Uudiseid Venemaalt
Uudiseid Venemaalt
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Uudiseid Venemaalt
mnjah, pigem võiks siis juba taastada 07 liini, oleks meilegi kasu.
Festina lente!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Re: Uudiseid Venemaalt
Paar pilti irvhammastelt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Uudiseid Venemaalt
Jobt küll:
https://www.youtube.com/watch?v=2Vv9zAxKjmQ
autor ise ka vist saab aru, et....kuidas nüüd viisakalt öeldagi... aaga see eest on 80st hobesest saanud 106, mis paraku jääb müstikaks, sest ei ole avaldatud, kuidas see saadi:)
https://www.youtube.com/watch?v=2Vv9zAxKjmQ
autor ise ka vist saab aru, et....kuidas nüüd viisakalt öeldagi... aaga see eest on 80st hobesest saanud 106, mis paraku jääb müstikaks, sest ei ole avaldatud, kuidas see saadi:)
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Uudiseid Venemaalt
Sitt uudis neile, kellele must või tumeroheline üldse ei meeldi uue Lada küljes:
https://iz.ru/1455774/2023-01-17/avtova ... noi-kraski
https://iz.ru/1455774/2023-01-17/avtova ... noi-kraski
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Uudiseid Venemaalt
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Uudiseid Venemaalt
Ei ole hullu midagi, painutage kangi natuke vot ja asi korras vot - kõik kes ostnud, on nii teinud ja häda pole midagi:
https://x.com/Gerashchenko_en/status/18 ... 3031823808
https://x.com/Gerashchenko_en/status/18 ... 3031823808
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Uudiseid Venemaalt
Festina lente!
-
oolevtoom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 33
- Liitunud: 04 Nov 2019 11:11
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2103
Re: Uudiseid Venemaalt
"Värvigamma" on suurepärane. Sõnniku kolm varjundit...VäikeMägilane kirjutas: ↑29 Nov 2024 22:52 Järjekordne šedööver siis:
https://www.lada.ru/cars/aura
...
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Uudiseid Venemaalt
Mnjah, hetkel oleks ka hind "meil" üsna huvitav, ida-naabri oma väljamõeldud nn. "ametliku" kursiga ca 26000EUR või siis
selle päris elu kursiga, kui läheks ise eurikutega sinna - saaks selle 13000tuhhi eest
selle päris elu kursiga, kui läheks ise eurikutega sinna - saaks selle 13000tuhhi eest
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1512
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Uudiseid Venemaalt
Revolutsioon Lada tehases - planeeritakse tootmisesse "uut" lada Niva Sporti.
https://autoreview.ru/news/nachalos-pro ... nt=2461224
1690cc mootor saadetakse pensile ja nüüd on kõik Ladad ka. Nivad, esiveoliste mootoritega.
Niva saab siis Granta 1.8 16V mootori 122hj/151Nm, see ei ole veel kõik:) Lisaks tulevad tugevdustega:
esisild, k.kast, t.sild saab pöördõlakutega diaaga, 4x ketaspidurid.
Lada võhikust lugejale: Nimekiri on küll ilus jutt, kuid sisuliselt midagi uut ei olegi - sellise kompoti oleks saanud juba 20a. tagasi koostada:)
Ainus uus asi on siis vist uued sillapuksid ette ja tugevdatud 5.k. hammakas kastis, muu kõik on juba ammu ilma olemas, lihtsalt nüüd pandi see alles kokku ühele masinale.
Selle ühe 1.7 kadumise tagant, pigem paistavad kokkuhoiu/rahapuuduse "kõrvad", odavam on keskenduda aind ühe mootori tootmisele, mis kõigile passib/peale pannakse.
Hind vatnikutele pidi jääma ca 1.9mln rutsi kanti (ca 15-17000euri)
https://autoreview.ru/news/nachalos-pro ... nt=2461224
1690cc mootor saadetakse pensile ja nüüd on kõik Ladad ka. Nivad, esiveoliste mootoritega.
Niva saab siis Granta 1.8 16V mootori 122hj/151Nm, see ei ole veel kõik:) Lisaks tulevad tugevdustega:
esisild, k.kast, t.sild saab pöördõlakutega diaaga, 4x ketaspidurid.
Lada võhikust lugejale: Nimekiri on küll ilus jutt, kuid sisuliselt midagi uut ei olegi - sellise kompoti oleks saanud juba 20a. tagasi koostada:)
Ainus uus asi on siis vist uued sillapuksid ette ja tugevdatud 5.k. hammakas kastis, muu kõik on juba ammu ilma olemas, lihtsalt nüüd pandi see alles kokku ühele masinale.
Selle ühe 1.7 kadumise tagant, pigem paistavad kokkuhoiu/rahapuuduse "kõrvad", odavam on keskenduda aind ühe mootori tootmisele, mis kõigile passib/peale pannakse.
Hind vatnikutele pidi jääma ca 1.9mln rutsi kanti (ca 15-17000euri)
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4927
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: Uudiseid Venemaalt
Juba esiveolise vahel kipub see 21179 mootor jube lühikese eluga olema, õlikulu ja detonatsioon kimbutavad algusest peale.
1,6 197.1 kõrgusega blokki pandi 84mm käiguga vänt ja 129mm kepsud ning saadi kepsu pikkuse ja vändakäigu suhe 1.53 ja kolvi kompresioonikõrgus 25.4-25.6 - sellega loodi täiesti lahendamatu olukord õlikulu ja ressursi vaates. Vähe sellest vähendati ka kepsukaela 47.8mm pealt 43mm peale, mille tõttu kipuvad need vändad katki minema (sisuliselt saadi 84mm väntvõll tavalise 75,6 väntvõlli offsetti lihvimise teel).
Mingit rõõmu sealt 4wd masinal loota küll pole..
Tehas tootis aastakümmneid tagasi normaalse 2,0 mootori 86 kolb 84 vänt - surveastmega 9,5 oli 122hj, kahjuks ei läinud tootmisse.
lisaks on olemas neil 78mm vänt ja +4,7 blokk ning nad saaksid väga ilusti teha 30-32mm kõrgusega kolvi, mis silindrimõõdu 82mm juures oleks palju stabiilsem.
1,6 197.1 kõrgusega blokki pandi 84mm käiguga vänt ja 129mm kepsud ning saadi kepsu pikkuse ja vändakäigu suhe 1.53 ja kolvi kompresioonikõrgus 25.4-25.6 - sellega loodi täiesti lahendamatu olukord õlikulu ja ressursi vaates. Vähe sellest vähendati ka kepsukaela 47.8mm pealt 43mm peale, mille tõttu kipuvad need vändad katki minema (sisuliselt saadi 84mm väntvõll tavalise 75,6 väntvõlli offsetti lihvimise teel).
Mingit rõõmu sealt 4wd masinal loota küll pole..
Tehas tootis aastakümmneid tagasi normaalse 2,0 mootori 86 kolb 84 vänt - surveastmega 9,5 oli 122hj, kahjuks ei läinud tootmisse.
lisaks on olemas neil 78mm vänt ja +4,7 blokk ning nad saaksid väga ilusti teha 30-32mm kõrgusega kolvi, mis silindrimõõdu 82mm juures oleks palju stabiilsem.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."