1. leht 2-st
Niva Offroad mods
Postitatud: 30 Mai 2004 23:16
Postitas raitl
Ühesõnaga millest peaks alustama ja mida teha, kuidas teha Nivast offroad masin. Mitte päris ulmeline tank, vaid lihtsalt auto millega metsas käia. Alustan vast oksakaitse trossidest, kuna täna jäi üks kojamees metsa.
Postitatud: 31 Mai 2004 08:24
Postitas sass1
Kui huvi on võta õhtupoole ühendust .Kust kandi inimene oled võin enda oma näidata saad ehk mõne idee
Postitatud: 31 Mai 2004 17:28
Postitas raitl
Järvamaa inimene olen, nii et sutsu kaugel...muidu vaataks hea meelega. Aga tekkis juba küsimus nende oksakaitse trosside osas. Nival kapott ju salongi poolt nii lai, et jääb ette. Või tehakse need trossid kiirelt eemaldatavad?
Postitatud: 01 Juun 2004 08:17
Postitas sass1
Täpselt nii mul pandud nad kiirelt eemaldatavad muidu ei õnnestu kapotti avada jah.
Postitatud: 01 Juun 2004 16:59
Postitas rtuning
Minu suslik asub Ardus Harju-Järvamaa piiril tahad tule ja vaata!:puzzled
Postitatud: 01 Juun 2004 22:30
Postitas Landy
Algselt postitas: raitl
Ühesõnaga millest peaks alustama ja mida teha, kuidas teha Nivast offroad masin. Mitte päris ulmeline tank, vaid lihtsalt auto millega metsas käia. Alustan vast oksakaitse trossidest, kuna täna jäi üks kojamees metsa.
Alusta rektiivvarrastele ja silmadele tugevduste keevitamisest. Sama käib ka tagumise praleelvarda kohta.
Muidu juhtub nii:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage31.htm
ja selt edasi:
Selelks, et neist vabaneda ei pea üldse karmi offroadi tegema.
Edasi tuleb küljekarpide kaitsmine.
Postitatud: 04 Juun 2004 21:01
Postitas raitl
Oskab keegi öelda kuidas muuta Niva elektrisüsteemi veekindlamaks? Et saaks ka väiksemaid veekogusid läbida. Kogu info snorkeli kohta on ka teretulnud.
Postitatud: 07 Juun 2004 11:36
Postitas sass1
Õhufilter tihedaks üks sisse tõmme kinni ja 50 pvc kanalisatsiooni toru aku juurest välja.Süütepool ja jagaja silikooniga katta.Küünla juhtmed voolikutesse.
Edu.
Postitatud: 07 Juun 2004 11:39
Postitas sass1
Üks asi veeel kui vette minek siis pane elektriline jahutus ventikas ja läbi lüliti et saaks täielikult välja lülitada.
Postitatud: 31 Juul 2004 20:34
Postitas Landy
Sai Täna Marcu Nivat lähemalt takseeritud ja tunub, et Nivale 2101 vedrupukside panek tuleb endalgi ettevõtta. Tulemus on muljetavaldav.
Postitatud: 02 Aug 2004 17:48
Postitas marcu
Kui kavatsed ka veesees möllata sisi tuleks kindlasti ka salongist kõik matid ja heli islolatsion ära visata (sa ei jõua neid matte kuivatada nagunii ölähevad hallitama) Ise kavatsen kogu salongi seest haljaks hõõruda ja hammeritega üle värvida siis porimatid põhja ja kui salongi vesi tulebki siis hea hiljem puhastada
Postitatud: 03 Aug 2004 12:33
Postitas marcu
jutt käis ülemistest kummi puksidest mis käivad vedru ja kere vahele plekk taldriku alla. tulemust näed niva laupäevase väljasõidu piltidelt

ehk auto on ca 5cm või enam kõrgem kui originaal puksidega.
Postitatud: 03 Aug 2004 17:09
Postitas Landy
Algselt postitas: oxecot
No siis on see läbikäidud etapp. Aga ainult pukside allapanekust ei piisa ei ees ega taga.
Mida s amõtled selle all? Kas tekitab pikapeale mingeid probleeme?
Postitatud: 03 Aug 2004 18:52
Postitas Landy
Algselt postitas: oxecot
Kere tõstmine annab peamiselt visuaalse efekti, kliirents kasvab vaid ees.
No ratastele peaks koobastes tiba ruumi juurde tulema ning auto keskosa tõuseb ka maapinnast veidi rohkem lahti. Ka peaks paranema saabumis-ning lahkumisnurk.

Postitatud: 03 Aug 2004 22:52
Postitas Landy
Algselt postitas: oxecot
Tegelt on lisaks ülalmainitud ümberehitusele ka esimene ülemine leevenduskumm saetud poole lühemaks ning kuna edevuse pärast on all 10-se ET-ga (originaal on 58) 7x15" veljed, on ka esiratta koopa esiservad ära lõigatud.
Kus Eesti nurgas sa pesitsed? Äkki tuled end msinat mõne Niva ürituele ka näitama?
Sellise vejlje puhul muidugi. Mis kumm sul all on? Mõni pilt äkki siia?
Postitatud: 03 Aug 2004 23:17
Postitas marcu
Kere tõstmine annab peamiselt visuaalse efekti, kliirents kasvab vaid ees.
Mina jälle leian, et kui oled kõhuli mudas on ikka mingi eelis kui sul kogu auto põhi ei toetu maapinnale vaid toetub ainult tagasild. Samuti on kõrgem kere kasuks veetakistuste läbimisel. Palun selgita ka kuhu poole see tagasild liigub tänu puksidele kas sõidusuuna suhtes taha poole?
Postitatud: 03 Aug 2004 23:29
Postitas Landy
Palun selgita ka kuhu poole see tagasild liigub tänu puksidele kas sõidusuuna suhtes taha poole?
Vaata auto tagosa ja saad aru millest jutt käib.
See pikk paraleelvarras hakkab silda liigutama ilmselt.
Postitatud: 10 Aug 2004 23:17
Postitas marcu
jah visuaalsel vaatluselselguski sama tõsiasi, peab tegema varda regullitavaks.
Postitatud: 11 Aug 2004 20:50
Postitas Moss
Algselt postitas: Landy
Alusta reaktiivvarrastele ja silmadele tugevduste keevitamisest. Sama käib ka tagumise paralleelvarda kohta.
Edasi tuleb küljekarpide kaitsmine.
Kas äkki viitsid nendest tugevdatud varrastest pilti teha ja lühidalt seletada, kuidas neid karpe kaitstakse?
Postitatud: 11 Aug 2004 22:05
Postitas Landy
Algselt postitas: MossOpel
Kas äkki viitsid nendest tugevdatud varrastest pilti teha ja lühidalt seletada, kuidas neid karpe kaitstakse?
Marcu-l on neist tugevdustest pildid tehtud (Tõsi, mitte minu vaid Aadu masina pealt).
Äkki Marcu paneb need Neti üles?