Uudiseid Venemaalt
Uudiseid Venemaalt
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Uudiseid Venemaalt
18. novembril läks Togliattis tootmisesse Lada uus mudel - Kalina.
Kogu pidulik sündmus
Selline auto siis:
Tulevikus on lisagi tulemas:
Kogu pidulik sündmus
Selline auto siis:
Tulevikus on lisagi tulemas:
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
veic modida ja saab vaesemehe ford focuse:
VT:
VT:
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Venelastel oli vankelmootor juba enne sinu sündi kasutusel ja seda siiamaani. Need on paigaldatud eriteenistuse Ladadele (011 ,06 ,08 ,09). Vankel on tavaliste r-mootori gabariitide juures r-dest võimsuselt peajagu üle ,aga ökonoomsusega eriti ei hiilga. Siit ka põhjus ,miks me neist suurt midagi ei tea. Seeriasse ,st.tavakasutajale jõuab neid väga vähe ,sest 1.saaste on liiga suur ja 2.kasutamine käib tasku peale. Vene vankelmootorist oli juttu kunagi TM-s.Täpselt ei mäleta nr.-t ,aga lugege poisid ,see on palju väärtuslikum ajakiri kui kuivalt autosid täistopitud Auto Leht või -Bild.Algselt postitas: kenu
Nojah, tehasest tuleb ka aru saada, ellujäämise nimel on vaja teha lada kallal samuti japsilikku pedetuuningut analoogselt teiste autofirmadega. Autode väliskuju on küll igatekanti muudetud, seal ei ole enam midagi teha.
Kui panna kõrvuti kaasaegne plekkkäkerdis ja kunagine lipulaev mustang või cadillac, siis on selgelt näha autodisaini meeletu allakäik
Insenerid võiksid küll rohkem tegeleda jõuallika arendamisega -- ottomootor on ajast ja arust, umbes nagu arvelaud või felix kontoris. Kas tõesti ei suudeta normaalset wankelit välja töötada, vesinikust ja elektrist ma parem ei räägi.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Wankelist rääkides, siis polnud peamiseks probleemiks, mitte saaste ja kütusekulu, need ei erinenudki tavamootoritest kuigipalju, pealegi on emakesel venemaal kütus alati odav olnud ja looduse pärast pole samuti keegi eales muret tundnud.
Peamine probleem oli hoopis mootorite vastupidavus. Mootor, mis ei kesta 100 000 kilomeetritki ei kõlba Venemaal mingil juhul seeriatootmisse, kuna seal vahemaad suured ning autot peeti pereliikmeks, kes soetatakse kümneteks aastateks.
Peamine probleem oli hoopis mootorite vastupidavus. Mootor, mis ei kesta 100 000 kilomeetritki ei kõlba Venemaal mingil juhul seeriatootmisse, kuna seal vahemaad suured ning autot peeti pereliikmeks, kes soetatakse kümneteks aastateks.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Otsisin välja kadunud artikli:
...Ökonoomsusega mitte hiilanud rootormootorite väljatöötamisele mõjus 60.-te naftakriis sõna otseses mõttes hävitavalt. Rootormootor ei suutnud massiliselt läbi lüüa ,sest tema töökindlus oli vaatamata teoreetiliselt lihtsale konstruktsioonile (kolbmootorist kolmandiku võrra vähem detaile,puudub vajadus külgliikumist pöördliikumiseks muundada-seega suurem kasutegur) ebapiisav ,kütusekulu ja eralduvate heitgaaside kogus seevastu aga suur. Nii jäigi enamik litsentse ostnud firmasid vaid katsetuste tasemele. .... Nii jätkuski tõsisem töö vaid kahes autotehases - jaapanlaste Mazdas ja venelaste AvtoVAZis. 74.a.loodi Togliattis rootormootoite arendustegevuseks spets.konstr.büroo ning tänu sellele on praeguseks välja töötatud terve rootormootorite perekond võimsusevahemikus 40-200 hj.
Esimesed vene rootorid olid ühekambrilised ,hiljem jõuti kahesteni. 70hj rootormootorid jõudsid esmalt eriteenistusele mõeldud 01-dele (21018 nime kandnud autot kasutasid miilits ,KGB jm.eriüksused ,kes ongi peamised Vene päritolu rootormootorite kasutajad). Vabaturule jõudsid rootor-Ladad alles 1998.a.
Et vene rootorid keskkonnanõuetega pahuksis on ,toodetakse rootor-Ladasid (peamiselt 05 ja 07 ,aga ka 08,09,099 ja 2115) vaid kohalike autofriikide rõõmuks sõna otseses mõttes näpuotsaga - aastas valmib AvtoVAZis mõnikümmend sellist autot. Praegu käivad ettevalmistused selleks ,et paigaldada rootor ka 110.seeria autodele. Lisaks kasutavad venelased VAZi rootoreid ka lennukitel.
