1. leht 4-st
Handymani vints.
Postitatud: 06 Jaan 2004 02:00
Postitas Ardi Soovik
Handymanis müüakse 2 võimsusega 12V vintse .Nõrgem 2000krooniga ja tugevam 3000krooniga.
Kuna olen omanud nii seda odavamat kui oman hetkel seda tugevamat,leian,et selle asja tarbeks milleks mina vintsi kasutan on teda küll ja küll.Vints on mul vajalik autode veoauto kasti sikutamiseks.
Ka nõrgem tõmbas kasti auto ,millel rattad käisid kergelt ringi ,otse,mitte läbi ploki,mis vintsiga kaasas oli.
Tugevam tõmbab otse asetusega kasti ka Lada millel rehvid tühjad ja pidurid peal.
Ehk on neist mingi abi ka maastikul Niva väljatõmbamisel.Pole küll nii võimas vints millega maasturit puu otsa tõmmata.Aga 3000kr.eest on vintsi küll ja küll.Warni vintsid maksavad ju paarikümne tuhande ringis.
Postitatud: 06 Jaan 2004 14:59
Postitas uudopyvi
aga kuidas on lood selle toote vastupidavusega?
et kaua ta sul olnud on ?
Postitatud: 06 Jaan 2004 20:08
Postitas Ardi Soovik
Odavamat vintsi kasutasin 4 kuud.Nüüd on tal teine omanik.Kallim on paar nädalat.
Postitatud: 06 Jaan 2004 20:11
Postitas Landy
Esialgne postitaja uudopyvi
aga kuidas on lood selle toote vastupidavusega?
Handyman'i tooted on mõledud mitteprofessionaalseks kasutamiseks ja kuuluvad pea , et kõige odavamasse hinnklassi.
Postitatud: 06 Jaan 2004 20:15
Postitas Landy
Esialgne postitaja Ardi Soovik
Ehk on neist mingi abi ka maastikul Niva väljatõmbamisel.Pole küll nii võimas vints millega maasturit puu otsa tõmmata.Aga 3000kr.eest on vintsi küll ja küll.Warni vintsid maksavad ju paarikümne tuhande ringis.
Vintsi tõmbejõule lisaks peab teadama ka trossile ja konksule lubatud maksimaalset koormust.
Nivale sobiliku Warn 6000 saab kätte juba alates 15KEEK.
Ardi, ega sul vintsist/pakendist pilti pole üles panna? Täpsed tehnilised andmed ei teeks ka paha.
Postitatud: 06 Jaan 2004 20:38
Postitas põletaja
täna aitas hädast välja tavalina tali vist isegi mingi biltema oma kuna juhtusin vajuma mingi 2meetri sügavusse kuivendus kraavi ja polnud muud abi käepärast võtta:puzzled
Postitatud: 06 Jaan 2004 21:14
Postitas Landy
Esialgne postitaja põletaja
täna aitas hädast välja tavalina tali vist isegi mingi biltema oma kuna juhtusin vajuma mingi 2meetri sügavusse kuivendus kraavi ja polnud muud abi käepärast võtta:puzzled
Käsitali vägagi hea esamabivahend enda päästmiseks.
Näitks pildid
http://www.4x4.ee/trails/driveouts/2003 ... mage17.htm
kuni
http://www.4x4.ee/trails/driveouts/2003 ... mage19.htm
Mina olen siiani Hi-Lifti käsivintsina kasutades hakkama saanud.
Nagu ka juuresolaval pildidl näha,kus ma (küll edutult) Suzukit maakera seest kätte saad püüan.
Samas on saadud ka suured autod ilusti üle jäätunud järsu servaga karaavide:
Pildid:
http://www.4x4.ee/trails/driveouts/2003 ... mage61.htm
Kuni
http://www.4x4.ee/trails/driveouts/2003 ... mage64.htm
Postitatud: 07 Jaan 2004 20:26
Postitas Ardi Soovik
Postitatud: 07 Jaan 2004 22:44
Postitas Landy
Tänud pildi eest, aga äkki paned tehnilised näitajad ka?
Postitatud: 09 Jaan 2004 11:18
Postitas viva
Kuidas kinnitatakse see vints auto külge ja kas see kardab ka ilmastikku, st. et kas seda võib pidevalt küljes hoida või on soovitav õhtuti maha kruvida?
Postitatud: 10 Jaan 2004 15:12
Postitas tafka
Aga huvitav kui raske/kerge Nivale selline vints paigaldada ka on?On kellegil kogemusi selle kandi pealt?
Postitatud: 10 Jaan 2004 22:57
Postitas Ardi Soovik
Kuna ma (kallimale vintsile) tõlgitudpaberit kaasa ei saanud ja norra keelest ka aru ei saa,siis jätan andmed mõistatada.
Nii palju saan aru 9m 5mm terastrossi.
Kerimiskiirus 3m/min
Puldijuhe 3m.
Mingi suurus on ühekordselt 1300kg
ja kahekordselt 2600kg
Siis mingi suurus 8000kg
ja siis 45kraadise nurga all 1500kg.
Selle vintsi tross on õnnetu sattunud.Olen vaid mõned tühjade kummide ja piduritega masina kasti tõmmanud ja juba on tross karvane.Vist mitte hõõrdumise vaid tõmbe tõttu.Seega peaks peale vaatama jämedama trossi või kevlar nööri.
Muide kust oleks eestis võimalik kevlar kõit saada.Tõmbetugevus pidi olema 1:1,2-le kevlari kasuks.
Postitatud: 10 Jaan 2004 23:48
Postitas Landy
Esialgne postitaja Ardi Soovik
Selle vintsi tross on õnnetu sattunud.Olen vaid mõned tühjade kummide ja piduritega masina kasti tõmmanud ja juba on tross karvane.Vist mitte hõõrdumise vaid tõmbe tõttu.Seega peaks peale vaatama jämedama trossi või kevlar nööri.
Mitte tross pole õnnetu, vaid tegu Handimany toodetele väidetvalt iseloomuliku "kvalitediga".
Muide kust oleks eestis võimalik kevlar kõit saada.Tõmbetugevus pidi olema 1:1,2-le kevlari kasuks.
vastuse leiad sullegi tuttvast Off-road klubi foorumist:
http://www.4x4offroad.ee/modules.php?op ... ght=kevlar
Postitatud: 10 Jaan 2004 23:53
Postitas Landy
Esialgne postitaja Ardi Soovik
Kuna ma (kallimale vintsile) tõlgitudpaberit kaasa ei saanud ja norra keelest ka aru ei saa,siis jätan andmed mõistatada.
Saada mulle need norra keelsed väljendid e-mailiga või pane siia üles.
Hea sõber on abielus norrakaga ja mõistab keelt. Pealegi on ta mulle teene võlgu- las tõlgib ära.

