Niva pukseerimine.

Niva pukseerimine.

Kõik 4x4 seonduv
Vasta
j
jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Niva pukseerimine.

Postitus Postitas jinx »

Sai täna siis ühte surnud Nivat enda järel vedada ja peaks mainima, et ega see kerge ei olnud. Siit siis küsimus, et kas tavalise Lada'ga on mõtet Nivat pukseerida? Täitsa tundub et see vedamini tegi autole liiga. Täiesti sirge tee peal purunes täiesti uus kapronist vedamisköis.

Olen vedanud ka audi 80 100, erinevaid Lada'si, Ford escorte, bmw'si jne, kuid nende teistega ei olnud nagu arugi saada et midagi järel oleks.

Escort sai veel libedaga põllupealt välja tõmmatud, kus ta kõhu peal istus.

Endal autoks Lada 110.
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

nival tuleb pukseerimise ajaks vahekast neutraalasendisse panna
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: uudopyvi
nival tuleb pukseerimise ajaks vahekast neutraalasendisse panna
Jutt õige. See väike juhipoolne kang oleks tulnud lülitada keskmisesse asendisse.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ilmselt oli sellel Nival diffriplokk sisse jäänud. Minu arust ei aita seal ka vahekasti neutraal. Neutral lülitab välja ainult käigukasti siis.
C
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

nival on manuaalis kirjas et see vahekasti kang tuleb neutraali lükata
j
jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jinx »

Algselt postitas: uudopyvi
nival on manuaalis kirjas et see vahekasti kang tuleb neutraali lükata
Kui aus olla, siis ma tõesti ei tea mis asendis need kangid ja difrid sel nival olid. Kuna tegu oli ammuse niva omanikuga, siis mõtlesin et ta peaks teadma kuidas teda vedada. Järgmine kord olen siis teadlikum ja ettevaatlikum.

Tänan kõiki kes vastasid.
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

no palju inimesi on eestimaal kes on nivat kes teab mitu (kümmend ) aastat omanud ja arvavad et nival on lülitatav nelivedu (tegelikult on lülitatav sildadevaheline blokeering)
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: uudopyvi
no palju inimesi on eestimaal kes on nivat kes teab mitu (kümmend ) aastat omanud ja arvavad et nival on lülitatav nelivedu (tegelikult on lülitatav sildadevaheline blokeering)
Kunagi kokku puutunud inmesega kes juba aastaid nivaga ringi liikunud, kuid seda eespoolset väikest kangi kasutada ei oska/julge. "Mingi kollne tuli läheb armatuuril põlema, ilmselt kusgail mingi viga- lükkasin kangi kähku algasendisse tagasi" ja lisab " Aga ega seda kangi mul vaja polegi ning mis ma sest veast ikka otsimahakkan" :lol:o
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Vasta