Tooks ära ka tehasenäitajad:
Auto:21079. Mootor:4132 / Auto:2108-91. Mootor:415
2 kambrit ,1308ccm / 2 kambrit ,1308ccm
140hj, auto täismass 1430kg / 140hj, auto täismass 1050kg
180km/h max / 200km/h max
0-100 9sek / 0-100 8sek
kulu: 90km/h 9,5l / kulu: 90km/h 7l
120km/h 12,5 / 120km/h 10l
TM 8/2003 lk44-47.
...Ökonoomsusega mitte hiilanud rootormootorite väljatöötamisele mõjus 60.-te naftakriis sõna otseses mõttes hävitavalt. Rootormootor ei suutnud massiliselt läbi lüüa ,sest tema töökindlus oli vaatamata teoreetiliselt lihtsale konstruktsioonile (kolbmootorist kolmandiku võrra vähem detaile,puudub vajadus külgliikumist pöördliikumiseks muundada-seega suurem kasutegur) ebapiisav ,kütusekulu ja eralduvate heitgaaside kogus seevastu aga suur. Nii jäigi enamik litsentse ostnud firmasid vaid katsetuste tasemele. .... Nii jätkuski tõsisem töö vaid kahes autotehases - jaapanlaste Mazdas ja venelaste AvtoVAZis. 74.a.loodi Togliattis rootormootoite arendustegevuseks spets.konstr.büroo ning tänu sellele on praeguseks välja töötatud terve rootormootorite perekond võimsusevahemikus 40-200 hj.
Esimesed vene rootorid olid ühekambrilised ,hiljem jõuti kahesteni. 70hj rootormootorid jõudsid esmalt eriteenistusele mõeldud 01-dele (21018 nime kandnud autot kasutasid miilits ,KGB jm.eriüksused ,kes ongi peamised Vene päritolu rootormootorite kasutajad). Vabaturule jõudsid rootor-Ladad alles 1998.a.
Et vene rootorid keskkonnanõuetega pahuksis on ,toodetakse rootor-Ladasid (peamiselt 05 ja 07 ,aga ka 08,09,099 ja 2115) vaid kohalike autofriikide rõõmuks sõna otseses mõttes näpuotsaga - aastas valmib AvtoVAZis mõnikümmend sellist autot. Praegu käivad ettevalmistused selleks ,et paigaldada rootor ka 110.seeria autodele. Lisaks kasutavad venelased VAZi rootoreid ka lennukitel.
Tooks ära ka tehasenäitajad:
Auto:21079. Mootor:4132 / Auto:2108-91. Mootor:415
2 kambrit ,1308ccm / 2 kambrit ,1308ccm
140hj, auto täismass 1430kg / 140hj, auto täismass 1050kg
180km/h max / 200km/h max
0-100 9sek / 0-100 8sek
kulu: 90km/h 9,5l / kulu: 90km/h 7l
120km/h 12,5 / 120km/h 10l
TM 8/2003 lk44-47.
-
mmasterpiece
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 8
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
140hobust, mmm=) kui ma sain õieti aru, siis need kiirenduse jne testid on tehtud täismassiga. Kui see on nii siis need numbrid ei ole üldsegi halvad. Olen uskunud alati rootormootorisse. Muide unustasid mainida, et rootor mootor on ka oma suuruse poolest palju palju etem. Kuna mootoriruum võtab tavaliselt autost suhteliselt suure osa ära, siis rootoriga masinal on palju rohkem ruumi, kas siis reisijatele või pagasile. Siiski arvan et rootor võib oma revolutsiooniga hakkama saada veel enne nafta otsa lõppemist. Näiteks Mazda RX-8'l läheb minuteada vägagi hästi, pole kuulda olnud et need töökindluse pärast teeäärde on jäänud.Algselt postitas: logman
Auto:21079. Mootor:4132 / Auto:2108-91. Mootor:415
2 kambrit ,1308ccm / 2 kambrit ,1308ccm
140hj, auto täismass 1430kg / 140hj, auto täismass 1050kg
180km/h max / 200km/h max
0-100 9sek / 0-100 8sek
kulu: 90km/h 9,5l / kulu: 90km/h 7l
120km/h 12,5 / 120km/h 10l
TM 8/2003 lk44-47.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mis Mazdat puudutab ,siis TM 2/2003 lk.40-42 võib sellest lugeda. Kõik tundub ju kena ja lilleline ,aga nad on kõvasti pingutanud kah ,et seda masinat mujal maailmas ja muidugi ka kodumaal müüa saaks. Keskkonnanõuded on need julmad normid ,mille taha paljud head ideed toppama jäävad ja rahakotid konstrueerimistel-katsetustel tühjaks imevad. Venelased toodavad ainult mõned piisakesed enesele.
