1. leht 2-st

Postitatud: 03 Jaan 2004 00:49
Postitas viaccess
See toruke mulle meeldib, mis kylje peal, see t2hendab et kapoti all on midagi enamat kui tavaline 2106 bensukas.........

Pilt

Postitatud: 07 Jaan 2004 16:37
Postitas sigle
Esialgne postitaja viaccess
See toruke mulle meeldib, mis kylje peal, see t2hendab et kapoti all on midagi enamat kui tavaline 2106 bensukas.........

Pilt
See toruke ei tähenda mitte seda, vaid hoopis seda, et mootor ei hakkaks õhu asemel vett kahmama, kui liiga julgeks lähed

Postitatud: 07 Jaan 2004 16:42
Postitas motamees
Kui vesi juba nii sügav et õhupuhastivett võtab siis kõrgepinge ammu vees. See ikka tähendab seda mida Viacess mõtles.

Postitatud: 07 Jaan 2004 16:57
Postitas põletaja
kõrgepinge mässitakse ilusti niiskuskindlalt kinni :sein:sein:sein:sein

Postitatud: 07 Jaan 2004 17:07
Postitas põletaja
Esialgne postitaja effekt
Esialgne postitaja põletaja
kõrgepinge mässitakse ilusti niiskuskindlalt kinni :sein:sein:sein:sein
tahaks näha, kuidas sa seda kinni mässid:flaming eriti generaator:D
mis ajast generaator kõrgepinge hulka kuulub :o ja kas te siis tõesti pole ühegi standard klassi offroad niva kapoti alla pole piilunud:(

Postitatud: 07 Jaan 2004 17:16
Postitas põletaja
teemast väljas küll aga standard klaasis ongi originaal mootor sillad vedrustus:sein:sein:sein:sein:sein

Postitatud: 07 Jaan 2004 17:29
Postitas motamees
Ära sa Põletaja ennast siis segaseks sellepärast peksa et me ühtegi standardklassi Nivat pole näinud. Ma pole paljusid asju näinud ilmselt sina ka mitte.
Ma ikkagi arvan et see Niva on diiselmootoriga mis pildil.
Aga eks Landy toob selgust asjasse.

Postitatud: 07 Jaan 2004 17:36
Postitas põletaja
see võib olla jah aga lihtsalt see et õhupuhasti ja summuti nimodi toodud on ei näita veel seda vot selleni tahtsin jõuda sorry et teemast välja aga näiteks lada eesti offroad nival samuti õhupuhasti katusel ja summuti küljepealt ülesse toodud olgugi et kapotiall tavaline 1,7 karburaator mootor;)

Postitatud: 07 Jaan 2004 18:07
Postitas põletaja
kah üks huvitav seik mitte just et olex müttama läinud aga kukkus siis lõpuks välja nii:( http://pilt.ee/view/16208/

Postitatud: 07 Jaan 2004 22:18
Postitas Landy
Esialgne postitaja motamees
Kui vesi juba nii sügav et õhupuhastivett võtab siis kõrgepinge ammu vees. See ikka tähendab seda mida Viacess mõtles.
Krt.:sein saab sõita lisaks dislale ka bensukaga sügavas vees
Pilt
Toru ikkagi selleks, et
a)tolm filtrisse ei jõuaks
b)vesi filtrisse ei jõuaks

Postitatud: 08 Jaan 2004 01:28
Postitas motamees
Uurisin asja. See konkreetne isend ikka tava lada mootoriga. Küll aga lisadega. Peale kõige muu tal peal gaasisüsteem ja roolivõimendi.

Postitatud: 10 Jaan 2004 00:35
Postitas Landy
Snorkli katsetused:
http://www.safarisnorkel.com.au/docs/sn ... 120x10.avi

LAPSED- ärge üksi kodus järele tehke!

Postitatud: 19 Sept 2004 13:04
Postitas tsonn

Postitatud: 19 Sept 2004 17:29
Postitas Landy
Mis neis siis nii erilist on? Täiesti tavalised is tehtud snorklid.
Torupood on alati andnud kõik vajaliku uue õhuvõtu ehituseks.
Teisena näiteks toodud snorkel ei ole Eesti oludes kasutatav, sest selle eluiga on ca 100m metsateed, siis on ta küljest kadunud. Uksest alates üles poole minev osa murtakse/lõhutakse kohe okste poolt ära.

Postitatud: 19 Sept 2004 18:21
Postitas robin
See snorkel on ilus vaadata küll ;) ,aga metsas oled sellest kohe ilma sest ta ulatab nii kõrgele ja oksad rebivad selle kohe küljest ( arvan et see junn maksab ka päris korralikult ) aga kui osta fennost sumpsi torud ja teha ise või lasta kellegil teha saad korraliku ja hea snorkli :lol

Postitatud: 19 Sept 2004 21:09
Postitas Landy
Algselt postitas: Robin
See snorkel on ilus vaadata küll ;) ,aga metsas oled sellest kohe ilma sest ta ulatab nii kõrgele ja oksad rebivad selle kohe küljest ( arvan et see junn maksab ka päris korralikult ) aga kui osta fennost sumpsi torud ja teha ise või lasta kellegil teha saad korraliku ja hea snorkli :lol
See esimesena toodud viide on täiesti õigesti tehtid ja kasutuskõlblik. Vaata ka http://www.hansaconsult.ee/metsas/ipage00009.htm

Minu meelest ei ole peldikutorust snorkel ju sugugi hirmkallis.
Sumpsi tooru jääb ilmselt liiga penikeseks, ehk teisiõnu ristlõige liiga väike.

Postitatud: 19 Sept 2004 23:35
Postitas robin
Sumpsi torul saad mõõtu (läbimõõduga ) kuni 60 millimeetrit . Peaks olema igati piisav ;) .Sest sellisel autol http://www.pilt.ee/photo/195797/3813081/ on tehtud just sumpsi torudest läbi mõõduga 60 milli ja ei võta masinat lõõtsutama !

Postitatud: 20 Sept 2004 00:07
Postitas Landy
Algselt postitas: Robin
Sumpsi torul saad mõõtu (läbimõõduga ) kuni 60 millimeetrit . Peaks olema igati piisav ;) .Sest sellisel autol http://www.pilt.ee/photo/195797/3813081/ on tehtud just sumpsi torudest läbi mõõduga 60 milli ja ei võta masinat lõõtsutama !
Selle peale ma kohe ei tulnudki :puzzled, et ka jämedam toru on võimalik. Samas peaks TR1 masinatel (korraliku paigalduse korral) see peldikutoru ka üsna edukalt vastu pidama.

P.S. Miallal me Hõbehalli (Rataial'i)Nivat koos muude Nivadega taas metsateedel näeme?

Postitatud: 20 Sept 2004 10:41
Postitas marcu
Aga miks ei võiks kanalisatsiooni torudest teha, kas miinuseks on ainult tugevus ja hermeetilisus või on midagi veel. Samas on metalllsnorkel raskem.

Postitatud: 20 Sept 2004 12:29
Postitas robin
Kanalisatsiooni torud muutuvad talvel hapraks (aga võib ikka teha ) kuigi hinna vahe ei tule väga suur aga samas metallist on ilusab ja praktilisem ( kuna säilib kauem ja on üks sirge toru mis ei sisalda mingeid eba vajalike liiteid ) Tegin siin väikse arvutuse et metalist snorkel niivale läheks maksma 1000 kuni 1500.- (seal sees on töö raha ja materjal ) Hapraks muutub valge toru , hall ei tohiks nii väga muutuda !