K: 5ne käigukast
K: 5ne käigukast
-
rredko
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Dets 2008 11:22
- Asukoht: viljandi-võru
- Autod: opel omega vaz 2121
K: 5ne käigukast
tere mida arvate kui paigaldada 2121le 5käiguline käigukast ja kas üldse tasub ja mis sellega kaasneb pussid ja miinused
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
maanteel madalamad pöörded, metsas nii ehk naa sa 5nda käiguni ei jõua.
miinuseid pole - kast nagu kast ikka, ainult üks käik on juures...
meeles peab pidama, et katkise käigukasti remont on kallis, eriti 5nda käigu remont. ka kõige tühisem tõrge kastis võib osutuda kalliks...
miinuseid pole - kast nagu kast ikka, ainult üks käik on juures...
meeles peab pidama, et katkise käigukasti remont on kallis, eriti 5nda käigu remont. ka kõige tühisem tõrge kastis võib osutuda kalliks...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mu kogemus näitab, et just Nival on viiene kast müra vähendamise osas märksa suureme efektiga kui tagaveolisel. Viies võtab ikka oluliselt müra maha.
Küll ta omab ka positiivset mõju kütusekulule, samas seda ei ole võrrelnud ise.
Kui aeglusti välja võtmiseks ei viitsi seisma jääda, siis on viiendaga paras ka kiiremaid metsavahelisi lõike lasta - kiirus nii 50;)
Aeglustita jõuab 1,7 mootor viiendaga vedada kenasti juba alates 55 km/h-st.
Küll ta omab ka positiivset mõju kütusekulule, samas seda ei ole võrrelnud ise.
Kui aeglusti välja võtmiseks ei viitsi seisma jääda, siis on viiendaga paras ka kiiremaid metsavahelisi lõike lasta - kiirus nii 50;)
Aeglustita jõuab 1,7 mootor viiendaga vedada kenasti juba alates 55 km/h-st.