1. leht 1-st
K: 5ne käigukast
Postitatud: 21 Dets 2009 11:21
Postitas redko
tere mida arvate kui paigaldada 2121le 5käiguline käigukast ja kas üldse tasub ja mis sellega kaasneb pussid ja miinused
Postitatud: 21 Dets 2009 18:42
Postitas olaaf
maanteel madalamad pöörded, metsas nii ehk naa sa 5nda käiguni ei jõua.
miinuseid pole - kast nagu kast ikka, ainult üks käik on juures...
meeles peab pidama, et katkise käigukasti remont on kallis, eriti 5nda käigu remont. ka kõige tühisem tõrge kastis võib osutuda kalliks...
Postitatud: 21 Dets 2009 18:55
Postitas Ardi Soovik
Kui sul soov paigaldada 5k.kast ja pole tala,ega patja,siis võin vahetada,kui annad vastu oma 4k.kasti tala ja padja.
Postitatud: 22 Dets 2009 00:20
Postitas Mel
Mu kogemus näitab, et just Nival on viiene kast müra vähendamise osas märksa suureme efektiga kui tagaveolisel. Viies võtab ikka oluliselt müra maha.
Küll ta omab ka positiivset mõju kütusekulule, samas seda ei ole võrrelnud ise.
Kui aeglusti välja võtmiseks ei viitsi seisma jääda, siis on viiendaga paras ka kiiremaid metsavahelisi lõike lasta - kiirus nii 50;)
Aeglustita jõuab 1,7 mootor viiendaga vedada kenasti juba alates 55 km/h-st.