1. leht 1-st
					
				Vaz 2106 Crash test
				Postitatud: 18 Juul 2003 14:02
				Postitas viaccess
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 18 Juul 2003 17:30
				Postitas serbin
				
tegelt on aku vist ikkagi katki  aga õhupuhastaja kopsiku saaks ikka  talveks  ma endale:lol
ja uued kummid kah all.....voi vit.u
suunatuligi terve...õnnelik õnnetus 
 
 kuigi sellise asja üle vist ei tohiks naerda 
 
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 18 Juul 2003 17:32
				Postitas serbin
				
iste ikka päris  put..is 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 19 Juul 2003 05:53
				Postitas viaccess
				Esialgne postitaja serbin
aga mis kiiruselt need laksud on:puzzled  huvitav 
40 miili ehk 64 km/tunnis
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 19 Juul 2003 23:30
				Postitas viaccess
				Kokkuvõttes kõige turvalisem vene autodest on mosse 2141 ja kõige ohtlikum Vaz 2107. Max on 16 punkti, mosse sai 4 ja 2107  mitte ühtegi, maailma ohtlikum auto!!!!!!!!!
			 
			
					
				
				Postitatud: 14 Mai 2008 17:56
				Postitas 2106
				Tegelikult ma hästi ei usu, et see 2106 crash test näitab meie käes olevate ladade ohutus. Teatavast 1990-ndate alguses toodetavade ladade koostekvaliteet vähenes järsult (nagu saate ka sellelt lingilt lugeda-->
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?2106<--). Ärge väga pahandage kui ma millegagi väga puusse panin:spin.
[Muudetud: 14-5-2008  2106]
[Muudetud: 14-5-2008  2106]
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 14 Mai 2008 18:49
				Postitas pedrox
				Algselt postitas: 2106
Tegelikult ma hästi ei usu, et see 2106 crash test näitab meie käes olevate ladade ohutus. Teatavast 1990-ndate alguses toodetavade ladade koostekvaliteet vähenes järsult (nagu saate ka sellelt lingilt lugeda-->
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?2106<--). Ärge väga pahandage kui ma millegagi väga puusse panin:spin.
[Muudetud: 14-5-2008  2106]
[Muudetud: 14-5-2008  2106] 
 
Tegelikult koostekvaliteet ei puutu üldsegi asjasse. Ohutust näitab see kui korras on reisijateruum peale kokkupõrget, mitte see kui komplektseks esiots jääb. Mida vähem kere laksu endasse võtab, seda ohtlikum auto on.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 14 Mai 2008 18:59
				Postitas ToM
				Algselt postitas: pedrox
Algselt postitas: 2106
Tegelikult ma hästi ei usu, et see 2106 crash test näitab meie käes olevate ladade ohutus. Teatavast 1990-ndate alguses toodetavade ladade koostekvaliteet vähenes järsult (nagu saate ka sellelt lingilt lugeda-->
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?2106<--). Ärge väga pahandage kui ma millegagi väga puusse panin:spin.
] 
 
Tegelikult koostekvaliteet ei puutu üldsegi asjasse. Ohutust näitab see kui korras on reisijateruum peale kokkupõrget, mitte see kui komplektseks esiots jääb. Mida vähem kere laksu endasse võtab, seda ohtlikum auto on. 
 
Pigem on lada reaalsed crash tulemused veel kehvemad, kuna rooste teeb ajajooksul oma töö.    Mina EI TAHA olla avariid tegevas ladas. Sõida kui korralikult tahad, keegi teine võib ikka sulle lambist sisse sõita. 
Ladas sõitjad jäävad reeglina alati kannatajateks, oeh.
[Muudetud: 14-5-2008  ToM]
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 14 Mai 2008 19:03
				Postitas 2106
				Kui koostekvaliteet on halb siis ei jäägi juu reisijateruum terveks:D
			 
			
					
				
				Postitatud: 14 Mai 2008 19:44
				Postitas logman
				Mitte koostekvaliteet ega ka roostetanud kere pole salongikahjustuste põhjuseks, vaid ajast ja arust konstruktsioon.
Kõik klassikute alused on ühe ja sama kujuga, ühest ja samast puust ja seda juba üle kolmekümne aasta muutmata kujul.
Sel ajal, kui lada "leiutati" ei olnud veel kokkupõrketeste moes.
Ma ei tea, kuidas mujal suures liidus, aga ENSV-s ei tuntud Lada teedele ilmumise ajal sellist sõnapaari nagu "kiirusepiirang maanteel" e. praegune 90km/h.
Autosid oli vähe, teed nigelad.
Laupkokkupõrgetega ei saadudki arvestada, sest polnud eriti suurt võimalust kellegagi kokku põrgata 

.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 15 Mai 2008 00:58
				Postitas ToM
				Algselt postitas: logman
Mitte koostekvaliteet ega ka roostetanud kere pole salongikahjustuste põhjuseks, vaid ajast ja arust konstruktsioon.
Kõik klassikute alused on ühe ja sama kujuga, ühest ja samast puust ja seda juba üle kolmekümne aasta muutmata kujul.
Sel ajal, kui lada "leiutati" ei olnud veel kokkupõrketeste moes.
Ma ei tea, kuidas mujal suures liidus, aga ENSV-s ei tuntud Lada teedele ilmumise ajal sellist sõnapaari nagu "kiirusepiirang maanteel" e. praegune 90km/h.
Autosid oli vähe, teed nigelad.
Laupkokkupõrgetega ei saadudki arvestada, sest polnud eriti suurt võimalust kellegagi kokku põrgata 

. 
 
Jutt õige, aga kasutatud masina turvalisus pole siiski see mis uuel. Eriti ladadel, mida enamasti aja jooksul ikka kordi paigatud või lausa uuesti üles ehitatud. End of story:D
Lisan paar pilti ka omaaegsetest crash testidest. Huvitav, kas nede katsete tulemuste põhjal ka mingeid järeldusi/korrektuure auto juures tehti?:puzzled
03
ja 06