Postitatud: 11 Jaan 2004 12:13
Postitas Ardi Soovik
Off-Roadi foorumis teati soovitada kohta Soomes.Kuid Eestis?.
Võib-olla pole vintsile kinnitatud sobiva tõmbejõuga tross.
Norrakeelsed väljendid.
Max,tra+ek(a+e on mingi norrakeelne täht mida mul klaviatuuril pole) v/enkelt wire: 1300 kg.
Max.tra+ek v/dobbelt wire:2600kg
Max.tra+ek ved rullende belasting:8000kg.
(ved rullende belasting falder tra+ekkraftten kontinuerlig med en evt.stigning.F.eks.max.tra+ek v/45 (kraadimärk üleval)
stigning:1500 kg.)
Võtan vintsi kaasa klubi kokkutulekule,siis saab ka testida.
Vintsil on alusplaat millega saaks kinnitada ta kergelt kärukonksu külge.
Mina hoitsin eelmist vintsi pidevalt välistingimustes.
Postitatud: 19 Jaan 2004 20:24
Postitas Landy
Sai täna Handymanni poest läbi kädud ja mõlemat massinat lähemlt uuritud. Peale pikka pinnimist sain ka sedme passi maakeelse koopia enda valdusesse.
Tõlege iseenesst on õudus ruudus:o
Sel on kirjas:
Laadimisjõud:
rull:4,3t (läbi bloki?)
merendus: 3,9t (veesõiduk vees?)
tõmbav: 1,4t (eseme lohistamine?)
kiirus 3m/min (lastiga)
Teisisõnu väga segane värk ja müüjad ise ei teadnud ka midagi tarka rääkida.
Kui meeskonnal vaba raha tekib, äkki võtame prooviks ära.

Postitatud: 20 Jaan 2004 21:12
Postitas Landy
Nagu koduses off-road foorumis kohe, kõik tuttvad semud õpetamas-toetamas.

Ütleme nii, et Hadymann'ist saab lihtsalt meie meeskonna neljas liige (selline pooletoobine). Täismehe mõõtu välja ei anna, aga abiks peaks ikka olema, kus kahe-kolme mehe rammust väheks jääb ja lisa kätepaari kusagilt võtta pole.
P.S. Ardi, kas oleks nõus seda vintsi ka seestpoolt demonstreerima, sest müüjad ei luba ju poes kaant pealt võtta, et sisemist ehitust kaeda.
Postitatud: 20 Jaan 2004 22:47
Postitas Ardi Soovik
Üldiselt peakski ta lahti võtma kuna karvaseks läinud tross on pahupidi väänanud selle keele,mis peaks trossi takistama üle rulli serva minemast.
Tegelikult peaks enne uurima garantii asja,kuna igal uuel tarbeesemel peaks olema seaduse järgi 6 kuud garantiid.
Postitatud: 21 Jaan 2004 00:00
Postitas Landy
Esialgne postitaja Ardi Soovik
Üldiselt peakski ta lahti võtma kuna karvaseks läinud tross on pahupidi väänanud selle keele,mis peaks trossi takistama üle rulli serva minemast.
Tegelikult peaks enne uurima garantii asja,kuna igal uuel tarbeesemel peaks olema seaduse järgi 6 kuud garantiid.
Kui kaane kenasti maha võtad ja tagasi paned, siis ei tohiks neil kobisemist olla. Ole hea tee sisemusest mõned detailsed pildid. Suht otsusav ostu tegmisel/mitte tegemisel.
Handymann on juba harjunud, et klindi kaupa tagasi toovad

Postitatud: 23 Jaan 2004 13:22
Postitas Landy
Esialgne postitaja Päkapikk
Esialgne postitaja stupiduser
Ei pea aga võid

Ja enne hüpet mõtle poolasside peale (vedrude peale mõtled niikuinii:P).
Üldiselt ma ei saa mõelda, ei vedrude, ega poolasside peale, sest ma mõtlen 24/7 naistest
Jutt läheb OT.
Ootaks siis Ardi pilte selle Hadimanni sisemuset.