1. leht 1-st

kuhu panna NIVA varuratas

Postitatud: 07 Juun 2004 23:29
Postitas marcu
Kuhu võiks panna varuratta. Kas ainus variant on ehitada7tellida kronstein taha luugile või on keegi leidnud müne muu originaalse lahenduse? Kapotialla tean et võib ka panna ja katusele raamile. Kas pagasnikusse kuidagi püsti kannataks pressida?

Postitatud: 07 Juun 2004 23:37
Postitas Landy
Algselt postitas: Marcu
Kuhu võiks panna varuratta. Kas ainus variant on ehitada7tellida kronstein taha luugile või on keegi leidnud müne muu originaalse lahenduse? Kapotialla tean et võib ka panna ja katusele raamile. Kas pagasnikusse kuidagi püsti kannataks pressida?
On vaid kaks toimivat kohta, katusreaam või tagumine kronstein ja kumbki pole just eriti mugav.
Katuselt on halb kätte saada aja rskuskese nihkub oluliselt paigst, tagumien krontein segab luugi avamist või muudab selle üldse võimatuks, kui näiteks tagumise otsaga kraavi või vastu puud vajud.

Postitatud: 08 Juun 2004 11:32
Postitas uudopyvi
mis kapoti all viga on ?
ilusti silma alt ära

Postitatud: 08 Juun 2004 11:40
Postitas Zero
Algselt postitas: uudopyvi
mis kapoti all viga on ?
ilusti silma alt ära

Aga kui on võimsam moto vahele pandud ja see on nii suur,et kapott ise vaevalt läheb kinni.

Postitatud: 08 Juun 2004 12:39
Postitas marcu
mis kapoti all viga on ?
ilusti silma alt ära [/quote]

Landy luges nascap-i lauskokkupõrke teste ja sealt selgus kurb tõsiasi et kokkupõrke korral istub varuratas NIVA-s juhi koha peal :( ja arvestades meie liikluskultuuri kus juuatäis rullnokk võib sinu reas sulle otsa sõita siis.. ots“ingi uut kohta rattale.

Postitatud: 08 Juun 2004 12:42
Postitas marcu
On vaid kaks toimivat kohta, katusreaam või tagumine kronstein ja kumbki pole just eriti mugav.
Katuselt on halb kätte saada aja rskuskese nihkub oluliselt paigst, tagumien krontein segab luugi avamist või muudab selle üldse võimatuks, kui näiteks tagumise otsaga kraavi või vastu puud vajud. [/quote]

Aga kui tagumnie kronstein panna külje peale käima nagu uks. Siis saaka "ukse" koos rattaga kergelt eest õra ja luugi kallale, küsimus ainult kuhu need hinged kinnitada. See variant kus kronstein käib alla on jah tülikas. Huvitav kas nii tugevaid amorte ei likas luugile, et luuk koos rattaga üles tõuseks? See oleks vist parim variant.

Postitatud: 08 Juun 2004 12:52
Postitas põletaja
Algselt postitas: Marcu
mis kapoti all viga on ?
ilusti silma alt ära
Landy luges nascap-i lauskokkupõrke teste ja sealt selgus kurb tõsiasi et kokkupõrke korral istub varuratas NIVA-s juhi koha peal :( ja arvestades meie liikluskultuuri kus juuatäis rullnokk võib sinu reas sulle otsa sõita siis.. ots“ingi uut kohta rattale. [/quote] oles ise näinud otse kümmnesse saanud niivat siis arvan et pole sel kapotialusel kohal viga midagi kui just ratas niipalju suurem ei ole et ära ei mahu

Postitatud: 08 Juun 2004 19:00
Postitas Landy
Algselt postitas: põletaja
Landy luges nascap-i lauskokkupõrke teste ja sealt selgus kurb tõsiasi et kokkupõrke korral istub varuratas NIVA-s juhi koha peal :( ja arvestades meie liikluskultuuri kus juuatäis rullnokk võib sinu reas sulle otsa sõita siis.. ots“ingi uut kohta rattale.
oles ise näinud otse kümmnesse saanud niivat siis arvan et pole sel kapotialusel kohal viga midagi kui just ratas niipalju suurem ei ole et ära ei mahu [/quote]

Kui nüüd täpne olla siis test ise siin:
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... niva/1.htm

Ratas päris juhi kohale ei satu, aga aitab kaasa sellele:
Pilt teisisõnu rooliga piki molu ning takistab eneriga sumbumist kere deformeerumise läbi.

