tulijatel olemas orientiir mida ja kellelt saab...
samas kui preagu vaadata reaalseid sõitjaid, siis kaspari pakutud tingimustega originaal klassis polegi suurt kedagi - enamusel kaant lihvitud ja siit sealt näperdatud.
slikkidega sõitis eelmisel aastal minuteada ainult tarts, Aa ja dasf..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Aga rehvid siis lõppude lõpuks?
Võime ju olla pühapäevasõitjad, aga hinges tahab igaüks öökapile mingit meenekest saada.
No siplen oma originaaliga puht lõbu pärast seal rajal, pärast näen aegadest, et olen suutnud kuidagi end neljandaks sõita.
Aga oleksin kolmas olnud, kui esimene mees oma shlikkidega Pro's võistleks. Miskine okas jääb ikka kriipima. ????
Võime ju olla pühapäevasõitjad, aga hinges tahab igaüks öökapile mingit meenekest saada.
No siplen oma originaaliga puht lõbu pärast seal rajal, pärast näen aegadest, et olen suutnud kuidagi end neljandaks sõita.
Aga oleksin kolmas olnud, kui esimene mees oma shlikkidega Pro's võistleks. Miskine okas jääb ikka kriipima. ????
Ega see slikk suurt rolli ei mängi. Meil nii lühikesed sõidud, et slikid ei jõua veel oma töötemperatuurigi saavutada. Uurisin natuke eelmise aasta ürituste tulemusi ja üritasin meelde tuletada, et kes sõitis slikiga ja kes mitte. Aasta kokkuvõttes olid eespool ikka need kes enamus üritused kohal käisid ja stabiilselt punkte korjasid...
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Räägi mulleAlgselt postitas: reiner
Ega see slikk suurt rolli ei mängi.
Nägin ju ise pealt, kui Raplas Hendul shlikkidega proovides nii hea pidamine saabus, et ei jõudnud enam rooli kinni hoida.
Mängib küll rolli ja isegi väga - kurvikiirused hoopis teisest puust.
Ja kurvikiirus ongi väga suurel määral see faktor, mis kardiradadel head aega toodab. Ta sõltub ju otseselt pidamisest ja pidamine omakorda sellest, kas sõidad õiget trajektoori pluss rehvivalik. Hobujõud jäävad juba nõks tahaplaanile sel lõigul (kurvis).
Võimsust on tarvis kurvist väljumisel. Ja siin pole sellest kah midagi tolku, kui seda jõudu maa külge ei saa kleepida - loe: rehv ei pea.
Lihtne.
Aga ainult sliki pärast auto mod klassi paigutamine oleks ka vale. Minu arust.
Ning paljudel LK võistlusel käinud masinatest on seda jõudu nii palju, et kurvidest väljudest tagumised rattad "tühja käivad"?
Rohkem annab juurde see kui auto madalaks lastud ning seest tühjaks visatud..
Ning paljudel LK võistlusel käinud masinatest on seda jõudu nii palju, et kurvidest väljudest tagumised rattad "tühja käivad"?
Rohkem annab juurde see kui auto madalaks lastud ning seest tühjaks visatud..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mul käisid. Stock 1,3
Sorry, esivedu muidugi...
Jälle lihtne.
[Muudetud: 11-1-2009 logman]
Sorry, esivedu muidugi...
Siis keelame kolmes alamklassis shliki, madalduse ja igasuguse kaalukaotuse (istmed välja jne. v.a. pagasnikust loksuva kola väljaviskamine) ära.Algselt postitas: reiner
Aga ainult sliki pärast auto mod klassi paigutamine oleks ka vale. Minu arust.
Jälle lihtne.
[Muudetud: 11-1-2009 logman]
Slikke on erinevaid, minu dunlopid näiteks peaksid teoorias selle prooviringiga juba töötempil olema, nad ongi mõeldud lühikeseks sõiduks. Rehv on vägagi määrav. Kui te keegi medalit ei taha ja kõik niisama sõidate, siis võiks ju vaid üks klass olla? Lihtsalt kõige kiiremad saavad alati medali ja asi korras. Ning veel parem variant oleks vaid treeningsõite korraldada (nagu opentrack), sest siis saaks sama raha eest rohkem sõita ning ka oskusi omandada, mitte ainult 2 korda 2 minutit täiga tallata ja otsida seda kiirust kus veel rehv kurvis peab.Algselt postitas: reiner
Ega see slikk suurt rolli ei mängi. Meil nii lühikesed sõidud, et slikid ei jõua veel oma töötemperatuurigi saavutada.