Enamvähem samade gabariitide juures on Mazda öko-võimsuse näitajad siin: töömaht - 2¤654ccm=1308ccm
võimsus - 240hj
kulu - 11,3-11,6l
kiirus - ca250km/h
kiirendus sajani - 6,5sek
Maksb selle käru lahjem ,192hj ,mudel Eestis u.425 000.- (see ei pruugi muidugi praegune hind olla).
Nüüd võib aru saada miks uued vankrid na palju maksavad. Venemaa kohta viimane muidugi eriti ei kehti. Niikaua kui Siberi taiga suudab solki filtreerida ,ei muutu seadusetus kübetki. Ja välisturule neil suurt asja pole ,enestelgi palju jalamehi.
Enamvähem samade gabariitide juures on Mazda öko-võimsuse näitajad siin: töömaht - 2¤654ccm=1308ccm
võimsus - 240hj
kulu - 11,3-11,6l
kiirus - ca250km/h
kiirendus sajani - 6,5sek
Maksb selle käru lahjem ,192hj ,mudel Eestis u.425 000.- (see ei pruugi muidugi praegune hind olla).
Nüüd võib aru saada miks uued vankrid na palju maksavad. Venemaa kohta viimane muidugi eriti ei kehti. Niikaua kui Siberi taiga suudab solki filtreerida ,ei muutu seadusetus kübetki. Ja välisturule neil suurt asja pole ,enestelgi palju jalamehi.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Venemaal on ka sellega algust tehtud, tõsi plekki või plasti pole veel jõutud ja tõenäoliselt ei jõuta ka, aga siiski...Mõtlen, et kui vene autotööstusest tuleks omade vahenditega välja mingi Maybachi konkurent, siis hakkaksin ma Venemaad kartma! Niiet hetkel on kõik korras=)
Selle aasta Tehnika Maailma 8-s numbris kirjutab Russo-Baltist ja väikesest rühmast, kes on loonud visiooni tänapäevasest Russo-Baltist. Plaani nimi on "Tsarskaja ohhota" - see mõiste ise juba ütleb, millega tegu
Terve plaan on äärmiselt omapärane (vene-pärane) - loodaks auto, mida oleks kohatu võrrelda Maybachi või Rolls-Royce-iga. Näiteks auto interjöör - istmed on kopranahast põrandal aga karunahk, materjale nagu puit või titaan on targem mitte mainida;)
-
mmasterpiece
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 8
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Aiai, no kui "Tsarskaja ohhoota" juhtub tõepoolest kuskil ära tegema maybachile, siis Kalinakese üle ei tasu eriti naerda, muidu pärast kahetseme=P Siiski jään siiralt uskuma, et kõigi nende kallite ehitusmaterjalidega ei saavutata seda tulemust mis euroopas, st kvaliteet jääb ikka venepäraseks.Algselt postitas: MelVenemaal on ka sellega algust tehtud, tõsi plekki või plasti pole veel jõutud ja tõenäoliselt ei jõuta ka, aga siiski...Mõtlen, et kui vene autotööstusest tuleks omade vahenditega välja mingi Maybachi konkurent, siis hakkaksin ma Venemaad kartma! Niiet hetkel on kõik korras=)
Selle aasta Tehnika Maailma 8-s numbris kirjutab Russo-Baltist ja väikesest rühmast, kes on loonud visiooni tänapäevasest Russo-Baltist. Plaani nimi on "Tsarskaja ohhota" - see mõiste ise juba ütleb, millega tegu
Terve plaan on äärmiselt omapärane (vene-pärane) - loodaks auto, mida oleks kohatu võrrelda Maybachi või Rolls-Royce-iga. Näiteks auto interjöör - istmed on kopranahast põrandal aga karunahk, materjale nagu puit või titaan on targem mitte mainida;)
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Üht-koma-teist huvitavat liigub ikka ka Venemaal.
Salong:o arvake ära, mis autoga tegemist
Juttu ka: http://www.zr.ru/show_arch.pl?ida=45252
Salong:o arvake ära, mis autoga tegemist
Juttu ka: http://www.zr.ru/show_arch.pl?ida=45252
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Näidikute plokk tuli küll 110-lt tuttav ette. Kui lähemalt uurima hakata, siis tegelikult on keskkonsooli raadio ja puhuri siibri hoova vahele kella, soojendusnuppude jms asemele kompuuter koos suure ekraaniga pandud ning puhurid on ümmargustega asendatud, muu on algupärane. Ülejäänut on juba rohkem muudetud.
