Uudiseid Venemaalt
Uudiseid Venemaalt
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Uus Kalina Venemaal salongides.
http://www.postimees.ee/1281820/uus-lad ... longidesse
Rohkem pilte:
http://www.eurocarblog.com/post/24287/l ... e-launched
Üllatavalt asjalik näeb piltide pealt välja, iseasi, mis koostekvaliteet ja materjalid katsudes ning silme all vaadates on.
http://www.postimees.ee/1281820/uus-lad ... longidesse
Rohkem pilte:
http://www.eurocarblog.com/post/24287/l ... e-launched
Üllatavalt asjalik näeb piltide pealt välja, iseasi, mis koostekvaliteet ja materjalid katsudes ning silme all vaadates on.
Jõud taga, peab minema.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1456
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Paistab olevat Dacia Sandero koopia(kuidagi väsinud näeb ikkagi välja). Tagaots on küll väga sarnane ja küljejooned samuti. Esiots on natuke muudetud.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Pigem tegemist esimese põlve Kalina face-liftiga. Samas huvitav, kas Renaulti all Ladade ja Daciate/Renaultide disainer üks ja sama (kokkuhoid ). Kalina-Sandero sarnased ja Granta ning Renault Thalia sarnased. Lisaks esitletakse 15 juulil esimest uut Datsunit. Tegemist siis Togliattis toodetava autoga, mis tegelikult mõnede väikeste muudatustega Lada Granta.
Renault grupi hinnapoliitika on ka huvitav Lääne-Euroopas peaks olema Dacia odavam kui Lada. Nt uut Grantat müüakse sisuliselt täisvarustuses - turvapadjad, veojõukontroll, ABS, kliima, elektriaknad, soojendusega istmed, valuveljed, metallikvärv, võimsaim 72kw mootor - hinnaks veidi üle 10000€. Planku versiooni ei pakutagi. Seega rivis odavaim auto on 7500 euriga Dacia Logan.
Renault grupi hinnapoliitika on ka huvitav Lääne-Euroopas peaks olema Dacia odavam kui Lada. Nt uut Grantat müüakse sisuliselt täisvarustuses - turvapadjad, veojõukontroll, ABS, kliima, elektriaknad, soojendusega istmed, valuveljed, metallikvärv, võimsaim 72kw mootor - hinnaks veidi üle 10000€. Planku versiooni ei pakutagi. Seega rivis odavaim auto on 7500 euriga Dacia Logan.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
http://kalinarc.ru/about/project/
See hooaeg olevat kulgenud edukalt ja Lada imidži loomiseks püütakse ka rallimaailmasse siseneda seekord siis Kalina RC-ga R1 klassi masinaga:
http://en.wikipedia.org/wiki/Group_R
moto siis 1.6 ja 155hj/175nm (Fiestal 163/182)
Ehk seekord võetakse asja tõsisemalt?
See hooaeg olevat kulgenud edukalt ja Lada imidži loomiseks püütakse ka rallimaailmasse siseneda seekord siis Kalina RC-ga R1 klassi masinaga:
http://en.wikipedia.org/wiki/Group_R
moto siis 1.6 ja 155hj/175nm (Fiestal 163/182)
Ehk seekord võetakse asja tõsisemalt?
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Et siis 5-aastaku plaanid on minevik?
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/av ... d=69657735
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/av ... d=69657735
Festina lente!
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Küll mitte Venemaalt, aga Venemaale:
http://www.drivenn.ru/journal/novosti/n ... e-id204238
http://www.drivenn.ru/journal/novosti/n ... e-id204238
Festina lente!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Hea küll, konditsioneerist saan ma kuidagi veel aru, et konstruktsioon pole päris see, mida jevrosojuuzis tahetakse näha, aga need rehvirõhu andurid???Дело в том, что с 1 ноября 2014 года все новые автомобили в ЕС нельзя будет поставить на учёт, если они не оборудованы датчиком давления воздуха в шинах. Кроме того, в Старом Свете забраковали штатные российские кондиционеры.
Kas siis nüüd on kõigil jevroopas päält läin'd aasta novembrit toodetud massinatel need andurid tavavarustuses olemas ve?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Rehvirõhuandurid on kohustuslikud jah uutel autodel. Väidetavalt suurem kasu kütuse kokkuhoius kui turvalisuses, sest erinevate uuringute järgi pea kolmandik juhte sõidab autoga ringi tuntava alarõhuga kummides.
Samuti kohustulikud juba aasta aega stabiilsuskontrollid, mis muide uutel ELis müüdavatel Ladadel olemas juba.
Kuid see pole veel kõik. Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis sellest sügisest peaks uutel autodel olema sees ka juba see nn must kast. ELis hetkel jäi küll vabatahtlikuks, st et kast on alati juba autosse ehitatud, kuid uue auto ostmisel on õigus sellest loobuda. Näiteks UKs kasutavad musta kasti juba praegu kindlustusfirmad aktiivselt. Ja nn poolvabatahtlikult on inimesed sellega nõus, sest kui kast näitab, et su sõidustiil on nõuetele vastav, siis väheneb kindlustusmakse isegi kuni 40%. UK-s on aga kindlsutusmaksed täiesti kosmilised ja seega võit märkimisväärne. USAs must kast juba 2 aastat kohustulik uutes autodes ja mingit loobumisvõimalust pole.
Tegelt üllatav, et selles valguses Nivat niipalju elus hoitakse, sest näiteks Defenderi tootmine lõpetatakse sellel aastal ära uutele nõutele vastavusse viimise keerukuse pärast . Sama juttu on rääkinud ka Mercedes enda G kohta.
