1. leht 1-st

Vaata ja imesta!

Postitatud: 13 Okt 2010 14:36
Postitas rene07

Postitatud: 13 Okt 2010 15:09
Postitas kõrv
kulub marjaks ära igas majapidamises;)

Postitatud: 12 Jaan 2011 21:52
Postitas undu
tea palju siuke asjandus maksab ka ja kas see pleks katki ei lähe ka, kuigi ega suurt lun vist nagunii sellega ei lükka sest niva liiga kerge ju vist:bouncing

Postitatud: 13 Jaan 2011 00:06
Postitas JX
arvan et on kasutatud polükarbonadi mis kulub kuid katki ei lähe... hea kerge tõesti... aga see arvamus et niva lund ei jõua lükata on jama... tõestus sõbra konna näol siin:

Pilt

Postitatud: 13 Jaan 2011 00:12
Postitas undu
ma ei tahagi öelda et niva lumelükkamiseks jama oleks, lihtsalt viimasel ajal olevate lumetormidega nt Monika ei oleks küll sellega midagi enne teha kui keegi jälje sisse on lükand, sest enne läbi sõitmata u 30-50 cm paksust lund see vaevalt lükkab:P väiksemate sadude ja umbes selliste olude korral nagu sul siin pildilgi toimetamiseks võib see küll väga tore asi olla:P:spin

Postitatud: 13 Jaan 2011 01:48
Postitas Arvos
Kolakad traktorid ei jõua suurt lund lükata vaid tuleb kopaga kõrvale tõsta. Paremal juhul kalasabasse pressida, mis on aega ja vaeva nõudev töö. Teil aga lükkab Niva suurt lund.

Postitatud: 13 Jaan 2011 10:13
Postitas motamees
Lükkab, ei lükka. Iga asi ikke omal kohal.
Kui Niva enam ei jaksa, siis tuuakse Kirovets välja. :D

Postitatud: 13 Jaan 2011 14:13
Postitas undu
Algselt postitas: motamees
Lükkab, ei lükka. Iga asi ikke omal kohal.
Kui Niva enam ei jaksa, siis tuuakse Kirovets välja. :D
õige:D

Postitatud: 14 Jaan 2011 22:07
Postitas rene07
Algselt postitas: undu
tea palju siuke asjandus maksab ka ja kas see pleks katki ei lähe ka, kuigi ega suurt lun vist nagunii sellega ei lükka sest niva liiga kerge ju vist:bouncing


Video pealkiri on et Niva 18 tuhande euro eest

[Muudetud: 14-1-2011 rene07]

Postitatud: 14 Jaan 2011 22:29
Postitas Mel
Mobil.dest võib sahaga Nivasid päris mitu leida. Hinnad 18 - 24 tuhat.
Lääne-Euroopa kerge lume ja lörtsi lükkamiseks on sellised ideaalsed.

Postitatud: 18 Jaan 2011 14:04
Postitas undu
Algselt postitas: Mel
Mobil.dest võib sahaga Nivasid päris mitu leida. Hinnad 18 - 24 tuhat.
Lääne-Euroopa kerge lume ja lörtsi lükkamiseks on sellised ideaalsed.
18-24 tuhat :yllatunud:yllatunud:yllatunud krt selle raha eest saab juba audi quattro kätte:spin

Postitatud: 18 Jaan 2011 17:45
Postitas madis132
Jah 18-24 tuhande eest saab tõesti quattro , aga ise küsimus on ju see kas sa selle audikesega saad sõita metsas ümber ja üle kändude:spin või kevadel mõne mudase nurme peal??!!:rolleyes
Ja mis pagana moodi sa sellele audile veel sahakese ette teed(ma mõtlen saha all sellist sahka nagu seda oli esimese postituse videos näha mitte pooleks lõigatud kanistrit)
Kui tahad korraliku niivat siis peab vähemalt 1000eur-i välja käima.

Postitatud: 18 Jaan 2011 18:01
Postitas undu
Algselt postitas: madis132
Jah 18-24 tuhande eest saab tõesti quattro , aga ise küsimus on ju see kas sa selle audikesega saad sõita metsas ümber ja üle kändude:spin või kevadel mõne mudase nurme peal??!!:rolleyes
Ja mis pagana moodi sa sellele audile veel sahakese ette teed(ma mõtlen saha all sellist sahka nagu seda oli esimese postituse videos näha mitte pooleks lõigatud kanistrit)
Kui tahad korraliku niivat siis peab vähemalt 1000eur-i välja käima.
ei ei ega quattro siis lund lükkama ei hakka, see ikka rajale vmst, aga hinna poolest lihtsalt on natuke imelik võrrelda vene maasturit ja veidi vanemat sakslaste klassikut, mis kõikidele neliveolistele tänava autodele esiisaks on, natuke OT jutt lihtsalt, nii quattro kui vfts mõlemad täiesti võrreldamatud kuid erilsed autod minu arvates

Postitatud: 18 Jaan 2011 18:03
Postitas undu
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: madis132
Jah 18-24 tuhande eest saab tõesti quattro , aga ise küsimus on ju see kas sa selle audikesega saad sõita metsas ümber ja üle kändude:spin või kevadel mõne mudase nurme peal??!!:rolleyes
Ja mis pagana moodi sa sellele audile veel sahakese ette teed(ma mõtlen saha all sellist sahka nagu seda oli esimese postituse videos näha mitte pooleks lõigatud kanistrit)
Kui tahad korraliku niivat siis peab vähemalt 1000eur-i välja käima.
Saab! 80 B3 Q on roninud ka sellises mudamülkas kus Niva kinni jäi, sõbral peaks ka pildid olemas olema. Tagumise diffri kiirusanduri juhe küljest ära ja pidev 3rattavedu olemas. Samuti on see asi roninud minule tugevalt üle põlve lumes, nii et vaata ja kokuta.
kusjuures neliveolise audid ronivad jah jumala hästi... kuni põhjapeal kinni, audide viga kipub olema vähemalt uuematel et liiga madalad

Postitatud: 18 Jaan 2011 18:38
Postitas undu
Algselt postitas: iisak
Vale foorum aruteluks, aga põhjapeale jäävad kõik lõpuks kinni. Õige ehk siis B2, B3, C3 jne keredel kasutatud vanakooli quattro on kõige õigem. Uutel tapavad igasugused elektroonikavidinad praktikas poole lõbust ära. See mis on hea paberil ei tööta alati praktikas, see on tähtsamgi kui kliirens.
OT ega jah need elektrividinad ei lase enam ise niipalju mängida kui ennem

Postitatud: 15 Veebr 2011 10:44
Postitas madis132
Aga ,et se teema väga OT-ks ei läheks siis küsiksin ,et kuhu kohta tasuks nival üldse sahk kinnitada?? kas põhja alla pool raamide külge?? esi silla tala külge??. (Ma tean et niva kere ei ole oma konstruktsoonilt mõeldud saha paigaldamiseks / lume lükkamiseks) aga kuhu oleks teoreetiliselt mõistlik sahk kinnitada??Kui keegi on seda teinud siis võiks natukene pajatada sellest.