Vaz 2106 Crash test
Vaz 2106 Crash test
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Vaz 2106 Crash test
Viimane teekond Vaatab surmale otse silma.......... Ta on nii noor........
Edasi juhtus nii =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 2106/1.htm
Samuti 2109 =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 2109/1.htm
NIVA 21213 =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... niva/1.htm
Lada 110 =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 2110/1.htm
Vaz 1111 oka =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... rush/1.htm
Vaz 2107 =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 7/2107.htm
Mosse 2141 =>http://www.a-r.ru/new_site/year2001/n16/krush/mos.htm
Edasi juhtus nii =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 2106/1.htm
Samuti 2109 =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 2109/1.htm
NIVA 21213 =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... niva/1.htm
Lada 110 =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 2110/1.htm
Vaz 1111 oka =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... rush/1.htm
Vaz 2107 =>http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... 7/2107.htm
Mosse 2141 =>http://www.a-r.ru/new_site/year2001/n16/krush/mos.htm
Jupid Venemaalt!
Tegelikult ma hästi ei usu, et see 2106 crash test näitab meie käes olevate ladade ohutus. Teatavast 1990-ndate alguses toodetavade ladade koostekvaliteet vähenes järsult (nagu saate ka sellelt lingilt lugeda-->http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?2106<--). Ärge väga pahandage kui ma millegagi väga puusse panin:spin.
[Muudetud: 14-5-2008 2106]
[Muudetud: 14-5-2008 2106]
[Muudetud: 14-5-2008 2106]
[Muudetud: 14-5-2008 2106]
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Tegelikult koostekvaliteet ei puutu üldsegi asjasse. Ohutust näitab see kui korras on reisijateruum peale kokkupõrget, mitte see kui komplektseks esiots jääb. Mida vähem kere laksu endasse võtab, seda ohtlikum auto on.Algselt postitas: 2106
Tegelikult ma hästi ei usu, et see 2106 crash test näitab meie käes olevate ladade ohutus. Teatavast 1990-ndate alguses toodetavade ladade koostekvaliteet vähenes järsult (nagu saate ka sellelt lingilt lugeda-->http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?2106<--). Ärge väga pahandage kui ma millegagi väga puusse panin:spin.
[Muudetud: 14-5-2008 2106]
[Muudetud: 14-5-2008 2106]
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Pigem on lada reaalsed crash tulemused veel kehvemad, kuna rooste teeb ajajooksul oma töö. Mina EI TAHA olla avariid tegevas ladas. Sõida kui korralikult tahad, keegi teine võib ikka sulle lambist sisse sõita.Algselt postitas: pedroxTegelikult koostekvaliteet ei puutu üldsegi asjasse. Ohutust näitab see kui korras on reisijateruum peale kokkupõrget, mitte see kui komplektseks esiots jääb. Mida vähem kere laksu endasse võtab, seda ohtlikum auto on.Algselt postitas: 2106
Tegelikult ma hästi ei usu, et see 2106 crash test näitab meie käes olevate ladade ohutus. Teatavast 1990-ndate alguses toodetavade ladade koostekvaliteet vähenes järsult (nagu saate ka sellelt lingilt lugeda-->http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?2106<--). Ärge väga pahandage kui ma millegagi väga puusse panin:spin.
]
Ladas sõitjad jäävad reeglina alati kannatajateks, oeh.
[Muudetud: 14-5-2008 ToM]
m'kay
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mitte koostekvaliteet ega ka roostetanud kere pole salongikahjustuste põhjuseks, vaid ajast ja arust konstruktsioon.
Kõik klassikute alused on ühe ja sama kujuga, ühest ja samast puust ja seda juba üle kolmekümne aasta muutmata kujul.
Sel ajal, kui lada "leiutati" ei olnud veel kokkupõrketeste moes.
Ma ei tea, kuidas mujal suures liidus, aga ENSV-s ei tuntud Lada teedele ilmumise ajal sellist sõnapaari nagu "kiirusepiirang maanteel" e. praegune 90km/h.
Autosid oli vähe, teed nigelad.
Laupkokkupõrgetega ei saadudki arvestada, sest polnud eriti suurt võimalust kellegagi kokku põrgata .
Kõik klassikute alused on ühe ja sama kujuga, ühest ja samast puust ja seda juba üle kolmekümne aasta muutmata kujul.
Sel ajal, kui lada "leiutati" ei olnud veel kokkupõrketeste moes.
Ma ei tea, kuidas mujal suures liidus, aga ENSV-s ei tuntud Lada teedele ilmumise ajal sellist sõnapaari nagu "kiirusepiirang maanteel" e. praegune 90km/h.
Autosid oli vähe, teed nigelad.
Laupkokkupõrgetega ei saadudki arvestada, sest polnud eriti suurt võimalust kellegagi kokku põrgata .
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Jutt õige, aga kasutatud masina turvalisus pole siiski see mis uuel. Eriti ladadel, mida enamasti aja jooksul ikka kordi paigatud või lausa uuesti üles ehitatud. End of story:DAlgselt postitas: logman
Mitte koostekvaliteet ega ka roostetanud kere pole salongikahjustuste põhjuseks, vaid ajast ja arust konstruktsioon.
Kõik klassikute alused on ühe ja sama kujuga, ühest ja samast puust ja seda juba üle kolmekümne aasta muutmata kujul.
Sel ajal, kui lada "leiutati" ei olnud veel kokkupõrketeste moes.
Ma ei tea, kuidas mujal suures liidus, aga ENSV-s ei tuntud Lada teedele ilmumise ajal sellist sõnapaari nagu "kiirusepiirang maanteel" e. praegune 90km/h.
Autosid oli vähe, teed nigelad.
Laupkokkupõrgetega ei saadudki arvestada, sest polnud eriti suurt võimalust kellegagi kokku põrgata .
Lisan paar pilti ka omaaegsetest crash testidest. Huvitav, kas nede katsete tulemuste põhjal ka mingeid järeldusi/korrektuure auto juures tehti?:puzzled
03
ja 06
m'kay