Postitatud: 08 Juun 2004 20:20
Postitas marcu
Algselt postitas: Landy
Ratas päris juhi kohale ei satu, aga aitab kaasa sellele:
teisisõnu rooliga piki molu ning takistab eneriga sumbumist kere deformeerumise läbi.


Vaatsin testi ja polegi lugu nii hull, arvasin et ikka salongis päris sees :). Kui varuratta rehv veel pooltühi hoida ei juhtu miskit (pump pagassi ja varuratas pooltühjana ette mis muud. Mina vähemalt enam kronsasid ehitama ei viitsi hakata. Huvitav kui varuratas ees on, kas siis ei kuku aknapesuvedeliku paak ka küljest ära:) (mul tuli kui kõvem raputus oli.

Postitatud: 27 Juul 2004 21:33
Postitas xim&jeep
netis kolades leidsin mingi joonise kuidas paigaldada niivale tagavara ratas taha ;)

võibolla on kellelegi abiks.

Postitatud: 28 Juul 2004 10:06
Postitas jan007
Selle variandi puhul tuleb number kuhugi mujale kolida..

Postitatud: 28 Juul 2004 21:30
Postitas nivamees66
taga iste välja ja selle koha peale,poldiga põhja külge ja ruumi ka rohkem köied, trossid, labidad,hi lift jne

Postitatud: 29 Juul 2004 00:21
Postitas marcu
Algselt postitas: nivamees66
taga iste välja ja selle koha peale,poldiga põhja külge ja ruumi ka rohkem köied, trossid, labidad,hi lift jne
ja kuhu siis kaardilugeja ja vintsman lähevad?

Postitatud: 11 Aug 2004 23:05
Postitas marcu
täiesti norm koht on ka tagistme seljatoe vastas. Omal panin tagant pollt vasta tagaistme seljatuge koormarihmaga kinni ja kogulugu. Seisab ilusti paigal ei saga pagassist asjade võtmisel ega midagi.

Postitatud: 12 Aug 2004 01:48
Postitas Landy
Algselt postitas: Marcu
täiesti norm koht on ka tagistme seljatoe vastas. Omal panin tagant pollt vasta tagaistme seljatuge koormarihmaga kinni ja kogulugu. Seisab ilusti paigal ei saga pagassist asjade võtmisel ega midagi.
Siis pead tagaistme lisaks originaalkalmbritele mingi tugevama asjaga kinni panema, muidu ei jõua pidurdades üksi vägi tagumist seljatuge üleval hoida. (kogemus enda praktikast)

Postitatud: 12 Aug 2004 19:08
Postitas marcu
[/quote]
Siis pead tagaistme lisaks originaalkalmbritele mingi tugevama asjaga kinni panema, muidu ei jõua pidurdades üksi vägi tagumist seljatuge üleval hoida. (kogemus enda praktikast) [/quote]

Seda küll mul kukkus ka korra lahti tagiste klambritest. Ma mõtlesin selle seljatoe mingi vidinaga lihtsalt kinni keerata pet kui vaja keerab jälle lahti (palju seda ikka alla vaja lasta on).

Postitatud: 13 Sept 2004 12:35
Postitas robin
Pane kappoti peale keskele ( välja ju nii kui nii ei näe ;-D ) Endal on katusel aga kui seal on suurem ratas kui originaal siis on seda päris raske sinna tagasi saada . Aga ette saab teha kängur raua pealt ülesse tõstetava raami mis lubab ka mootorile ligipääsu .

Postitatud: 21 Sept 2004 14:12
Postitas pimik
Veel üks artikkel sama teemal:
http://www2.zr.ru/zrmagazine/zr1298/ss1298/162-163.htm (vene k.)

Postitatud: 19 Okt 2004 17:31
Postitas 2121
me ei tea mis otstarve sul nival on aga mina käin temaga jahil ja selle tulemusel viskasin taga istme välja ning panin juhi istmetaha torudest raami ning tagavara rattas seal ilust seisab rihmadega kinni.