Samuti kohustulikud juba aasta aega stabiilsuskontrollid, mis muide uutel ELis müüdavatel Ladadel olemas juba.
Kuid see pole veel kõik. Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis sellest sügisest peaks uutel autodel olema sees ka juba see nn must kast. ELis hetkel jäi küll vabatahtlikuks, st et kast on alati juba autosse ehitatud, kuid uue auto ostmisel on õigus sellest loobuda. Näiteks UKs kasutavad musta kasti juba praegu kindlustusfirmad aktiivselt. Ja nn poolvabatahtlikult on inimesed sellega nõus, sest kui kast näitab, et su sõidustiil on nõuetele vastav, siis väheneb kindlustusmakse isegi kuni 40%. UK-s on aga kindlsutusmaksed täiesti kosmilised ja seega võit märkimisväärne. USAs must kast juba 2 aastat kohustulik uutes autodes ja mingit loobumisvõimalust pole.
Tegelt üllatav, et selles valguses Nivat niipalju elus hoitakse, sest näiteks Defenderi tootmine lõpetatakse sellel aastal ära uutele nõutele vastavusse viimise keerukuse pärast . Sama juttu on rääkinud ka Mercedes enda G kohta.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ega jah selle Venemaaga on asjad nagu on.
Ma olen sügavalt üllatunud kahe autovabriku viimase aja toodangust. Üks on Uaz ja teine Gaz.
Sealt on välja sõitnud vägagi söödavad pillid. Kvaliteediga on nagu on. Teada värk. Aga samas on tegemist minu arusaamade järgi ikkagi igikestvate masinatega, mitte nii nagu tänapäeva tarbimisnormid ette näevad, et teatud aja möödudes kõlbavad ainult pressi alla lükkamiseks. Remontida kannatab ja see ei ole summagi nii kallis ja ebamugav lõbu, nagu näiteks frankide toodangu juures täheldatud on.
Asja kõige meeldivam pool on hind. Uus Uaz Patriot maksab täna tänu ruslikute ruubliku ülikiirele langusele sellise võileiva hinna, et miks mitte endale see soetada. Aga ei saa. Euroliidus ei saa. On küll loetud üht kõlakat, et olla itaallastele kopsakas summa visatud euronormidega kooskõlla aitamise eest, aga paraku venkud nende normidega sammu pidada ei suuda. Lisatakse kõvasti ludinaid ja lutikaid mootorile, et Euro-5 välja veaks, kuid kohe-kohe hakkab kehtima Euro-6 ja ikkagi on nad omadega jännis.
http://youtu.be/cjMPotrMC-s
ja siin gaazik:
http://youtu.be/zZQ53_6gDww
Ma olen sügavalt üllatunud kahe autovabriku viimase aja toodangust. Üks on Uaz ja teine Gaz.
Sealt on välja sõitnud vägagi söödavad pillid. Kvaliteediga on nagu on. Teada värk. Aga samas on tegemist minu arusaamade järgi ikkagi igikestvate masinatega, mitte nii nagu tänapäeva tarbimisnormid ette näevad, et teatud aja möödudes kõlbavad ainult pressi alla lükkamiseks. Remontida kannatab ja see ei ole summagi nii kallis ja ebamugav lõbu, nagu näiteks frankide toodangu juures täheldatud on.
Asja kõige meeldivam pool on hind. Uus Uaz Patriot maksab täna tänu ruslikute ruubliku ülikiirele langusele sellise võileiva hinna, et miks mitte endale see soetada. Aga ei saa. Euroliidus ei saa. On küll loetud üht kõlakat, et olla itaallastele kopsakas summa visatud euronormidega kooskõlla aitamise eest, aga paraku venkud nende normidega sammu pidada ei suuda. Lisatakse kõvasti ludinaid ja lutikaid mootorile, et Euro-5 välja veaks, kuid kohe-kohe hakkab kehtima Euro-6 ja ikkagi on nad omadega jännis.
http://youtu.be/cjMPotrMC-s
ja siin gaazik:
http://youtu.be/zZQ53_6gDww
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Näedsa siis! Kas vastus Mel'i küsimusele olemas?
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ve ... d=70702157
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ve ... d=70702157
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
http://majandus24.postimees.ee/3138865/ ... -lada-aega
Kui sellised trendid jätkuvad, siis aasta pärast saab taas Iževskist või koguni Togliattist taas tagaveolisi soetama hakata, ei ole halba ilma heata...
(must huumor)
PS 31.3.15: http://nr2.com.ua/News/economy_and_busi ... 93490.html
kahjum kasvas neljandiku:o
see ei ole aprilli nali
Kui sellised trendid jätkuvad, siis aasta pärast saab taas Iževskist või koguni Togliattist taas tagaveolisi soetama hakata, ei ole halba ilma heata...
(must huumor)
PS 31.3.15: http://nr2.com.ua/News/economy_and_busi ... 93490.html
kahjum kasvas neljandiku:o
see ei ole aprilli nali
Festina lente!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2511
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
"Mõni" kommentaar isegi:DVäikeMägilane kirjutas:http://majandus24.postimees.ee/3138865/ ... -lada-aega
Kui sellised trendid jätkuvad, siis aasta pärast saab taas Iževskist või koguni Togliattist taas tagaveolisi soetama hakata, ei ole halba ilma heata...
(must huumor)
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Äkki Keegi tõlgiks (kuna magasin venekeele tundides, ka peale kontrolltöid silitasin õpsil põlve)
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com