Seda coupe varianti toodetakse juba ammu tegelikult, endalgi pilk peale jäänud. 1,8 L mootor ka täiesti levinud asi "kümnestel" Venemaal. Aga sellist armatuuri pole jah enne kohanud.
Seda coupe varianti toodetakse juba ammu tegelikult, endalgi pilk peale jäänud. 1,8 L mootor ka täiesti levinud asi "kümnestel" Venemaal. Aga sellist armatuuri pole jah enne kohanud.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nüüd siis laupäevakud jälle moes
http://www.omega.kz/article.php?article_id=3965
http://www.omega.kz/article.php?article_id=3965
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ega saa midagi rohkem tuua. Arvan, et mul tuleb "mustalt" sama kandevõime. Muidugi oleks pulmani tonnaas "mustalt" veelgi rohkem. Igastahes mulle meeldib.
Eriti meeldib mulle see Kamaz'iga võrdlus. Krt võtab rekkameeste töö ära.
Viite artiklist selgus, et 4,44 reduktoreid enam ei toodeta ja muudki huvitavat.
Eriti meeldib mulle see Kamaz'iga võrdlus. Krt võtab rekkameeste töö ära.
Viite artiklist selgus, et 4,44 reduktoreid enam ei toodeta ja muudki huvitavat.
C
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Autonetis artikkel, et Venemaalt ka midagi huvitavat oodata (oleks see vaid nii). Loodetavasti saab legend väärika järglase. Niva oleks ju täiesti toode, mille põlvkonnad tehtaks samadel põhimõtetel kui näiteks Wrangleril. Samas sõna crossover ei tähenda just head.
Ladalt uus crossover
AvtoVaz alustab uue kompaktse linnad?iibi põlvkonna väljatöötamist. Spekuleeritakse, et masina stilistika hakkab sarnanema senisele Nivale (fotodel).
Ettevõtte juhtide sõnul on uuest projektist veel rääkida vara. Kuid Niva lubatakse selles äratuntavalt alles jätta. Samal ajal tahetakse ka kõikidele ülejäänud toodetavatele sõidukitele arendada välja oma nelikveosüteem.
Vana Niva - see on muidugi omaette pikem lugu. Oli ju tegu esimese nõukaaegse masinaga, milles niivõrd-kuivõrd edukalt olid ühendatud maasturtele omane läbitavus ning sõiduauto mugavus. Seetõttu peabki AvtoVaz nii tähtsaks mitte lasta kaduma selle imid?il. Vanu Nivasid on ettevõte välja lasknud ligi 1,7 miljonit eksemplari. Kuni 2002. aastani oli tootmismaht enam-vähem stabiilne: 60 - 70 tuhat masinat aastas. 2003. langes see 47,5 ning 2004. aastal 30 tuhandeni. Käesoleva aasta plaaniks pandi 36 000 Nivat.
Esimese asjana uue mudeli loomisel korraldatatakse disainieritööde konkurss, mis pühendatatakse sedakorda mitte Leninile, vaid tehase 40. juubelile. Kui pilt silme ees alustatakse tehniliste lahenduste projekteerimisega. Valmis neljarattaline võiks presenteeritud saada umbes 2010. aastal.
http://www.autonet.ee/uudised/lada/25708
Ladalt uus crossover
AvtoVaz alustab uue kompaktse linnad?iibi põlvkonna väljatöötamist. Spekuleeritakse, et masina stilistika hakkab sarnanema senisele Nivale (fotodel).
Ettevõtte juhtide sõnul on uuest projektist veel rääkida vara. Kuid Niva lubatakse selles äratuntavalt alles jätta. Samal ajal tahetakse ka kõikidele ülejäänud toodetavatele sõidukitele arendada välja oma nelikveosüteem.
Vana Niva - see on muidugi omaette pikem lugu. Oli ju tegu esimese nõukaaegse masinaga, milles niivõrd-kuivõrd edukalt olid ühendatud maasturtele omane läbitavus ning sõiduauto mugavus. Seetõttu peabki AvtoVaz nii tähtsaks mitte lasta kaduma selle imid?il. Vanu Nivasid on ettevõte välja lasknud ligi 1,7 miljonit eksemplari. Kuni 2002. aastani oli tootmismaht enam-vähem stabiilne: 60 - 70 tuhat masinat aastas. 2003. langes see 47,5 ning 2004. aastal 30 tuhandeni. Käesoleva aasta plaaniks pandi 36 000 Nivat.
Esimese asjana uue mudeli loomisel korraldatatakse disainieritööde konkurss, mis pühendatatakse sedakorda mitte Leninile, vaid tehase 40. juubelile. Kui pilt silme ees alustatakse tehniliste lahenduste projekteerimisega. Valmis neljarattaline võiks presenteeritud saada umbes 2010. aastal.
http://www.autonet.ee/uudised/lada/25708