Minu eelmine 06 aastast 88. Sai ostetud 300kr eest kuna oli vaja kojamehe mootorit teisele masinale. Mittemetall rändas prügikastidesse ning metallieest sain üle 2000kr (mootor siiamaani viimata).
Vast läheb praegusega paremini kui selle rohelisega millest mõni jaapani auto saanud on.
Algselt postitas: hautz
suvi 2008 antsa Romurallil:sein
Pärast seda kui see VAZ 21013 läks oma lõppusuunas:mad: sain tõsiselt aru kui vähe neid korralikke ikkagi on! 4.a tagasi ei pidanud Ladat eriti väärtuslikuks kuid nüüd paistab,et seegi juba väärtus millele tähelepanu pöörata!
Mis sa sellist nägu teed ?:mad: tule ütle nüüd et sa ei ole niivisi oma sighulli peenestand? kole küll muidugi et sihukesed noored niivisi neid ruunavad aga noh jah. mina näiteks käisin öösel enda lõhkikülmunud mootorit lõppetamas... sai kah natuke suitsu tehtud ja plaanis oli nagunii mootori vahetus!
Ning nigula rallisprindil käisin oskusi proovimas ning suutsin reduktori ära lõhkuda ja siis sai hetkeks enne teelt ära lükkamist korra oma leiutist näidatud:D
Algselt postitas: iisak
Mis asi sunnib inimesi midagi sellist tegema?
Eks sunnib tegema isu rallitada:rolleyes. Einoo ma saaks aru, et kui tehakse mingist rimakast endale mingi rallikas aga, et nüüd muidu täitsa noobel pill tehakse rallikaks!:kuri. Vot sellest ma aru ei saa!
Algselt postitas: siksaator Einoo ma saaks aru, et kui tehakse mingist rimakast endale mingi rallikas aga, et nüüd muidu täitsa noobel pill tehakse rallikaks!:kuri. Vot sellest ma aru ei saa!
Aga millest siin aru saada? Ütlen ausalt, et kui ma hakkan/hakkaks endale rallikat ehitama, olgu see rahvaralli või sportralli, siis otsin endale kindlasti võimalikult korraliku masina. Mingist rimakast hakata ehitama on mõttetu. Korralikust isendist rallimasina tegemine säästab närve, aega ja raha..
Ärge näkku lööge.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Algselt postitas: siksaator Einoo ma saaks aru, et kui tehakse mingist rimakast endale mingi rallikas aga, et nüüd muidu täitsa noobel pill tehakse rallikaks!:kuri. Vot sellest ma aru ei saa!
Aga millest siin aru saada? Ütlen ausalt, et kui ma hakkan/hakkaks endale rallikat ehitama, olgu see rahvaralli või sportralli, siis otsin endale kindlasti võimalikult korraliku masina. Mingist rimakast hakata ehitama on mõttetu. Korralikust isendist rallimasina tegemine säästab närve, aega ja raha..
Ärge näkku lööge.
Olen sama meelt Reineriga. Pole mõtet sitast saia hakata tegema. Võtaks ka korraliku kere ja välimusega auto
Kui oleks rallikas tehtud, siis ei oleks selle vastu, kuid hetkel lihtsalt pornotuuning (kleepsud, toonklaas, iluliistud ära kistud jne.)
Sportsumps ja kleepsud ei anna võimsust juurde, et rahvarallit oleks saanud ka lihtsalt sõita ilma välimust rikkumata.
Lada mis oli mul 26h... seni kuni sai mu sõber selle puuse keerata Kere oli kõver, tagasild viltu all jms... Suht suure osa laksust sai esi sild. Puhuri võred lendasid armatuuilt lahti. Vendika kopsik jms kõik samamoodi. Mootor vasta tulemüüri jms.
Väga korraliku kerega oli muidu. Põhjaalt rooste jms puudus !
Karterituulutus peabki olema maha suunatud mitte nagu originaalis õhupuhastajasse.Sealt tuulutustorust lendab vahest ikka sellist paska mis otse karbussi võib sattuda,kuna ei lähe ju läbi õhufiltri.
Sa ära võta kõike ka sõnasõnalt eks.Vanal mingi 20-30 aastat töötanud mootoril jne lendab sealt torust ikka ime asju eksu.Kahjuks pilti ei saa lisada,et oma sõnu kinnitada kuna pildijäädvustus aparaat puudub.
PS seda ma arvasingi,et keegi hakkab norima selle kallal mida ütlesin.:lol:lol