Ladaklubi peaks endale kõigepealt eesmärgid selgeks tegema, kas tahate propageerida ladade kõikvõimalikku tuunimist ning korraldada võistluseid, kus rikkamad saavad medaleid või on teie eesmärk tuua rajale originaalkonditsioonis ladasid, innustada inimesi neid ehitama ja taastama? Kui teie prioriteediks on viimane võimalus, siis minu silmis võiks olla mitu stock mootoriga klassi ja üks mod klass. Ja see jutt olku, et tuleb luua soodsad võimalused lühikese vändaga sõitmiseks on ju jama? Kes käseb sul lühikese vändaga mootori võtta. 1,6 mootori saab samamoodi 500.- eest ju tegelikult.
Loodan, et mu mõttekäik kedagi ei solvanud, vaid pani pigem mõtlema! Edu ladaklubile!
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
see jutt et slikk kus ja millal tööle hakkab on BS...raplas ma ei saanud soojaks ei pidureid ja ei rehve...ja dunlop soojeneb aeglasemalt kui matador või michelin(eriti kärme)....sõltub ka segust...matadore näiteks 3 sorti...kas d11, d13 või d15..vastavalt siis kõva, keskmine ja pehme...kõik sõtlub markeeringust rehvi küljel...erinevused on ka tänavaslikil...yokohama ei taha näiteks vihmas pidada ja toyo kulub kiiremini jne...
klassidega tehke nii nagu praktika on näidanud...kui aretama hakkate juhtub nii nagu päris rinkas...keegi ei tea kus ta enam sõidab ja lahti harutades on igas klassis eraldi vähe sõitjaid...tulevikus kui ise näiteks kohal käin olen nõus täitsa väljaspool arvestus sõitma( raha maksan ikka)..tähtis nendel üritustel ju ikkagi fun ja seltsielu pool...opentracki saab ju igakell ükstaskõik kes sõitma minna ka kui lühikeseks jääb ladaklubi formaat...
klassidega tehke nii nagu praktika on näidanud...kui aretama hakkate juhtub nii nagu päris rinkas...keegi ei tea kus ta enam sõidab ja lahti harutades on igas klassis eraldi vähe sõitjaid...tulevikus kui ise näiteks kohal käin olen nõus täitsa väljaspool arvestus sõitma( raha maksan ikka)..tähtis nendel üritustel ju ikkagi fun ja seltsielu pool...opentracki saab ju igakell ükstaskõik kes sõitma minna ka kui lühikeseks jääb ladaklubi formaat...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
teeme siis nii nagu mel eelpool soovitas,
* standard
* kuni 1400
* kuni 1700
* esivedu
* vaba
ja standardis peab olema standard masin sh lubatud ainult standardmõõdu rehvid!
sellega saavad standardi mehed osaleda isekeskis ja teised samuti..
[Muudetud: 12-1-2009 olaaf]
[Muudetud: 12-1-2009 olaaf]
* standard
* kuni 1400
* kuni 1700
* esivedu
* vaba
ja standardis peab olema standard masin sh lubatud ainult standardmõõdu rehvid!
sellega saavad standardi mehed osaleda isekeskis ja teised samuti..
[Muudetud: 12-1-2009 olaaf]
[Muudetud: 12-1-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Selge on see, et olgu need klassid millised tahes, mõni pole ikka rahul..
Kaasklubiline Walter kirjutas kuskil eespool, et "õppige sõitma". Õigesti ütles. Viimane kord Laitses olin mina täiesti ehe näide. Sõitsime isaga sama masinaga sama rada. Parimate voorude erinevus tervelt 6 sekundit. Peaks tõesti sõitma õppima..
Ja Priidicu poolt pakutud 1. punktide süsteemi võib täiesti kasutusele võtta. On kellelgi selle vastu midagi?
[Muudetud: 12-1-2009 reiner]
Kaasklubiline Walter kirjutas kuskil eespool, et "õppige sõitma". Õigesti ütles. Viimane kord Laitses olin mina täiesti ehe näide. Sõitsime isaga sama masinaga sama rada. Parimate voorude erinevus tervelt 6 sekundit. Peaks tõesti sõitma õppima..
Ja Priidicu poolt pakutud 1. punktide süsteemi võib täiesti kasutusele võtta. On kellelgi selle vastu midagi?
[Muudetud: 12-1-2009 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!